vinde da gek jongquote:
quote:
Weet ik, maar voor mij is dit erg veel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat haalt mijn top-50 dagen niet eens
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat ik koken maar als hobby ga maken. Sinds ik een aantal keer heb gekookt vond ik het toch wel erg leuk
Koken is ook leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat ik koken maar als hobby ga maken. Sinds ik een aantal keer heb gekookt vond ik het toch wel erg leuk
Weet je ook eens hoe dat is hmmquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor mij is dit erg veel.
quote:
Je zal moeten wachten tot 0.30u of het aan Arcee moeten vragen.quote:
Jen jen jen.quote:
hoe laat weten we het ?quote:
Is ook tof. Als je je maar niet strikt aan die recepten gaat houdenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
Wat een toestand!quote:
Whehe, hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook tof. Als je je maar niet strikt aan die recepten gaat houden
Dat is echt zwaar laag gaan hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil eigenlijk eens 2000 post doen, maar geen zin om de hele dag op fok rond te hangen
Dat meen je nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
Die nectar heeft fucking 2100 posts gemaakt vandaag.
Wat denk je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat meen je niet
waar heeft hij zitten spammen ?
Het is best makkelijk te doen als het forum meewerkt. Heb al eens 1313 gedaan maar daar had ik niet zoveel uurtjes voor nodig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar laag gaan hoorgoed slapen van tevoren, eten voor de hele dag klaar zetten, als het even kan een PDA in stelling brengen op vanaf de plee te posten. EN dan maar kijken hoe ver je komt. Slapen is er dan echt niet meer bij. Je wordt het behoorlijk zat na 24 uur. Eerder al
waarom weet je dat wel, maar BOS nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
Ik hou meer van taarten en cakes bakken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
MENquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ik niet want ik ken hem niet
Omdat dat kut is. Je moet gewoon er wat bijflikkeren en kijken of het smaakt. Je eigen draai eraan geven.quote:
Er zijn in MEN genog kansloze topics waar je aan mee kunt doen ja. Desnoods onder een kloon in een aparte browser, zodat je jezelf van weerwoord kunt voorzien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is best makkelijk te doen als het forum meewerkt. Heb al eens 1313 gedaan maar daar had ik niet zoveel uurtjes voor nodig.
Taarten en cakes bakken kan ik al aardig, maar ik wil ook wel eens het avond eten koken enzo, en dan niet van die simpele dingen als groente-aardappelen-vlees.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou meer van taarten en cakes bakken.
Koken is niet echt mijn ding
Nog maar 78 zulke dagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
Anders gewoon 3 slowchat topics tegelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn in MEN genog kansloze topics waar je aan mee kunt doen ja. Desnoods onder een kloon in een aparte browser, zodat je jezelf van weerwoord kunt voorzien.
Dat duurt zolang altijd in de ovenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou meer van taarten en cakes bakken.
Koken is niet echt mijn ding
ach je leeft nog steeds dus valt wel mee tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken alleen simpele dingen koken
Ohjaquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat dat kut is. Je moet gewoon er wat bijflikkeren en kijken of het smaakt. Je eigen draai eraan geven.
nou het was hier vanmorgen anders angstig stilquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders gewoon 3 slowchat topics tegelijkdie leven ook altijd.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook tof. Als je je maar niet strikt aan die recepten gaat houden
Alleen knoflook met meloen werkt niet zo goed, kan ik je alvast vertellen.quote:
Ik gooi gewoon K&K maaltijden in de pan, works a charmquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken alleen simpele dingen koken
Hoe kom je erbij dat ik 15 benquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde je een Benny-esque vrag stellen.
Maar je bent 15
volg je ff niet Knijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu de homo's hun dag weer gehad hebben kun je weer bijflikkeren tot en met, blijkt maar weer.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu de homo's hun dag weer gehad hebben kun je weer bijflikkeren tot en met, blijkt maar weer.
Sinas, sinas, sinasquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word gek!!! Vieze Gore smaak in me mond, al tig keer mijn tandjes gepoets. Tieten die lijken te ontploffenzaterdag is mijn nod. Zal het eindelijk raak zijn??? Ik hoop het dus allemaal duimen voor mij
Eigenlijk is het onmogelijk want veel te weinig seks gehad
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word gek!!! Vieze Gore smaak in me mond, al tig keer mijn tandjes gepoets. Tieten die lijken te ontploffenzaterdag is mijn nod. Zal het eindelijk raak zijn??? Ik hoop het dus allemaal duimen voor mij
je moet ook je mond op tijd wegtrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Geoden woordgrapquote:
het kan al bij 1 keer raak zijn hequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Handig om te weten ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen knoflook met meloen werkt niet zo goed, kan ik je alvast vertellen.
ja, maar ik leg de link met homo's niet zoquote:
uhuh Fabregasquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik voorspel dat over 9 maanden C_A een jongetje krijgt. En dat gaat Jeffrey heten.
Die jaarlijkse toch over de grachten, flikkers. Zoiets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
ja, maar ik leg de link met homo's niet zo
Als je met je hoofd naar het zuiden kijkt tijdens het neuken krijg je een meisje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik denk Andres, Naar Andres Iniestaquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik voorspel dat over 9 maanden C_A een jongetje krijgt. En dat gaat Jeffrey heten.
nod?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja het forum leeft niet altijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef crv het volgende:
[..]
nou het was hier vanmorgen anders angstig stil
Hij denkt dat ik van de roze jongetjes hihiquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
ja, maar ik leg de link met homo's niet zo
Ik ben het nog niet vergetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ik denk Andres, Naar Andres Iniesta
Of Xavi (Hernandézquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oh de gay parade of zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die jaarlijkse toch over de grachten, flikkers. Zoiets.
C_A is getrouwd met een Spanjaard, vandaar...quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet vergeten
Dat zou een schande zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ksstquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke dag in voetballand vandaag
Feyenoord gewonnenAjax gelijk gespeeld
Noem me verrader (quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
C_A is getrouwd met een Spanjaard, vandaar...
het zou pas een schande zijn als ze hem naar die engelse scheids vernoemdquote:
Ik kan niet zeggen dat Spanje nou zo veul beter speelde dan Nederland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ksst.
[..]
Noem me verrader (), maar als jij weet dat je in een team met Iniesta en Xavi zit kan het bijna niet fout gaan. Die twee zijn zo geniaal.
dacht eer aan hughesquote:
Ik voorzie een Raúl Gonzalez Blanco Rodriguez Lopezquote:
Noem hem dan David dan valt het minder opquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
C_A is getrouwd met een Spanjaard, vandaar...
BAKKES KUTquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke dag in voetballand vandaag
Feyenoord gewonnenAjax gelijk gespeeld
Ik moet nu denken aan die Zweed andres frisk dan was pas een faalhaasquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:14 schreef crv het volgende:
[..]
het zou pas een schande zijn als ze hem naar die engelse scheids vernoemd
quote:
Ik denk dat je je zenuwen ook niet meer echt kan controleren met de gedachte dat 700 miljoen mensen naar je kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat Spanje nou zo veul beter speelde dan Nederland.Het was beide nogal kut.
Fernando.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Noem hem dan David dan valt het minder op
quote:
Alleen is dat z'n achternaamquote:
Ik denk dat je daar niet echt aan denkt als er een wereldtitel voor het grijpen ligt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zenuwen ook niet meer echt kan controleren met de gedachte dat 700 miljoen mensen naar je kijken.
Nee, maar wil alleen maar zeggen dat Spanje niet echt het beste voetballand ter wereld is, zoals wordt beweert.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zenuwen ook niet meer echt kan controleren met de gedachte dat 700 miljoen mensen naar je kijken.
Als je eerst het EK wint en daarna het WK, mag je denk ik toch wel van jezelf zeggen dat je aardig kan voetballen. Daarbij het middenveld wat Spanje op kan stellen is niet te evenaren + Sergio Ramos.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar wil alleen maar zeggen dat Spanje niet echt het beste voetballand ter wereld is, zoals wordt beweert.
Niet Ongesteld Dag toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voorzie een Raúl Gonzalez Blanco Rodriguez Lopez![]()
Maar wat is nod nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |