Vertel dan eens wat je eet allemaal?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef Barretje80 het volgende:
*en ik twijfel of ik niet t e weinig eet.. want er gaat niks af.. zoo frustrerend!*
.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:31 schreef Laydina het volgende:
Al met al.. nog een lange weg te gaan, maar ik heb wel wat oke's bereikt
Ik vind het geen grote prestatie en voor mezelf zie ik er niet heel erg anders uit. Dusjaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Wel wat ok's?Tegen de tijd dat ik zo'n gewichtsverlies heb, sta ik te juichen hoor
Ik zit nu op de 140.3-140.4 en ben dus 11 kg kwijt
Komt te bekend voor, maar het is echt wel een grote prestatie en heb je geen before fotos? Dan zal je vast wel verschil zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind het geen grote prestatie en voor mezelf zie ik er niet heel erg anders uit. Dusja
Nee niet echt veel foto's ervan. Heb in die zin gewoon een vertekend zelfbeeld.. soms beide kanten op dus dat is handigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt te bekend voor, maar het is echt wel een grote prestatie en heb je geen before fotos? Dan zal je vast wel verschil zien
ja dat ken ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee niet echt veel foto's ervan. Heb in die zin gewoon een vertekend zelfbeeld.. soms beide kanten op dus dat is handig
ontbijt: een gekookt eitjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat je eet allemaal?
veel koolhydraten hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:51 schreef Barretje80 het volgende:
(of is de pasta dan niet een goed idee??)
mja.. moet er wel na sporten.. en anders ben ik niet vooruit te branden!quote:
Dat is dus vooral veel te weinig en een granenreep is niet echt een nuttig tussendoortje, neem liever een extra boterhamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ontbijt: een gekookt eitje
tussendoortje: granenreep
lunch: salade met een broodje
tussendoortje: 1 stuks fruit
avond eten: "normaal eten"
that's it..
ik ben niet moe of lusteloos.. gister ging het trainen prima na een bord pasta..
(of is de pasta dan niet een goed idee??)
ohh jah.. het is volkoren pastaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is dus vooral veel te weinig en een granenreep is niet echt een nuttig tussendoortje, neem liever een extra boterham
pasta is wel veel koolhydraten maar dat is niet het grootste probleem, volkoren pasta is wel altijd beter
Ik zou bijna zeggen veel meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh jah.. het is volkoren pasta
en ik hou niet zo van boterhammen
ik moet dus MEER gaan eten!
Vervang dat eitje dan door een bak yoghurt met muesli of zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh jah.. het is volkoren pasta
en ik hou niet zo van boterhammen
ik moet dus MEER gaan eten!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen veel meer
Ik weet niet wat je precies verstaat onder salade met een broodje anders eet je de hele dag tot je D gewoon veelste weinigAls je niet van boterhammen houd kan je ook meer groente en iets zoals kwark eten
Ze bedoelt dat je tot je avondeten gewoon te weinig binnenkrijgt...meer spreiden over de dagquote:
Dat 1 ei te weinig is als Oquote:
Ja ik zou die repen vermijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervang dat eitje dan door een bak yoghurt met muesli of zoOf crackers met philadelphia light. Granenrepen kunnen op zich wel, maar kijk dan bijv. naar Hero B'tween Free. Kreeg ik mee als tip van de dietiste (voor degenen die zich geroepen voelen hier flink tegenin te gaan: ik heb geen zin in de discussie of dit nu wel of niet nuttige suikers / koolhydraten / whatever zijn btw dus begin daar maar niet aan, ok? ). Pak desnoods nog een stuk fruit als extra tussendoortje. Let ook goed op wat voor salade je naar binnen schuift. Vermijd de dressings met mayo en zo. En bij je avondeten beetje opletten op de hoeveelheden vet. Dus veel groenten, 150 gr. gekookte aardappelen danwel 125 gr. gekookte pasta en 80-100 gr. vlees. Weinig rijst.
ohh.. ik snapte de O T L en D nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat 1 ei te weinig is als O
De 1e T een reep is ook niet voedzaam
Wat salade als L is ook veelste weinig (maar ik weet niet wat je precies onder deze lunch verstaat)
Fruit als T is wel goed maar jij mag er wel 2 stuks van maken
Geen trek is iets dat je jezelf aanleertquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. ik snapte de O T L en D niet
ik heb gewoon geen trekben nu ook de reep vergeten.. en ga over 10 minuutjes lunchen..
de salade is wel een flink bord vol hoor!
Zeker als je daarbij ook nog eens intensief sport. Als je sport heb je bouwstoffen nodig. En de dagen dat je sport kun je volgens mij heel goed pasta en zo eten. Dat is makkelijk opneembare energie als ik alle theorie moet gelovenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen trek is iets dat je jezelf aanleert
Dus gewoon weer beetje bij beetje opbouwen![]()
Je eet nu te weinig en dat kan een reden zijn waarom je niet meer afvalt -> spaarstand
deze post had ik gemist!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervang dat eitje dan door een bak yoghurt met muesli of zoOf crackers met philadelphia light. Granenrepen kunnen op zich wel, maar kijk dan bijv. naar Hero B'tween Free. Kreeg ik mee als tip van de dietiste (voor degenen die zich geroepen voelen hier flink tegenin te gaan: ik heb geen zin in de discussie of dit nu wel of niet nuttige suikers / koolhydraten / whatever zijn btw dus begin daar maar niet aan, ok? ). Pak desnoods nog een stuk fruit als extra tussendoortje. Let ook goed op wat voor salade je naar binnen schuift. Vermijd de dressings met mayo en zo. En bij je avondeten beetje opletten op de hoeveelheden vet. Dus veel groenten, 150 gr. gekookte aardappelen danwel 125 gr. gekookte pasta en 80-100 gr. vlees. Weinig rijst.
Cruesli inderdaad liever niet, zit heel veel suiker inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze post had ik gemist!
Yoghurt met muesli wordt zo'n plakbende.. creusli mag niet he???
ik heb nu van die weightwatchers granenrepen.. ik vind ze lekkermaar ik zal aan de b*tween gaan die met sinaasappel en chocolade!!
![]()
De salade bestaat voornamelijk uit tomaten met feta, komkommers met ui en sla of andere rauwkost ( wortel, kool of sellerie).. verder af en toe wat gerookte ham er bij.. mayo vermijd ik!!
Ik probeer meestal wel aan de 2 ons groenten voor het avond eten te komen.. ik hou niet van aardappelen en rijstMaar eet het toch wel af en toe..
*pfff* lastig allemaal hoor!
Nope. Teveel suiker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
Yoghurt met muesli wordt zo'n plakbende.. creusli mag niet he???
NEEEE! Niet diequote:ik heb nu van die weightwatchers granenrepen.. ik vind ze lekkermaar ik zal aan de b*tween gaan die met sinaasappel en chocolade!!
![]()
Als je daar een goed bord vol van eet icm een broodje klinkt het goedquote:De salade bestaat voornamelijk uit tomaten met feta, komkommers met ui en sla of andere rauwkost ( wortel, kool of sellerie).. verder af en toe wat gerookte ham er bij.. mayo vermijd ik!!
Skip de rijst en eet iets meer aardappelen. Goeie maagvullingquote:Ik probeer meestal wel aan de 2 ons groenten voor het avond eten te komen.. ik hou niet van aardappelen en rijstMaar eet het toch wel af en toe..
Nee joh...beetje opletten en als je het eenmaal doorhebt, komt het goedquote:*pfff* lastig allemaal hoor!
Ben blij dat ik ook weer kan gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Succes _Flea_!
Morgen kan ik ook eindelijk weer naar de sportschool(zijn dicht in de vakantie)
Goed in je vel voelen is toch het belangrijkste. Dan maar minder/niet trots erop. Zolang je je maar goed voelt toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:
ja dat ken ik ook
vroeger vond ik mezelf niet dik en best wel aantrekkelijk en nu 25 kilo lichter voel ik me soms toch zo dik![]()
achja op de meeste dagen zit ik wel goed in mijn velmaar nog steeds niet dat ik trots ben op die kilo's lichter
Zeker weten dat je er een reactie op wil?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:09 schreef Laydina het volgende:
Ok laat jullie licht eens op de mijn lijstje schijnen. :
O - uhm..
T - Milkybreak (2 koekjes dus)
L - Petitpain ham/kaas/ei/zout en een soepje
T - Milkybreak, evt ook cup a soup
D - Verschilt. Kan altijd beter
En savonds laat ik vaak nog wel een waterijsje, komkommer of fruit wat ik in huis heb. Even ter info, het lijstje is zeg maar de basis. Soms eet ik meer (meerdere milkybreaks ofzo of thuis nog 2 broodjes voor het sporten gaan of ipv avondeten).
Vla heb ik nog nooit gehoord dat het gezond was volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef Laydina het volgende:
Ik hoorde trouwens dat yoghurt en vla enzo niet heel gezond is, al zie ik dat hier regelmatig als tip voorbij komen. Weten jullie daar meer van?
Realistisch is mijn zelfbeeld inderdaad jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Goed in je vel voelen is toch het belangrijkste. Dan maar minder/niet trots erop. Zolang je je maar goed voelt toch?
Wel balen dat het beeld van jezelf niet veranderd ondanks de kilo's. Is toch niet helemaal realistisch en goed voor je zelfbeeld
I know van het ontbijt, maar smorgens wil ik die tijd er niet voor nemen. Evt wil ik best rond 9 uur wat op m'n werk eten, maar dan wel iets dat simpel is. Probleem bi mij is, is dat ik niks lekker vindt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker weten dat je er een reactie op wil?
Je moet altijd ontbijten![]()
Milkybreaks zijn loze calorieen en zijn vooral suiker
Je lunch petitpain, is dat zelf gemaakt?
Je D kunnen we niet veel over zeggen
Zorg er voor dat je 2 stuks fruit en minstens 2 ons groente per dag eeteen gooi die Milkybreaks weg
Mooi zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Realistisch is mijn zelfbeeld inderdaad jammer genoeg niet
Maar het is niet perse altijd negatief dus komt wel goed
Maar je loopt ook in CUL rond, daar weten ze vast wel gezonde makkelijke dingen om mee te nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
I know van het ontbijt, maar smorgens wil ik die tijd er niet voor nemen. Evt wil ik best rond 9 uur wat op m'n werk eten, maar dan wel iets dat simpel is. Probleem bi mij is, is dat ik niks lekker vindt.![]()
Die milkybreaks mogen idd wel weg, maar weet zo geen vervanger wat ik lekker zal vinden zeg maar. Want al die dingen die in een paar posts hierboven zijn benoemd vind ik niks![]()
Lunch is zelfgemaakt ja.
De 2 ons groenten haal ik zeker niet, zeker niet per dag. Het fruit vaak wel.
Dat is wel handig! Maar het heeft dan wel voorbereiding nodig en daar wil ik vaak de tijd niet voor nemen. Het moet gewoon te koop zijn in de supermarkt het liefst hehe. Maargoed, daar moet ik misschien maar in veranderen dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je loopt ook in CUL rond, daar weten ze vast wel gezonde makkelijke dingen om mee te nemen
Maar een gekookt ei of omelet vind je niet lekker?
Ik heb een voedselcontainer en daarin blijft het eten een paar uur warm of koud en zo neem ik allerlei lekkere dingen mee naar college (heel vaak heb ik geen zin in brood)
Zelf salade maken vind je ook niet lekker?
En ontbijten op je werk klinkt dan wel goed, je moet echt iets eten
Maar alles op je lijstje nu (behalve je lunch en misschien je diner) is niet voedzaam
Nogal jaquote:
Ik sta meestal om 8 uur op en ben dan om half/kwart voor 9 op m'n werk. Dus dat uur haal ik wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
misschien kun je op je werk ontbijten? weet niet hoeveel tijd er tussen wakker worden en op je werk verschijnen zit? Binnen een uur na wakker worden wat eten schijnt goed te zijn maar misschien kun je een pak muesli oid daar neerzetten en wat yoghurt in de koelkast(als die er is ofzo)
Ik zal het wel eens proberen. Ben nu wel toe aan die stap.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef DarkElf het volgende:
zolang het mager is... er zit natuurlijk wel suiker in maar goed, je moet iets eten he?
als je all bran vezels koopt en daar 4-5 eetlepels van in een bak gooit met wat fruit en magere yoghurt heb je wel ineens een heleboel goeds binnen, dus misschien gewoon eens proberen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens proberen. Ben nu wel toe aan die stap.
Hmm een nachtje, dat zou jammer zijn. Want weet nu al dat ik die discipline niet heb daarvoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef DarkElf het volgende:
dat blijft wel een nachtje goed dus kan je prima 's avonds maken en dan meenemen 's ochtends. (tis ook even proberen natuurlijk wat lekker blijft)
als je niet van muesli enz houdt kun je altijd een paar lepels gebroken lijnzaad door je yoghurt en fruit gooien, proef je nauwelijks maar is wel goed voor je.
gewoon bij de appie wrs. (havervlokken ofzo, klinkt vies maar als je een beetje door je yoghurt gooit proef je het nauwelijks en tis goed voor je)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm een nachtje, dat zou jammer zijn. Want weet nu al dat ik die discipline niet heb daarvoor.
Lijnzaad? ik heb geen idee waar ik dat kan halen
DAT ... is niet de juiste houding, mevrouw Layquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef Laydina het volgende:
Want weet nu al dat ik die discipline niet heb daarvoor.
Ik zal eens kijken , tnxquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef DarkElf het volgende:
gewoon bij de appie wrs. (havervlokken ofzo, klinkt vies maar als je een beetje door je yoghurt gooit proef je het nauwelijks en tis goed voor je)
Stapje voor stapje meneer Pquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
DAT ... is niet de juiste houding, mevrouw Lay
Als eten je 's ochtends niet goed afgaat is drinken misschien een optie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens proberen. Ben nu wel toe aan die stap.
ohh daar heb ik ook last van!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Laydina het volgende:
@MM bemoei je er maar gewoon mee hoor
Het is niet dat ik smorgens niet kan ontbijten. Ik wil er thuis niet de tijd voor nemen Ik sta op en sprint zo snel mogelijk het huis uit. Zitten en eten of dergelijke, dat werkt niet voor mij (dan ga ik nog liever het huis opruimen)
Als ik naar je avatar kijk hoop ik niet dat je nog borstvoeding geeft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef ymme het volgende:
Vandaag een beetje weinig eten, omdat ik gisteren flink chinees heb zitten snoepen.
Slecht ik weet het, maar voel me er iets beter bij.
Ontbijt: Soepstengel
Lunch: Soepstengel en tomatensoep.
Vanavond kip uit braadzak met kruiden.
Gebakken aardappels en sla.
Morgen wil ik dit gaan eten:
Ontbijt: Ontbijtgranen met melk of yogurt
Tussendoor: 1 stuk fruit
Lunch: 2 boterhammen met vleeswaren.
Avondeten: Zal wel iets van groente aardappels en vlees worden.
En dan tussendoor nog ergens een ontbijtkoek plakje zonder boter.
Wow inderdaad, wel blijven eten hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik naar je avatar kijk hoop ik niet dat je nog borstvoeding geeft?
Want dat lijstje van vandaag is gewoon te slecht voor woorden
Ja maar niet dat het echt heel heel erg slecht isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef ymme het volgende:
Nee, ik geef geen borstvoeding.
Dat snapte ik zelf ook nog wel. En dat het lijstje van vandaag slecht is, weet ik ook. Had ik er ook bij gezegd toch?
Dan heeft het niet zoveel zin om hem te posten methinksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef ymme het volgende:
Nee, ik geef geen borstvoeding.
Dat snapte ik zelf ook nog wel. En dat het lijstje van vandaag slecht is, weet ik ook. Had ik er ook bij gezegd toch?
Je bent een kerstboomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan heeft het niet zoveel zin om hem te posten methinks![]()
Lijstje --> kritiek und so!
Maarja.
Volkoren was volgens mij beter, maar waarom precies ben ik vergetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:13 schreef Laydina het volgende:
Gelijk maar goed begonnen vandaag.. nu aardappelen, kip en veel groente.
en verder bruin brood gehaald en mager beleg voor op het werk.
Daarnaast magere yoghurt en wat fruit.
Wat ik mij eigenlijk nog wel afvroeg.. is er nog verschil tussen gezond/gezonder tussen tarwe en volkorenbrood?
Maar als je brood ontdooit dan.. gaat er dan niet vocht in je vleeswaren zitten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan ook voor de hele week brood smeren vers brood kopen, besmeren (boter, magere vleeswaren, pindakaas whatever) en daar pakketjes van 4 van maken ofzo, kun je die zo uit de vriezer halen en meenemen naar het werk.
Probeer het gewoon eens uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar als je brood ontdooit dan.. gaat er dan niet vocht in je vleeswaren zitten?
ik heb volgens mij nogal rare ideeen over invriezen/ontdooien, want met veel lijkt het me dan een stuk minder lekker.. wat volgens mij nergens op slaat![]()
Kom je op dit moment aan van dit lijstje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef seasushi het volgende:
O zuurdesembroodje kipfilet, soyamelk koffie
T ontbijtkoek
L 2 zuurdesembroodjes ( wel zelfgesneden dus riant) met kipfilet en sla
T sinasappel
D kabeljauwfilet met groente en aardappeltjes uit de oven. Beker soyamelk
T 2 speculaasjes
water water water
1 dag in de week mag ik los en eet ik een patatje of zondagochtend luxe ontbijtje
Wat kan hier nou nog beter aan om af te vallen ipv aan te komen
tijd maken voor eten moet je echt doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft meusli en yoghurt gekocht..![]()
nou de tijd maken om het op te eten...
Ja, 1,5 kilo per maand komt erbijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kom je op dit moment aan van dit lijstje?
Sport je er ook nog bij?
Het lijkt niet teveel, wat drink je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja, 1,5 kilo per maand komt erbij![]()
Morgen de orientatie bij de sportschool
Eet je niet gewoon te weinig calorieën? Dat probleem heb ik namelijk ook gehad. Huppakee, lijf in hongerstand en gewoon geen centimeter afvallen... Die paar keer dat je dan zondigt komen echt keihard aan... Misschien kunnen ze je daarbij ook wel helpen bij het sportcentrum?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja, 1,5 kilo per maand komt erbij![]()
Morgen de orientatie bij de sportschool
Dat is even duur ongeveer als muziekles .. dus dat valt wel meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef Sarabi het volgende:
40 euro per uur......damn dan moet je wel geld over hebben
Maar als het werkt
Helaas is het probleem ontstaan sinds ik oktober vorig jaar nieuwe medicatie kreeg. Sindsdien dus 15 kilo aangekomen. Die dingen bevatten geen calorieeen maar ik kom er wel keihard van aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eet je niet gewoon te weinig calorieën? Dat probleem heb ik namelijk ook gehad. Huppakee, lijf in hongerstand en gewoon geen centimeter afvallen... Die paar keer dat je dan zondigt komen echt keihard aan... Misschien kunnen ze je daarbij ook wel helpen bij het sportcentrum?
Echt waar? Vind ik nog steeds duurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is even duur ongeveer als muziekles .. dus dat valt wel mee
Dat kun je beter omdraaien hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:03 schreef djenneke het volgende:
Aardappelen eet ik niet meer, rijst nog wel.
2 ontbijtbiscuits klinkt niet echt voedzaam en hopelijk was het een bak yoghurtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:06 schreef ymme het volgende:
Zojuist het ontbijt op.
2 ontbijtbiscuits en een bakje yogurt. Netjes toch?
Als lunch wil ik 2 bruine boterhammen eten en een gekook ei.
Fulltime job + geen vaste lasten (ik woon nog thuis; ik koop wel zo nu en dan wat dure spullen voor in huis zoals een nieuwe koelkast, tv e.d.), dat scheelt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef Sarabi het volgende:
40 euro per uur......damn dan moet je wel geld over hebben
Maar als het werkt
Klasgenoten van mij kregen jarenlang 2 á 3 uur per week muziekles (thuis). Volgens mij hadden hun ouders geld over, of de leraren gaven kwantumkorting.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is even duur ongeveer als muziekles .. dus dat valt wel mee
Tja. Mijn vriend is Aziatisch en daarmee is een keer per week rijst onvermijdelijk wanneer we bij zijn ouders eten... Vrees ik, of we worden onterfd hahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kun je beter omdraaien hoorRijst is een koolhydraten- en kcalbom
Het is wel een mager ontbijt maar goed het is meer dan nietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef ymme het volgende:
Van de alberthein. Bruine biscuits per 2 verpakt. Ik ben niet z'n ontbijter, maar deze pakte is wel een tussendoor. En als ontbijt gaat het dus ook goed
Dat heb je allemaal wel erg goed bekeken danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fulltime job + geen vaste lasten (ik woon nog thuis; ik koop wel zo nu en dan wat dure spullen voor in huis zoals een nieuwe koelkast, tv e.d.), dat scheelt.
Ik heb dat geld er wel over als het werkt, het is een investering. Na die 3 proeflessen heb ik er alle vetrouwen in dat het wel nut heeft.
Ik verwen me trouwens wel enorm op de sportschool: 1x per week zonnebank á ¤ 7,50 (15 minuten) om eens goed te ontspannen. Na het sporten pak ik vaak nog 2x15 minuten sauna mee om eens goed te zweten (dat doe ik ook tijdens het sporten hoor), heerlijk.
1x per week is geen probleem lijkt me. Maar niet dagelijks hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja. Mijn vriend is Aziatisch en daarmee is een keer per week rijst onvermijdelijk wanneer we bij zijn ouders eten... Vrees ik, of we worden onterfd hahaha
En dat is zo jammerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
1x per week is geen probleem lijkt me. Maar niet dagelijks hoor
Dan kan ze beter wel rijst eten maar geen evergreen (gewoon koek, dus suiker), special k (suikers), waterijsje (suikers). In rijst zitten tenminste nog voedingsstoffen en het vult beterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kun je beter omdraaien hoorRijst is een koolhydraten- en kcalbom
Mwjah..maar die dingen die je opnoemt zijn tussendoortjes en rijst doe je als avondeten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan kan ze beter wel rijst eten maar geen evergreen (gewoon koek, dus suiker), special k (suikers), waterijsje (suikers). In rijst zitten tenminste nog voedingsstoffen en het vult beterOf kies voor zilvervlies rijst..
Een festini ijsje heeft maar 24 gram koolhydraten per 100 gram, dus dat is ook makkelijk te doen. Het leven moet wel leuk blijven ook al wil ik afvallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah..maar die dingen die je opnoemt zijn tussendoortjes en rijst doe je als avondeten.
Rijst = 355 kcal / 100 gr. met wat vitamine B en wat mineralen http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=795. 100 gr. rijst, bereid is trouwens minder. Dat komt uit op 92 kcal per 100 gr. Maar dan heb je het over 30-40 gr. onbereid. En als mens eet je beduidend meer denk ik. Zou je voor de grap eens af moeten gaan wegen.
Aardappelen = 82 kcal / 100 gr. met dezelfde vitaminen en mineralen. http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=605
En SpecialK kun je misschien beter vervangen door normale muesli
Ja natuurlijk en je valt ook wel af als je alleen naar de kcal kijkt... Maar in een koekie zit niet zo veel nuttigs, net als in een ijsje. En in rijst wel. (Naast het suiker verhaal)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah..maar die dingen die je opnoemt zijn tussendoortjes en rijst doe je als avondeten.
Rijst = 355 kcal / 100 gr. met wat vitamine B en wat mineralen http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=795. 100 gr. rijst, bereid is trouwens minder. Dat komt uit op 92 kcal per 100 gr. Maar dan heb je het over 30-40 gr. onbereid. En als mens eet je beduidend meer denk ik. Zou je voor de grap eens af moeten gaan wegen.
Aardappelen = 82 kcal / 100 gr. met dezelfde vitaminen en mineralen. http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=605
En SpecialK kun je misschien beter vervangen door normale muesli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |