SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Doen! Gaan we gezellig wat drinken ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof.Vandaag kwam ik weer door Zwolle, de volgende keer stap ik er uit.
Ik zag het.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doen! Gaan we gezellig wat drinken ofzo..
Ik had trouwens net de kortste ban in de geschiedenis van FOK!.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik plas er nooit meerik was blij dat ik teenslippers aan had, al was dat een weird gevoel
Ik postte door dat slotje heen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doen! Gaan we gezellig wat drinken ofzo..
Ik had trouwens net de kortste ban in de geschiedenis van FOK!.
Ja. Snakey is gewoon een bitch.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag het.Als fopje vanwege dat banaanvraag topic?
Ik was er kwart voor 9 al weer uit, en nergens last van ookquote:
Ik werd om 8 uur wakker en heb toen een meditatie-audiobook opgezetquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was er kwart voor 9 al weer uit, en nergens last van ook
Ik moet er 6 uur weer uit morgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd om 8 uur wakker en heb toen een meditatie-audiobook opgezethet was zo vreselijk saai dat ik vanzelf weer in slaap viel tot 11 uur
maar ik ben nu weer brak. Was nog wijn over en volgende week vrij dus...
Op tijd is relatief he?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond maar eens een keer op tijd naar bed iig
Ja dat zeg ik iedere dag maar dan komt er altijd iets tussenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond maar eens een keer op tijd naar bed iig
Voor crewbashen krijg je helemaal geen ban sufkut.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, kom je goed weg, meteen crewbash.
quote:
Groentesoep al op?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
Voor crewbashen krijg je helemaal geen ban sufkut.
Kutcrew!!!
Zie je?
Doe maar even jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik even lekker douchen, VOel een instorting aankomen
Hij was heerlijk en ik had nog lekker geslapen tussen 5 en 6 ook nogquote:
zal ik valve volgende week vragen of ze nog een verzamelbox gaan uitbrengen met 1 spel extra? Speciaal voor jouquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor crewbashen krijg je helemaal geen ban sufkut.
Kutcrew!!!
Zie je?
In je broek? Je bent toch niet met je verkeerde lippen die wijn aan het zuipen mag ik hopen wel?quote:
O wat attentquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
zal ik valve volgende week vragen of ze nog een verzamelbox gaan uitbrengen met 1 spel extra? Speciaal voor jou
"daar komt het uiteindelijk toch, dit scheelt me doorslikken"quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef vosss het volgende:
[..]
In je broek? Je bent toch niet met je verkeerde lippen die wijn aan het zuipen mag ik hopen wel?
Of was het zo een kutwijn dat je dacht huppakee?
Ik doe niets anders in bed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan ook echt om te SLAPEN he
Ja, zoveel moeite om het er eerst aan de bovenkant in te gietenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef vosss het volgende:
[..]
In je broek? Je bent toch niet met je verkeerde lippen die wijn aan het zuipen mag ik hopen wel?
Of was het zo een kutwijn dat je dacht huppakee?
Slapen is het beste moment van de dag. Maar dan wel sochtends want nachten zijn te tof.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef vosss het volgende:
Slapen is wel lekker.
Vroeger gaf ik er nooit een zak om, maar sinds ik in ploegen werk kan ik het een stuk meer waarderen
Slapen is heerlijk, vooral als je steeds te kort slaaptquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef vosss het volgende:
Slapen is wel lekker.
Vroeger gaf ik er nooit een zak om, maar sinds ik in ploegen werk kan ik het een stuk meer waarderen
zit je vanuit de kroeg te fokken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
pfff echt gezellig in de kroeg. Mooie dames lopen voorbij en ik doe/durf niks. Best erg haha
Komop, dat sociale is niets voor een FOK!er.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
pfff echt gezellig in de kroeg. Mooie dames lopen voorbij en ik doe/durf niks. Best erg haha
Ik slaap teveel en moe dat ik daar van ben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Slapen is heerlijk, vooral als je steeds te kort slaapt
Dat is heel erg, sla een neut achterover en ga ervoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
Hij heeft al tig neuts op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is heel erg, sla een neut achterover en ga ervoor
Ja dat gevoel ken ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik slaap teveel en moe dat ik daar van ben.
Nou FOK uit, charmes aanquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
Ah vandaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Komop, dat sociale is niets voor een FOK!er.
Verlegen zijn is echt erg, ben zo blij dat ik daar geen last van hebquote:
Ach welnee. Ik heb nog samen met Snakey gemod. We zijn matties for life.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, kom je goed weg, meteen crewbash.
Ach, straks krijgen we iig een live sc van zijn geneuk.quote:
Ach C_A post zelfs vanaf de wcquote:
Ik ben ook best verlegen maar met zoveel drank op dus echt niet meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Verlegen zijn is echt erg, ben zo blij dat ik daar geen last van heb
Met beeld erbij?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, straks krijgen we iig een live sc van zijn geneuk.
Ik heb dat alleen met fokkersquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Verlegen zijn is echt erg, ben zo blij dat ik daar geen last van heb
In de trein, in de kroeg. Alles kan! Koffiekan, theekan. MAAR ER KAN NOG VEEL MEER!quote:
Ik had er vroeger meer last van, tegenwoordig boeit het me niet zo meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ook best verlegen maar met zoveel drank op dus echt niet meer
Ik weet niet of hij een camera op zijn toestel heeftquote:
Ik vond dat van 1 persoon weten wel genoeg eigenlijkquote:
Nectarquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
We krijgen een postrecord vandaag. Als Nectar zo door blijft posten haalt hij de 2222.
Er zijn vast wel meer mensen die dat doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond dat van 1 persoon weten wel genoeg eigenlijk
Ik probeer ook altijd maar te doen of ik niet verlegen ben en dat helpt wel eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had er vroeger meer last van, tegenwoordig boeit het me niet zo meer
Zo met een kop vol bier heel stoer op iemand afzwalken en hopen dat hij/zij valt op kegels?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ook best verlegen maar met zoveel drank op dus echt niet meer
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
In de trein, in de kroeg. Alles kan! Koffiekan, theekan. MAAR ER KAN NOG VEEL MEER!IJsselmeer, Zoetermeer.
O dat wel, maar die hoeven dat niet te melden, ik ben zeer visueel ingesteldquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer mensen die dat doen.
Nectar is gewoon een kut ventquote:
Ik ben nog steeds verlegen! Hihiquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had er vroeger meer last van, tegenwoordig boeit het me niet zo meer
Onbekende users die voor records gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
We krijgen een postrecord vandaag. Als Nectar zo door blijft posten haalt hij de 2222.
Alcoholmisbruikquote:
Dus het is geen kloon?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nectar is gewoon een kut ventIk zei dat hij binnenkort ban ging krijgen want SwJ zei een keer dat hij binnenkort met de Bantrein meeging. Daarna ging ie mij PM'en "Omg hoezo krijg ik ban, waar slaat dat op?"
Ja zo ben ik er vanaf gekomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd maar te doen of ik niet verlegen ben en dat helpt wel eigenlijk
Krijgt hij dan een kusje van je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
Maar hij haalt hem sowieso. Arme Pirania.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onbekende users die voor records gaan.
Hij moet sowieso een kloon zijn of iemand die heel lang gelurkt heeft. Begon op dag 1 van zijn registratie met ´treinengrappen´.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
Nectar is gewoon een kut ventIk zei dat hij binnenkort ban ging krijgen want SwJ zei een keer dat hij binnenkort met de Bantrein meeging. Daarna ging ie mij PM'en "Omg hoezo krijg ik ban, waar slaat dat op?"
Welquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat je wel of juist niet verlegen bent?
das niet eerlijk, Bos hoort te winnen vandaagquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
Wijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo met een kop vol bier heel stoer op iemand afzwalken en hopen dat hij/zij valt op kegels?
Oja, heb je trouwens mijn sig gelezen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij moet sowieso een kloon zijn of iemand die heel lang gelurkt heeft. Begon op dag 1 van zijn registratie met ´treinengrappen´.Ook via PM, heb ´m zelfs nog even geblocked toen.
En leeg?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maar treinengrappen zijn toch leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij moet sowieso een kloon zijn of iemand die heel lang gelurkt heeft. Begon op dag 1 van zijn registratie met ´treinengrappen´.Ook via PM, heb ´m zelfs nog even moeten blocken toen.
Ach, gaat hij weer een dagje nolife spelen, wat hij wil. Jammer dat ze alles via MEN spelen, dat is juist geen uitdaging.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar hij haalt hem sowieso. Arme Pirania.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |