Groentesoep al op?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
Voor crewbashen krijg je helemaal geen ban sufkut.
Kutcrew!!!
Zie je?
Doe maar even jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik even lekker douchen, VOel een instorting aankomen
Hij was heerlijk en ik had nog lekker geslapen tussen 5 en 6 ook nogquote:
zal ik valve volgende week vragen of ze nog een verzamelbox gaan uitbrengen met 1 spel extra? Speciaal voor jouquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor crewbashen krijg je helemaal geen ban sufkut.
Kutcrew!!!
Zie je?
In je broek? Je bent toch niet met je verkeerde lippen die wijn aan het zuipen mag ik hopen wel?quote:
O wat attentquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
zal ik valve volgende week vragen of ze nog een verzamelbox gaan uitbrengen met 1 spel extra? Speciaal voor jou
"daar komt het uiteindelijk toch, dit scheelt me doorslikken"quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef vosss het volgende:
[..]
In je broek? Je bent toch niet met je verkeerde lippen die wijn aan het zuipen mag ik hopen wel?
Of was het zo een kutwijn dat je dacht huppakee?
Ik doe niets anders in bed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan ook echt om te SLAPEN he
Ja, zoveel moeite om het er eerst aan de bovenkant in te gietenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef vosss het volgende:
[..]
In je broek? Je bent toch niet met je verkeerde lippen die wijn aan het zuipen mag ik hopen wel?
Of was het zo een kutwijn dat je dacht huppakee?
Slapen is het beste moment van de dag. Maar dan wel sochtends want nachten zijn te tof.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef vosss het volgende:
Slapen is wel lekker.
Vroeger gaf ik er nooit een zak om, maar sinds ik in ploegen werk kan ik het een stuk meer waarderen
Slapen is heerlijk, vooral als je steeds te kort slaaptquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef vosss het volgende:
Slapen is wel lekker.
Vroeger gaf ik er nooit een zak om, maar sinds ik in ploegen werk kan ik het een stuk meer waarderen
zit je vanuit de kroeg te fokken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
pfff echt gezellig in de kroeg. Mooie dames lopen voorbij en ik doe/durf niks. Best erg haha
Komop, dat sociale is niets voor een FOK!er.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
pfff echt gezellig in de kroeg. Mooie dames lopen voorbij en ik doe/durf niks. Best erg haha
Ik slaap teveel en moe dat ik daar van ben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Slapen is heerlijk, vooral als je steeds te kort slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |