abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85033561
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:57 schreef picardmike het volgende:
Kortom ik ben tegen homohaat maar hoe homo's daar op reageren vind ik hypocriet en een homo die bij over aangeboren begint die mag ik ook niet. Want dat impliceerd automatisch dat ik vleesverslindende hetero ben die meteen een boner krijgt bij elke vrouw. Maar ik val op vrouw door iets complex, iets wat ik niet altijd gevoelt heb, maar waar ik echt als klein kind een ontwikkeling bij heb doorgemaakt. IAls een homo zegt dat hij zich altijd homo gevoeld heeft denk ik: "hoe kan dat nou?" Dat kan je namelijk helemaal niet bewust voelen.
Hypocriet gedrag en kortzichtigheid komt natuurlijk ook bij alle geaardheden voor. :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_85033702
quote:
Kortom ik ben tegen homohaat maar hoe homo's daar op reageren vind ik hypocriet en een homo die bij over aangeboren begint die mag ik ook niet. Want dat impliceerd automatisch dat ik vleesverslindende hetero ben die meteen een boner krijgt bij elke vrouw. Maar ik val op vrouw door iets complex, iets wat ik niet altijd gevoelt heb, maar waar ik echt als klein kind een ontwikkeling bij heb doorgemaakt. IAls een homo zegt dat hij zich altijd homo gevoeld heeft denk ik: "hoe kan dat nou?" Dat kan je namelijk helemaal niet bewust voelen.
Dat jij denkt dat dat wordt geimpliceert zegt meer over jou natuurlijk, want ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Dat iemand homo geboren is betekent niet dat hij ook geen ontwikkeling tot dat punt heeft doorgemaakt, maar dat het al wel in de genen vast lag DAT hij die ontwikkeling zou doormaken. Net zoals het bij jou vast lag dat je de ontwikkeling naar hetero hebt gemaakt. Dat je ineens door hormonen om een andere manier naar meisjes begon te kijken. Bij homo's hebben die hormonen, door een bepaald aangeboren verschil, niet als effect dat ze aangetrokken zijn tot meisjes, maar jongens.

Dat lijkt me veel logischer dan hoe jij het nu brengt, alsof het een belediging is voor heteros.
Dat een homo zich altijd homo gevoeld heeft, kan natuurlijk wel zo zijn. Dat je van jongs af aan al anders was, en van meer vrouwelijke dingen hield bijvoorbeeld. Al wil ik niet zeggen dat alle homo's vrouwelijke trekjes hebben, maar er zijn wel jongetjes waarbij je al jong het vermoeden hebt dat ze...niet van raceauto's houden zegmaar. :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 00:56:35 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85034031
Wat strawberry schrijft dus.
Daarbij zijn er zoveel zaken die hormonen veroorzaken waar nog geen helder antwoord op is.
Bv jongens die zich meisjes voelen en meisjes die zich jongens voelen.
Ken een gezin met 4 zonen waarvan eentje zich een meisje voelt, de andere 3 zijn echte jongens jongens.

Gelukkig gaat dit gezin er heel goed mee om dus het komt vast en zeker goed met dit kind maar helaas is daar ook nog zoveel onduidelijkheid over dat er voor veel mensen iets onbegrijpelijks is en het gewoonweg niet willen accepteren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85037860
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat jij denkt dat dat wordt geimpliceert zegt meer over jou natuurlijk, want ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Dat iemand homo geboren is betekent niet dat hij ook geen ontwikkeling tot dat punt heeft doorgemaakt, maar dat het al wel in de genen vast lag DAT hij die ontwikkeling zou doormaken. Net zoals het bij jou vast lag dat je de ontwikkeling naar hetero hebt gemaakt. Dat je ineens door hormonen om een andere manier naar meisjes begon te kijken. Bij homo's hebben die hormonen, door een bepaald aangeboren verschil, niet als effect dat ze aangetrokken zijn tot meisjes, maar jongens.

Dat lijkt me veel logischer dan hoe jij het nu brengt, alsof het een belediging is voor heteros.
Dat een homo zich altijd homo gevoeld heeft, kan natuurlijk wel zo zijn. Dat je van jongs af aan al anders was, en van meer vrouwelijke dingen hield bijvoorbeeld. Al wil ik niet zeggen dat alle homo's vrouwelijke trekjes hebben, maar er zijn wel jongetjes waarbij je al jong het vermoeden hebt dat ze...niet van raceauto's houden zegmaar. :D
Er is natuurlijk altijd een soort van aanleg aanwezig en een kansfactor waarbij de kans hoger is dat je homo wordt. Maar het blijven kansen en van een homogen kan je niet spreken. Waarschijnlijk ligt het aan verschillende factoren. In dat geval kan je eigenlijk in geen enkel geval spreken van keuzes en dat is de verwarring die steeds ontstaat in dit soort onderzoeken.

Maar je kan inweze van alles zeggen over dat de onwikkeling al tijdens aanleg bepaalt is. Er zit dus een co-premise(verborgen understatement) aan je gedachtes. Namelijk dat alles al bij je aanleg bepaalt is. En zolang dat nog niet bewezen is,blijft het allemaal gissen ook bij homo's. In dat geval kan je eigenlijk in geen enkel geval spreken van keuzes en dat is de verwarring die steeds ontstaat in dit soort onderzoeken.
UITGESCHREVEN
  maandag 9 augustus 2010 @ 08:11:59 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85037953
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
zijn ze onvruchtbaar dan :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_85038022
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 08:11 schreef Re het volgende:

[..]

zijn ze onvruchtbaar dan :o
dat niet maar als man+man neuken om zwanger te worden is dat een vruchteloze poging :')

in de dierenwereld schijnt het toch wel zo te zijn dat homosexualiteit een manier is om overbevolking tegen te gaan.

alleen gaat de mens dan weer over op draagmoeders en lesbo+homo's die zwanger worden.
pi_85039034
quote:

[..]

Dat gedrag moet ook veranderen bij mensen. Maar dat komt omdat mensen elkaar niet echt aansporen om voor zichzelf te denken. Ik vind dat je dat niet doet door er van weg te lopen of een drogreden zoals aangeboren te verzinnen. Dat is in de kast springen terwijl de uitgang verspert blijft, het lost niks op. Maar dan nog deze mensen gaan heus niet ineens homo's mogen omdat ze nu zo geboren zijn, de pijn zit heel ergens anders. Van de kerk en ethische regels zijn we anno 2010 wel af, dus waarom kunnen mensen nog niet zelf voor iets kiezen als hij daar niemand mee in de weg loopt. Ik snap niet waarom dat nog niet kan? Maar het geldt voor heel veel dingen dat heet gewoon leven en laten leven.
[..]

Nee zo bedoelde ik het niet echt en het kwam idd wel zo over. Maar het past meer in bovenstaande plaatje, aangeboren word gezien als iets om een plaatje te dichten door respekt te krijgen en die mening deel ik niet.

In mijn mening haal je hier de gevolgen door de war met de oorzaak. Ik snap je redenatie, maar moet je dan claimen dat het niet aangeboren is (terwijl daar veel bewijs voor is), of dat sommige mensen misbruik maken van het feit dat het aangeboren is? :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:42:17 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85062363
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben homofoob conform de Bijbel!
Fobie = angst voor
In de bijbel staat niet dat je bang moet zijn voor homo', daar staat dat het een zonde is :P
Als je dingen dan echt op de letter wil geloven, doe dat dan ook met de NL taal
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:43:07 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85062396
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 00:43 schreef zquing het volgende:
Niet homofoob, maar vind 't hele concept gewoon vreemd. Maar dat komt omdat ik mij niet kan voorstellen hoe ik ooit een man boven een vrouw zou verkiezen.
Net zoals dat ik het andersom niet kan snappen. Vind ik ook vreemd. Tis maar met welke set gedachten je geboren bent :D
L'Amour menaçant:
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:49:49 #135
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_85062675
Ik heb niks tegen homo's, maar die onzin als de "gay pride" vind ik zo doelloos ;(
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:54:10 #136
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_85062838
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef boudemaniak het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, maar die onzin als de "gay pride" vind ik zo doelloos ;(
Voetbal is ook zo doelloos en stom... en dat heeft nog meer negatieve impact (hooligans etc) ook. Dan liever een pride, toch? ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:58:38 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85063028
Tijdens de speech op pride werd nog eens aangestipt dat het in NL dan wellicht al vrij ver is met homo-acceptatie, maar dat de pride zeker niet zal stoppen totdat dit in de rets van de wereld ook zo is. Ofwel: Nooit dus. Maar goed.... ook al in in NL de acceptatie ver en zou ik nergens anders willen wonen wat dat bereft.... toch is het ook hier nog laaaang niet 100% en dat zie je bv al op fok.

Zo'n pride mag dan extreem zijn.... alhoewel het vaak de media is die het extreem maakt ... blijkbaar is het toch nog steeds nodig voor een soort awereness. Ik riep ook altijd bij hoog en laag dat ik een pride stom vond, averechts vind werken etc... maar dit jaar stond ik voor het eerst OP een boot en ik moet zeggen dat ik in m'n hele leven nog nooit zoveel liefde tegelijk heb meegemaakt qua mensen en blikken en duimen omhoog etc vanaf de kant.

Prachtig.
L'Amour menaçant:
pi_85063181
Man ik zou graag homo willen zijn :)

Geen last meer van vrouwen met pms :P
soms licht ontvlambaar
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:02:28 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85063216
mannen met een soortvanpms zijn ook erg hoor ;)
Bad hairday noemen ze dat dan :P
L'Amour menaçant:
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:02:40 #140
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_85063225
Heb totaal niks tegen homo's want zo blijven er meer meiden O+ voor mij over :9~ :9~ :9~ Maar dat gay pride ja wat ik daarvoor geniale volk op die bootjes zie :') dat kan ik gewoon niet serieus nemen :') beetje kansloos :')
pi_85063264
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Ang3l het volgende:
mannen met een soortvanpms zijn ook erg hoor ;)
Bad hairday noemen ze dat dan :P
:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:08:15 #142
167595 mirved
Infobesitas
pi_85063461
Ik heb niets tegen mensen die het met hetzelfde geslacht doen.

Ik heb wel iets tegen mensen die overdreven doen en vet irritant zijn.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:09:39 #143
167595 mirved
Infobesitas
pi_85063526
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
Homofilie komt ook onder dieren voor. Dus het is gewoon natuurlijk. Hoeveel kinderen heb jij al op de wereld gezet ondertussen?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:10:32 #144
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_85063581
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 00:56 schreef snakelady het volgende:
Wat strawberry schrijft dus.
Daarbij zijn er zoveel zaken die hormonen veroorzaken waar nog geen helder antwoord op is.
Bv jongens die zich meisjes voelen en meisjes die zich jongens voelen.
Ken een gezin met 4 zonen waarvan eentje zich een meisje voelt, de andere 3 zijn echte jongens jongens.

Gelukkig gaat dit gezin er heel goed mee om dus het komt vast en zeker goed met dit kind maar helaas is daar ook nog zoveel onduidelijkheid over dat er voor veel mensen iets onbegrijpelijks is en het gewoonweg niet willen accepteren.
Dat komt (waarschijnlijk) toch door een tekort aan testosteron in de baarmoeder?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:11:44 #145
71919 wonderer
pi_85063644
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef mirved het volgende:
Ik heb niets tegen mensen die het met hetzelfde geslacht doen.

Ik heb wel iets tegen mensen die overdreven doen en vet irritant zijn.
[ afbeelding ]
En als een hetero dat gedrag vertoont, vind je het dan ook irritant?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:12:46 #146
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_85063697
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

En als een hetero dat gedrag vertoont, vind je het dan ook irritant?
Ja.
[i]Thanks. [/i]
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:16:37 #147
71919 wonderer
pi_85063888
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Ja.
Waarom wordt het dan toch steeds op homo's betrokken? Dat gedrag staat los van geaardheid. Je zegt toch ook niet "Niks tegen homo's, behalve als ze zo irritant gaan staan toeteren in de file".
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:18:04 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85063961
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef mirved het volgende:

[..]

Homofilie komt ook onder dieren voor. Dus het is gewoon natuurlijk. Hoeveel kinderen heb jij al op de wereld gezet ondertussen?
Ik hoop 0 eerlijk gezegd :{
L'Amour menaçant:
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:18:08 #149
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_85063964
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Waarom wordt het dan toch steeds op homo's betrokken? Dat gedrag staat los van geaardheid. Je zegt toch ook niet "Niks tegen homo's, behalve als ze zo irritant gaan staan toeteren in de file".
Mensen die gaan toeteren in de file zijn irritant. Daarbij speelt geaardheid geen enkele rol.
[i]Thanks. [/i]
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2010 @ 20:18:57 #150
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85063997
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Toeterende homo's? Eerst staan ze op boten te toeteren nu weer in auto's! Beetje een toetergefixeerd zijn ze wel! Het gaat zeker weer niet om de grootte maar om wat je ermee doet? 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')