Jah.. kan iemand me DIT eens uitleggen??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
je kunt ook te weinig eten, dan val je ook niet af.
Je lichaam gaat dat in de reserve stand ofzo.... Dat is wat ik ooit gehoord/gelezen heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jah.. kan iemand me DIT eens uitleggen??
in principe moet je iets minder eten dan de calorien die je verband, maar te weinig is weer slecht voor je..
hoeveel te weinig is dan te weinig??
anders weet ik nooit hoeveel ik nou WEL moet eten..
ingewikkeld hoor!
je gezondheid gaat er iig snel van af met zo weinig..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:32 schreef _Flea_ het volgende:
Benieuwd wanneer er bij mij wat af gaat.
Eet 's ochtends brinta, en verder overdag wat knackebrod met kipfilet of wat kaas. 's Avonds eet ik ook al niet veel...
Door je lengte, je gewicht, en de mate waarin je actief bent op een dag (nooit sporten/regelmatig sporten enz.) heb je een bepaalde basisbehoefte aan calorieën. Een soort minimum dat je nodig bent als je bijvoorbeeld de hele dag op bed zou liggen. Omdat je overdag natuurlijk dingen doet komt daar wat overheen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jah.. kan iemand me DIT eens uitleggen??
in principe moet je iets minder eten dan de calorien die je verband, maar te weinig is weer slecht voor je..
hoeveel te weinig is dan te weinig??
anders weet ik nooit hoeveel ik nou WEL moet eten..
ingewikkeld hoor!
Overdag valt dat wel mee. Soms een boterham of 2 erbij. 's Avonds wel aardappels met groente en vlees, maar niet overdreven veel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je gezondheid gaat er iig snel van af met zo weinig..
Na het sporten vul ik het altijd aan. Als ik flink eet voordat ik ga sporten krijg ik gegarandeerd last van m'n maag.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
als je sport mag je wel meer dan 'iets meer' eten...
Een kleine 2 maanden. Maar het zal natuurlijk wel langzamer gaan naarmate ik meer ben afgevallen. Maar ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Netjes! hopelijk kan ik dat ook over een tijd zeggen.
Hoe lang heb je er over gedaan als ik vragen mag?
Vanavond lekker gesport. Mezelf 5 kwartier uitgeput. Wilde optijd thuis zijn voor het voetbal.
blokjes kaas kan maar dat wordt meestal zo "zweterig" Ik moet dus eigenlijk producten hebben die niet koel hoeven te blijven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een zalmforel kan toch best in je lunchdoosje??
maar.. blokjes kaas zouden best kunnen!
Lolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:02 schreef Sjeen het volgende:
Montignac schijnt toch niet zo gezond te zijn...
quote:Weet u waar u ook hard van af valt meneer Montignac? Van het dak...
Er zal met name veel spierweefsel afgaan, waardoor zijn of haar basaalmetabolisme keldert, afvallen steeds moeizamer gaat en aankomen in de toekomst gegarandeerd isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
je gezondheid gaat er iig snel van af met zo weinig..
De chinese pannenkoekjes van mijn schoonmoeder die ik in de koelkast heb liggen klinken steeds lekkerder...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zal met name veel spierweefsel afgaan, waardoor zijn of haar basaalmetabolisme keldert, afvallen steeds moeizamer gaat en aankomen in de toekomst gegarandeerd is
dus je gaat je de rest van de dag volproppen om maar tot die 2000 te komen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef xBlossomx het volgende:
Ik ben te laat begonnen (lekker luieren in mijn bed..) met eten en nu moet ik dus nog tot vanavond veel te veel eten om aan mijn 2000 calorieën te komen..
als je een halve dag in bed ligt kun je wel wat minder eten hoor,,.,,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef xBlossomx het volgende:
Ik ben te laat begonnen (lekker luieren in mijn bed..) met eten en nu moet ik dus nog tot vanavond veel te veel eten om aan mijn 2000 calorieën te komen..
dude, je lijkt wel een stilstaande langspeelplaat. er is al lang onderzoek geweest dat laat zien dat low-carb dieten in eerste instantie voor meer gewichtsverlies zorgen, maar dat verschil is na een langere periode echt verdwenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Kaas, vlees, vis etc etc. zolang er maar weinig koolhydraten inzitten> http://www.koolhydratentabel.nl/
dat is onzin. ook vetten en eiwitten moeten eerst omgezet worden in glucose/glycogeen om als brandstof te kunnen dienen... het duurt alleen langer/gaat langzamer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:53 schreef nz1900 het volgende:
Ik vind dat je absoluut geen ontbijtkoek moet eten vanwege het hoge aantal koolhydraten.
Zoals bekend worden koolhydraten omgezet in suiker. Beter is proteinen en vetten te eten.
Deze geven je lang een verzadigd gevoel en je bloedsuiker gaat er niet van omhoog.
Ik lig geen halve dag in bed, sowieso nooit. Ik heb in de ochtend 3 uur in de sportschool getraind, ik heb ook nog eens 3 uur gefietst vandaag, ben net pas thuis.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je een halve dag in bed ligt kun je wel wat minder eten hoor,,.,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |