abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85636602
pff.. hier is het ook niet helemaal goed gegaan :(

naja gister weer training gehad, dus we gaan er weer tegen aan..
de sport frequentie is weer opgeschroeft!

*en ik twijfel of ik niet t e weinig eet.. want er gaat niks af.. zoo frustrerend!*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_85636748
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef Barretje80 het volgende:
*en ik twijfel of ik niet t e weinig eet.. want er gaat niks af.. zoo frustrerend!*
Vertel dan eens wat je eet allemaal?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85636817
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:31 schreef Laydina het volgende:
Al met al.. nog een lange weg te gaan, maar ik heb wel wat oke's bereikt :)
.
Wel wat ok's? :o Tegen de tijd dat ik zo'n gewichtsverlies heb, sta ik te juichen hoor :D Ik zit nu op de 140.3-140.4 en ben dus 11 kg kwijt :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85637065
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef PdeHoog het volgende:

Wel wat ok's? :o Tegen de tijd dat ik zo'n gewichtsverlies heb, sta ik te juichen hoor :D Ik zit nu op de 140.3-140.4 en ben dus 11 kg kwijt :9
Ik vind het geen grote prestatie en voor mezelf zie ik er niet heel erg anders uit. Dusja :)

Netjes *O* *O* Gaat je wel goed af volgens mij!
pi_85637112
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik vind het geen grote prestatie en voor mezelf zie ik er niet heel erg anders uit. Dusja :)

Komt te bekend voor, maar het is echt wel een grote prestatie en heb je geen before fotos? Dan zal je vast wel verschil zien :*
pi_85638228
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Komt te bekend voor, maar het is echt wel een grote prestatie en heb je geen before fotos? Dan zal je vast wel verschil zien :*
Nee niet echt veel foto's ervan. Heb in die zin gewoon een vertekend zelfbeeld.. soms beide kanten op dus dat is handig :P
pi_85638717
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:22 schreef Laydina het volgende:

[..]

Nee niet echt veel foto's ervan. Heb in die zin gewoon een vertekend zelfbeeld.. soms beide kanten op dus dat is handig :P
ja dat ken ik ook
vroeger vond ik mezelf niet dik en best wel aantrekkelijk en nu 25 kilo lichter voel ik me soms toch zo dik -O-
achja op de meeste dagen zit ik wel goed in mijn vel :D maar nog steeds niet dat ik trots ben op die kilo's lichter
pi_85638974
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vertel dan eens wat je eet allemaal?
ontbijt: een gekookt eitje
tussendoortje: granenreep
lunch: salade met een broodje
tussendoortje: 1 stuks fruit
avond eten: "normaal eten"

that's it..
ik ben niet moe of lusteloos.. gister ging het trainen prima na een bord pasta..
(of is de pasta dan niet een goed idee?? :o )

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:54:31 #109
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85639054
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:51 schreef Barretje80 het volgende:
veel koolhydraten hè
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_85639088
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

veel koolhydraten hè
mja.. moet er wel na sporten.. en anders ben ik niet vooruit te branden! :o

pi_85639562
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:51 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ontbijt: een gekookt eitje
tussendoortje: granenreep
lunch: salade met een broodje
tussendoortje: 1 stuks fruit
avond eten: "normaal eten"

that's it..
ik ben niet moe of lusteloos.. gister ging het trainen prima na een bord pasta..
Dat is dus vooral veel te weinig en een granenreep is niet echt een nuttig tussendoortje, neem liever een extra boterham
pasta is wel veel koolhydraten maar dat is niet het grootste probleem, volkoren pasta is wel altijd beter
pi_85639662
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is dus vooral veel te weinig en een granenreep is niet echt een nuttig tussendoortje, neem liever een extra boterham
pasta is wel veel koolhydraten maar dat is niet het grootste probleem, volkoren pasta is wel altijd beter
ohh jah.. het is volkoren pasta :)
en ik hou niet zo van boterhammen :@

ik moet dus MEER gaan eten! :o

pi_85640061
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen veel meer :Y
Ik weet niet wat je precies verstaat onder salade met een broodje anders eet je de hele dag tot je D gewoon veelste weinig
Als je niet van boterhammen houd kan je ook meer groente en iets zoals kwark eten
pi_85640277
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Vervang dat eitje dan door een bak yoghurt met muesli of zo :) Of crackers met philadelphia light. Granenrepen kunnen op zich wel, maar kijk dan bijv. naar Hero B'tween Free. Kreeg ik mee als tip van de dietiste (voor degenen die zich geroepen voelen hier flink tegenin te gaan: ik heb geen zin in de discussie of dit nu wel of niet nuttige suikers / koolhydraten / whatever zijn btw dus begin daar maar niet aan, ok? ). Pak desnoods nog een stuk fruit als extra tussendoortje. Let ook goed op wat voor salade je naar binnen schuift. Vermijd de dressings met mayo en zo. En bij je avondeten beetje opletten op de hoeveelheden vet. Dus veel groenten, 150 gr. gekookte aardappelen danwel 125 gr. gekookte pasta en 80-100 gr. vlees. Weinig rijst.
pi_85640293
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen veel meer :Y
Ik weet niet wat je precies verstaat onder salade met een broodje anders eet je de hele dag tot je D gewoon veelste weinigAls je niet van boterhammen houd kan je ook meer groente en iets zoals kwark eten
:?

pi_85640329
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Ze bedoelt dat je tot je avondeten gewoon te weinig binnenkrijgt...meer spreiden over de dag :Y
pi_85640364
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Dat 1 ei te weinig is als O
De 1e T een reep is ook niet voedzaam
Wat salade als L is ook veelste weinig (maar ik weet niet wat je precies onder deze lunch verstaat)
Fruit als T is wel goed maar jij mag er wel 2 stuks van maken
pi_85640407
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vervang dat eitje dan door een bak yoghurt met muesli of zo :) Of crackers met philadelphia light. Granenrepen kunnen op zich wel, maar kijk dan bijv. naar Hero B'tween Free. Kreeg ik mee als tip van de dietiste (voor degenen die zich geroepen voelen hier flink tegenin te gaan: ik heb geen zin in de discussie of dit nu wel of niet nuttige suikers / koolhydraten / whatever zijn btw dus begin daar maar niet aan, ok? ). Pak desnoods nog een stuk fruit als extra tussendoortje. Let ook goed op wat voor salade je naar binnen schuift. Vermijd de dressings met mayo en zo. En bij je avondeten beetje opletten op de hoeveelheden vet. Dus veel groenten, 150 gr. gekookte aardappelen danwel 125 gr. gekookte pasta en 80-100 gr. vlees. Weinig rijst.
Ja ik zou die repen vermijden ;) zeker als je niet meer afvalt
Maar goed als je er wel voor kiest om ze te eten mag je er zeker nog een stuk fruit of groente bij eten
pi_85640416
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat 1 ei te weinig is als O
De 1e T een reep is ook niet voedzaam
Wat salade als L is ook veelste weinig (maar ik weet niet wat je precies onder deze lunch verstaat)
Fruit als T is wel goed maar jij mag er wel 2 stuks van maken
ohh.. ik snapte de O T L en D niet ;)
ik heb gewoon geen trek :@ ben nu ook de reep vergeten.. en ga over 10 minuutjes lunchen..
de salade is wel een flink bord vol hoor!

pi_85640455
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ohh.. ik snapte de O T L en D niet ;)
ik heb gewoon geen trek :@ ben nu ook de reep vergeten.. en ga over 10 minuutjes lunchen..
de salade is wel een flink bord vol hoor!
Geen trek is iets dat je jezelf aanleert
Dus gewoon weer beetje bij beetje opbouwen ^O^
Je eet nu te weinig en dat kan een reden zijn waarom je niet meer afvalt -> spaarstand
pi_85640528
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen trek is iets dat je jezelf aanleert
Dus gewoon weer beetje bij beetje opbouwen ^O^
Je eet nu te weinig en dat kan een reden zijn waarom je niet meer afvalt -> spaarstand
Zeker als je daarbij ook nog eens intensief sport. Als je sport heb je bouwstoffen nodig. En de dagen dat je sport kun je volgens mij heel goed pasta en zo eten. Dat is makkelijk opneembare energie als ik alle theorie moet geloven ;)
pi_85640571
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

deze post had ik gemist!

Yoghurt met muesli wordt zo'n plakbende.. creusli mag niet he???

ik heb nu van die weightwatchers granenrepen.. ik vind ze lekker :@ maar ik zal aan de b*tween gaan die met sinaasappel en chocolade!! :Y :@

De salade bestaat voornamelijk uit tomaten met feta, komkommers met ui en sla of andere rauwkost ( wortel, kool of sellerie).. verder af en toe wat gerookte ham er bij.. mayo vermijd ik!!

Ik probeer meestal wel aan de 2 ons groenten voor het avond eten te komen.. ik hou niet van aardappelen en rijst :@ Maar eet het toch wel af en toe..

*pfff* lastig allemaal hoor!

pi_85640725
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

deze post had ik gemist!

ik heb nu van die weightwatchers granenrepen.. ik vind ze lekker :@ maar ik zal aan de b*tween gaan die met sinaasappel en chocolade!! :Y :@

De salade bestaat voornamelijk uit tomaten met feta, komkommers met ui en sla of andere rauwkost ( wortel, kool of sellerie).. verder af en toe wat gerookte ham er bij.. mayo vermijd ik!!

Ik probeer meestal wel aan de 2 ons groenten voor het avond eten te komen.. ik hou niet van aardappelen en rijst :@ Maar eet het toch wel af en toe..

Cruesli inderdaad liever niet, zit heel veel suiker in
Net zoals in die repen ;) wat vind je wel lekker van gezonde/normale dingen?
Die salade klinkt goed ^O^ als je maar zorgt voor lekker grote hoeveelheden
Groente kan je ook heel goed extra eten als tussendoortje, weet niet of je dat lekker vind?
Als ontbijt kan je ook al beginnen anders met 2 gekookte eitjes
pi_85640849
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
Nope. Teveel suiker.
quote:
NEEEE! Niet die :o Dat zijn de kcal-bommen. Je moet de Free hebben met alleen chocola. Maar als jij nu aan de WW-repen zit, blijf die dan lekker houden. Of vergelijk de voedingswaarden even.
quote:
Als je daar een goed bord vol van eet icm een broodje klinkt het goed :9
quote:
Skip de rijst en eet iets meer aardappelen. Goeie maagvulling :)
quote:
Nee joh...beetje opletten en als je het eenmaal doorhebt, komt het goed :) Zorg iig dat je voldoende drinkt (en niet teveel fris, maar water, thee en koffie) en iets meer zuivel mag misschien wel.
pi_85640861
Vakantie zit er op en er is weer iets bijgekomen. Bijna niet gesport.
Deze week weer beginnen tezamen met een normaal eetpatroon en een stuk gezonder.
Zit nu op 106.9 en wil er toch snel wat af hebben.
Morgen eens praten met de diëtiste bij de sportschool om een schema te laten maken.
pi_85640998
Succes _Flea_!
Morgen kan ik ook eindelijk weer naar de sportschool *O* (zijn dicht in de vakantie)
pi_85641482
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Succes _Flea_!
Morgen kan ik ook eindelijk weer naar de sportschool *O* (zijn dicht in de vakantie)
Ben blij dat ik ook weer kan gaan.
Wel wat gedaan in de vakantie, maar veeeel te weinig. Actiefste was 26km mountainbiken.
pi_85643291
Ok laat jullie licht eens op de mijn lijstje schijnen. :

O - uhm..
T - Milkybreak (2 koekjes dus)
L - Petitpain ham/kaas/ei/zout en een soepje
T - Milkybreak, evt ook cup a soup
D - Verschilt. Kan altijd beter

En savonds laat ik vaak nog wel een waterijsje, komkommer of fruit wat ik in huis heb. Even ter info, het lijstje is zeg maar de basis. Soms eet ik meer (meerdere milkybreaks ofzo of thuis nog 2 broodjes voor het sporten gaan of ipv avondeten).
pi_85643334
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:

ja dat ken ik ook
vroeger vond ik mezelf niet dik en best wel aantrekkelijk en nu 25 kilo lichter voel ik me soms toch zo dik -O-
achja op de meeste dagen zit ik wel goed in mijn vel :D maar nog steeds niet dat ik trots ben op die kilo's lichter
Goed in je vel voelen is toch het belangrijkste. Dan maar minder/niet trots erop. Zolang je je maar goed voelt toch?
Wel balen dat het beeld van jezelf niet veranderd ondanks de kilo's. Is toch niet helemaal realistisch en goed voor je zelfbeeld :N
pi_85643358
Ik hoorde trouwens dat yoghurt en vla enzo niet heel gezond is, al zie ik dat hier regelmatig als tip voorbij komen. Weten jullie daar meer van?
pi_85643390
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:09 schreef Laydina het volgende:
Ok laat jullie licht eens op de mijn lijstje schijnen. :

O - uhm..
T - Milkybreak (2 koekjes dus)
L - Petitpain ham/kaas/ei/zout en een soepje
T - Milkybreak, evt ook cup a soup
D - Verschilt. Kan altijd beter

En savonds laat ik vaak nog wel een waterijsje, komkommer of fruit wat ik in huis heb. Even ter info, het lijstje is zeg maar de basis. Soms eet ik meer (meerdere milkybreaks ofzo of thuis nog 2 broodjes voor het sporten gaan of ipv avondeten).
Zeker weten dat je er een reactie op wil?
Je moet altijd ontbijten :Y
Milkybreaks zijn loze calorieen en zijn vooral suiker
Je lunch petitpain, is dat zelf gemaakt?
Je D kunnen we niet veel over zeggen ;)

Zorg er voor dat je 2 stuks fruit en minstens 2 ons groente per dag eet ^O^ een gooi die Milkybreaks weg
pi_85643419
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef Laydina het volgende:
Ik hoorde trouwens dat yoghurt en vla enzo niet heel gezond is, al zie ik dat hier regelmatig als tip voorbij komen. Weten jullie daar meer van?
Vla heb ik nog nooit gehoord dat het gezond was volgens mij
Yoghurt is wel een goed tussendoortje voor afentoe en kan je lekker fruit enzo ingooien
pi_85643432
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:10 schreef Laydina het volgende:

[..]

Goed in je vel voelen is toch het belangrijkste. Dan maar minder/niet trots erop. Zolang je je maar goed voelt toch?
Wel balen dat het beeld van jezelf niet veranderd ondanks de kilo's. Is toch niet helemaal realistisch en goed voor je zelfbeeld :N
Realistisch is mijn zelfbeeld inderdaad jammer genoeg niet
Maar het is niet perse altijd negatief dus komt wel goed :D
pi_85643584
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zeker weten dat je er een reactie op wil?
Je moet altijd ontbijten :Y
Milkybreaks zijn loze calorieen en zijn vooral suiker
Je lunch petitpain, is dat zelf gemaakt?
Je D kunnen we niet veel over zeggen ;)

Zorg er voor dat je 2 stuks fruit en minstens 2 ons groente per dag eet ^O^ een gooi die Milkybreaks weg
I know van het ontbijt, maar smorgens wil ik die tijd er niet voor nemen. Evt wil ik best rond 9 uur wat op m'n werk eten, maar dan wel iets dat simpel is. Probleem bi mij is, is dat ik niks lekker vindt. :')
Die milkybreaks mogen idd wel weg, maar weet zo geen vervanger wat ik lekker zal vinden zeg maar. Want al die dingen die in een paar posts hierboven zijn benoemd vind ik niks :N

Lunch is zelfgemaakt ja.
De 2 ons groenten haal ik zeker niet, zeker niet per dag. Het fruit vaak wel.
pi_85643603
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Realistisch is mijn zelfbeeld inderdaad jammer genoeg niet
Maar het is niet perse altijd negatief dus komt wel goed :D
Mooi zo ^O^
pi_85643712
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:17 schreef Laydina het volgende:

[..]

I know van het ontbijt, maar smorgens wil ik die tijd er niet voor nemen. Evt wil ik best rond 9 uur wat op m'n werk eten, maar dan wel iets dat simpel is. Probleem bi mij is, is dat ik niks lekker vindt. :')
Die milkybreaks mogen idd wel weg, maar weet zo geen vervanger wat ik lekker zal vinden zeg maar. Want al die dingen die in een paar posts hierboven zijn benoemd vind ik niks :N

Lunch is zelfgemaakt ja.
De 2 ons groenten haal ik zeker niet, zeker niet per dag. Het fruit vaak wel.
Maar je loopt ook in CUL rond, daar weten ze vast wel gezonde makkelijke dingen om mee te nemen
Maar een gekookt ei of omelet vind je niet lekker?
Ik heb een voedselcontainer en daarin blijft het eten een paar uur warm of koud en zo neem ik allerlei lekkere dingen mee naar college (heel vaak heb ik geen zin in brood)
Zelf salade maken vind je ook niet lekker?

En ontbijten op je werk klinkt dan wel goed, je moet echt iets eten
Maar alles op je lijstje nu (behalve je lunch en misschien je diner) is niet voedzaam
pi_85643765
wat zou er mis zijn met magere yoghurt :?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85643869
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar je loopt ook in CUL rond, daar weten ze vast wel gezonde makkelijke dingen om mee te nemen
Maar een gekookt ei of omelet vind je niet lekker?
Ik heb een voedselcontainer en daarin blijft het eten een paar uur warm of koud en zo neem ik allerlei lekkere dingen mee naar college (heel vaak heb ik geen zin in brood)
Zelf salade maken vind je ook niet lekker?

En ontbijten op je werk klinkt dan wel goed, je moet echt iets eten
Maar alles op je lijstje nu (behalve je lunch en misschien je diner) is niet voedzaam
Dat is wel handig! Maar het heeft dan wel voorbereiding nodig en daar wil ik vaak de tijd niet voor nemen. Het moet gewoon te koop zijn in de supermarkt het liefst hehe. Maargoed, daar moet ik misschien maar in veranderen dan.

Ik moet echt iets vinden wat dan voedzaam/gezond is en wat ik ook nog eens lekker vind. Dit word zoooo lastig -O-

Salade vind ik ook niet echt boeiend. Verveeld zo snel. Gekookt ei is alleen lekker met zout en volgens mij is dat ook niet super goed en weet niet of het super vult.
En idd brood is ook niet echt geweldig, dat moet je klaarmaken. Wel lange tijd gedaan, maar ook weer vanaf gestapt.

Ik weet het.. ben lastig :@
pi_85643935
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef Laydina het volgende:

Ik weet het.. ben lastig :@
Nogal ja :o Weet je, het komt niet vanzelf allemaal hoor :o En die kant-en-klare dingen uit de supermarkt zijn vaak voorzien van extra suiker etc.
pi_85644036
Je lijstje is eigenlijk best slecht te noemen, veel te weinig en weinig echt voedzame zaken... hiermee echt gezond afvallen is er echt niet bij.

Cul barst van de mensen die zelf koken zonder uren in de keuken te staan :) en tis leuk hoor, snelle dingen meenemen bij de supermarkt maar dan kom je idd snel bij de slechtere dingen uit.

als je door de weeks geen zin hebt in koken kun je misschien in het weekend eens een halve dag ervoor inruimen, veel maken en invriezen? Dan heb je steeds een voorraad vers en goed voedsel in huis waar je verder weinig mee hoeft te doen :)

Maaltijdsoepen is een hele goede manier om genoeg groente en vezels enzo binnen te krijgen en kost echt weinig tijd om te maken, alles bij elkaar, met snijden, koken en zo een half uurtje...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85644552
Het koken savonds vind ik niet altijd een probleem. En misschien inderdaad kijken of toch het weekend ervoor ga gebruiken en dan spul ga invriezen.

Denk dat m'n eerste stap maar eens moet zijn om te kijken hoe ik het op het werk het beste kan aanpakken en m'n ontbijt/lunch wat beter kan krijgen.
pi_85644863
misschien kun je op je werk ontbijten? weet niet hoeveel tijd er tussen wakker worden en op je werk verschijnen zit? Binnen een uur na wakker worden wat eten schijnt goed te zijn maar misschien kun je een pak muesli oid daar neerzetten en wat yoghurt in de koelkast(als die er is ofzo)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85645072
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
misschien kun je op je werk ontbijten? weet niet hoeveel tijd er tussen wakker worden en op je werk verschijnen zit? Binnen een uur na wakker worden wat eten schijnt goed te zijn maar misschien kun je een pak muesli oid daar neerzetten en wat yoghurt in de koelkast(als die er is ofzo)
Ik sta meestal om 8 uur op en ben dan om half/kwart voor 9 op m'n werk. Dus dat uur haal ik wel.
Muesli en dergelijke vind ik niet echt wat. Is van die fruityoghurt dan nog slecht?
pi_85645129
zolang het mager is... er zit natuurlijk wel suiker in maar goed, je moet iets eten he?

als je all bran vezels koopt en daar 4-5 eetlepels van in een bak gooit met wat fruit en magere yoghurt heb je wel ineens een heleboel goeds binnen, dus misschien gewoon eens proberen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85645276
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef DarkElf het volgende:
zolang het mager is... er zit natuurlijk wel suiker in maar goed, je moet iets eten he?

als je all bran vezels koopt en daar 4-5 eetlepels van in een bak gooit met wat fruit en magere yoghurt heb je wel ineens een heleboel goeds binnen, dus misschien gewoon eens proberen?
Ik zal het wel eens proberen. Ben nu wel toe aan die stap. :)
Stel ik zou voor zelf mixen van fruit en yoghurt gaan. hoelang van te voren zou ik dat klaar kunnen maken dan? Of zal het maar 1 avondje goedblijven dan?
pi_85645423
dat blijft wel een nachtje goed dus kan je prima 's avonds maken en dan meenemen 's ochtends. (tis ook even proberen natuurlijk wat lekker blijft)

als je niet van muesli enz houdt kun je altijd een paar lepels gebroken lijnzaad door je yoghurt en fruit gooien, proef je nauwelijks maar is wel goed voor je.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85645599
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Laydina het volgende:

[..]

*O* Gaat goed komen :Y Prbeer het wel een tijdje vol te houden. Meestal duurt het een paar weken voor het in je routine zit verwerkt.
pi_85645621
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef DarkElf het volgende:
dat blijft wel een nachtje goed dus kan je prima 's avonds maken en dan meenemen 's ochtends. (tis ook even proberen natuurlijk wat lekker blijft)

als je niet van muesli enz houdt kun je altijd een paar lepels gebroken lijnzaad door je yoghurt en fruit gooien, proef je nauwelijks maar is wel goed voor je.
Hmm een nachtje, dat zou jammer zijn. Want weet nu al dat ik die discipline niet heb daarvoor.
Lijnzaad? ik heb geen idee waar ik dat kan halen :?
pi_85645655
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef Laydina het volgende:

[..]

Hmm een nachtje, dat zou jammer zijn. Want weet nu al dat ik die discipline niet heb daarvoor.
Lijnzaad? ik heb geen idee waar ik dat kan halen :?
gewoon bij de appie wrs. (havervlokken ofzo, klinkt vies maar als je een beetje door je yoghurt gooit proef je het nauwelijks en tis goed voor je)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85645679
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef Laydina het volgende:
Want weet nu al dat ik die discipline niet heb daarvoor.
DAT ... is niet de juiste houding, mevrouw Lay }:|
pi_85645872
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef DarkElf het volgende:

gewoon bij de appie wrs. (havervlokken ofzo, klinkt vies maar als je een beetje door je yoghurt gooit proef je het nauwelijks en tis goed voor je)
Ik zal eens kijken , tnx ^O^

Nog meer tips?
Want dan heb ik nu mijn ontbijt geregeld.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:

DAT ... is niet de juiste houding, mevrouw Lay }:|
Stapje voor stapje meneer P ;) En beter realistisch dan valse hoop. Wie weet zit het er straks net zo erin gebakken als nu het sporten. Maar ik blijf realistisch :)
pi_85647021
Vandaag een beetje weinig eten, omdat ik gisteren flink chinees heb zitten snoepen.
Slecht ik weet het, maar voel me er iets beter bij.

Ontbijt: Soepstengel
Lunch: Soepstengel en tomatensoep.

Vanavond kip uit braadzak met kruiden.
Gebakken aardappels en sla.

Morgen wil ik dit gaan eten:
Ontbijt: Ontbijtgranen met melk of yogurt
Tussendoor: 1 stuk fruit
Lunch: 2 boterhammen met vleeswaren.
Avondeten: Zal wel iets van groente aardappels en vlees worden.
En dan tussendoor nog ergens een ontbijtkoek plakje zonder boter.
pi_85648123
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Laydina het volgende:

[..]

Als eten je 's ochtends niet goed afgaat is drinken misschien een optie?

Ik ben ook niet zo van het ontbijten maar het is wel belangrijk. Ik ben begonnen met zelfgemaakte drinkontbijtjes. Beetje yoghurt, twee stukken fruit (banaan, een perzik / sinaasappel, handje bevroren bramen / frambozen, aardbeien, peer e.d.) erbij, eventueel nog een flinke lepel lijnzaad, brinta of andere vezels erdoor, even blenderen en opdrinken. Kost minder moeite om weg te krijgen en je hebt toch maar zo flink wat goede voedingsstoffen binnen gekregen.
Toen die routine er eenmaal in zat merkte ik ook dat ik langzaamaan 's ochtends steeds meer trek had en inmiddels zit ik aan de bammetjes e.d. maar ik wissel dat nog regelmatig af met een bak brinta of een drinkontbijt.

*bemoeit zich er even bij tussen :')
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85648310
@MM bemoei je er maar gewoon mee hoor ;)
Het is niet dat ik smorgens niet kan ontbijten. Ik wil er thuis niet de tijd voor nemen Ik sta op en sprint zo snel mogelijk het huis uit. Zitten en eten of dergelijke, dat werkt niet voor mij (dan ga ik nog liever het huis opruimen :') )

Maar wel een idee om dergelijke zaken gewoon in een blender te gooien en dat mee te nemen evt voor de volgende ochtend. (eerst blender aanschaffen :+ ). En niet vergeten die vezels eens proberen.
pi_85648508
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Laydina het volgende:
@MM bemoei je er maar gewoon mee hoor ;)
Het is niet dat ik smorgens niet kan ontbijten. Ik wil er thuis niet de tijd voor nemen Ik sta op en sprint zo snel mogelijk het huis uit. Zitten en eten of dergelijke, dat werkt niet voor mij (dan ga ik nog liever het huis opruimen :') )
ohh daar heb ik ook last van!
ik stop m'n gekookte eitje in een zakje en eet die op kantoor op :@
ondertussen heb ik wel de afwasmachine ingeruimt of een was in de machine gestopt O-)

pi_85649728
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef ymme het volgende:
Vandaag een beetje weinig eten, omdat ik gisteren flink chinees heb zitten snoepen.
Slecht ik weet het, maar voel me er iets beter bij.

Ontbijt: Soepstengel
Lunch: Soepstengel en tomatensoep.

Vanavond kip uit braadzak met kruiden.
Gebakken aardappels en sla.

Morgen wil ik dit gaan eten:
Ontbijt: Ontbijtgranen met melk of yogurt
Tussendoor: 1 stuk fruit
Lunch: 2 boterhammen met vleeswaren.
Avondeten: Zal wel iets van groente aardappels en vlees worden.
En dan tussendoor nog ergens een ontbijtkoek plakje zonder boter.
Als ik naar je avatar kijk hoop ik niet dat je nog borstvoeding geeft?
Want dat lijstje van vandaag is gewoon te slecht voor woorden
pi_85649756
@Laydina ik zie dat je veel goede adviezen hebt gekregen hopelijk gaat het lukken *O* gewoon even moeite voor doen en dan ben je niet anders meer gewend :Y
pi_85649824
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als ik naar je avatar kijk hoop ik niet dat je nog borstvoeding geeft?
Want dat lijstje van vandaag is gewoon te slecht voor woorden
Wow inderdaad, wel blijven eten hoor!

*sluipt uit topic weg*
pi_85650120
Nee, ik geef geen borstvoeding. :D
Dat snapte ik zelf ook nog wel. En dat het lijstje van vandaag slecht is, weet ik ook. Had ik er ook bij gezegd toch?
pi_85650269
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef ymme het volgende:
Dat snapte ik zelf ook nog wel. En dat het lijstje van vandaag slecht is, weet ik ook. Had ik er ook bij gezegd toch?
Ja maar niet dat het echt heel heel erg slecht is :{w je zit in een topic waar mensen gezond willen afvallen
Waarom stop je er niet gewoon een hele berg groente in, geef je meteen weer het goede voorbeeld voor je kind
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:53:23 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85650348
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef ymme het volgende:
Dan heeft het niet zoveel zin om hem te posten methinks :P

Lijstje --> kritiek und so!

Maarja. >:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85650386
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dan heeft het niet zoveel zin om hem te posten methinks :P

Lijstje --> kritiek und so!

Maarja. >:O
Je bent een kerstboom :P
Maar wat Maria dus zegt
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:56:51 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85650483
Kerstboom? Heul nie! Ik ben een smiley-druide met een gewei >:O

OT: ik ontbijt overigens in de trein, want ik verslaap me altijd :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85657672
Gelijk maar goed begonnen vandaag.. nu aardappelen, kip en veel groente.
en verder bruin brood gehaald en mager beleg voor op het werk.
Daarnaast magere yoghurt en wat fruit.

Wat ik mij eigenlijk nog wel afvroeg.. is er nog verschil tussen gezond/gezonder tussen tarwe en volkorenbrood?
pi_85657863
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:13 schreef Laydina het volgende:
Gelijk maar goed begonnen vandaag.. nu aardappelen, kip en veel groente.
en verder bruin brood gehaald en mager beleg voor op het werk.
Daarnaast magere yoghurt en wat fruit.

Wat ik mij eigenlijk nog wel afvroeg.. is er nog verschil tussen gezond/gezonder tussen tarwe en volkorenbrood?
Volkoren was volgens mij beter, maar waarom precies ben ik vergeten ;)
en ^O^ voor de boodschappen
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:26:05 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85658120
Je kan ook voor de hele week brood smeren vers brood kopen, besmeren (boter, magere vleeswaren, pindakaas whatever) en daar pakketjes van 4 van maken ofzo, kun je die zo uit de vriezer halen en meenemen naar het werk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85658148
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan ook voor de hele week brood smeren vers brood kopen, besmeren (boter, magere vleeswaren, pindakaas whatever) en daar pakketjes van 4 van maken ofzo, kun je die zo uit de vriezer halen en meenemen naar het werk.
Maar als je brood ontdooit dan.. gaat er dan niet vocht in je vleeswaren zitten?

ik heb volgens mij nogal rare ideeen over invriezen/ontdooien, want met veel lijkt het me dan een stuk minder lekker.. wat volgens mij nergens op slaat :')
pi_85658337
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:26 schreef Laydina het volgende:

[..]

Maar als je brood ontdooit dan.. gaat er dan niet vocht in je vleeswaren zitten?

ik heb volgens mij nogal rare ideeen over invriezen/ontdooien, want met veel lijkt het me dan een stuk minder lekker.. wat volgens mij nergens op slaat :')
Probeer het gewoon eens uit :Y Experimenteren :9 Da's een goed begin :D
pi_85658847
O zuurdesembroodje kipfilet, soyamelk koffie
T ontbijtkoek
L 2 zuurdesembroodjes ( wel zelfgesneden dus riant) met kipfilet en sla
T sinasappel
D kabeljauwfilet met groente en aardappeltjes uit de oven. Beker soyamelk
T 2 speculaasjes
water water water

1 dag in de week mag ik los en eet ik een patatje of zondagochtend luxe ontbijtje

Wat kan hier nou nog beter aan om af te vallen ipv aan te komen :?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_85659060
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef seasushi het volgende:
O zuurdesembroodje kipfilet, soyamelk koffie
T ontbijtkoek
L 2 zuurdesembroodjes ( wel zelfgesneden dus riant) met kipfilet en sla
T sinasappel
D kabeljauwfilet met groente en aardappeltjes uit de oven. Beker soyamelk
T 2 speculaasjes
water water water

1 dag in de week mag ik los en eet ik een patatje of zondagochtend luxe ontbijtje

Wat kan hier nou nog beter aan om af te vallen ipv aan te komen :?
Kom je op dit moment aan van dit lijstje?
Sport je er ook nog bij?
pi_85662183
* Barretje80 heeft meusli en yoghurt gekocht.. *O*

nou de tijd maken om het op te eten...

pi_85662235
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft meusli en yoghurt gekocht.. *O*

nou de tijd maken om het op te eten...
tijd maken voor eten moet je echt doen :Y
vooral er lekker de tijd voor nemen
pi_85662449
Ik wist dat ik iets vergeten was ;( de vezels..
pi_85662467
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kom je op dit moment aan van dit lijstje?
Sport je er ook nog bij?
Ja, 1,5 kilo per maand komt erbij :(

Morgen de orientatie bij de sportschool
pi_85662652
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef seasushi het volgende:

[..]

Het lijkt niet teveel, wat drink je?
En misschien toch te vaak ongezonde tussendoortjes en teveel slecht eten op die ene dag
Erbij sporten (of tenminste bewgen) is vaak wel essentieel voor blijvend afvallen
pi_85666256
Ik meld me ook weer.

Het sporten gaat me goed af. Voelt weer net zoals vanouds, 6 dagen in de week sporten met zaterdag lekker niets doen. Ik let goed op mijn eten, ik laat de weegschaal en het meetlint lekker achterwege voor nu.

Ik zie al verschil in mijn buik, wordt al minder (het vet komt los zeg maar, :')) en ik VOEL me ook al veel beter. :)
pi_85666421
Fijn om te horen Blossom *O*
pi_85668710
Joepie ik sta opeens in de lijst. Dan kom ik me ook maar weer eens melden :P
Morgen maar even wegen, want dat is weer even geleden.
Ik sport nu sowieso minimaal een keer per week voor de herstel lessen na mijn zwangerschap.
Verder probeer ik iedere dag minimaal een half uur te lopen. Vandaag vanwege het weer en mijn spierpijn meteen al overgeslagen :P. Maar verder vorige week steeds minimaal drie kwartier gelopen (en dan wel stevig doorstappen). Dus dat gaat best goed.

Mijn etenspatroon is ongeveer:
O: Special K met magere yoghurt
T: Evergreen Appel en een glas magere melk
L: Twee geroosterde bruine boterhammen met rosbief en/of slankie 20+
T: Een banaan en een appel of framboosjes en soms nog een Liga of handje amandelen
D: Gewoon een bord met veel groente en rood vlees of kip/kalkoen en sla. Aardappelen eet ik niet meer, rijst nog wel. Verder vermijd ik witte sauzen en mayo.
Na: Waterijsje en daarna koffie met een zoetje

En verder veeeeel water drinken minimaal 1,5 liter, maar meestal meer. Dat doe ik nu twee weekjes, morgen even kijken of we al een klein resultaatje hebben.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_85668874
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef seasushi het volgende:

[..]

Eet je niet gewoon te weinig calorieën? Dat probleem heb ik namelijk ook gehad. Huppakee, lijf in hongerstand en gewoon geen centimeter afvallen... Die paar keer dat je dan zondigt komen echt keihard aan... Misschien kunnen ze je daarbij ook wel helpen bij het sportcentrum?
pi_85670608
Na 3 proeflessen met een Personal Trainer op de sportschool heb ik besloten om de de komende 3 maanden door
te gaan met deze Personal Trainer. Ik vond deze lessen erg leuk. Na een halfuur trainen zweet ik me al kapot.

24 lessen verdeeld over 12 weken (2x halfuur per week)... Prijs: ¤ 40 (ex btw) per uur. :X

Waarom een Personal Trainer?
- Het is leuk!
- Het is motiverend!
- Training op maat.
- De rugpijn is nu al enorm afgenomen.
- Doe je een oefening verkeerd? Je krijgt direct feedback.
- Spieroefeningen zonder die zware toestellen (gewoon eenvoudige gewichten). Doordat je deze spieroefeningen doet zonder die zware toestellen train je ook meteen je coördinatievermogen, altijd handig!
- Stok achter de deur ('Geen zin om te sporten' is een duur grapje zo). :Y)
pi_85671737
40 euro per uur......damn dan moet je wel geld over hebben
Maar als het werkt ^O^
pi_85677355
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef Sarabi het volgende:
Maar als het werkt ^O^
Dat is even duur ongeveer als muziekles .. dus dat valt wel mee :P
pi_85677404
Zojuist het ontbijt op.
2 ontbijtbiscuits en een bakje yogurt. Netjes toch?

Als lunch wil ik 2 bruine boterhammen eten en een gekook ei.
pi_85677569
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef djenneke het volgende:

[..]

Eet je niet gewoon te weinig calorieën? Dat probleem heb ik namelijk ook gehad. Huppakee, lijf in hongerstand en gewoon geen centimeter afvallen... Die paar keer dat je dan zondigt komen echt keihard aan... Misschien kunnen ze je daarbij ook wel helpen bij het sportcentrum?
Helaas is het probleem ontstaan sinds ik oktober vorig jaar nieuwe medicatie kreeg. Sindsdien dus 15 kilo aangekomen. Die dingen bevatten geen calorieeen maar ik kom er wel keihard van aan.
pi_85677635
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef Laydina het volgende:

[..]

Echt waar? Vind ik nog steeds duur
Vind mijn danslessen van 8 euro per uur al te duur eigenlijk, maar goed dat zal komen omdat ik nog student ben
pi_85677648
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:03 schreef djenneke het volgende:
Aardappelen eet ik niet meer, rijst nog wel.
Dat kun je beter omdraaien hoor :o Rijst is een koolhydraten- en kcalbom :o
pi_85677651
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:06 schreef ymme het volgende:
Zojuist het ontbijt op.
2 ontbijtbiscuits en een bakje yogurt. Netjes toch?

Als lunch wil ik 2 bruine boterhammen eten en een gekook ei.
2 ontbijtbiscuits klinkt niet echt voedzaam en hopelijk was het een bak yoghurt ^O^ lekker goed ontbijten
Lunch klinkt wel goed
pi_85677704
Wat zijn ontbijtbiscuits nou weer? :D
pi_85677877
Van de alberthein. Bruine biscuits per 2 verpakt. Ik ben niet z'n ontbijter, maar deze pakte is wel een tussendoor. En als ontbijt gaat het dus ook goed :D
pi_85677906
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef Sarabi het volgende:
Maar als het werkt ^O^
Fulltime job + geen vaste lasten (ik woon nog thuis; ik koop wel zo nu en dan wat dure spullen voor in huis zoals een nieuwe koelkast, tv e.d.), dat scheelt. ;)

Ik heb dat geld er wel over als het werkt, het is een investering. Na die 3 proeflessen heb ik er alle vetrouwen in dat het wel nut heeft.

Ik verwen me trouwens wel enorm op de sportschool: 1x per week zonnebank á ¤ 7,50 (15 minuten) om eens goed te ontspannen. Na het sporten pak ik vaak nog 2x15 minuten sauna mee om eens goed te zweten (dat doe ik ook tijdens het sporten hoor), heerlijk. :s)

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef Laydina het volgende:

[..]

Klasgenoten van mij kregen jarenlang 2 á 3 uur per week muziekles (thuis). Volgens mij hadden hun ouders geld over, of de leraren gaven kwantumkorting. :P
pi_85677925
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tja. Mijn vriend is Aziatisch en daarmee is een keer per week rijst onvermijdelijk wanneer we bij zijn ouders eten... Vrees ik, of we worden onterfd hahaha
pi_85678017
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef ymme het volgende:
Van de alberthein. Bruine biscuits per 2 verpakt. Ik ben niet z'n ontbijter, maar deze pakte is wel een tussendoor. En als ontbijt gaat het dus ook goed :D
Het is wel een mager ontbijt maar goed het is meer dan niets
Maar je weet dat zulke biscuits eigenlijk hetzelfde zijn als gewoon 2 koekjes eten als ontbijt he?
Ga je nog een tussendoortje eten tussen O en L?
pi_85678840
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Fulltime job + geen vaste lasten (ik woon nog thuis; ik koop wel zo nu en dan wat dure spullen voor in huis zoals een nieuwe koelkast, tv e.d.), dat scheelt. ;)

Ik heb dat geld er wel over als het werkt, het is een investering. Na die 3 proeflessen heb ik er alle vetrouwen in dat het wel nut heeft.

Ik verwen me trouwens wel enorm op de sportschool: 1x per week zonnebank á ¤ 7,50 (15 minuten) om eens goed te ontspannen. Na het sporten pak ik vaak nog 2x15 minuten sauna mee om eens goed te zweten (dat doe ik ook tijdens het sporten hoor), heerlijk. :s)

Dat heb je allemaal wel erg goed bekeken dan ^O^
Afvallen moet helemaal goed komen dus
pi_85678879
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:29 schreef djenneke het volgende:

[..]

Tja. Mijn vriend is Aziatisch en daarmee is een keer per week rijst onvermijdelijk wanneer we bij zijn ouders eten... Vrees ik, of we worden onterfd hahaha
1x per week is geen probleem lijkt me. Maar niet dagelijks hoor :o
pi_85678915
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

1x per week is geen probleem lijkt me. Maar niet dagelijks hoor :o
En dat is zo jammer -O-
pi_85678963
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan kan ze beter wel rijst eten maar geen evergreen (gewoon koek, dus suiker), special k (suikers), waterijsje (suikers). In rijst zitten tenminste nog voedingsstoffen en het vult beter ;) Of kies voor zilvervlies rijst..
pi_85679209
Heerlijk zo'n personal trainer sylvester! Mijn broertje heeft er nu ook een en hij gaat echt met sprongen vooruit. Ben het wel met je eens dat de voordelen ruim opwegen tegen de kosten.
pi_85679229
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dan kan ze beter wel rijst eten maar geen evergreen (gewoon koek, dus suiker), special k (suikers), waterijsje (suikers). In rijst zitten tenminste nog voedingsstoffen en het vult beter ;) Of kies voor zilvervlies rijst..
Mwjah..maar die dingen die je opnoemt zijn tussendoortjes en rijst doe je als avondeten.

Rijst = 355 kcal / 100 gr. met wat vitamine B en wat mineralen http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=795. 100 gr. rijst, bereid is trouwens minder. Dat komt uit op 92 kcal per 100 gr. Maar dan heb je het over 30-40 gr. onbereid. En als mens eet je beduidend meer denk ik. Zou je voor de grap eens af moeten gaan wegen.
Aardappelen = 82 kcal / 100 gr. met dezelfde vitaminen en mineralen. http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=605

En SpecialK kun je misschien beter vervangen door normale muesli :Y
pi_85680063
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah..maar die dingen die je opnoemt zijn tussendoortjes en rijst doe je als avondeten.

Rijst = 355 kcal / 100 gr. met wat vitamine B en wat mineralen http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=795. 100 gr. rijst, bereid is trouwens minder. Dat komt uit op 92 kcal per 100 gr. Maar dan heb je het over 30-40 gr. onbereid. En als mens eet je beduidend meer denk ik. Zou je voor de grap eens af moeten gaan wegen.
Aardappelen = 82 kcal / 100 gr. met dezelfde vitaminen en mineralen. http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=605

Een festini ijsje heeft maar 24 gram koolhydraten per 100 gram, dus dat is ook makkelijk te doen. Het leven moet wel leuk blijven ook al wil ik afvallen ;)
pi_85680335
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja natuurlijk en je valt ook wel af als je alleen naar de kcal kijkt... Maar in een koekie zit niet zo veel nuttigs, net als in een ijsje. En in rijst wel. (Naast het suiker verhaal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')