Ik ben raarquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje raar, maar, ja!
Ik moest wel lachen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oja, heb je trouwens mijn sig gelezen?
Ik word nu al bangquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Graseter het volgende:
Nectar
Wtf, aantal posts: 2563 (gemiddeld 328 per dag)
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Graseter het volgende:
Nectar
quote:
quote:Er zit een man in de trein, en tegenover hem zit een man heel de tijd met zijn vinger om zijn lippen te draaien. "Waarom doet je dat toch de hele tijd?" vraagt de man. De ander zegt: "Ja, ziet u, ik moet naar Roermond, maar ik ben nogal vergeetachtig. Als ik nu heel de tijd met mijn vinger om mijn mond draai, vergeet ik niet dat ik naar Roermond moet." Zegt de ander weer: "Mag je nog blij zijn dat je niet naar Waspik moet."
Jij. Ook a l. Duurt wel even voordat ie bij ons isquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
das niet eerlijk, Bos hoort te winnen vandaag
is het niet mogelijk zijn postaantal op 0 te zettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Graseter het volgende:
Nectar
Ik gok dat ik er zo'n 200 heb vandaagquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga voor de 200+
dat is op zondag opzich al te weinig voor de dagwinst. Daar ging ik dus absoluut niet voor
VER voor die tijd wordt ie zo kotsmisselijk van zichzelf dat hij verdwijntquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij. Ook a l. Duurt wel even voordat ie bij ons is
Ik vandaag een stuk minder dan gisterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik gok dat ik er zo'n 200 heb vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |