Ik zal eens kijken , tnxquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef DarkElf het volgende:
gewoon bij de appie wrs. (havervlokken ofzo, klinkt vies maar als je een beetje door je yoghurt gooit proef je het nauwelijks en tis goed voor je)
Stapje voor stapje meneer Pquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
DAT ... is niet de juiste houding, mevrouw Lay
Als eten je 's ochtends niet goed afgaat is drinken misschien een optie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens proberen. Ben nu wel toe aan die stap.
ohh daar heb ik ook last van!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Laydina het volgende:
@MM bemoei je er maar gewoon mee hoor
Het is niet dat ik smorgens niet kan ontbijten. Ik wil er thuis niet de tijd voor nemen Ik sta op en sprint zo snel mogelijk het huis uit. Zitten en eten of dergelijke, dat werkt niet voor mij (dan ga ik nog liever het huis opruimen)
Als ik naar je avatar kijk hoop ik niet dat je nog borstvoeding geeft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef ymme het volgende:
Vandaag een beetje weinig eten, omdat ik gisteren flink chinees heb zitten snoepen.
Slecht ik weet het, maar voel me er iets beter bij.
Ontbijt: Soepstengel
Lunch: Soepstengel en tomatensoep.
Vanavond kip uit braadzak met kruiden.
Gebakken aardappels en sla.
Morgen wil ik dit gaan eten:
Ontbijt: Ontbijtgranen met melk of yogurt
Tussendoor: 1 stuk fruit
Lunch: 2 boterhammen met vleeswaren.
Avondeten: Zal wel iets van groente aardappels en vlees worden.
En dan tussendoor nog ergens een ontbijtkoek plakje zonder boter.
Wow inderdaad, wel blijven eten hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik naar je avatar kijk hoop ik niet dat je nog borstvoeding geeft?
Want dat lijstje van vandaag is gewoon te slecht voor woorden
Ja maar niet dat het echt heel heel erg slecht isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef ymme het volgende:
Nee, ik geef geen borstvoeding.
Dat snapte ik zelf ook nog wel. En dat het lijstje van vandaag slecht is, weet ik ook. Had ik er ook bij gezegd toch?
Dan heeft het niet zoveel zin om hem te posten methinksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef ymme het volgende:
Nee, ik geef geen borstvoeding.
Dat snapte ik zelf ook nog wel. En dat het lijstje van vandaag slecht is, weet ik ook. Had ik er ook bij gezegd toch?
Je bent een kerstboomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan heeft het niet zoveel zin om hem te posten methinks![]()
Lijstje --> kritiek und so!
Maarja.
Volkoren was volgens mij beter, maar waarom precies ben ik vergetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:13 schreef Laydina het volgende:
Gelijk maar goed begonnen vandaag.. nu aardappelen, kip en veel groente.
en verder bruin brood gehaald en mager beleg voor op het werk.
Daarnaast magere yoghurt en wat fruit.
Wat ik mij eigenlijk nog wel afvroeg.. is er nog verschil tussen gezond/gezonder tussen tarwe en volkorenbrood?
Maar als je brood ontdooit dan.. gaat er dan niet vocht in je vleeswaren zitten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan ook voor de hele week brood smeren vers brood kopen, besmeren (boter, magere vleeswaren, pindakaas whatever) en daar pakketjes van 4 van maken ofzo, kun je die zo uit de vriezer halen en meenemen naar het werk.
Probeer het gewoon eens uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar als je brood ontdooit dan.. gaat er dan niet vocht in je vleeswaren zitten?
ik heb volgens mij nogal rare ideeen over invriezen/ontdooien, want met veel lijkt het me dan een stuk minder lekker.. wat volgens mij nergens op slaat![]()
Kom je op dit moment aan van dit lijstje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef seasushi het volgende:
O zuurdesembroodje kipfilet, soyamelk koffie
T ontbijtkoek
L 2 zuurdesembroodjes ( wel zelfgesneden dus riant) met kipfilet en sla
T sinasappel
D kabeljauwfilet met groente en aardappeltjes uit de oven. Beker soyamelk
T 2 speculaasjes
water water water
1 dag in de week mag ik los en eet ik een patatje of zondagochtend luxe ontbijtje
Wat kan hier nou nog beter aan om af te vallen ipv aan te komen
tijd maken voor eten moet je echt doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft meusli en yoghurt gekocht..![]()
nou de tijd maken om het op te eten...
Ja, 1,5 kilo per maand komt erbijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kom je op dit moment aan van dit lijstje?
Sport je er ook nog bij?
Het lijkt niet teveel, wat drink je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja, 1,5 kilo per maand komt erbij![]()
Morgen de orientatie bij de sportschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |