Vertel dan eens wat je eet allemaal?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef Barretje80 het volgende:
*en ik twijfel of ik niet t e weinig eet.. want er gaat niks af.. zoo frustrerend!*
.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:31 schreef Laydina het volgende:
Al met al.. nog een lange weg te gaan, maar ik heb wel wat oke's bereikt
Ik vind het geen grote prestatie en voor mezelf zie ik er niet heel erg anders uit. Dusjaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Wel wat ok's?Tegen de tijd dat ik zo'n gewichtsverlies heb, sta ik te juichen hoor
Ik zit nu op de 140.3-140.4 en ben dus 11 kg kwijt
Komt te bekend voor, maar het is echt wel een grote prestatie en heb je geen before fotos? Dan zal je vast wel verschil zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind het geen grote prestatie en voor mezelf zie ik er niet heel erg anders uit. Dusja
Nee niet echt veel foto's ervan. Heb in die zin gewoon een vertekend zelfbeeld.. soms beide kanten op dus dat is handigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt te bekend voor, maar het is echt wel een grote prestatie en heb je geen before fotos? Dan zal je vast wel verschil zien
ja dat ken ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee niet echt veel foto's ervan. Heb in die zin gewoon een vertekend zelfbeeld.. soms beide kanten op dus dat is handig
ontbijt: een gekookt eitjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat je eet allemaal?
veel koolhydraten hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:51 schreef Barretje80 het volgende:
(of is de pasta dan niet een goed idee??)
mja.. moet er wel na sporten.. en anders ben ik niet vooruit te branden!quote:
Dat is dus vooral veel te weinig en een granenreep is niet echt een nuttig tussendoortje, neem liever een extra boterhamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ontbijt: een gekookt eitje
tussendoortje: granenreep
lunch: salade met een broodje
tussendoortje: 1 stuks fruit
avond eten: "normaal eten"
that's it..
ik ben niet moe of lusteloos.. gister ging het trainen prima na een bord pasta..
(of is de pasta dan niet een goed idee??)
ohh jah.. het is volkoren pastaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is dus vooral veel te weinig en een granenreep is niet echt een nuttig tussendoortje, neem liever een extra boterham
pasta is wel veel koolhydraten maar dat is niet het grootste probleem, volkoren pasta is wel altijd beter
Ik zou bijna zeggen veel meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh jah.. het is volkoren pasta
en ik hou niet zo van boterhammen
ik moet dus MEER gaan eten!
Vervang dat eitje dan door een bak yoghurt met muesli of zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh jah.. het is volkoren pasta
en ik hou niet zo van boterhammen
ik moet dus MEER gaan eten!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen veel meer
Ik weet niet wat je precies verstaat onder salade met een broodje anders eet je de hele dag tot je D gewoon veelste weinigAls je niet van boterhammen houd kan je ook meer groente en iets zoals kwark eten
Ze bedoelt dat je tot je avondeten gewoon te weinig binnenkrijgt...meer spreiden over de dagquote:
Dat 1 ei te weinig is als Oquote:
Ja ik zou die repen vermijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervang dat eitje dan door een bak yoghurt met muesli of zoOf crackers met philadelphia light. Granenrepen kunnen op zich wel, maar kijk dan bijv. naar Hero B'tween Free. Kreeg ik mee als tip van de dietiste (voor degenen die zich geroepen voelen hier flink tegenin te gaan: ik heb geen zin in de discussie of dit nu wel of niet nuttige suikers / koolhydraten / whatever zijn btw dus begin daar maar niet aan, ok? ). Pak desnoods nog een stuk fruit als extra tussendoortje. Let ook goed op wat voor salade je naar binnen schuift. Vermijd de dressings met mayo en zo. En bij je avondeten beetje opletten op de hoeveelheden vet. Dus veel groenten, 150 gr. gekookte aardappelen danwel 125 gr. gekookte pasta en 80-100 gr. vlees. Weinig rijst.
ohh.. ik snapte de O T L en D nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat 1 ei te weinig is als O
De 1e T een reep is ook niet voedzaam
Wat salade als L is ook veelste weinig (maar ik weet niet wat je precies onder deze lunch verstaat)
Fruit als T is wel goed maar jij mag er wel 2 stuks van maken
Geen trek is iets dat je jezelf aanleertquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. ik snapte de O T L en D niet
ik heb gewoon geen trekben nu ook de reep vergeten.. en ga over 10 minuutjes lunchen..
de salade is wel een flink bord vol hoor!
Zeker als je daarbij ook nog eens intensief sport. Als je sport heb je bouwstoffen nodig. En de dagen dat je sport kun je volgens mij heel goed pasta en zo eten. Dat is makkelijk opneembare energie als ik alle theorie moet gelovenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen trek is iets dat je jezelf aanleert
Dus gewoon weer beetje bij beetje opbouwen![]()
Je eet nu te weinig en dat kan een reden zijn waarom je niet meer afvalt -> spaarstand
deze post had ik gemist!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervang dat eitje dan door een bak yoghurt met muesli of zoOf crackers met philadelphia light. Granenrepen kunnen op zich wel, maar kijk dan bijv. naar Hero B'tween Free. Kreeg ik mee als tip van de dietiste (voor degenen die zich geroepen voelen hier flink tegenin te gaan: ik heb geen zin in de discussie of dit nu wel of niet nuttige suikers / koolhydraten / whatever zijn btw dus begin daar maar niet aan, ok? ). Pak desnoods nog een stuk fruit als extra tussendoortje. Let ook goed op wat voor salade je naar binnen schuift. Vermijd de dressings met mayo en zo. En bij je avondeten beetje opletten op de hoeveelheden vet. Dus veel groenten, 150 gr. gekookte aardappelen danwel 125 gr. gekookte pasta en 80-100 gr. vlees. Weinig rijst.
Cruesli inderdaad liever niet, zit heel veel suiker inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze post had ik gemist!
Yoghurt met muesli wordt zo'n plakbende.. creusli mag niet he???
ik heb nu van die weightwatchers granenrepen.. ik vind ze lekkermaar ik zal aan de b*tween gaan die met sinaasappel en chocolade!!
![]()
De salade bestaat voornamelijk uit tomaten met feta, komkommers met ui en sla of andere rauwkost ( wortel, kool of sellerie).. verder af en toe wat gerookte ham er bij.. mayo vermijd ik!!
Ik probeer meestal wel aan de 2 ons groenten voor het avond eten te komen.. ik hou niet van aardappelen en rijstMaar eet het toch wel af en toe..
*pfff* lastig allemaal hoor!
Nope. Teveel suiker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
Yoghurt met muesli wordt zo'n plakbende.. creusli mag niet he???
NEEEE! Niet diequote:ik heb nu van die weightwatchers granenrepen.. ik vind ze lekkermaar ik zal aan de b*tween gaan die met sinaasappel en chocolade!!
![]()
Als je daar een goed bord vol van eet icm een broodje klinkt het goedquote:De salade bestaat voornamelijk uit tomaten met feta, komkommers met ui en sla of andere rauwkost ( wortel, kool of sellerie).. verder af en toe wat gerookte ham er bij.. mayo vermijd ik!!
Skip de rijst en eet iets meer aardappelen. Goeie maagvullingquote:Ik probeer meestal wel aan de 2 ons groenten voor het avond eten te komen.. ik hou niet van aardappelen en rijstMaar eet het toch wel af en toe..
Nee joh...beetje opletten en als je het eenmaal doorhebt, komt het goedquote:*pfff* lastig allemaal hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |