Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Reflectionne het volgende:
Dankje Sodium
AID, AID, AID![]()
Ikvind het flauw dat ik nog niet weet wie mijn kindjes zijn en dat m'n kindjes wel weten dat ik hun mama ga zijn.. Ik wil weten hoeveel, geslacht, nationaliteit etc
Ik zag wel mijn medegroepsleden heb mij helemaal suf gegoogled, hyved, facebooked, blogspotted, linkedin noem maar op. Maar het zijn net alsof die mensen nog nooit hebben bestaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen
Nee en ik wil ze zo graag opzoeken :p Ik ga morgen het bestuur maar eens mailen :pquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Heb je geen namenlijst gekregen? Dan kun je ze lekker hyven/facebooken/googlen
Geldt trouwens ook voor je papa's/mama's Bierie![]()
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:02 schreef Reflectionne het volgende:
Oh en Bierie over je mama's in het vorige topic, het is de bedoeling dat ze je van te voren bellen/mailen met dingen of je een slaapplek en een fiets hebt etcMaar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Sodium het volgende:
Laat maar even weten wat er nog aangevuld moet worden
spam maar geen hyves profielen oid hier...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?
Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze![]()
In theorie wel ja, maar zolang de mentoren niet weten wie hun groepje is wordt bellen ook lastig :pquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh dus in theorie zou ik een van deze dagen iets van ze moeten horen?
Mijn mama's zijn wel stukje jonnger dan ik 21 en 23 maar afgaande op de party pics en profielen valt er wel te lachen met ze![]()
Jeeej, dank je. Ik ben er ook wel content mee, laten we 'm aanvullen en recyclen bij het volgende topic. Spam maar even en zolang ik nog aan kan passen, zal ik dat even doen. Ga nu evenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik vind hem top, als ik nog briljante ideeën heb zal ik ze hier wel spammen...
Neuh laten we het maar niet doen hequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
spam maar geen hyves profielen oid hier...
Maar de ultieme vraag is natuurlijk: Zijn ze lekker
* bioloogje gaat zoekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Neuh laten we het maar niet doen he![]()
Ach ik heb een vriendin en kroost thuis dus het maakt in praktijk voor mij geen verschil.
Toegegeven ze zien er niet verkeerd uit![]()
![]()
Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?
Niet relevant of zo maar het begon (mij in ieder geval) op te vallen.
Dan ga ik uit van toevalquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik het moest zeggen is het half half.. Al bestaat mijn klas uit 6 mannen en 2 vrouwen en woon ik met ook met 6 mannen en 2 vrouwen (incl mezelf)
Het verschilt natuurlijk wel per studie... Zo was het bij biologie idd wel redelijk gelijk maar bij voeding en gezondheid was 95% vrouw. Bij Agrotechnologie is daarentegen weer 99% man.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso een observatie. Afgaande de topicreeks hier, de namen in mijn AID groepje, wat ik zoal op internet zie. Is het percentage vrouwen in Wageningen uni gewoon veel groter dan mannen of lijkt dat tot nu toe alleen maar zo?
Niet relevant of zo maar het begon (mij in ieder geval) op te vallen.
Nope geen Foursquare helaasquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Reflectionne het volgende:
Ah, nieuw topic nog maar eens zeuren over Foursquare. Heeft er hier iemand Foursquare?
en: AID AID AID
Dat en de papa's en mama's van master groepjes voelen zich waarschijnlijk wat minder verantwoordelijk voor hun groepje. Zij weten als het goed is ook wel dat er mensen in hun groep zitten die ouder zijn dan zijzelf, en dat hun kindjes al gestudeerd hebben en waarschijnlijk al lang niet meer thuis wonen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef Bierie het volgende:
[..]
Nope geen Foursquare helaas
Maar... al contact gegevens van je pupillen gehad? Zelf nog niks gehoord van de mama's namelijk. Maar ja als ze nog geen namen / nummer hebben gaat dat ook lastig
Dat is ook wel weer zo natuurlijk. Ik had een beetje het idee dat contact opnemen de standaard procedure was. Althans dat begreep ik zo van Reflectionne. Mij is het om het even eigenlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat en de papa's en mama's van master groepjes voelen zich waarschijnlijk wat minder verantwoordelijk voor hun groepje. Zij weten als het goed is ook wel dat er mensen in hun groep zitten die ouder zijn dan zijzelf, en dat hun kindjes al gestudeerd hebben en waarschijnlijk al lang niet meer thuis wonen.
Officieel krijgen ze zelfs de opdracht om even te bellen, maar de meeste mentoren sturen een mailtje. (als ze al iets laten weten)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Bierie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo natuurlijk. Ik had een beetje het idee dat contact opnemen de standaard procedure was. Althans dat begreep ik zo van Reflectionne. Mij is het om het even eigenlijk
een groep van 5 maar? of is de AID voor de HBO nog steeds los van de Uni?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb inmiddels een lijstje met kindjes, 3 chinezen en 2 Nederlanders.. We bellen de Nederlanders en mailen de Chinezen (ivm waarschijnlijk slecht engels en in een mail is alles nog eens door te lezen, VIA de telefoon is alle info sneller weg).
Het is officieel wel de bedoeling dat er ff gevraagd wordt of ze een slaapplek hebben etc.. En ik vind het van beide kanten uit wel fijn om ff contact te hebben.
Nee, gewoon samen met wur, maar er kunnen nog mensen bij komen. Er zijn gewoon te weinig VHL aanmeldingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
een groep van 5 maar? of is de AID voor de HBO nog steeds los van de Uni?
ahh vandaar... Das wel klote dan, de chinezen staan er niet om bekend om leuk mee te feesten dus dan zit je met daar straks met 2 mentoren op 3 kindjes...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, gewoon samen met wur, maar er kunnen nog mensen bij komen. Er zijn gewoon te weinig VHL aanmeldingen.
Het programma is hetzelfde maar de groepjes zijn wel alleen wur/vhl/master.
Inderdaad, echt klote.. Ik hoop nog dat er mensen bij komen en anders moeten we maar zien wat het wordt..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
ahh vandaar... Das wel klote dan, de chinezen staan er niet om bekend om leuk mee te feesten dus dan zit je met daar straks met 2 mentoren op 3 kindjes...
Dat is wel een beetje wat ik ook dacht. Straks zijn al die niet uit te spreken namen in mijn groepje allemaal Aziaten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
ahh vandaar... Das wel klote dan, de chinezen staan er niet om bekend om leuk mee te feesten dus dan zit je met daar straks met 2 mentoren op 3 kindjes...
Heb je geen vrienden die ook papa/mama worden anders kun je misschien groepjes bundelen. Dan leren je kindjes toch meer mensen kennen, wat leuker is voor hun, en jullie hebben een wat grotere groep maar dan wel met 4 mentoren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn ervaring met Chinezen is niet zo goed. Ik heb met een aantal gewoond... Slechts 1 van hen was aardig. De rest maakte de keuken ontzettend vies, de badkamers, wc's en nu 1 die steelt (eten)
Vorig jaar ook een Chinees kindje gehad maar doe waren we na 2 dagen kwijt (en ze had geen mobiel)
Dus, ik zie het niet heel positief in en alle hoop ligt bij de twee nederlanders in m'n groepje en bij eventuele mensen die nog toegevoegd worden..
Ik maak er het beste van en feest anders gewoon met m'n mede mama
Ik ken wel andere mentoren, maar niet echt vrienden.. Op 1 groepje naar maar dat is dan weer een master groepje met ook veel buitenlanders enzo en die zijn natuurlijk ouder, maar wie weet, we zien het welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden die ook papa/mama worden anders kun je misschien groepjes bundelen. Dan leren je kindjes toch meer mensen kennen, wat leuker is voor hun, en jullie hebben een wat grotere groep maar dan wel met 4 mentoren.
Even Chinees leren?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik lees zo eens mee en ik zie problemen die beslist goed opgelost moeten worden, zoals die met de Chinese studenten. Het lijkt me belangrijk die een beetje van onze cultuur bij te brengen en hun isolatie te doorbreken. Misschien een paar mensen die Chinees leren en hen op hun gedrag aanspreken?
Maar anderzijds: pappa/mamma en kindjes? Welke idioot heeft het bij mensen van minstens 20 jaar nou over kindjes?
Het is inderdaad wel ietwat zot. Maar ach als ze binnen de faculteit zelf je maar met enig fatsoen behandelen en als een volwassen persoon vind ik het best.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef Kees22 het volgende:
Maar anderzijds: pappa/mamma en kindjes? Welke idioot heeft het bij mensen van minstens 20 jaar nou over kindjes?
Welkom.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
tvp van toekomstige boomknuffelaarster in opleiding (Bos en natuurbeheer dus)
hmm, Das wel erg slecht idd. Maar gelukkig is dat bij alle HBO's in Nederland dat het geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:21 schreef Reflectionne het volgende:
Nog maar 2 dagen stage en dan gaat de voorbereiding van de aid beginnen![]()
Ik heb er ondanks niet al te goede hoop van m'n groepje toch wel zin in!
Om VHL nog maar eens af te zeiken: 2 van m'n chineze kindjes hebben nog niks gehoord van VHL, ze hebben niet eens een contactpersoon en dus ook geen slaapplek! Dat kan toch niet? Echt zo ontzettend slecht!Mijn mede mama en ik hebben een mail gestuurd naar de school in de hoop dat ze wat gaan doen..
Zin om anders met mijn groepje mee te gaan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef Reflectionne het volgende:
Pff, de score is nu 4 Chinezen in het groepje. Waarvan 2 geen kamer en 1 nog onbekend. Daarbij moet een van de Nederlanders een scheikunde cursus doen en is er dus een aantal dagen alleen 's avonds bij en wil ze waarschijnlijk vroeg naar bed omdat die cursus duur is en je die moet halen voor de studie.
Vette tegenvallers..
Hier de eerste AID binding wordt al gedaan. Gewoon groepjes koppelen. Straks wordt het nog een Wageningen meet ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:16 schreef Bierie het volgende:
[..]
Zin om anders met mijn groepje mee te gaan?
Zitten ook wel een paar aziaten bij maar een Roemeens en Spaans meisje klonken wel gezellig. De rest van de mailtjes waren een beetje vaag. (we hadden mailtjes rond gestuurd om onszelf voor te stellen. Weet niet of ik dat al had genoemd).
hehe... Ik snap het idee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef Reflectionne het volgende:
Haha meteen al goed bezig..
Ik weet niet of ik ga zeggen welk gadget ik heb, dan kunnen jullie mij wel vinden en ik jullie niet dat is gemeen :p
En ik weet niet zo goed of ik jullie zeg maar wil herkennen/ontmoeten zeg maar omdat ik niet uit wil leggen hoe ik jullie kenIk heb geen zin om te zeggen dat ik op Fok zit. Dat weet alleen mijn vriend. Dus eigenlijk wil ik jullie best ontmoeten, maar niet met de uitleg erbij hoe ik jullie ken..
Meestal zondagavond...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:56 schreef Zith het volgende:
Weet iemand wanneer de filmavond is op marktplein?
ok thanksquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
de 22e...
http://www.caid.wur.nl/si(...)9&Itemid=236&lang=nl
Dát is gemeen!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef bioloogje het volgende:
[..]
hehe... Ik snap het idee.
Nou dan vertel ik lekker dat ik op de sportdag achter een kraampje sta, maar ik vertel lekker niet welk kraampje...
Haha, jij mij wel spotten en ik niet jouquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:08 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En als je dan even vermeld wat je gadget is... Dan weet ik zeker dat ik je kan spotten
Misschien post ik erna wel welk kraampje het wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:14 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, jij mij wel spotten en ik niet jouik weet nu al dat ik op de sportdag bij iedereen achter de kraampjes ga bedenken of jij het zou zijn :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Misschien post ik erna wel welk kraampje het was
en anders gewoon zoeken naar die ene lekkere kerel
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het toevallig wielrennen?
Nee zeg, ik ga mijn benen niet scheren... (ben trouwens bang dat ik de enige kerel ben in het kraampje)quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
HahaIs het toevallig wielrennen?
Dan is het Paardrijden of balletquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee zeg, ik ga mijn benen niet scheren... (ben trouwens bang dat ik de enige kerel ben in het kraampje)
Alleen in het kraampje he. Niet in de sport...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dan is het Paardrijden of ballet
Ghehe, hmm dan weet ik het niet. Stel dat ik het zeg, zeg jij het dan ook?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:29 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Alleen in het kraampje he. Niet in de sport...![]()
Maar ben je nu aan het raden welke sport ik doe...Stiekemerd...
Als jij het zegt, zeg ik het ook. Het kan ook nog over PM als je het hier te open en bloot vind... (en hoe uniek zijn je gadgets?)quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ghehe, hmm dan weet ik het niet. Stel dat ik het zeg, zeg jij het dan ook?
ik ga er nu een nachtje over slapen :p Ik reageer morgen vroeg wel weer.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef Reflectionne het volgende:
Haha meteen al goed bezig..
Ik weet niet of ik ga zeggen welk gadget ik heb, dan kunnen jullie mij wel vinden en ik jullie niet dat is gemeen :p
En ik weet niet zo goed of ik jullie zeg maar wil herkennen/ontmoeten zeg maar omdat ik niet uit wil leggen hoe ik jullie kenIk heb geen zin om te zeggen dat ik op Fok zit. Dat weet alleen mijn vriend. Dus eigenlijk wil ik jullie best ontmoeten, maar niet met de uitleg erbij hoe ik jullie ken..
Haha, dat laatste is wel handig om te weten, ja. Dadelijk loopt half Wageningen met dezelfde gadget...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:36 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zeg ik het ook. Het kan ook nog over PM als je het hier te open en bloot vind... (en hoe uniek zijn je gadgets?)
Ik zou 'm denk ik zo stellen. Antwoord heb ik zo even nog niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:50 schreef Reflectionne het volgende:
Haha.. De vraag is: willen we de confrontatie aan, zou ons leven beter zijn als we de confrontatie niet aangaan? :p
Nou vertel... (als je wilt tenminste) Anders ga ik wel zoeken naar dat ene groepje van 2 mama's met 1 of 2 kindjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:50 schreef Reflectionne het volgende:
Haha.. De vraag is: willen we de confrontatie aan, zou ons leven beter zijn als we de confrontatie niet aangaan? :p
Mijn gadget is wel uniek denk ik.
In het echt ben ik echt heel lief hoor!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef Reflectionne het volgende:
Bioloogje ik vind je echt heel gemeen! :p
Haha als jij het zegt zal dat wel zo zijn..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
In het echt ben ik echt heel lief hoor!!
Dankje, dat helpt..quote:
en geen Nederlanders of andere nationaliteiten meer? Arme jij...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Reflectionne het volgende:
het zijn nu gewoon 5 chinezen in m'n groepje.. en 2 nederlanders waarvan er 1 er alleen de helft bij is. Niet leuk al die Chinezen, al helemaal niet voor die Nederlandse eerste jaars
2 nederlanders, waarvan 1 de helft aanwezig is..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en geen Nederlanders of andere nationaliteiten meer? Arme jij...
Dat moet makkelijk spotten worden op de sportdag danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
2 nederlanders, waarvan 1 de helft aanwezig is..
Verder geen nationaliteiten. :/
heb geklaagd bij het bestuur, maar dat omdat ik het sneu vind voor die nederlanders.. voor onsis het gewoon pech.
Jou heb ik hier nog niet eerder gezien denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Jac0b01 het volgende:
omg nice! 1 AID-mama gevonden op hyves![]()
en ja hoor, lekker!
Dat ga ik sowieso niet zien... Maar je gaat dus abseilen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef Casparovvv het volgende:
AID begint bijna! Altijd weer een leuke tijd in Wageningen.
Mochten jullie vrijdagmiddag een groep waaghalzen ergens halverwege het forum aan een touw zien hangen, zwaai dan even
Ik vertel je wel aan welk kraampje ik sta hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Reflectionne het volgende:
Goedenavond.. Ik denk dat ik bijna om ben om te vertellen wie ik ben(In ruil voor jullie herkenning natuurlijk)
En hoe ik je herken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik vertel je wel aan welk kraampje ik sta hoor.
ja hoor dat is goed...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
En hoe ik je herken?(Voor het geval je toch met meer mannen staat)
Haha, maar mijn twijfel is 1) Omdat ik eigenlijk toch te verlegen ben om een goed gesprek te hebben (waarschijnlijk) en 2) ik niet wil dat m'n vrienden (mede mama) weten dat ik op Fok zit..quote:
1) Gelukkig ben ik heel goed in slap ouwehoeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, maar mijn twijfel is 1) Omdat ik eigenlijk toch te verlegen ben om een goed gesprek te hebben (waarschijnlijk) en 2) ik niet wil dat m'n vrienden (mede mama) weten dat ik op Fok zit..
Punt 2 lijkt me wel te regelen, maar dat andere..
Euhm, ik denk oke..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
1) Gelukkig ben ik heel goed in slap ouwehoeren.![]()
2) Dan kennen we elkaar van het uitgaan, verjaardag, openbaar vervoer of weet ik veel wat...
En anders kijk je op de dag stiekem van een afstandje en laat je jezelf niet zien, vervolgens ga je hier lopen verkondigen dat je me gezien hebt, en weet ik nog steeds niet wie je benten ik ben dan heel boos op je
.
Even heel naief hoor. Maar waarom is het zo ontzettend verschrikkelijk om iemand te kennen van Fok!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, maar mijn twijfel is 1) Omdat ik eigenlijk toch te verlegen ben om een goed gesprek te hebben (waarschijnlijk) en 2) ik niet wil dat m'n vrienden (mede mama) weten dat ik op Fok zit..
Punt 2 lijkt me wel te regelen, maar dat andere..
Het is Wageningen... Hier kijkt niemand vreemd op als iemand, iemand anders ergens van kent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Euhm, ik denk oke..Je bent iig gewaarschuwd.. Ik ga nog wel een goede strategie bedenken waar we elkaar van kennen.. Uitgaan, verjaardag enzo wordt lastig omdat m'n mede mentor eigenlijk zo'n beetje altijd dezelfde vrienden heeft enzo
![]()
We kunnen elkaar wel kennen via een huisgenoot van Jappas ofzo (Jappas is mijn vriend), goed indekken dus.. Lekker via via gebla, daar kan ze niet raar van gaan denken oid..
Panisch is het niet hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:15 schreef Bierie het volgende:
[..]
Even heel naief hoor. Maar waarom is het zo ontzettend verschrikkelijk om iemand te kennen van Fok!![]()
Ik snap dat het heel vanzelfsprekend is hoorMaar je lijkt er heel panisch over
Mij interesseert het persoonlijk heel weinig. Zo boeiend is mijn postgeschiedenis niet eerlijk gezegd, dus als iemand in real life al die moeite zal nemen dan zal die een enorme anti climax meemaken
Naa, met mijn mede mama ga ik veel om en we hebben veel gezamenlijke vrienden, ze weet wel wie mijn vrienden zijn ook enzo.. Maar via via is mogelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het is Wageningen... Hier kijkt niemand vreemd op als iemand, iemand anders ergens van kent.
Moet ik wel weten hoe Jappas heet natuurlijk (en hoe jij heet) anders staat het zo stom he.
Prima...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Naa, met mijn mede mama ga ik veel om en we hebben veel gezamenlijke vrienden, ze weet wel wie mijn vrienden zijn ook enzo.. Maar via via is mogelijk![]()
Als ik het wil stuur ik je wel een pm met naam etc
Dus je bent een undercover nerd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Daarbij voel ik me een nerd als ik met mensen van het internet afspreek (zo, even heel Fok beledigd) Nja nerd, het past niet echt bij me eigenlijk en ik heb ook niet echt de behoefte om met mensen van internet af te spreken.. Al vind ik dit wel anders liggen..
Vandaar mijn twijfel!![]()
Anderzijds zie ik het wel als leuke manier om leuke mensen te leren kennen
Ghehe ik heb allang in je fotoboek gekeken ja.. Maar toch hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:28 schreef Bierie het volgende:
[..]
Dus je bent een undercover nerd!![]()
Nou ik ben vrij makkelijk te herkennen. Een ieder die mijn fotoboek erbij pakt is in staat mij te herkennen tijdens de AIDIk merk het wel als er iemand op mij afstapt en fluistert: Pssst pssst. Hey jij daar! Wel eens van uuh Fok gehoord, je weet wel van het internets...
Pm het maar. Ik sta overal voor open en inderdaad meer een als het zo uitkomt. Geen idee hoe mijn dag er tijdens de AID uit zal zien namelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb bioloogje m'n naam/gadget ook gezegd, dus als je ook zin hebt om wat te drinken (mochten we tegelijk in een kroeg zijn op de AID) vind ik het prima..
Ik denk dat er anders wel genoeg master mentoren zijn die nog wel wat chinezen kwijt willen hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:03 schreef Reflectionne het volgende:
Zoo, dat ook weer geregeld. Je hebt nu wel kans dat ik je gewoon ontvoer als kindje voor mij, risico van het vak
Ik weet het.. Het is alleen dat ik nu eerst weer 10 goede moet tegenkomen die mijn mening weer positiever maken.. Slechte ervaringen, tsja..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik denk dat er anders wel genoeg master mentoren zijn die nog wel wat chinezen kwijt willen hoor.
Oja, chinees is niet per definitie slecht he... Ik hoorde gisteren dat een vriend van me, nu een Chinese vriendin heeft. Dus er is nog hoop voor je.
Ja, en die dan een pand van zijn lange jas discreet openslaat en je een kijkje gunt op de voering, waar een beeldscherm inzit met een paar FOK!-fora geopend. Slobber slobber: "Dat vind je wel lekker hè hè!"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:28 schreef Bierie het volgende:
[..]
Dus je bent een undercover nerd!![]()
Nou ik ben vrij makkelijk te herkennen. Een ieder die mijn fotoboek erbij pakt is in staat mij te herkennen tijdens de AIDIk merk het wel als er iemand op mij afstapt en fluistert: Pssst pssst. Hey jij daar! Wel eens van uuh Fok gehoord, je weet wel van het internets...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, en die dan een pand van zijn lange jas discreet openslaat en je een kijkje gunt op de voering, waar een beeldscherm inzit met een paar FOK!-fora geopend. Slobber slobber: "Dat vind je wel lekker hè hè!"
Kut, je kent me al?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, en die dan een pand van zijn lange jas discreet openslaat en je een kijkje gunt op de voering, waar een beeldscherm inzit met een paar FOK!-fora geopend. Slobber slobber: "Dat vind je wel lekker hè hè!"
Ja. Promotie voor de sportverenigingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet zien... Maar je gaat dus abseilen?
Op de studiedag zullen ze inderdaad wel het nodige vertellen. Ik neem trouwens toch aan dat je in je eerste periode wel twee verplichte vakken hebt en dat je niet gelijk al moet kiezen? Eerstejaars worden, zover ik weet, voor de eerste periode altijd al ingeschreven voor die vakken. Dat was bij mij zo en ik zag gisteren dat het bij mijn broertje nu ook het geval was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:14 schreef Sodium het volgende:Morgen, inderdaad!
![]()
Vind het trouwens wel meevallen met de 'ongeorganiseerde bende'. Voordeel is dat ik een deel van mijn vakken zelf mag kiezen en wel ongeveer voor ogen heb welke vakken dat worden. Ga er zelf vooralsnog vanuit dat ik mij pas tijdens de studiedag van 30 augustus druk hoeft te gaan maken over inschrijven voor vakken. Literatuur idem. Is ook een stukje zelfredzaamheid, denk ik.
Was gisteren toevallig even in Forum en trof daar naast bergen koffers en een lange rij voor het SSC ook heel veel nieuwe internationale studenten. Leuk om te zien dat ze hun ogen uitkijken wanneer ze Forum binnenwandelen.
EDIT: de nieuwe studiegids is uit! Zie hier: 2010-2011
Waar die info vandaan komt? Hij rijdt hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:53 schreef MrMazzeltov het volgende:
Rijdt de bus op lijn 88 wageningen-ede gewoon? Want op de site van veolia staat dat ie door de weeks pas vanaf 5 sept rijdt.
zie http://timetables.vtnl.net/TimeTable.aspx?q=bGluZUlkPTI0NjUmZGlyZWN0aW9uSWQ9MSZwb2ludElkPTMwNzk0MiZhcmVhSWQ9NDk=quote:Waar die info vandaan komt? Hij rijdt hoor
Blijft klote dat ik net die dag niet kanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:39 schreef jappas het volgende:
[..]
Op de studiedag zullen ze inderdaad wel het nodige vertellen.
Ik had ongeveer hetzelfde scenario in gedachte inderdaad wat betreft internationale studentenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
het zijn drukke tijden voor de studieadviseur.Gemiddeld moet hij/zij voor 50 nieuwe studenten binnen 2 weken een studieprogramma inelkaar hebben gezet. Mijn studieadviseur beantwoordt zeker weten geen mailtjes in de laatste paar weken van augustus, en als hij dat wel doet gaan vaak internationale studenten voor op de Nederlandse. Jups het is stom, maar so be it.
Maar welke info wil je dan persé weten Bierre? Mss dat we je kunnen helpen.
Had dus al op Eduweb gekeken en sta niet aangemeld voor vakkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
als je bent ingeschreven en SSC (student service centrum) heeft je de inloggevens toegezonden, dan kun je inloggen op eduweb en zal in principe te zien moeten zijn voor welke vakken je bent ingeschreven, Als je niet in staat geschreven voor de vakken, dan zou ik heel hard de studieadviseur mailen!
Ik zou zeggen relax, geniet nog ff van je vakantie en van de AID, want het is pas 19 sept! Over 2 weken mag je pas stressen
AID?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:25 schreef Reflectionne het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Straks alvast Mentorterugkomdag krijgen we alvast de info etc etc
Leuk leuk! Daarna gaan we onze gadgets afmaken (en vanavond nog een afstudeerfeestje = aid met een dag verlengen)
Begint morgen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
AID?
Is die al geweest dan?
Waarom heb ik al die kuddes onzeker kijkende studenten in rare uitmonsteringen dan gemist?
OK, vantevoren verlengen. Kan ook!quote:
op eduweb ff de next period/year selecteren en als je dan nog steeds niets ziet, dan zou ik me zorgen gaan makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Bierie het volgende:
[..]
Had dus al op Eduweb gekeken en sta niet aangemeld voor vakken
Ik weet dat ik er niet zo moeilijk over moet doen maar ik ben gewoon een control freak
Maar goed het zal allemaal wel loslopen. Maar de autist in mij wil het gewoon weten!
Als je niet staat aangemeld zou ik toch je studieadviseur eventjes bellen, ook al heeft hij/zij het misschien drukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Bierie het volgende:
[..]
Had dus al op Eduweb gekeken en sta niet aangemeld voor vakken
Ik weet dat ik er niet zo moeilijk over moet doen maar ik ben gewoon een control freak
Maar goed het zal allemaal wel loslopen. Maar de autist in mij wil het gewoon weten!
Voor 11 uur al? Niemand gaat mee uit?Wat een saaie kinders zeg... Zijn ze overdag wel leuk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:44 schreef Reflectionne het volgende:
Wauw op de eerste dag kwam het al tot een meet met bierie en mij. (Met een hele snelle reactie van mij). Aid is wel gezellig, ik zit alleen vanaf voor elf uur al zonder kindjes (allemaal naar bed)
Er hangt hier beneden aan het prikbord toevallig een poster van het straattheater: het is 20:00 - 23:30quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:28 schreef jappas het volgende:
Heeft iemand van de AID lopers toevallig een gedetailleerder tijdschema. Ik wil vanavond nog wel even naar het straattheater gaan kijken, maar op de website kan ik alleen vinden dat het na het avondeten is. Begint het rond een uur of 8?
Dan weet ik iig hoe laat ik in Wageningen moet zijn, ik moet nog weer van thuisthuis komen.
Ha ik ben nu pas thuis...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:14 schreef jappas het volgende:
Zo, en weer thuis. Niet altijd leuk, vrienden met relaties die vroeg naar huis willen. Heb wel eens horen zeggen "Mensen met relaties in Wageningen zijn niet leuk", dat ging dus wel een beetje op vandaag.
Achja, komende dagen komen er meer mensen terug, dan moeten we het dan maar goed maken.
Dat was ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef Sodium het volgende:
Even tussendoor:toffe AID!
![]()
Heb 't enorm naar mijn zin. Leuke mentoren, actieve en gezellige groepsleden en een algeheel relaxte sfeer. Lekker laagdrempelig allemaal; niets hoeft en alles mag. Eigenlijk zoals ik verwacht en gehoopt had. Heb gisteren overigens nog wel wat mensen aan Forum zien hangen; wie zei nou dat 'ie aan Forum zou hangen tijdens Campus Games? Sommige groepsleden dachten trouwens dat dat ook een activiteit was: 'Amazing! Can we do that?'
En dat stemsysteem bij de opening, gisteren in de tent:![]()
Ahh Balen zeg, kende je niemand die wel ging feesten, en geen groepje achter zich aan had hangen en waarbij je je kon aansluiten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:27 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben chagrijnig, thuis. En dat als mentoriedereen naar huis incl mede mentor. Ik ben de hele dag brak geweest en nu actief en wakker.. Stom groepje!
Euh niet heel veel, degenen waarbij ik aan had kunnen sluiten waren in het zwembadfeest en daar was ik niet opgekleedquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:50 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh Balen zeg, kende je niemand die wel ging feesten, en geen groepje achter zich aan had hangen en waarbij je je kon aansluiten?
Maar dan snap je het ook niet... Als je ergens uit wilde gaan gisteren, dan moest je wel bij Ceres zijn... De rest is geen reet aan omdat ze er allemaal vanuit gaan dat iedereen bij Ceres zit, waardoor ze minder leuke feesten hebben georganiseerd...quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Euh niet heel veel, degenen waarbij ik aan had kunnen sluiten waren in het zwembadfeest en daar was ik niet opgekleed
Ach, ik vind ssr eigenlijk per definitie al slecht... Nog nooit een goed feest gehad daarquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:43 schreef Reflectionne het volgende:
Haha ssr Was ook goed te doen hoor. Vond ik dan.. Een van de kindjes die mee waren is een unitasser (nu ook echt) en 2 chinezen die alleen van chineze muziek houden. Dus een uur buiten bij unitas gezeten om 't nl meisje lid te laten worden..
Ik ga er nu naar toe en ik sta bij de handbal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef Reflectionne het volgende:
Btw bioloogje, ik weet niet meer zeker welke sport je doet
Ik heb vandaag een meisje ontmoet. Beetje apart meisje, stond opeens naast me bij mijn handbal stand, maar wilde niets van handbal weten...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef jappas het volgende:
Nou, net twee nieuwe huisgenoten mogen ontmoeten. Op de internationale kamer een Spaanse dame en in een 'normale' kamer een Nederlandse (zo te horen wel uit het zuiden) jongen, beetje aparte jongen zo op het eerste gezicht
, we zullen eens zien.
Ook het 'broertje' van mijn broertje gezien, had er al wat van gehoord van Reflectionne, inderdaad een merkwaardige jongen.
Dat was ik niet, dat was een van mijn vrouwenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef Reflectionne het volgende:
:,) 'heb je interesse in handbal?' 'Neuh'
Ik vond hem de 1e keer wel geinig, nu was ik hem wel beu moet ik zeggen... Maar echt goed was hij niet nee...quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:12 schreef Reflectionne het volgende:
Oh en het was een kut film :p stom,.
Ik zit nu bij mijn papa en mama (de echte niet de AID mama's van 6 jaar geleden voor de duidelijkheid) moet morgen vroeg bij de tandarts zijn... Maar meestal had je tijdens de AID weinig tijd om achter de computer te zitten, als je die al überhaupt op je kamer had.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:29 schreef jappas het volgende:
Alle AID lopers dood ofzo? Wat een rust hier.
Hahaha :p jaja.. Maar over het dagprogramma klaag ik ook niet hoor.. Lekker brunchen bij argo nu, hopelijk blijft het droog!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:32 schreef bioloogje het volgende:
Jeuuhhh... een positief bericht van Reflectionne over de AID...![]()
![]()
Oja, ik vroeg me al af wat het dagprogramma was vandaag... Argo lunch ik vond dat altijd zo vreemd. Die lui hebben gewoon een hele ochtend/middag promotietijd bij elkaar kunnen lobbyen .quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hahaha :p jaja.. Maar over het dagprogramma klaag ik ook niet hoor.. Lekker brunchen bij argo nu, hopelijk blijft het droog!
Gaat niet meer lukken vrees ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 04:22 schreef Reflectionne het volgende:
3e bericht op rij, sorry daar voor.. Ook vandaag ben ik niet negatief, oke ik heb geen kindjes meer sinds 00.00uur en al een tijdje geen mede mama.. Maar ik vermaak of prima. Mijn klacht voor vandaag is dat ik graag een biertje zou doen met bierie.. Maar dat is er tot nu toe niet van gekomen.. En nog maar 1 dag over..
Waar ga je heen vanavond?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef Reflectionne het volgende:
Gehad?vanavond eindfeest! Ik heb het wel naar mijn zin ja, beetje jammer dat ik met uitga gewoon met m'n vrienden ben en geen groepje meer heb..
Geen bier met bierie, jammer :/ maar september is een goed plan!
mwa als je het geld hebt... De vraag is hoeveel gebruik je ervan gaat maken. Als het een nacht per week is lijkt het me nogal zonde, dan kun je beter bij een maat blijven slapen maar als het een paar keer per week wordt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:44 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso wel nuttig geweest die AID voor mij. Was al een poosje op zoek naar een rugby vereniging en met de AID sportdag heb ik er dus eentje gevonden en mijzelf meteen aangemeld voor de introductietraining
Verder ben ik echt (positief) geschokt over de lage huurprijzen in Wageningen. Zit nu te overwegen een 2e woning te nemen voor soms doordeweeks te kunnen overnachten daar. Erg he...
Mjah die overweging zit ik dus nu ook mee. Misschien even aankijken. Het kan altijd nogquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
mwa als je het geld hebt... De vraag is hoeveel gebruik je ervan gaat maken. Als het een nacht per week is lijkt het me nogal zonde, dan kun je beter bij een maat blijven slapen maar als het een paar keer per week wordt...
Wageningen is ook best leuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Bierie het volgende:
[..]
Mjah die overweging zit ik dus nu ook mee. Misschien even aankijken. Het kan altijd nog
Maar onderstreept wel dat de AID een positieve indruk van Wageningen heeft achtergelaten
Voor mijzelf een aantal opties:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wageningen is ook best leuk.![]()
Dus verhuis met je vrouw/vriendin en kind hierheen
Ach Unitas is wel het tofste feest vanavond... Als het weer de top 100 is...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef Reflectionne het volgende:
Leuk bierie! AID was dus een goede ervaring :d
Iemand die vroeg waar ik vanavond heen ging, waarschijnlijk unitas.. :/ ik heb geen mede mama meer, ze is ziek :/ (combinatie alcohol en koorts).. Wel jammer
Is het geen optie om een appartement te huren/kopen en daarvan dan 1 of 2 kamers weer in onderhuur te gooien?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Bierie het volgende:
[..]
Voor mijzelf een aantal opties:
1. Kamer waar ik een paar dagen of af en toe in slaap
2. Met de hele family die kant op, huidige woning verkopen. De omgeving vond ik erg groen en de binnenstad was voor mij verrassend compleet
3. Met de family daarheen en dan twee gezinswoningen aanhouden. (Dit zou misschien kunnen qua geld maar wordt wel erg erg duur denk ik).
Ben er niet helemaal over uit. Zou optie twee sowieso niet overhaast willen maken ivm huidige koopwoning op mooie lokatie (verkopen zou geen moeite zijn op zich).
Bioloogje loopt er niet rond, hij ligt net in bed en is niet bij unitas geweest... Dat wordt dus een ander keertje bier drinken vrees ik...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:28 schreef Reflectionne het volgende:
Ik weet dat bioloogje hier ook rond loopt.. Ik weet niet of ik 'm herken (zondag is lang geleden) maar wil wel met 1 iemand bier drinken in de aid! :p
Sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:18 schreef Reflectionne het volgende:
Saai!! Valt me vies tegen mannenik ben ook saai, want nu al thuis..
Nu 2 dagen slapen, en lekker/fatsoenlijk eten :d
Mwoah alleen de eerste dag was echt heel, heel, heeeeeeeel slecht. Weet ook niet meer welke vereniging dat was maar ze hadden er totaal geen moeite in gestoken. (droge rijst met slap stuk stukgekookt vlees en droge snijboontjes).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dat eten ja, was dat nog steeds zo slecht als elk ander jaar?
Mjah dat is dus onhandig aangezien al deze modulen op 6 September starten. Hoe kan ik zonder studieadviseur (die ik pas 6 September in persoon spreek) beslissen of ik dit nodig heb of nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
CS moet iedereen doen, RO (vaak met een 0 erachter) moet je doen als je niet voldoende voorkennis hebt en dat hoort de studieadviseur te bepalen... RO1 t/m oneindig zijn beperkte keuze vakken. Maar je studieadviseur zou meer duidelijkheid moeten kunnen scheppen.
okeej nu wordt echt duidelijk dat je nog geen gesprek hebt gehad met je studieadviseur, zo stomquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:37 schreef Bierie het volgende:
[..]
Mjah dat is dus onhandig aangezien al deze modulen op 6 September starten. Hoe kan ik zonder studieadviseur (die ik pas 6 September in persoon spreek) beslissen of ik dit nodig heb of niet
En hoe zit dat dan met de ECTS die je er voor krijgt? Stel dat ik op basis van voorkennis de RO niet hoef te doen. Krijg ik dan alsnog de ECTS of moet ik dan iets anders daarvoor in de plek doen?
Het druipt er nu wel vanaf hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
okeej nu wordt echt duidelijk dat je nog geen gesprek hebt gehad met je studieadviseur, zo stombelachelijk ook dat je studieadviseur je zo maar laat rond zwerven...
maar de ECTS van een RO komen dan in de plaats van een vrije keuze vak, als je dat vak niet volgt, kun je dus een vrije keuze vak in de plaats doen. Hoe je het ook wend of keert je zal altijd 60 ECTS moeten gaan halen dit jaar of je nou wel of niet een RO vak erbij in hebt zitten. Je krijgt geen punten kado hier
Genomics wordt ook 2e periode gegeven in de middag... Dus geen nood aan de man.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Bierie het volgende:
[..]
Het druipt er nu wel vanaf he
Mooiste is nog als ik kijk naar mijn rooster: http://bit.ly/96kZRG
Dan vallen dus Genomics CS en Bionformatics technology RO tegelijkertijd. Dus hoe moet ik nu en die RO en die CS doen als ze tegelijkertijd gegeven worden![]()
Mjah ik ga maar naar die RO want daar zou die Schaap (studie-adviseur) zelf doceren en een praatje met mij maken na het college.
Maar het is dus gebruikelijk dat je alvorens je start een gesprekje hebt met je studieadviseur?
Dat had ik dus gedaan en nav dat gesprek zei / adviseerde hij om naar Bioinformation technology te komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genomics wordt ook 2e periode gegeven in de middag... Dus geen nood aan de man.
Maar het is idd gebruikelijk om met je studieadviseur gesproken te hebben voordat je begint ja, vooral als je van buiten de uni komt. Ik zal de man gewoon bellen en vragen om meer duidelijkheid!
Dat gebeurd hier vaker...quote:
Ahh, beterschap... Hier heb je een beschuitje en wat thee...quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:01 schreef Sodium het volgende:
Ik moet eerst mijzelf in leven zien te houden... AID was zo leuk dat ik nu ziek op bed lig.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik wist niet wat je op je beschuit wilde dus ik heb hem maar droog aangeleverd
Ik heb Reflectione gesproken tijdens de sportdag ja... Ze stond opeens naast me terwijl ik iemand stond over te halen om bij ons te komen trainen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef Sodium het volgende:
[..]
Jam is prima, honing mag ook; uiteindelijk gaat het om het gebaar wat goed doet. Hebben jullie elkaar nou nog ontmoet, trouwens?
Dank! Hoop dat ik morgen gewoon mee kan doen, maar anders pech.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb Reflectione gesproken tijdens de sportdag ja... Ze stond opeens naast me terwijl ik iemand stond over te halen om bij ons te komen trainen...en ze is nog aardig ook
Er staat eenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:44 schreef Reflectionne het volgende:
Beterschap Sodium.
Haha Bioloogje je zegt het alsof je niet verwacht had dat ik aardig kon zijnNou zeg..
Ben je niet op de sportdag geweest? Daar had je me kunnen spotten...quote:Grappig! Vind het wel jammer dat ik niemand in het echt gespot heb, maar de week zat zo vol. Als je wilde kon je van 9.00 uur 's ochtends tot 6.00 uur de volgende ochtend doorgaan...
Ik zei toch al dat ik de enige kerel was bij de stand,Dan wordt het wel makkelijk ja. Jij was niet bepaald de enige mama die er rondliep...quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:19 schreef Reflectionne het volgende:
Ghehe, hij was makkelijk te herkennen op de sportdag. Ben er zelfs eerst een keer langs gelopen zonder dat hij mij herkende (of dat kwam omdat ie gewoon druk was met leden werven)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:28 schreef Reflectionne het volgende:
ja, maar toen stonden er zo'n 5 geïnteresseerden om je heen. Ik dacht, of ik ga er bij staan en moet naar handbal gezeur luisterenof ik loop verder en kom later terug.
Qua weer kan het wel..quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef bioloogje het volgende:
Zag net trouwens al weer kruidnoten in de Hoogvliet liggen... Het is verdomme Augustus...
Qua weer wel maar het duurt nog een kwart jaar tot Sinterklaas. Ik ga er een KLB topic over openenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Qua weer kan het wel..
Sorry dat ik je beledigd heb met het handbal :p
Dat is wel stom zeg! Meestal lukt het me om ze heel lang nog niet te kopen, maar ze zijn wel erg lekker eigenlijk..quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Qua weer wel maar het duurt nog een kwart jaar tot Sinterklaas. Ik ga er een KLB topic over openen![]()
En ik kan het wel hebben hoor.
Van 13.00 tot 17.00 De AH is van 16.00 tot 20.00. De C1000 weet ik niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat is wel stom zeg! Meestal lukt het me om ze heel lang nog niet te kopen, maar ze zijn wel erg lekker eigenlijk..Tot hoelaat is de Hoogvliet eigenlijk open?
We hebben 23 mensen op het lijstje staan. Dat is best veel want we hebben +/- 20 leden...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:36 schreef Reflectionne het volgende:
Hoeveel mensen hebben zich eigenlijk opgegeven uiteindelijk?
Er zitten genoeg snackbars in Wageningen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:48 schreef Reflectionne het volgende:
Mooi voor jullieOver die verdubbeling had je het toen ook al.. Vet
Hmm ga ik al die winkels niet redden, jammer.
Wat voor stage ga je doen en waar?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:52 schreef Reflectionne het volgende:
Daar ben ik niet zo dol op en brood eten is ook geen ramp. Wou gewoon nog wat boodschappen doen. De lol is over voor mij, moet nu weer fulltime stage lopen.. zie er wel tegenop :$
Ik ben een enorme kletskous dus misschien dat het goedkomtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier vaker...Ik heb het nog nooit zo druk gezien hier als tijdens afgelopen AID. het vorige topic zat pas vol na ruim een jaar...
Heb je het trouwens met je vriendin al over de mogelijkheden gehad m.b.t. het wonen in Wageningen in welke vorm dan ook?
Jawel. Maar wist niet waar ik zoeken moest.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:54 schreef bioloogje het volgende:
Ben je niet op de sportdag geweest? Daar had je me kunnen spotten...
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef Bierie het volgende:
[..]
Merk wel dat een AID er wel inhakt, heb niet eens de hele AID gelopen maar ben sinds ik terug ben de hele tijd wat grieperig
Succes met je stage! Even doorbijten nog. Voor bier/koffie/thee/andersoortig drank ben ik wel in, overigens! Is het een idee om na de eerste periode iets te plannen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Reflectionne het volgende:
Zeker herkenbaar ik ben nog steeds moe en sloom.
Ik ben nog bezig met m'n 3ejaars stage (ben vanaf morgen officieel 4ejaars.uitloop door gebroken enkel) ben op de helft. loop stage in mijdrecht (2uur reizen vanaf Wageningen, te ver) It sucks maar moet maar.
Dat biertje/koffie moeten we zeker doen!
Lijkt mij wel leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:01 schreef Sodium het volgende:
[..]
Succes met je stage! Even doorbijten nog. Voor bier/koffie/thee/andersoortig drank ben ik wel in, overigens! Is het een idee om na de eerste periode iets te plannen?
Kijken dan nog wel evenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:53 schreef Reflectionne het volgende:
Doordeweeks komt me tot en met november nog slecht uit, vrijdag avond kan wel.
Pff moet nu gaan slapen maar zit te piekeren over stage, echt geen zin om te gaan. Wil gewoon college..
4 uur reizen is idd wel erg veel, en als je dan niet helemaal tevreden bent met de opdracht dan kan dat wel zwaar zijn ja... Maar wie weet, misschien valt het wel mee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef Reflectionne het volgende:
4 uur reizen op een dag en bedrijf + opdracht kan leuker (maar valt mee, beetje te technisch en eentonig) ik moet veel grafieken uitwerken en wou liever echt productontwikkeling of kwaliteit. En ik heb echt zin om m'n minor te doen (vakken aan de wur volgen), waar mijn klasgenoten nu wel mee gaan beginnen en ik niet.. dat is vervelend
Niet toevallig langs de kraampjes gelopen en daar die ene lekkere kerel gespot bij de handbal?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:52 schreef Sodium het volgende:
[..]
Jawel. Maar wist niet waar ik zoeken moest.
Mwa moet deze periode een vak opnieuw volgen, en moet dit jaar helemaal gehaald hebben om door te kunnen. Dus dit is het enige vak wat ik kan volgen. Volgende periode weer vol aan de bak als het goed is...quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:53 schreef Reflectionne het volgende:
Enige dag geen weekend?! Wat?! Waar ben jij mee bezig? Je leert voor docent toch? College Schooluitval oid?
Zelf ook meegedaan dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:27 schreef maen het volgende:
leuk om te lezen hoe jullie de AID beleefd hebben!
Bah wat vervelend... Hopen dat het beter wordt, en dat je een beetje leuke collega's blijkt te hebben. Tijdens de AID kwam je op mij ook niet verlegen over dus dat moet goed komen, en geloof me het reizen went wel. Lekker slapen onderweg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Reflectionne het volgende:
hmm oke..
Ik heb moeite op m'n stage. Super slecht geslapen en wil dus eigenlijk geen stage lopen, wil minor doen, baal van m'n achterstand, ben hier te verlegen, voel me niet helemaal op m'n gemak hier, de opdracht is niet zo leuk en het reizen is kut!
Zo, fijn even jullie lastig gevallen met m'n geklaag!
ja, na vorig jaar Introductiecommissie gedaan te hebben, daarvoor mentor geweest te zijn en daarvoor tijdens mijn eigen AID ziek in bed gelegen te hebben, heb ik dit jaar alleen geprofiteerd van alle feestjes!quote:
Van welke vereniging deed je IC?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:43 schreef maen het volgende:
[..]
ja, na vorig jaar Introductiecommissie gedaan te hebben, daarvoor mentor geweest te zijn en daarvoor tijdens mijn eigen AID ziek in bed gelegen te hebben, heb ik dit jaar alleen geprofiteerd van alle feestjes!
SSR-W. Daar is verder niemand van hier he?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Van welke vereniging deed je IC?
Hmm dan ken ik jou, of een mede IC-erquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef maen het volgende:
[..]
SSR-W. Daar is verder niemand van hier he?
Jij bent het niet, je doet een andere studie. Maar ik ken Ineke...quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef maen het volgende:
hahaha nu wordt het wel heel spannendwie ken je dan?
ja... Daar heb je toch niet aan meegedaan toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:59 schreef maen het volgende:
ah, kleine wereld
maar ik vermoed dat ik jou ook wel eens gezien heb, als je tenminste op woensdagavond handbaltraining hebt?
Je hebt nooit meegetraind anders had ik het geweten, Je zit bij SSR net als de barvrouw (Weet ik van mijn grote teamgenoot die ook SSR lid is). , De andere sporten om ons heen zijn korfbal (maar dat is niet vanuit de uni) en voetbal weinig vrouwen... Dan blijft de barvrouw over...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef maen het volgende:
huh, dat heb je snel door...
maar wie jij precies bent weet ik dan weer niet.
Ik ben trouwens de jongen die altijd netjes de glazen voor je op de bar zet...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef maen het volgende:
huh, dat heb je snel door...
maar wie jij precies bent weet ik dan weer niet.
Welom op fok...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:13 schreef maen het volgende:
goed punt..
zullen we het weer over Wageningen hebben ipv over mij?
held!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens de jongen die altijd netjes de glazen voor je op de bar zet...
dankje!quote:
ja, naar hequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef jappas het volgende:
En zo gaan we de laatste week vakantie in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Jazzfestival, ben er eigenlijk nog nooit geweest...quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Reflectionne het volgende:
wurshop claimed goedkoper te zijn dan andere winkels en bol.com, wij hebben ook inderdaad wel eens boeken goedkoper gekregen omdat ze op dat moment in de aanbieding waren bij bol.com..
Iemand bij jazzfestival geweest of gaat nog? Ik wel ff net, was een blues band bij daniels en een pearl jam cpverband bij xl...
Ik ook nooit eerder hoor, maar mijn huisgenoot en ik zaten op de bank en toen bedachten we dat we best even konden kijken. Daarnaast zochten we ook een reden om bier te drinken ;Pquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Jazzfestival, ben er eigenlijk nog nooit geweest...En ook dit jaar zit ik weer een keer bij mijn ouders in het schone brabant.
Oja, das vandaag. Net nu ik weer voor het eerst in maanden bij mijn ouders zit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Blurred86 het volgende:
ik ga vanmiddag misschien wel even een kijkje nemen, kan ik meteen een gratis ijsje halen op de markt
Dat denk jij... met dat monopolie recht van Albron...quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:45 schreef GFA het volgende:
grmbl, albron koffieprijzen op lebo meer dan verdubbeld naar 85 cent per bakkie pleur :/
hier gaan koppen rollen!!
Iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:45 schreef GFA het volgende:
grmbl, albron koffieprijzen op lebo meer dan verdubbeld naar 85 cent per bakkie pleur :/
hier gaan koppen rollen!!
Dat dachten de franse koningen ook toen ze de prijs van graan verhoogden!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat denk jij... met dat monopolie recht van Albron...
* pinkt traantje weg...quote:Op woensdag 8 september 2010 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
ik hoorde op het forum zelfs een euro voor koffie
nu ben ik zelf een thee drinker en neem zekers met slecht weer altijd mijn eigen mok en theezakjes mee voor 10 cent heb ik dan een prachtig mooie mok vol met heerlijke warme thee
Maar niemand het idee dat het aantal mensen op het forum zowat verdubbelt is? Ik kan nergens mijn fiets kwijt... ik struikel over de mensen die overal lopen.. bleh verlang terug naar de tijd dat ik nog van gebouw naar gebouw fietste en lunchte in het arboretum met mooi weer, mijn bieb boeken uit 10 duizend verschillende biebs moest halen, ik nog een beetje conditie training kreeg dankzij de berg en konijntjes zag huppelen voor de dreijenborgh jups ik mis zelfs dat ultra lelijke gebouw.
Ik heb het forum nooit meegemaakt... Ben er 1 keertje binnen geweest, om wat posters te plakken.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:22 schreef maen het volgende:
die tijd heb ik niet eens meer meegemaakt, en ik ben 4ejaars... maargoed veel verder dan de Lebo ben ik sowieso nooit gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |