quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof jij niet van tieten houdt
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof jij niet van tieten houdt
Kom dan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil ook op de meet komen.... al is het alleen maar om jullie tieten te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
Moet van Nick-GizMo :Tsss, dat zullen we nog wel eens zien donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
Moet van Nick-GizMo :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest er bij zijn, of...?disclaimer
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss, dat zullen we nog wel eens zien donderdag
quote:
Kom nou maar Sjaantjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik kan, ik doe mijn best
Jij muggenkillerquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Sorrysorrysorry voor de dieren en insectenliefhebbers. Maar ik moet het kwijt.
Ik hoop dat ik al die klotemuggen vermoord heb. Ik ben helemaal lekgestoken en heb er een allergische reactie vanHeb er vanmnacht al 40 vermoord, gisteravond ook al zoiets, en ze waren er NOG.
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Sorrysorrysorry voor de dieren en insectenliefhebbers. Maar ik moet het kwijt.
Ik hoop dat ik al die klotemuggen vermoord heb. Ik ben helemaal lekgestoken en heb er een allergische reactie vanHeb er vanmnacht al 40 vermoord, gisteravond ook al zoiets, en ze waren er NOG.
QFT!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hier
quote:
Ja hu, sommige mensen gaan ver in dierenliefde. Maar méén, om half 5 's ochtends echt veeeel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hier
quote:
Nu een verslag van je groothandeltrip graag!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ja hu, sommige mensen gaan ver in dierenliefde. Maar méén, om half 5 's ochtends echt veeeel.
Ohja, dát!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu een verslag van je groothandeltrip graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |