Blijft klote dat ik net die dag niet kanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:39 schreef jappas het volgende:
[..]
Op de studiedag zullen ze inderdaad wel het nodige vertellen.
Ik had ongeveer hetzelfde scenario in gedachte inderdaad wat betreft internationale studentenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
het zijn drukke tijden voor de studieadviseur.Gemiddeld moet hij/zij voor 50 nieuwe studenten binnen 2 weken een studieprogramma inelkaar hebben gezet. Mijn studieadviseur beantwoordt zeker weten geen mailtjes in de laatste paar weken van augustus, en als hij dat wel doet gaan vaak internationale studenten voor op de Nederlandse. Jups het is stom, maar so be it.
Maar welke info wil je dan persé weten Bierre? Mss dat we je kunnen helpen.
Had dus al op Eduweb gekeken en sta niet aangemeld voor vakkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
als je bent ingeschreven en SSC (student service centrum) heeft je de inloggevens toegezonden, dan kun je inloggen op eduweb en zal in principe te zien moeten zijn voor welke vakken je bent ingeschreven, Als je niet in staat geschreven voor de vakken, dan zou ik heel hard de studieadviseur mailen!
Ik zou zeggen relax, geniet nog ff van je vakantie en van de AID, want het is pas 19 sept! Over 2 weken mag je pas stressen
AID?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:25 schreef Reflectionne het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Straks alvast Mentorterugkomdag krijgen we alvast de info etc etc
Leuk leuk! Daarna gaan we onze gadgets afmaken (en vanavond nog een afstudeerfeestje = aid met een dag verlengen)
Begint morgen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
AID?
Is die al geweest dan?
Waarom heb ik al die kuddes onzeker kijkende studenten in rare uitmonsteringen dan gemist?
OK, vantevoren verlengen. Kan ook!quote:
op eduweb ff de next period/year selecteren en als je dan nog steeds niets ziet, dan zou ik me zorgen gaan makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Bierie het volgende:
[..]
Had dus al op Eduweb gekeken en sta niet aangemeld voor vakken
Ik weet dat ik er niet zo moeilijk over moet doen maar ik ben gewoon een control freak
Maar goed het zal allemaal wel loslopen. Maar de autist in mij wil het gewoon weten!
Als je niet staat aangemeld zou ik toch je studieadviseur eventjes bellen, ook al heeft hij/zij het misschien drukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Bierie het volgende:
[..]
Had dus al op Eduweb gekeken en sta niet aangemeld voor vakken
Ik weet dat ik er niet zo moeilijk over moet doen maar ik ben gewoon een control freak
Maar goed het zal allemaal wel loslopen. Maar de autist in mij wil het gewoon weten!
Voor 11 uur al? Niemand gaat mee uit?Wat een saaie kinders zeg... Zijn ze overdag wel leuk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:44 schreef Reflectionne het volgende:
Wauw op de eerste dag kwam het al tot een meet met bierie en mij. (Met een hele snelle reactie van mij). Aid is wel gezellig, ik zit alleen vanaf voor elf uur al zonder kindjes (allemaal naar bed)
Er hangt hier beneden aan het prikbord toevallig een poster van het straattheater: het is 20:00 - 23:30quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:28 schreef jappas het volgende:
Heeft iemand van de AID lopers toevallig een gedetailleerder tijdschema. Ik wil vanavond nog wel even naar het straattheater gaan kijken, maar op de website kan ik alleen vinden dat het na het avondeten is. Begint het rond een uur of 8?
Dan weet ik iig hoe laat ik in Wageningen moet zijn, ik moet nog weer van thuisthuis komen.
Ha ik ben nu pas thuis...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:14 schreef jappas het volgende:
Zo, en weer thuis. Niet altijd leuk, vrienden met relaties die vroeg naar huis willen. Heb wel eens horen zeggen "Mensen met relaties in Wageningen zijn niet leuk", dat ging dus wel een beetje op vandaag.
Achja, komende dagen komen er meer mensen terug, dan moeten we het dan maar goed maken.
Dat was ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef Sodium het volgende:
Even tussendoor:toffe AID!
![]()
Heb 't enorm naar mijn zin. Leuke mentoren, actieve en gezellige groepsleden en een algeheel relaxte sfeer. Lekker laagdrempelig allemaal; niets hoeft en alles mag. Eigenlijk zoals ik verwacht en gehoopt had. Heb gisteren overigens nog wel wat mensen aan Forum zien hangen; wie zei nou dat 'ie aan Forum zou hangen tijdens Campus Games? Sommige groepsleden dachten trouwens dat dat ook een activiteit was: 'Amazing! Can we do that?'
En dat stemsysteem bij de opening, gisteren in de tent:![]()
Ahh Balen zeg, kende je niemand die wel ging feesten, en geen groepje achter zich aan had hangen en waarbij je je kon aansluiten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:27 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben chagrijnig, thuis. En dat als mentoriedereen naar huis incl mede mentor. Ik ben de hele dag brak geweest en nu actief en wakker.. Stom groepje!
Euh niet heel veel, degenen waarbij ik aan had kunnen sluiten waren in het zwembadfeest en daar was ik niet opgekleedquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:50 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh Balen zeg, kende je niemand die wel ging feesten, en geen groepje achter zich aan had hangen en waarbij je je kon aansluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |