Weet jij hoe ik een stofzuiger open kan krijgen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Zo, de hele SC bijgelezen vanaf vanmorgen
Met een stanleymesje de slang in de lengte doorsnijden, hij zit vast ergens halverwegequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik een stofzuiger open kan krijgen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met een stanleymesje de slang in de lengte doorsnijden, hij zit vast ergens halverwege
Bij het open-knopjequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik een stofzuiger open kan krijgen?
Ik moet Heavenly Sword uitspelen maar ik zit op een heel moeilijk stukquote:
Had ik al gedaahaaaaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Good luck!![]()
Nog 20 minuten en dan lekker falen!
Helaas staat alles in Limburg, en daar ben ik al maanden niet meer geweest. Ik ben zelf aan het sparen voor een Wii, maar ik koop steeds lakjesquote:
Het is een beetje hetzelfde als met drogers. Aan de achterkant zit een deurtje en daarachter is de sokkenhemelquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar wat vinden stofzuigers van sokken?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als met drogers. Aan de achterkant zit een deurtje en daarachter is de sokkenhemel
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als met drogers. Aan de achterkant zit een deurtje en daarachter is de sokkenhemel
I lol'dquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met een stanleymesje de slang in de lengte doorsnijden, hij zit vast ergens halverwege
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:53 schreef Graseter het volgende:
Goed nieuws! Die sok was dus gewoon een tissue die naast mijn sok lag!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:19 schreef Mirjam het volgende:
zo, heb mezelf net lekker een kan sangria gemaakt, met vers fruit en ijs enzoot
zometeen lekker bbq'en, mezelf een beetje verwennen, omdat ik het nodig heb
Had dan ook gewoon pannekoeken gaan bakkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
God ik heb ook weer een gerecht uitgekozen hoor. Duurt GVD twee uur om te maken
wat maak je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
Moussaka was het toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Holyme het volgende:
http://twitpic.com/2d5pv4
CG holiday lakje
WAAAAAAAANT!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Holyme het volgende:
http://twitpic.com/2d5pv4
CG holiday lakje
Ik redde de grote kruidvat niet, ik moet dan 20 mins fietsen en ik had er nog maar 10 door vertraging. Ik heb bij een ander alvast de laatste 8 flessen remover meegenomen, morgen naar die anderequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:05 schreef Lindytje het volgende:
En Sharaan, wat heb je vandaag weer gefaald?
8 flessen remover tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik redde de grote kruidvat niet, ik moet dan 20 mins fietsen en ik had er nog maar 10 door vertraging. Ik heb bij een ander alvast de laatste 8 flessen remover meegenomen, morgen naar die andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |