Ik ben raarquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje raar, maar, ja!
Ik moest wel lachen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oja, heb je trouwens mijn sig gelezen?
Ik word nu al bangquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Graseter het volgende:
Nectar
Wtf, aantal posts: 2563 (gemiddeld 328 per dag)
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Graseter het volgende:
Nectar
quote:
quote:Er zit een man in de trein, en tegenover hem zit een man heel de tijd met zijn vinger om zijn lippen te draaien. "Waarom doet je dat toch de hele tijd?" vraagt de man. De ander zegt: "Ja, ziet u, ik moet naar Roermond, maar ik ben nogal vergeetachtig. Als ik nu heel de tijd met mijn vinger om mijn mond draai, vergeet ik niet dat ik naar Roermond moet." Zegt de ander weer: "Mag je nog blij zijn dat je niet naar Waspik moet."
Jij. Ook a l. Duurt wel even voordat ie bij ons isquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
das niet eerlijk, Bos hoort te winnen vandaag
is het niet mogelijk zijn postaantal op 0 te zettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Graseter het volgende:
Nectar
Ik gok dat ik er zo'n 200 heb vandaagquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga voor de 200+
dat is op zondag opzich al te weinig voor de dagwinst. Daar ging ik dus absoluut niet voor
VER voor die tijd wordt ie zo kotsmisselijk van zichzelf dat hij verdwijntquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij. Ook a l. Duurt wel even voordat ie bij ons is
Ik vandaag een stuk minder dan gisterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik gok dat ik er zo'n 200 heb vandaag
quote:
wisten we alquote:
Heb jij wat connecties?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef Graseter het volgende:
[..]Admins kunnen al zijn posts in een keer verwijderen
Al geloof ik niet dat ze dat ooit nog bij iemand gedaan hebben. En simpelweg "krankzinnig veel posten" is absoluut geen goede redenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef Graseter het volgende:
[..]Admins kunnen al zijn posts in een keer verwijderen
Ja hequote:
mooi moment op te stoppenquote:
You are wrongquote:
ZEG DAT HET NIET WAAR ISquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
Oh aan die is zo weg, heb ik zo'n gevoel van. Ik weet wie het is.
-weg record-quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gloeimuis had een keer alle topics van iemand verwijderd
Lijkt me ook niet. Ik vind dat soort pogingen wel grappig , na een maand zijn ze hersendood en kennt niemand ze meer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al geloof ik niet dat ze dat ooit nog bij iemand gedaan hebben. En simpelweg "krankzinnig veel posten" is absoluut geen goede reden
Socios zijn pudding kan wel weer aangevuld worden hoor ik netquote:
Waar is pudding beeldspraak voor?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Socios zijn pudding kan wel weer aangevuld worden hoor ik net
Chocolade moussequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door mijn mama gemaakte chocolade mouse.
I'm using my powers. En lees gewoon notesquote:
quote:
Icm puddingbuks?quote:
Waarom zoiets voor een record gaat snap ik niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm using my powers. En lees gewoon notes
Japsnars en JustinK zijn het morgen nu ook van planquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zoiets voor een record gaat snap ik niet.
Of je mayo op je friet wil!quote:
nee, johquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
je verwarmt de wijn en hangt er met je neus boven
hmzquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee, joh![]()
ja het is even pielen maar zodra je weet hoe je die wijn goed in de vloeitjes krijgt is het echt heerlijk
waarom voor zo een record gaan snap ik al nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zoiets voor een record gaat snap ik niet.
gaan voor een record snap ik al nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom voor zo een record gaan snap ik al niet
Statusquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom voor zo een record gaan snap ik al niet
ligt eraan wat voor record maar een record op fok ofzo. nee dat snap ik ook niet neequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
gaan voor een record snap ik al niet
daar moet je denk ik profsporter voor zijn of profFOK!erquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
gaan voor een record snap ik al niet
Ik denk hetquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
woopie. je hebt de meeste post op fok geplaatst ofzo
Over jezelf praten in de 3e persoonquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Sowieso aankondigen om voor een record te gaan._!
Socios kwam gewoon uit het niets binnen op plaats 2. Niemand had ´m door de hele dag.
Jij met je planten snoeien!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Socios kwam gewoon uit het niets binnen op plaats 2. Niemand had ´m door de hele dag.
Dat is sowieso beter jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Daar heb ik wel vreselijk om gelachen, al die topics open in ONZquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat was ook onaangekondigd.
Gewoon BOEM uit het niets topic 1.500.000 openen.
jongenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
[..]
ja maar t bleef maar bij 2e he,quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Ja, maar ik had ook niet die dag bedacht om ´het record´ te breken, hoor. Wist al dat ik dat niet zou halen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
ja maar t bleef aar bij 2e he,
de echte toppers kondigen t aan en worden gewoon 1e
ofzo
Da's ook een vak apart.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, echt he, al die FAILS.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vreselijk om gelachen, al die topics open in ONZ
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vreselijk om gelachen, al die topics open in ONZ
quote:
Zo bam! -weg record-quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het record een keer verbreken, maar ik laat eerst al die faalhaasjes een poging wagen.
Ik dacht dat jij via ONZ MYR had leren kennenquote:
Wacht niet te lang, records komen steeds scherper te staan. Als het ooit 8640 is dan stopt het, dat is niet meer te verbeterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het record een keer verbreken, maar ik laat eerst al die faalhaasjes een poging wagen.
Jij zegt het ik dacht hetquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
Records op fok. Ach, hebben ze ook eens het gevoel wat te bereiken in hun leven, het is maar waar je blij mee bent.
ik ga er toch vanuit dat jij al het record topics sluiten hebtquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
Moet er 6 secondes tussen twee posts zitten, ja?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht niet te lang, records komen steeds scherper te staan. Als het ooit 8640 is dan stopt het, dat is niet meer te verbeteren
Nee 10quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet er 6 secondes tussen twee posts zitten, ja?
QFTquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
Records op fok. Ach, hebben ze ook eens het gevoel wat te bereiken in hun leven, het is maar waar je blij mee bent.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |