Ons biologische doel als je daar al over kan spreken is het voortbestaan van de soort te garanderen, dat hoeft niet persé door middel van voortplanting te gebeuren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de vraag of impotente mannen wel homo mogen zijn had ie ook al geen antwoordquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ons biologische doel als je daar al over kan spreken is het voortbestaan van de soort te garanderen, dat hoeft niet persé door middel van voortplanting te gebeuren.
Wat vind je van hetero's die geen kinderen willen krijgen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Nightanimal het volgende:
Wat opvallend veel vrouwen reageren hier toch weer!
terwijl het niet eens over lesbofobie gaat.
Vrouwen kunnen niet voor niets goed met homo's overweg.
Omdat het gewoon verwijfde mannen zijn.
En nu probeert elke vrouw die hier reageert,
hun homo maatjes te verdedigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou toch maar al te graag ruilen met een homo maatje.
die vent woont in huis met een paar bloedmooie vrouwen en de dames kennen omdat hij homo is geen schaamte meer en lopen in lingerie of poedelnaakt van badkamer naar wc en zo![]()
Maarja hij heeft er niets aan,quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef haarmand het volgende:
[..]
ik wou toch maar al te graag ruilen met een homo maatje.
die vent woont in huis met een paar bloedmooie vrouwen en de dames kennen omdat hij homo is geen schaamte meer en lopen in lingerie of poedelnaakt van badkamer naar wc en zo
En bij overdreven gedrag ook niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mensen die gaan toeteren in de file zijn irritant. Daarbij speelt geaardheid geen enkele rol.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Nightanimal het volgende:
Wat opvallend veel vrouwen reageren hier toch weer!
terwijl het niet eens over lesbofobie gaat.
Vrouwen kunnen niet voor niets goed met homo's overweg.
Omdat het gewoon verwijfde mannen zijn.
En nu probeert elke vrouw die hier reageert,
hun homo maatjes te verdedigen?Er bestaat geen lesbofobie. Homofobie is fobie voor homoseksualiteit. En homoseksualiteit omvat ook lesbo's. Ik weet dat bij homo's meteen gedacht wordt aan man-man, maar een lesbienne is ook homo(seksueel).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Verwijfde mannen kom je toch meer tegen bij homo's dan hetero's, denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
En bij overdreven gedrag ook niet.
Ok, trekken we het de andere kant op: Ik word niet goed van het overdreven lompe "stoere" macho- en haantjesgedrag. Dat komt dan weer meer voor bij hetero'squote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verwijfde mannen kom je toch meer tegen bij homo's dan hetero's, denk ik.
Daar kan ik ook niet tegen hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, trekken we het de andere kant op: Ik word niet goed van het overdreven lompe "stoere" macho- en haantjesgedrag. Dat komt dan weer meer voor bij hetero'sToch ga ik die niet bashen
(kan ik ook niet, maar da's een detail
)
hetero's homo's necrofilisten of de paus het maakt me niet uit als je maar normaal doet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als een hetero dat gedrag vertoont, vind je het dan ook irritant?
Maar waarom dan toch even aangeven dat je het vooral bij homo's irritant vindt? Dat slaat toch nergens op?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef mirved het volgende:
[..]
hetero's homo's necrofilisten of de paus het maakt me niet uit als je maar normaal doet.
Er zijn genoeg guido-threads geweest volgens mij ^^quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, trekken we het de andere kant op: Ik word niet goed van het overdreven lompe "stoere" macho- en haantjesgedrag. Dat komt dan weer meer voor bij hetero'sToch ga ik die niet bashen
(kan ik ook niet, maar da's een detail
)
C-u-l-t-u-u-r.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Sowieso verleg je dan alleen het probleem, want waarom waren de schrijvers dan homofoob?
??quote:
http://www.encyclo.nl/begrip/lesbofobiequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaat geen lesbofobie. Homofobie is fobie voor homoseksualiteit. En homoseksualiteit omvat ook lesbo's. Ik weet dat bij homo's meteen gedacht wordt aan man-man, maar een lesbienne is ook homo(seksueel).
Omdat ze leefden in een cultuur waarin homoseksualiteit niet getolereerd werd vanwege religieuze redenen.quote:
Maar waar komen die dan weer vandaan...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Omdat ze leefden in een cultuur waarin homoseksualiteit niet getolereerd werd vanwege religieuze redenen.
Het gat hier nou toch ook over homo's? Misschien had ie in een necrofilie topic wel hetzelfde gezegd maar dan de necrofielen aangehaald. je kan ook op àlle slakken zout gaan leggen hequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch even aangeven dat je het vooral bij homo's irritant vindt? Dat slaat toch nergens op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |