jongenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat was ook onaangekondigd.
Gewoon BOEM uit het niets topic 1.500.000 openen.
ja maar t bleef maar bij 2e he,quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Sowieso aankondigen om voor een record te gaan._!
Socios kwam gewoon uit het niets binnen op plaats 2. Niemand had ´m door de hele dag.
Ja, maar ik had ook niet die dag bedacht om ´het record´ te breken, hoor. Wist al dat ik dat niet zou halen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
ja maar t bleef aar bij 2e he,
de echte toppers kondigen t aan en worden gewoon 1e
ofzo
Da's ook een vak apart.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat was ook onaangekondigd.
Gewoon BOEM uit het niets topic 1.500.000 openen.
Haha, echt he, al die FAILS.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vreselijk om gelachen, al die topics open in ONZ
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vreselijk om gelachen, al die topics open in ONZ
quote:
Zo bam! -weg record-quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het record een keer verbreken, maar ik laat eerst al die faalhaasjes een poging wagen.
Ik dacht dat jij via ONZ MYR had leren kennenquote:
Wacht niet te lang, records komen steeds scherper te staan. Als het ooit 8640 is dan stopt het, dat is niet meer te verbeterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het record een keer verbreken, maar ik laat eerst al die faalhaasjes een poging wagen.
Jij zegt het ik dacht hetquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
Records op fok. Ach, hebben ze ook eens het gevoel wat te bereiken in hun leven, het is maar waar je blij mee bent.
ik ga er toch vanuit dat jij al het record topics sluiten hebtquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
Moet er 6 secondes tussen twee posts zitten, ja?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht niet te lang, records komen steeds scherper te staan. Als het ooit 8640 is dan stopt het, dat is niet meer te verbeteren
Nee 10quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet er 6 secondes tussen twee posts zitten, ja?
QFTquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
Records op fok. Ach, hebben ze ook eens het gevoel wat te bereiken in hun leven, het is maar waar je blij mee bent.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |