Jij bent het niet, je doet een andere studie. Maar ik ken Ineke...quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef maen het volgende:
hahaha nu wordt het wel heel spannendwie ken je dan?
ja... Daar heb je toch niet aan meegedaan toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:59 schreef maen het volgende:
ah, kleine wereld
maar ik vermoed dat ik jou ook wel eens gezien heb, als je tenminste op woensdagavond handbaltraining hebt?
Je hebt nooit meegetraind anders had ik het geweten, Je zit bij SSR net als de barvrouw (Weet ik van mijn grote teamgenoot die ook SSR lid is). , De andere sporten om ons heen zijn korfbal (maar dat is niet vanuit de uni) en voetbal weinig vrouwen... Dan blijft de barvrouw over...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef maen het volgende:
huh, dat heb je snel door...
maar wie jij precies bent weet ik dan weer niet.
Ik ben trouwens de jongen die altijd netjes de glazen voor je op de bar zet...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef maen het volgende:
huh, dat heb je snel door...
maar wie jij precies bent weet ik dan weer niet.
Welom op fok...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:13 schreef maen het volgende:
goed punt..
zullen we het weer over Wageningen hebben ipv over mij?
held!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens de jongen die altijd netjes de glazen voor je op de bar zet...
dankje!quote:
ja, naar hequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:29 schreef jappas het volgende:
En zo gaan we de laatste week vakantie in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |