abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85469850
Rijdt gewoon. Door werkzaamheden rijdt de bus wel via een andere route, maar dat terzijde.
pi_85482657
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:39 schreef jappas het volgende:

[..]

Op de studiedag zullen ze inderdaad wel het nodige vertellen.
Blijft klote dat ik net die dag niet kan }:|

En die studie adviseur heeft nog steeds niet terug gemaild over wanneer ik de info met hem kan bespreken ipv de studiedag :N

Zit te twijfelen of ik die man gewoon moet bellen. Wat denken jullie?
Profiel opgeheven.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:52:25 #128
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85483740
het zijn drukke tijden voor de studieadviseur.Gemiddeld moet hij/zij voor 50 nieuwe studenten binnen 2 weken een studieprogramma inelkaar hebben gezet. Mijn studieadviseur beantwoordt zeker weten geen mailtjes in de laatste paar weken van augustus, en als hij dat wel doet gaan vaak internationale studenten voor op de Nederlandse. Jups het is stom, maar so be it.

Maar welke info wil je dan persé weten Bierre? Mss dat we je kunnen helpen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_85486792
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
het zijn drukke tijden voor de studieadviseur.Gemiddeld moet hij/zij voor 50 nieuwe studenten binnen 2 weken een studieprogramma inelkaar hebben gezet. Mijn studieadviseur beantwoordt zeker weten geen mailtjes in de laatste paar weken van augustus, en als hij dat wel doet gaan vaak internationale studenten voor op de Nederlandse. Jups het is stom, maar so be it.

Maar welke info wil je dan persé weten Bierre? Mss dat we je kunnen helpen.
Ik had ongeveer hetzelfde scenario in gedachte inderdaad wat betreft internationale studenten ;) Maar goed dat helpt mij nog niet :P

Nou ik had begrepen dat je tijdens de studiedag informatie zal krijgen mbt je vakken en rooster e.d. (ik weet dus ook niet precies welke info). Maar zover ik het kan inschatten dat wat je nodig zal hebben om te kunnen beginnen per... 7 September?...

Dus als je voor de Msc Bioinformatics weet welke info er de 30e zal worden besproken en waar ik het anders vandaan kan halen ben ik zeer geholpen :)
Profiel opgeheven.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:29:53 #130
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85491941
als je bent ingeschreven en SSC (student service centrum) heeft je de inloggevens toegezonden, dan kun je inloggen op eduweb en zal in principe te zien moeten zijn voor welke vakken je bent ingeschreven, Als je niet in staat geschreven voor de vakken, dan zou ik heel hard de studieadviseur mailen! Maar laten we niet van het ergste uitgaan en je staat idd ingeschreven voor vakken. Dan verwacht ik dat je tussen nu en 6 september een mailtje krijgt van de docent waar je moet zijn en of je eventueel een reader/boek moet hebben. Vaak vinden docenten het niet raar, wel vervelend, als studenten nergens wat vanaf weten behalve welk vak ze doen en waar ze moesten zijn, dus maak je over boeken enzo niet al te veel zorgen. Als echt iets van te voren moet voorbereiden of iets specifieks moet meenemen, dan laat de docent dat heus wel weten. Hou er ook rekening mee dat docenten nog op vakantie zijn, bezig zijn met hun eigen onderzoeken, nakijken hertentamens of zelfs nog het voorbereiden van het vak. Docenten overwegen vaak pas stappen als de inschrijvingen voor de vakken dicht zijn en volgens mij duurt dat nog wel een weekje.
op http://tinyurl.com/234skqj staan alle verplichte vakken die horen bij jouw opleiding hier kun je op verder klikken en eventueel ook voorkennis, rooster enz. bekijken. Hou er rekening mee dat er van het rooster vaak niet veel klopt, behalve vaak de eerste dag.

Je kunt ook vragen aan je studieadviseur of hij de presentatie van 30 augustus naar je toe wilt mailen! En mocht je nou voor vrijdag 3 sept nog niets gehoord hebben van docent/studieadviseur dan kun je de adviseur altijd ff bellen.

Ik zou zeggen relax, geniet nog ff van je vakantie en van de AID, want het is pas 19 sept! Over 2 weken mag je pas stressen :*
Trotste mama van Ambar
pi_85494221
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
als je bent ingeschreven en SSC (student service centrum) heeft je de inloggevens toegezonden, dan kun je inloggen op eduweb en zal in principe te zien moeten zijn voor welke vakken je bent ingeschreven, Als je niet in staat geschreven voor de vakken, dan zou ik heel hard de studieadviseur mailen!

Ik zou zeggen relax, geniet nog ff van je vakantie en van de AID, want het is pas 19 sept! Over 2 weken mag je pas stressen :*
Had dus al op Eduweb gekeken en sta niet aangemeld voor vakken ;)

Ik weet dat ik er niet zo moeilijk over moet doen maar ik ben gewoon een control freak :P

Maar goed het zal allemaal wel loslopen. Maar de autist in mij wil het gewoon weten! :'(
Profiel opgeheven.
pi_85495138
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:25 schreef Reflectionne het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* Straks alvast Mentorterugkomdag krijgen we alvast de info etc etc :) Leuk leuk! Daarna gaan we onze gadgets afmaken (en vanavond nog een afstudeerfeestje = aid met een dag verlengen)
AID?
Is die al geweest dan?
Waarom heb ik al die kuddes onzeker kijkende studenten in rare uitmonsteringen dan gemist?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:49:34 #133
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85495328
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

AID?
Is die al geweest dan?
Waarom heb ik al die kuddes onzeker kijkende studenten in rare uitmonsteringen dan gemist?
Begint morgen...
pi_85496350
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Begint morgen...
OK, vantevoren verlengen. Kan ook!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:00:48 #135
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85501373
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Bierie het volgende:

[..]

Ik weet dat ik er niet zo moeilijk over moet doen maar ik ben gewoon een control freak :P

Maar goed het zal allemaal wel loslopen. Maar de autist in mij wil het gewoon weten! :'(
op eduweb ff de next period/year selecteren en als je dan nog steeds niets ziet, dan zou ik me zorgen gaan maken
Trotste mama van Ambar
pi_85501732
Goedemorgen, deze mama zit klaar met d'r AID shirtje te wachten tot haar kindje aanbelt :+

Trouwens, Bierie, jij doet toch Master? Weet je dan wel heeeeel zeker dat de Master studiedag ook maandag is? Ik geloof van niet namelijk.. Die is na de AID volgens mij, maandag is er voor jullie inter-cultural communication oid.. Niet zo erg als je dat dan mist denk ik?
pi_85502459
De studiedag is maandag over een week (de 30ste). Volgens mij ook voor MSc-studenten. Ik had overigens ook nog geen vakaanmeldingen omdat mijn verplichte vakken pas in periode II zitten. Dus heb ik mij aangemeld voor in ieder geval een vak wat me wel oke lijkt. Mocht het toch niet de bedoeling zijn, dan gaat afmelden altijd makkelijker dan aanmelden, denk ik.

Hier trouwens de Nederlandstalige handleiding voor aan- en afmelden van vakken.
pi_85503552
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Bierie het volgende:

[..]

Als je niet staat aangemeld zou ik toch je studieadviseur eventjes bellen, ook al heeft hij/zij het misschien druk ;). Je moet officieel namelijk wel vandaag aangemeld zijn voor de vakken, al zullen ze daar geloof ik vaak niet moeilijk over doen.

Ik snap hoe je je voelt, ik ben net zo :').
pi_85521799
Zag vandaag een geautomatiseerde mail van eduweb voorbij komen: eerstejaars MSc-studenten moeten voor 10 september hun vakken doorgeven ipv voor vandaag. Ze hadden per ongeluk iedereen toegestuurd dat de vakaanmeldingen voor vandaag gereed moesten zijn. Geen reden voor nood, dus.
pi_85534516
Wauw op de eerste dag kwam het al tot een meet met bierie en mij. (Met een hele snelle reactie van mij). Aid is wel gezellig, ik zit alleen vanaf voor elf uur al zonder kindjes (allemaal naar bed)
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:18:18 #141
163216 bioloogje
pi_85537335
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:44 schreef Reflectionne het volgende:
Wauw op de eerste dag kwam het al tot een meet met bierie en mij. (Met een hele snelle reactie van mij). Aid is wel gezellig, ik zit alleen vanaf voor elf uur al zonder kindjes (allemaal naar bed)
Voor 11 uur al? Niemand gaat mee uit?Wat een saaie kinders zeg... Zijn ze overdag wel leuk?
pi_85537989
Heeft iemand van de AID lopers toevallig een gedetailleerder tijdschema. Ik wil vanavond nog wel even naar het straattheater gaan kijken, maar op de website kan ik alleen vinden dat het na het avondeten is. Begint het rond een uur of 8?

Dan weet ik iig hoe laat ik in Wageningen moet zijn, ik moet nog weer van thuisthuis komen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:26:50 #143
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85541444
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:28 schreef jappas het volgende:
Heeft iemand van de AID lopers toevallig een gedetailleerder tijdschema. Ik wil vanavond nog wel even naar het straattheater gaan kijken, maar op de website kan ik alleen vinden dat het na het avondeten is. Begint het rond een uur of 8?

Dan weet ik iig hoe laat ik in Wageningen moet zijn, ik moet nog weer van thuisthuis komen.
Er hangt hier beneden aan het prikbord toevallig een poster van het straattheater: het is 20:00 - 23:30 :)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85543207
Even tussendoor: *O* toffe AID! *O*
Heb 't enorm naar mijn zin. Leuke mentoren, actieve en gezellige groepsleden en een algeheel relaxte sfeer. Lekker laagdrempelig allemaal; niets hoeft en alles mag. Eigenlijk zoals ik verwacht en gehoopt had. Heb gisteren overigens nog wel wat mensen aan Forum zien hangen; wie zei nou dat 'ie aan Forum zou hangen tijdens Campus Games? Sommige groepsleden dachten trouwens dat dat ook een activiteit was: 'Amazing! Can we do that?'

En dat stemsysteem bij de opening, gisteren in de tent: :D _O-
pi_85556313
Zo, en weer thuis. Niet altijd leuk, vrienden met relaties die vroeg naar huis willen :(. Heb wel eens horen zeggen "Mensen met relaties in Wageningen zijn niet leuk", dat ging dus wel een beetje op vandaag.

Achja, komende dagen komen er meer mensen terug, dan moeten we het dan maar goed maken *O* .
  zondag 22 augustus 2010 @ 00:31:57 #146
163216 bioloogje
pi_85558955
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:14 schreef jappas het volgende:
Zo, en weer thuis. Niet altijd leuk, vrienden met relaties die vroeg naar huis willen :(. Heb wel eens horen zeggen "Mensen met relaties in Wageningen zijn niet leuk", dat ging dus wel een beetje op vandaag.

Achja, komende dagen komen er meer mensen terug, dan moeten we het dan maar goed maken *O* .
Ha ik ben nu pas thuis... :6 Bij het straattheater me wel vermaakt, maar had geen zin meer om voor de 6e keer het zwembad in te duiken bij Ceres...
pi_85561406
Ik ben chagrijnig, thuis. En dat als mentor :( iedereen naar huis incl mede mentor. Ik ben de hele dag brak geweest en nu actief en wakker.. Stom groepje!
pi_85562992
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef Sodium het volgende:
Even tussendoor: *O* toffe AID! *O*
Heb 't enorm naar mijn zin. Leuke mentoren, actieve en gezellige groepsleden en een algeheel relaxte sfeer. Lekker laagdrempelig allemaal; niets hoeft en alles mag. Eigenlijk zoals ik verwacht en gehoopt had. Heb gisteren overigens nog wel wat mensen aan Forum zien hangen; wie zei nou dat 'ie aan Forum zou hangen tijdens Campus Games? Sommige groepsleden dachten trouwens dat dat ook een activiteit was: 'Amazing! Can we do that?'

En dat stemsysteem bij de opening, gisteren in de tent: :D _O-
Dat was ik :) stunt was geslaagd, mooi Ibex spandoek kunnen tonen. Veel mensen hebben het vlgns mij wel gezien.

Overigens kunnen je kinders alsnog een abseil winnen vanaf hof van Wageningen as woensdag. Moeten ze even aan wat activiteiten van ibex meedoen morgen op de sportnarkt ofzo.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:50:33 #149
163216 bioloogje
pi_85563932
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:27 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben chagrijnig, thuis. En dat als mentor :( iedereen naar huis incl mede mentor. Ik ben de hele dag brak geweest en nu actief en wakker.. Stom groepje!
Ahh Balen zeg, kende je niemand die wel ging feesten, en geen groepje achter zich aan had hangen en waarbij je je kon aansluiten?
pi_85563953
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:50 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ahh Balen zeg, kende je niemand die wel ging feesten, en geen groepje achter zich aan had hangen en waarbij je je kon aansluiten?
Euh niet heel veel, degenen waarbij ik aan had kunnen sluiten waren in het zwembadfeest en daar was ik niet opgekleed ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')