Nou vertel... (als je wilt tenminste) Anders ga ik wel zoeken naar dat ene groepje van 2 mama's met 1 of 2 kindjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:50 schreef Reflectionne het volgende:
Haha.. De vraag is: willen we de confrontatie aan, zou ons leven beter zijn als we de confrontatie niet aangaan? :p
Mijn gadget is wel uniek denk ik.
In het echt ben ik echt heel lief hoor!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef Reflectionne het volgende:
Bioloogje ik vind je echt heel gemeen! :p
Haha als jij het zegt zal dat wel zo zijn..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
In het echt ben ik echt heel lief hoor!!
Dankje, dat helpt..quote:
en geen Nederlanders of andere nationaliteiten meer? Arme jij...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Reflectionne het volgende:
het zijn nu gewoon 5 chinezen in m'n groepje.. en 2 nederlanders waarvan er 1 er alleen de helft bij is. Niet leuk al die Chinezen, al helemaal niet voor die Nederlandse eerste jaars
2 nederlanders, waarvan 1 de helft aanwezig is..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en geen Nederlanders of andere nationaliteiten meer? Arme jij...
Dat moet makkelijk spotten worden op de sportdag danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
2 nederlanders, waarvan 1 de helft aanwezig is..
Verder geen nationaliteiten. :/
heb geklaagd bij het bestuur, maar dat omdat ik het sneu vind voor die nederlanders.. voor onsis het gewoon pech.
Jou heb ik hier nog niet eerder gezien denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Jac0b01 het volgende:
omg nice! 1 AID-mama gevonden op hyves![]()
en ja hoor, lekker!
Dat ga ik sowieso niet zien... Maar je gaat dus abseilen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef Casparovvv het volgende:
AID begint bijna! Altijd weer een leuke tijd in Wageningen.
Mochten jullie vrijdagmiddag een groep waaghalzen ergens halverwege het forum aan een touw zien hangen, zwaai dan even
Ik vertel je wel aan welk kraampje ik sta hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Reflectionne het volgende:
Goedenavond.. Ik denk dat ik bijna om ben om te vertellen wie ik ben(In ruil voor jullie herkenning natuurlijk)
En hoe ik je herken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik vertel je wel aan welk kraampje ik sta hoor.
ja hoor dat is goed...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
En hoe ik je herken?(Voor het geval je toch met meer mannen staat)
Haha, maar mijn twijfel is 1) Omdat ik eigenlijk toch te verlegen ben om een goed gesprek te hebben (waarschijnlijk) en 2) ik niet wil dat m'n vrienden (mede mama) weten dat ik op Fok zit..quote:
1) Gelukkig ben ik heel goed in slap ouwehoeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, maar mijn twijfel is 1) Omdat ik eigenlijk toch te verlegen ben om een goed gesprek te hebben (waarschijnlijk) en 2) ik niet wil dat m'n vrienden (mede mama) weten dat ik op Fok zit..
Punt 2 lijkt me wel te regelen, maar dat andere..
Euhm, ik denk oke..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
1) Gelukkig ben ik heel goed in slap ouwehoeren.![]()
2) Dan kennen we elkaar van het uitgaan, verjaardag, openbaar vervoer of weet ik veel wat...
En anders kijk je op de dag stiekem van een afstandje en laat je jezelf niet zien, vervolgens ga je hier lopen verkondigen dat je me gezien hebt, en weet ik nog steeds niet wie je benten ik ben dan heel boos op je
.
Even heel naief hoor. Maar waarom is het zo ontzettend verschrikkelijk om iemand te kennen van Fok!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, maar mijn twijfel is 1) Omdat ik eigenlijk toch te verlegen ben om een goed gesprek te hebben (waarschijnlijk) en 2) ik niet wil dat m'n vrienden (mede mama) weten dat ik op Fok zit..
Punt 2 lijkt me wel te regelen, maar dat andere..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |