vinde da gek jongquote:
quote:
Weet ik, maar voor mij is dit erg veel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat haalt mijn top-50 dagen niet eens
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat ik koken maar als hobby ga maken. Sinds ik een aantal keer heb gekookt vond ik het toch wel erg leuk
Koken is ook leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat ik koken maar als hobby ga maken. Sinds ik een aantal keer heb gekookt vond ik het toch wel erg leuk
Weet je ook eens hoe dat is hmmquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor mij is dit erg veel.
quote:
Je zal moeten wachten tot 0.30u of het aan Arcee moeten vragen.quote:
Jen jen jen.quote:
hoe laat weten we het ?quote:
Is ook tof. Als je je maar niet strikt aan die recepten gaat houdenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
Wat een toestand!quote:
Whehe, hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook tof. Als je je maar niet strikt aan die recepten gaat houden
Dat is echt zwaar laag gaan hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil eigenlijk eens 2000 post doen, maar geen zin om de hele dag op fok rond te hangen
Dat meen je nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
Die nectar heeft fucking 2100 posts gemaakt vandaag.
Wat denk je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat meen je niet
waar heeft hij zitten spammen ?
Het is best makkelijk te doen als het forum meewerkt. Heb al eens 1313 gedaan maar daar had ik niet zoveel uurtjes voor nodig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar laag gaan hoorgoed slapen van tevoren, eten voor de hele dag klaar zetten, als het even kan een PDA in stelling brengen op vanaf de plee te posten. EN dan maar kijken hoe ver je komt. Slapen is er dan echt niet meer bij. Je wordt het behoorlijk zat na 24 uur. Eerder al
waarom weet je dat wel, maar BOS nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
Ik hou meer van taarten en cakes bakken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
MENquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ik niet want ik ken hem niet
Omdat dat kut is. Je moet gewoon er wat bijflikkeren en kijken of het smaakt. Je eigen draai eraan geven.quote:
Er zijn in MEN genog kansloze topics waar je aan mee kunt doen ja. Desnoods onder een kloon in een aparte browser, zodat je jezelf van weerwoord kunt voorzien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is best makkelijk te doen als het forum meewerkt. Heb al eens 1313 gedaan maar daar had ik niet zoveel uurtjes voor nodig.
Taarten en cakes bakken kan ik al aardig, maar ik wil ook wel eens het avond eten koken enzo, en dan niet van die simpele dingen als groente-aardappelen-vlees.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou meer van taarten en cakes bakken.
Koken is niet echt mijn ding
Nog maar 78 zulke dagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
Anders gewoon 3 slowchat topics tegelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn in MEN genog kansloze topics waar je aan mee kunt doen ja. Desnoods onder een kloon in een aparte browser, zodat je jezelf van weerwoord kunt voorzien.
Dat duurt zolang altijd in de ovenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou meer van taarten en cakes bakken.
Koken is niet echt mijn ding
ach je leeft nog steeds dus valt wel mee tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken alleen simpele dingen koken
Ohjaquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat dat kut is. Je moet gewoon er wat bijflikkeren en kijken of het smaakt. Je eigen draai eraan geven.
nou het was hier vanmorgen anders angstig stilquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders gewoon 3 slowchat topics tegelijkdie leven ook altijd.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook tof. Als je je maar niet strikt aan die recepten gaat houden
Alleen knoflook met meloen werkt niet zo goed, kan ik je alvast vertellen.quote:
Ik gooi gewoon K&K maaltijden in de pan, works a charmquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken alleen simpele dingen koken
Hoe kom je erbij dat ik 15 benquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde je een Benny-esque vrag stellen.
Maar je bent 15
volg je ff niet Knijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu de homo's hun dag weer gehad hebben kun je weer bijflikkeren tot en met, blijkt maar weer.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu de homo's hun dag weer gehad hebben kun je weer bijflikkeren tot en met, blijkt maar weer.
Sinas, sinas, sinasquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word gek!!! Vieze Gore smaak in me mond, al tig keer mijn tandjes gepoets. Tieten die lijken te ontploffenzaterdag is mijn nod. Zal het eindelijk raak zijn??? Ik hoop het dus allemaal duimen voor mij
Eigenlijk is het onmogelijk want veel te weinig seks gehad
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word gek!!! Vieze Gore smaak in me mond, al tig keer mijn tandjes gepoets. Tieten die lijken te ontploffenzaterdag is mijn nod. Zal het eindelijk raak zijn??? Ik hoop het dus allemaal duimen voor mij
je moet ook je mond op tijd wegtrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Geoden woordgrapquote:
het kan al bij 1 keer raak zijn hequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Handig om te weten ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen knoflook met meloen werkt niet zo goed, kan ik je alvast vertellen.
ja, maar ik leg de link met homo's niet zoquote:
uhuh Fabregasquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik voorspel dat over 9 maanden C_A een jongetje krijgt. En dat gaat Jeffrey heten.
Die jaarlijkse toch over de grachten, flikkers. Zoiets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
ja, maar ik leg de link met homo's niet zo
Als je met je hoofd naar het zuiden kijkt tijdens het neuken krijg je een meisje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik denk Andres, Naar Andres Iniestaquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik voorspel dat over 9 maanden C_A een jongetje krijgt. En dat gaat Jeffrey heten.
nod?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja het forum leeft niet altijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef crv het volgende:
[..]
nou het was hier vanmorgen anders angstig stil
Hij denkt dat ik van de roze jongetjes hihiquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
ja, maar ik leg de link met homo's niet zo
Ik ben het nog niet vergetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ik denk Andres, Naar Andres Iniesta
Of Xavi (Hernandézquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oh de gay parade of zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die jaarlijkse toch over de grachten, flikkers. Zoiets.
C_A is getrouwd met een Spanjaard, vandaar...quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet vergeten
Dat zou een schande zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ksstquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke dag in voetballand vandaag
Feyenoord gewonnenAjax gelijk gespeeld
Noem me verrader (quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
C_A is getrouwd met een Spanjaard, vandaar...
het zou pas een schande zijn als ze hem naar die engelse scheids vernoemdquote:
Ik kan niet zeggen dat Spanje nou zo veul beter speelde dan Nederland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ksst.
[..]
Noem me verrader (), maar als jij weet dat je in een team met Iniesta en Xavi zit kan het bijna niet fout gaan. Die twee zijn zo geniaal.
dacht eer aan hughesquote:
Ik voorzie een Raúl Gonzalez Blanco Rodriguez Lopezquote:
Noem hem dan David dan valt het minder opquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
C_A is getrouwd met een Spanjaard, vandaar...
BAKKES KUTquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke dag in voetballand vandaag
Feyenoord gewonnenAjax gelijk gespeeld
Ik moet nu denken aan die Zweed andres frisk dan was pas een faalhaasquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:14 schreef crv het volgende:
[..]
het zou pas een schande zijn als ze hem naar die engelse scheids vernoemd
quote:
Ik denk dat je je zenuwen ook niet meer echt kan controleren met de gedachte dat 700 miljoen mensen naar je kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat Spanje nou zo veul beter speelde dan Nederland.Het was beide nogal kut.
Fernando.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Noem hem dan David dan valt het minder op
quote:
Alleen is dat z'n achternaamquote:
Ik denk dat je daar niet echt aan denkt als er een wereldtitel voor het grijpen ligt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zenuwen ook niet meer echt kan controleren met de gedachte dat 700 miljoen mensen naar je kijken.
Nee, maar wil alleen maar zeggen dat Spanje niet echt het beste voetballand ter wereld is, zoals wordt beweert.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zenuwen ook niet meer echt kan controleren met de gedachte dat 700 miljoen mensen naar je kijken.
Als je eerst het EK wint en daarna het WK, mag je denk ik toch wel van jezelf zeggen dat je aardig kan voetballen. Daarbij het middenveld wat Spanje op kan stellen is niet te evenaren + Sergio Ramos.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar wil alleen maar zeggen dat Spanje niet echt het beste voetballand ter wereld is, zoals wordt beweert.
Niet Ongesteld Dag toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voorzie een Raúl Gonzalez Blanco Rodriguez Lopez![]()
Maar wat is nod nou?
BFTWquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar wil alleen maar zeggen dat Spanje niet echt het beste voetballand ter wereld is, zoals wordt beweert.
Wat.quote:
Je hebt ze zien voetballen? Het ging gelijk op, tot die ene moeizame bal aan het eind. Ik zag geen wereldteam spelen daar. En dan zeg ik niet omdat we verloren hebben want ik was er al wel overheen de volgende dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je eerst het EK wint en daarna het WK, mag je denk ik toch wel van jezelf zeggen dat je aardig kan voetballen. Daarbij het middenveld wat Spanje op kan stellen is niet te evenaren + Sergio Ramos.
het doet nog pijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt ze zien voetballen? Het ging gelijk op, tot die ene moeizame bal aan het eind. Ik zag geen wereldteam spelen daar. En dan zeg ik niet omdat we verloren hebben want ik was er al wel overheen de volgende dag.
Tuurlijk heb ik dat het gezienquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt ze zien voetballen? Het ging gelijk op, tot die ene moeizame bal aan het eind. Ik zag geen wereldteam spelen daar. En dan zeg ik niet omdat we verloren hebben want ik was er al wel overheen de volgende dag.
moet ze op dat kruisje mikkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
c_a zal hier maar zitten te poepen
[ afbeelding ]
Dumpertquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
Verliezen van Zwitserland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat het gezien. Nee, het was geen wereldteam nee, maar wat het daarvoor gepresteerd had sprak voor zich. De finale op zich was geen hoogstandje inderdaad, maar dat is het bijna nooit.
Het WK winnenquote:
Okee, wie hangt die pleerol DAAR??quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
de eigenaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, wie hangt die pleerol DAAR??
Afhankelijk zijn van de rest van Europa.quote:
quote:
Zie de sig van Graseter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Een grachtentocht voor een 2e plek.
Huhquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van de rest van Europa.![]()
Oeps offtopic.
Zeg!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Een grachtentocht voor een 2e plek.
Ze gaan net zoals Griekenland de afgrond in als wij niet bijspringen.quote:
Over 10 minuten ongeveerquote:
Gemaakt blij doen op een podium.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso, het Nederlands Elftal wat juicht terwijl ze hebben verloren.
Ohja, Griekenlandquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaan net zoals Griekenland de afgrond in als wij niet bijspringen.
Jij ook!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zie de sig van Graseter.
Sowieso, het Nederlands Elftal wat juicht terwijl ze hebben verloren.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey! Ik ben nog steeds Oranjefan, hoor.Ook na het Oranje tagje.
Ja twee kutlanden zijn het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, Griekenlandhoerig land. Half Nederland gaat lekker gek naar Chersonissos en nog hebben ze daar geld tekort
Spanje evengoed inderdaad, Lloret, Blanes, Malgrat en al die kutstedenquote:
Hallooooootjes.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
Ben je eigenlijk op vakantie geweest Miauw?
Hoe weet jij nou of ik lang of kort ben weggeweestquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waar naartoe? En waarom maar zo kort?
Want hoe oud was je ook alweer.quote:
Je was dinsdag weg en kwam gisteren al weer terugquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik lang of kort ben weggeweest
Het is of: "ik verveel me" of "neuken?" bij jou, ik begin het bijna als synoniemen van elkaar te zien.quote:
Bijna telt nietquote:
quote:
Net boven de 18 zijn en je al volwassen voelenquote:
Oh, ik was niet op vakantie hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je was dinsdag weg en kwam gisteren al weer terug!
Treinen die niet op tijd komenquote:
Inderdaad.quote:
Dat dus. Dikke vette yawnquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is of: "ik verveel me" of "neuken?" bij jou, ik begin het bijna als synoniemen van elkaar te zien.
Stil joh, daar mag je niks van zeggen of ze lacht je keihard uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is of: "ik verveel me" of "neuken?" bij jou, ik begin het bijna als synoniemen van elkaar te zien.
Ik ga geen SC's teruglezen want het kan me niets schelen. Ik kan ook wel hoi zeggen, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Huillie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stil joh, daar mag je niks van zeggen of ze lacht je keihard uit
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef Zeroku het volgende:
Slaap lekker ding want jij is lastig,
Nog meer jij is fantastig toch…
Is wat ik zei tegen haar…
Dat wordt een dikke 4- op je inburgeringscursusje Zeroquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef Zeroku het volgende:
Kosovoquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef Zeroku het volgende:
Die vind ik dikke kut.quote:
Iets meer variatie is cool.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen SC's teruglezen want het kan me niets schelen. Ik kan ook wel hoi zeggen, maar daar heb ik geen zin in.
ik wil de stats nog ff meepikkenquote:
Dat is wel zo irritant dat liedquote:
Nee dit schiet lekker opquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen SC's teruglezen want het kan me niets schelen. Ik kan ook wel hoi zeggen, maar daar heb ik geen zin in.
Ze zijn er al.quote:
Gelukkig heb ik het niet geschreven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt een dikke 4- op je inburgeringscursusje Zero
Slaap lekker ding want jij is lastig,quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook wel hoi zeggen, maar daar heb ik geen zin in.
Ik las ergens dat ik er 170 hadquote:
Ik ben al wel op vakantie geweest dus om niet te liegen moest ik wel 'ja'zeggen. I hope you can find it in your heart to forgive mequote:
quote:
Vooruitquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben al wel op vakantie geweest dus om niet te liegen moest ik wel 'ja'zeggen. I hope you can find it in your heart to forgive me
lijstje ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ik er 170 hadmeer dan de helft was vannacht voor 3en denk
EY DOEI HEquote:
Haha. Pas op, in huis gebeuren de meeste ongelukken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:36 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben ..... veilig ???? .... thuispffff echt teveel op haha
Straf de boodschapper niet voor het slechte nieuwsquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:36 schreef Crazy-M het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:30 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zondag 8 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 2186 Nectar
002. 1053 JustinK
003. 0940 goldfinger1963
004. 0684 chufi
005. 0625 TheSilentEnigma
006. 0459 Poepoog
007. 0349 Kally
008. 0309 DeLuna
009. 0298 crv
010. 0282 -Miauw-
011. 0254 Japsnars
012. 0249 Bos81
013. 0246 tomtomaat
014. 0229 Graseter
015. 0210 Franneh
016. 0184 Zeroku
017. 0170 Dr_Flash
018. 0163 Bellatrix
019. 0160 Arcee
020. 0144 De_Kardinaal
021. 0140 Koen66
022. 0133 aloa
023. 0126 Socios
024. 0122 remlof
025. 0120 Bravebart
026. 0118 Skylark.
027. 0117 vosss
028. 0113 Chowi
029. 0111 Pheno
029. 0111 Hyundai
031. 0101 GibsonLesPaul88
032. 0100 xyzyx
032. 0100 CaptainCookie
034. 0099 oompaloompa
035. 0094 Laysa
036. 0093 Cobra4
037. 0091 Trollface.
037. 0091 aight1
039. 0090 Salvad0R
039. 0090 AdvancedPower
041. 0089 D.
041. 0089 BrandX
041. 0089 SuperrrTuxxx
041. 0089 Yankee
045. 0087 nattermann
045. 0087 Lindytje
045. 0087 Lotusss
045. 0087 Soempie
049. 0086 Penisbaard
050. 0085 the_legend_killer
051. 0084 Tabloid
051. 0084 ajacied4lf
053. 0083 wolvendagen
054. 0082 VASND
055. 0081 neen
056. 0080 Cat22
056. 0080 Markster
058. 0077 mstr
058. 0077 sinadO
058. 0077 mr_anonimous
061. 0076 CantFazeMe
062. 0075 Zhe-AnGeL
063. 0073 MouzurX
064. 0072 FreezePop
065. 0071 Omnifacer
066. 0070 tho_Omas
066. 0070 8108139dpths
066. 0070 BaasD
066. 0070 naatje_1
070. 0069 BarrieButsers
070. 0069 Sharana_LV
072. 0068 08gnoT.
072. 0068 Leandra
072. 0068 Pisces29
075. 0067 j95
075. 0067 Huppelmuts
077. 0066 DrDentz
077. 0066 tong80
077. 0066 napoleonfour
077. 0066 Bart
081. 0065 Claudia_x
081. 0065 horned_reaper
083. 0064 charmed_angel
083. 0064 Maisnon
083. 0064 RickoKun
086. 0063 Teun_ZHV
086. 0063 Allure_
086. 0063 Copycat
089. 0062 Lord_Vetinari
089. 0062 ranja
089. 0062 Ritmo
092. 0061 TheSwooshdockSaints
092. 0061 Zabka
094. 0060 HeetBoven
094. 0060 Sok.
094. 0060 MadMaster
094. 0060 Skonk
094. 0060 Lakitu
099. 0059 GeelSuperKuiken
100. 0058 Ofyles2
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Jij zei dat ik nooit wat anders zei en dat is gewoon crap.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straf de boodschapper niet voor het slechte nieuws
Is het ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zei dat ik nooit wat anders zei en dat is gewoon crap.
Vaduz zei dat, en dit is tevens de laatste keer dat ik op je reageerquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zei dat ik nooit wat anders zei en dat is gewoon crap.
kut bos net geen 250quote:
heel de tijd aan wodka red bull gezeten haha.quote:
En nog wat aan de haak geslagen ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel de tijd aan wodka red bull gezeten haha.
mn geest is nog helder.
alleen mn benen zijn niet meer stevig ....
General Chat >> Dagcijfers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:40 schreef crv het volgende:
[..]
kut bos net geen 250![]()
Waar haal je dat trouwens vandaan ?
Je zou eventueel gewoon op z'n link kunnen klikkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:40 schreef crv het volgende:
[..]
Bullshit, jij zei het een poosje terug en Vaduz zegt alleen dat ik het vaak zeg, niet dat het het enige is dat ik zeg. Behoorlijk verschil.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaduz zei dat, en dit is tevens de laatste keer dat ik op je reageer
Beetje nuance is op z'n plek. Het viel me een paar keer op, meer niet. En het is ook niet storend of zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaduz zei dat, en dit is tevens de laatste keer dat ik op je reageer
Ah ik zat bij mededelingen te kijkenquote:
Teh fuck...quote:
die 3 blonidines... de gene die ik leuk vond: vond me schattig. meer nietquote:
Is in GC een hele topicreeks, Dagcijfers heet het. Half een snachts is spits daarquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:40 schreef crv het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje nuance is op z'n plek. Het viel me een paar keer op, meer niet. En het is ook niet storend of zo.
hey ...quote:
oh....dát was me dan nog niet opgevallenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, iedereen heeft wel z'n vaste dingen en flapuit-teksten.
poesjequote:
Inge de Bruinquote:
Dat is Lunaquote:
I doquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
moi aussi!
Duik maar snel je bed in dan
Allang gezienquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je zou eventueel gewoon op z'n link kunnen klikken!
jaja, had je niet gedacht he. 25 km openwater, staat er ineens zoeen plestik muur in de plonsquote:
slaapsquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:51 schreef Zeroku het volgende:
Naja, ik spring m'n bed in.
Bis morgen![]()
.
Nog snel een knipoog terug naar Chowi danquote:
Mwa, dit was 10km. Ik was blij toen ik dat bord met FINISH eindelijk mocht aantikken ipv er 4 keer voorbij te moeten zwemmenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaja, had je niet gedacht he. 25 km openwater, staat er ineens zoeen plestik muur in de plonsWaar is DAT nou weer goed voor??
Ik zou na 1 km al op mijn rug gaan liggen trappelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, dit was 10km. Ik was blij toen ik dat bord met FINISH eindelijk mocht aantikken ipv er 4 keer voorbij te moeten zwemmen
Waar stond het gisteren? Daar in de buurt moet het zijnquote:
Ach da's toch al meer dan het gemiddelde denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou na 1 km al op mijn rug gaan liggen trappelen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet hoor, 10 km is Olympisch toch? Hoe lang doe je daar nou over? Ik twee dagen denk ik.
slaap lekkerquote:
jou bed achter een boom verstoptquote:
Halloquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:25 schreef MissBitchy het volgende:
* MissBitchy komt nog even al zwaaiend voorbij..
Huppelquote:
Grote vraag, heb je nou wat gedaan of alleen maar domweg zitten zuipen en ga je je vandaag weer voor je kop slaan, dat je weer het lef niet hebt gehad om op een meisje af te stappen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:36 schreef Crazy-M het volgende:
Doe eens niet zo druk op de vroege ochtendquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:12 schreef crv het volgende:
[..]
Huppel [ afbeelding ]
Gut Meurning [ afbeelding ][ afbeelding ]
ik zet 10 op dat laatstequote:Op maandag 9 augustus 2010 07:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grote vraag, heb je nou wat gedaan of alleen maar domweg zitten zuipen en ga je je vandaag weer voor je kop slaan, dat je weer het lef niet hebt gehad om op een meisje af te stappen?
Kijk, iemand die oefent op chatbots om uiteindelijk de stap naar een meid te wagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:58 schreef Graseter het volgende:
Mijn gesprek met cleverbot:
What is love!
Baby dont hurt me!
Don't hurt me!
No more!.
Jawel zonnetje schijntquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet zo druk op de vroege ochtend
PROESTquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, iemand die oefent op chatbots om uiteindelijk de stap naar een meid te wagen.
Ja hele week kutweer en ik ga weer aan het werk hoppa zonnetjequote:Op maandag 9 augustus 2010 07:20 schreef crv het volgende:
[..]
Jawel zonnetje schijnt [ afbeelding ], een nieuwe werkweeken oh ja, de baas is weer terug
Huppel heeft een ochtendhumeurquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hele week kutweer en ik ga weer aan het werk hoppa zonnetje
Nee huppel heeft heel slecht geslapen is daardoor te laat opgestaan en kan dus nu niet relaxed wakker wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:22 schreef crv het volgende:
[..]
Huppel heeft een ochtendhumeur [ afbeelding ]
achies, slecht gedroomd, of teveel ingenomen ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee huppel heeft heel slecht geslapen is daardoor te laat opgestaan en kan dus nu niet relaxed wakker worden
Beiden niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:25 schreef crv het volgende:
[..]
achies, slecht gedroomd, of teveel ingenomen ?
Guten Morgen Bongquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:37 schreef BONG4002 het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen! Enigzins slecht geslapen en daarom dus ook vroeg op
Meurning Koenquote:
Dankjewel, jij ookquote:
Goedemorgen CRV, mijn Duits is niet zo bestquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:03 schreef crv het volgende:
[..]
Guten Morgen Bong![]()
BEi Hüpfel geschlafen?
of je bij huppel hebt geslapenquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook
[..]
Goedemorgen CRV, mijn Duits is niet zo best
(Nog steeds aan het wakker worden is)
quote:
Zit je nu al rijdend te FOK!enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |