Zo met een kop vol bier heel stoer op iemand afzwalken en hopen dat hij/zij valt op kegels?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ook best verlegen maar met zoveel drank op dus echt niet meer
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
In de trein, in de kroeg. Alles kan! Koffiekan, theekan. MAAR ER KAN NOG VEEL MEER!IJsselmeer, Zoetermeer.
O dat wel, maar die hoeven dat niet te melden, ik ben zeer visueel ingesteldquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer mensen die dat doen.
Nectar is gewoon een kut ventquote:
Ik ben nog steeds verlegen! Hihiquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had er vroeger meer last van, tegenwoordig boeit het me niet zo meer
Onbekende users die voor records gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
We krijgen een postrecord vandaag. Als Nectar zo door blijft posten haalt hij de 2222.
Alcoholmisbruikquote:
Dus het is geen kloon?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nectar is gewoon een kut ventIk zei dat hij binnenkort ban ging krijgen want SwJ zei een keer dat hij binnenkort met de Bantrein meeging. Daarna ging ie mij PM'en "Omg hoezo krijg ik ban, waar slaat dat op?"
Ja zo ben ik er vanaf gekomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd maar te doen of ik niet verlegen ben en dat helpt wel eigenlijk
Krijgt hij dan een kusje van je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
We krijgen een postrecord vandaag. Als Nectar zo door blijft posten haalt hij de 2222.
Maar hij haalt hem sowieso. Arme Pirania.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onbekende users die voor records gaan.
Hij moet sowieso een kloon zijn of iemand die heel lang gelurkt heeft. Begon op dag 1 van zijn registratie met ´treinengrappen´.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
Nectar is gewoon een kut ventIk zei dat hij binnenkort ban ging krijgen want SwJ zei een keer dat hij binnenkort met de Bantrein meeging. Daarna ging ie mij PM'en "Omg hoezo krijg ik ban, waar slaat dat op?"
Welquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat je wel of juist niet verlegen bent?
das niet eerlijk, Bos hoort te winnen vandaagquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
Wijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo met een kop vol bier heel stoer op iemand afzwalken en hopen dat hij/zij valt op kegels?
Oja, heb je trouwens mijn sig gelezen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij moet sowieso een kloon zijn of iemand die heel lang gelurkt heeft. Begon op dag 1 van zijn registratie met ´treinengrappen´.Ook via PM, heb ´m zelfs nog even geblocked toen.
En leeg?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maar treinengrappen zijn toch leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij moet sowieso een kloon zijn of iemand die heel lang gelurkt heeft. Begon op dag 1 van zijn registratie met ´treinengrappen´.Ook via PM, heb ´m zelfs nog even moeten blocken toen.
Ach, gaat hij weer een dagje nolife spelen, wat hij wil. Jammer dat ze alles via MEN spelen, dat is juist geen uitdaging.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar hij haalt hem sowieso. Arme Pirania.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |