Ja hu, ik ben niet zo handig met namen van eten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tapas zijn kleine hapjes uit spanje. Kan van alles zijn... gemarineerde champignons, chorizoworstjes, calamares, albondigas, sardinas,
Manchegoquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus!
Meestal ook brood erbij met aioli (wij dan tenminste), geitenkaasrolletjes met spek, gevulde tomaten, echt vanalles, maar dan in kleine porties, zodat je van alles wat kan eten!
(honger-krijg-post)
Hoezo niet? Er zit altijd wel wat bij wat je lustquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hu, ik ben niet zo handig met namen van eten.
Okeniets voor mij dus.
Tapenade vind ik wel lekker
Omdat ik niets lust van wat jullie noemen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er zit altijd wel wat bij wat je lust
Oh, maar je hebt ook zat andere dingetjes hoor!! Moet je eens een tapas-restaurant googlen en daar eens op de 'kaart' kijken als ie online staat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik niets lust van wat jullie noemen!
Nee, dat is lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
als je bijna anderhalve liter sdangria op hebt (de hele fles dus), is dat dan teveel?
Voor mij zou dat te veel zijn ja, dan kun je me afvoeren naar de EHBOquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
als je bijna anderhalve liter sdangria op hebt (de hele fles dus), is dat dan teveel?
Nee hoor mir, zolang je nog weet hoe je de laptop aankrijgt nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
Zal ik eens doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt ook zat andere dingetjes hoor!! Moet je eens een tapas-restaurant googlen en daar eens op de 'kaart' kijken als ie online staat.
Patatas Bravas lust je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik niets lust van wat jullie noemen!
het gekke is dta ik er totaal geen last van heb ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor mir, zolang je nog weet hoe je de laptop aankrijgt niet
Zit er wel alcohol in?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het gekke is dta ik er totaal geen last van heb ook
gisteren ook al niet, had ik ook aardig zitten hijsen
och ren, tapas hééérlijk!quote:
Wij hebben in de stad ook een meesterlijke tapas-tent zitten!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och ren, tapas hééérlijk!
hier 1 minuut vandaan zit een fantastisch tapasresataurant, echt heerlijk gewwon
Je typt dan nog beheurlijk goed! Heb je wel alle vruchtjes opgegeten?quote:
dat zeg ik, geen lastquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je typt dan nog beheurlijk goed! Heb je wel alle vruchtjes opgegeten?
In Eindhoven hebben we er twee naast elkaar zittenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben in de stad ook een meesterlijke tapas-tent zitten!!
PATAT?quote:
Ik zal echt eens online kijken, we zagen er overal posters over en ik wist niet zeker wat het was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och ren, tapas hééérlijk!
hier 1 minuut vandaan zit een fantastisch tapasresataurant, echt heerlijk gewwon
Volgens mij heeft de alcohol nogal de neiging om in de vruchtjes te trekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zeg ik, geen last![]()
en nee, niet alle fruitjes hoor, zit wel lekker veel citroen ook in
Ja gebakken aardappelsquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PATAT?
[..]
Ik zal echt eens online kijken, we zagen er overal posters over en ik wist niet zeker wat het was.
Da's handig...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Eindhoven hebben we er twee naast elkaar zitten!!
Jum. Ik heb zo veel behoefte aan lekker eten, ik droom zelfs over lekekre dingen. *Gezonde lifestyle aanmeten*quote:
Mijn lievelings is failliet gegaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's handig...
We hebben er hier ook wel 2, bij nr 2 eindigen we vaak, omdat nr 1 (de beste) bijna altijd vol zit en we meestal spontaan beslissen uit eten te gaan..
Oh, kakquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn lievelings is failliet gegaan
Ja, want die hadden zulkse overheerlijke Nachos con Quesoquote:
Nachos, jum.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die hadden zulkse overheerlijke Nachos con Queso
mijn lief heeft geprobeerd die na te maken maar faalde
Hahaha, wij proberen ook vaak vanalles na te maken en falen daar ook inquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die hadden zulkse overheerlijke Nachos con Queso
mijn lief heeft geprobeerd die na te maken maar faalde
Ja, lekker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Mss het volgende:
Ah ik zie het al, binnenkort een tapas-meet
Tapasquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Mss het volgende:
Ah ik zie het al, binnenkort een tapas-meet
Die zijn ook gewoon zó lekker...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
TapasMijn dinnies en ik gaan één keer per maand zonder kerels uiteten, maar het lukt ons nooit om niet naar een tapas tent te gaan. Waar we ook zijn, het worden áltijd tapas
Dat heb ik zaterdag nog gedaan, tapas gemaakt voor mijn oudersquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
Tapas zijn zalig!! Ik sta soms wel een hele dag in de keuken te koken en te tutten en dan 's avonds lekker met vrienden de hele avond tapas en mexicaans bier eten en drinken![]()
nu ga ik slapen, ben bekaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |