Hahaha, dan wacht ik morgen even af!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik probeer e vandaag in te houden ... morgen is weer een ander verhaal
Waar zijn die xjes achteraan voor?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://spreadsheets.googl(...)BYVR1eHc&hl=nl#gid=0
ga hem morgen helemaal bijwerken!
Ja jezus, OPI heeft 3476 kleuren gemaakt. Wat vind je leuk?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef Mss het volgende:
Mensen, welke OPI's zijn must-haves? Ik wil falen
moet ik nog zoveel doorsparen!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja jezus, OPI heeft 3476 kleuren gemaakt. Wat vind je leuk?
ow of ik ze op mijn blog heb, maar ook dat is niet bijgehouden, morgen wel!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar zijn die xjes achteraan voor?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
nog even deze spammen omdat ik deze zo grappig vond, hierna stop ik:
[ afbeelding ]
Rood!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja jezus, OPI heeft 3476 kleuren gemaakt. Wat vind je leuk?
Dan kan ik je in ieder geval niet helpen. Heb geen één rood in mijn hele collectie. Oh ja, toch wel, een rood stempel lakjequote:
Kijk nou uit! Straks ga je Sharana nog achterna en moeten we topic titels aan passenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit me toch een TD-lijsten te maken
Staat op het lijstje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh jawel! DS Reflection! Maar die MOET je dan ook echt hebben
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Straks ga je Sharana nog achterna en moeten we topic titels aan passen
Die heb ik alquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh jawel! DS Reflection! Maar die MOET je dan ook echt hebben
ze moet anders klopt mijn fobo niet meer!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Straks ga je Sharana nog achterna en moeten we topic titels aan passen
Heuj je vind mijn tieten leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze moet anders klopt mijn fobo niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |