abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:31:02 #101
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85091725
Wat is apart vind is dat niemand het vreemd vind dat je bijvoorbeeld alleen dingen ziet die met de dood te maken hebben. Ik krijg het idee dat het niet zo is dat je toetsenbord je handen soms probeert op te eten?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85091831
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef Ticker het volgende:
Wat is apart vind is dat niemand het vreemd vind dat je bijvoorbeeld alleen dingen ziet die met de dood te maken hebben. Ik krijg het idee dat het niet zo is dat je toetsenbord je handen soms probeert op te eten?
Nee idd, vind het zelf ook vreemd maar misschien is daarin juist de oorzaak te vinden :?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:02:33 #103
202348 Susi
Temple of Love
pi_85093060
Zien anderen in je familie ook dingen ?
pi_85108915
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef coulthard het volgende:
Samengevat:
Acceptatie dat is het sleutelwoord.
De werkelijkheid is meer zoals in dit filmpje:

Bekijk deze YouTube-video

Begrijpelijke reacties gezien de weinige berichtgeving over schizofrenie die meestal gaat over iemand die zichzelf of anderen heeft verwond omdat stemmen hen dat opdroegen. Nooit eens een bericht gelezen van schizofrenen die goede daden zijn gaan doen omdat de stemmen dat opdroegen of dat er iemand is genezen van schizofrenie, wat gewoon weinig nieuwswaarde heeft (m.u.v. een bericht over een geneesmiddel/therapie wat 100% effectief is). Mensen kennen het niet, willen het vaak niet kennen en kunnen/willen er niet mee omgaan.

Het werkelijke probleem is niet het verschil tussen psychiatrie en chirurgie maar dat de mensheid (incl. psychiatrie) gewoon nog niet alle antwoorden heeft, wetenschap is nog volop in ontwikkeling.
pi_85119507
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

is ts positief genoeg om een surinamer te mogen zijn?
je hoeft er niet perse een surinamer voor te zijn >:)
PSN:Vkashhh
pi_85123041
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef Susi het volgende:
Zien anderen in je familie ook dingen ?
Niet dat ik weet, maar psychiatrische aandoeningen heeft bijv. mijn vader ook.. zal hem eens vragen of hij
vreemde dingen waarneemt.. Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb :P
pi_85123238
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef loop het volgende:

[..]

De werkelijkheid is meer zoals in dit filmpje:

Begrijpelijke reacties gezien de weinige berichtgeving over schizofrenie die meestal gaat over iemand die zichzelf of anderen heeft verwond omdat stemmen hen dat opdroegen. Nooit eens een bericht gelezen van schizofrenen die goede daden zijn gaan doen omdat de stemmen dat opdroegen of dat er iemand is genezen van schizofrenie, wat gewoon weinig nieuwswaarde heeft (m.u.v. een bericht over een geneesmiddel/therapie wat 100% effectief is). Mensen kennen het niet, willen het vaak niet kennen en kunnen/willen er niet mee omgaan.

Het werkelijke probleem is niet het verschil tussen psychiatrie en chirurgie maar dat de mensheid (incl. psychiatrie) gewoon nog niet alle antwoorden heeft, wetenschap is nog volop in ontwikkeling.
Je hebt gelijk, maar waarom er weer op schizofrenie gedoeld wordt snap ik niet. Dat label heb ik nooit gekregen. Er zijn zat mensen die schizofrenie hebben + een multiple personality disorder, dan begrijp ik deze reactie wel.. maar mijn beste vriendin is schizofreen en die heeft absoluut geen last van any of the above..
Wel een eye-opener-filmpje trouwens, dacht dat het aan mij lag.. thanks :)
pi_85229144
Hej peeps, mn psychiater heeft mn medicatie omhoog gegooid, kijken of een hogere dosis helpt :P
Oja, foto's ervan maken lukt niet.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:20:54 #109
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85229385
Joh.
zzz
pi_85230962
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef HoneyPop het volgende:
Hej peeps, mn psychiater heeft mn medicatie omhoog gegooid, kijken of een hogere dosis helpt :P
Oja, foto's ervan maken lukt niet.
Laten we het hopen he :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:39:41 #111
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_85231286
Ik zal wel de enige zijn die dit denkt: je ziet entiteiten imho
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:43:48 #112
31101 _Led_
pi_85231689
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef Manke het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die dit denkt: je ziet entiteiten imho
Goed begin voor een mop !
"Zegt de ene schizofreen tegen de ander : volgens mij zie je entiteiten !"
zzz
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:49:41 #113
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_85232268
ja, grappig idd.
pi_85232384
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Goed begin voor een mop !
"Zegt de ene schizofreen tegen de ander : volgens mij zie je entiteiten !"
xD hahaha sorry, nu is mn toestenbord nat, thanks }:| :P

Oja en ik ben niet schizofreen, dus laat dat kk label achterwege voor n keer.
pi_85233734
Ja zullen we de etiketjes achterwege laten?
_Led_ serieus graag , dollen doe je maar op de SC.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:23:37 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85235255
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef HoneyPop het volgende:
Hey mensen,

Een paar jaar geleden heb ik te horen gekregen dat ik psychotisch ben. Voor mij verklaarde dit een hele hoop omdat ik dingen zie en stemmen hoor die voor anderen niet waarneembaar zijn.
Nu zit ik weer in een wat ergere episode, maar wat me opvalt is dat als ik iets zie, mn kat er ook naar ligt te staren :? Ligt dit aan mij of is er een andere verklaring mogelijk? Ik raak er in ieder geval erg van in de war..

En als ik vertel dat je helderziende bent, wie heeft er dan gelijk voor jou?
Toch vreemd dat je kat (die misschien ook psychotisch is) naar dezelfde dingen lijkt te kijken die voor andere niet waarneembaar zijn, toch?
Kun je beschrijven wat je precies ziet? Wat zeggen de stemmen eventueel? Hoe voel je je daarbij en wanneer speelt zich dit af?
The truth was in here.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:38:59 #117
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85236550

EVP and New Dimensions
Alexander MacRae

Heb dit boek al vaker aangekaart, destijds van Bol.com geplukt, maar volgens mij nu niet meer daar te vinden..
Iedereen die inzicht wil hebben in het fenomeen stemmen en het waarheidsgehalte hierover, is aan te raden dit toch eens te lezen.
Interessant om te vermelden dat de auteur een wetenschapper bij NASA was mbt geluid.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:40:58 #118
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85236704
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef Bastard het volgende:
Ik zou eerder vertrouwen op een arts, dan op iemand met een e-penis.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:52:56 #119
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_85237583
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
EVP and New Dimensions
Alexander MacRae

Heb dit boek al vaker aangekaart, destijds van Bol.com geplukt, maar volgens mij nu niet meer daar te vinden..
Iedereen die inzicht wil hebben in het fenomeen stemmen en het waarheidsgehalte hierover, is aan te raden dit toch eens te lezen.
Interessant om te vermelden dat de auteur een wetenschapper bij NASA was mbt geluid.
Die zocht ik, thanks
Mag ik 'm van je overnemen?
Of lenen, hij is niet meer te koop zoals je zei.

[ Bericht 3% gewijzigd door Manke op 13-08-2010 14:58:52 ]
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:16:34 #120
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85239126
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Manke het volgende:

[..]

Die zocht ik, thanks
Mag ik 'm van je overnemen?
Of lenen, hij is niet meer te koop zoals je zei.
Ik doe de mijne niet weg, van ruilen komt huilen! ;)
Juist omdat dit boek zo moeilijk te verkrijgen is.

Maar hier op Amazon zie ik nog 3 gebruikte exemplaren die te koop zijn!
Wel vreemd dat dit boek ineens nergens meer te verkrijgen is.
pi_85242649
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toch vreemd dat je kat (die misschien ook psychotisch is) naar dezelfde dingen lijkt te kijken die voor andere niet waarneembaar zijn, toch?
Kun je beschrijven wat je precies ziet? Wat zeggen de stemmen eventueel? Hoe voel je je daarbij en wanneer speelt zich dit af?
Ik weet niet wie er gelijk heeft, ik weet echt niet meer wie ik moet geloven, ik kan mezelf niet eens geloven :{
Zelf neig ik toch te denken dat t toch wel echt is, maar ligt dat dan niet aan mijn ziekte?
Verwarrend allemaal..zeker nu met mn kat ja :')
Wat ik precies zie verschilt, soms zie ik heel duidelijk mensen, maar er hangt nu bijv. een schaduw in de vorm van een doodnormale wolk boven het hoofdeinde van mijn bed.
Gisternacht ging ik nog even langs bij een vriend van me, op mn fiets reed ik een berg af toen ik opeens iemand midden op de weg zag staan, schrok me de pleures en remde meteen, toen was het weg.
Er zijn zoveel voorbeelden :'(
Horen staat geloof ik los van wat ik zie.. de stemmen die ik hoor lachen me vaak uit }:|
Maar deze dingen kunnen op ieder moment van de dag plaatsvinden.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:52:36 #122
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_85243911
ophouden nou. En jij bent dan een psych in opleiding..

[ Bericht 84% gewijzigd door jogy op 13-08-2010 17:29:25 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:04:24 #123
31101 _Led_
pi_85244463
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Michielos het volgende:
Volgens mij heb je een zeldzame maar bijzondere gave. Ik zou zelf een medium in de hand nemen om zodoende ermee te leren omgaan. Ik denk zelf ook dat veel mensen jaloers op je zijn ;)
Ik vind dit eigenlijk zo overtuigend dat ik in dit geval zelfs geen medium zou nemen maar een large !
zzz
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:04:30 #124
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85244469
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:24 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Horen staat geloof ik los van wat ik zie.. de stemmen die ik hoor lachen me vaak uit }:|
Hoor je die stemmen met je oren of hoor je ze in je hoofd? En bij wat lachen ze dan?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85245442
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:04 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Hoor je die stemmen met je oren of hoor je ze in je hoofd? En bij wat lachen ze dan?
Daartussen is lijkt het, t is heel moeilijk te beschrijven.. alsof je oordopjes met gemeen gelach in hebt ofzo.
Ze lachen meestal als ik alleen in bed lig.
pi_85245467
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Michielos het volgende:
Volgens mij heb je een zeldzame maar bijzondere gave. Ik zou zelf een medium in de hand nemen om zodoende ermee te leren omgaan. Ik denk zelf ook dat veel mensen jaloers op je zijn ;)
Ik vertrouw die lui niet }:|
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:38:44 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85246107
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Daartussen is lijkt het, t is heel moeilijk te beschrijven.. alsof je oordopjes met gemeen gelach in hebt ofzo.
Hm klinkt als manke.. user met 'demonen in zn hoofd die lachen(en schelden)'

De spirits die ik ken zijn wel humorvol (ze houden van geintjes en grappen, lachen om alles) maar geven ook een verhaal mee.
The truth was in here.
pi_85246461
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hm klinkt als manke.. user met 'demonen in zn hoofd die lachen(en schelden)'

De spirits die ik ken zijn wel humorvol (ze houden van geintjes en grappen, lachen om alles) maar geven ook een verhaal mee.
Ja die heb je dr gelukkig ook tussen zitten, ik hoor vaak genoeg piepjes van de magnetron of mn ringtone ofzo terwijl niemand me belt en ik geen magnetron op mn slaapkamer heb :P
Ook praat ik vaak in mezelf of tegen mn katten, dat krijg ik wel eens antwoord, erg creepy maar achteraf kun je dr om lachen :D
pi_85246481
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Dus ze zitten in je hoofd, maar je ziet ze ook .
Lijkt me enorm naar.
Hopelijk helpt het ophogen van je medicatie, zodat het wat leefbaarder voor je wordt.
Sterkte :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:47:59 #130
31101 _Led_
pi_85246561
Als je dus personen ziet die andere mensen niet zien, kan je dan ook naar ze toe lopen ?
Om ze heen lopen ? Ze van alle kanten bekijken ?
zzz
pi_85246587
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus ze zitten in je hoofd, maar je ziet ze ook .
Lijkt me enorm naar.
Hopelijk helpt het ophogen van je medicatie, zodat het wat leefbaarder voor je wordt.
Sterkte :)
Thanks :) T enige wat ik er nu van merk is dat ik doodmoe ben, maargoed, als ik slaap zie ik niets dus je zou kunnen stellen dat het werkt :')
pi_85246630
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef _Led_ het volgende:
Als je dus personen ziet die andere mensen niet zien, kan je dan ook naar ze toe lopen ?
Daar heb ik dus echt het lef niet voor :{
pi_85246659
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef _Led_ het volgende:
Goede vraag
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:50:30 #134
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85246693
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:45 schreef HoneyPop het volgende:
Ja die heb je dr gelukkig ook tussen zitten, ik hoor vaak genoeg piepjes van de magnetron of mn ringtone ofzo terwijl niemand me belt en ik geen magnetron op mn slaapkamer heb :P
Dit kan eventueel met tinnitus te maken hebben.

quote:
Ook praat ik vaak in mezelf of tegen mn katten, dat krijg ik wel eens antwoord, erg creepy maar achteraf kun je dr om lachen :D
Oh, dat lijkt me nou leuk :D! Als mijn hamsters tegen me zouden praten :D!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:51:00 #135
31101 _Led_
pi_85246719
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:49 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Daar heb ik dus echt het lef niet voor :{
Lef ? Je ziet ze toch al, of je ze van een andere kant probeert te bekijken zou toch weinig uit maken ?
zzz
pi_85246981
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:51 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Lef ? Je ziet ze toch al, of je ze van een andere kant probeert te bekijken zou toch weinig uit maken ?
Sorry, ik loop nou eenmaal niet graag rondjes om enge mensen die zomaar opduiken :@
pi_85247038
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dit kan eventueel met tinnitus te maken hebben.
[..]

Oh, dat lijkt me nou leuk :D! Als mijn hamsters tegen me zouden praten :D!
hahaha :P Mijn hamster zegt nooit wat :'( maarja, ik praat ook niet tegen het beestje.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:10:34 #138
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85247591
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:56 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Sorry, ik loop nou eenmaal niet graag rondjes om enge mensen die zomaar opduiken :@
Je ziet ze toch al en je situatie wordt er niet beter op begrijp ik. Loop er eens omheen en wie weet zit er dan 'schot in de zaak'.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85248095
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:10 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Je ziet ze toch al en je situatie wordt er niet beter op begrijp ik. Loop er eens omheen en wie weet zit er dan 'schot in de zaak'.
Ok.. zal het eens proberen.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:26:39 #140
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85248194
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef coulthard het volgende:
1 op de 100 mensen is in meer of mindere mate schizofreen.
Of dit vroeger ook zo was is moeilijk te zeggen, aangezien er geen cijfers bekend van zijn. Maar de westerse manier van leven (gehaast, erg individualistisch en prestatie gericht) met de combinatie van sterk geconserveerde voedingsmiddelen (vooral veel tarwe achtige producten) zou een oorzaak kunnen zijn van dit hoge aantal.

Het verdringen van de stemmen is niet altijd de beste oplossing. Beter is er mee leren omgaan.

Het zien van dingen, die andere niet waarnemen, betekent in principe dat ze er dus niet zijn.
Maar voor iemand met een psychose is het er wel degelijk.
De omgeving waar hij zich dan in verkeerd moet dan ook ''normaal'' hiermee om gaan. Hem of haar dus niet als gek behandelen, maar gewoon to the point vragen wat hij of zij beleefd en ziet. En hem kenbaar maken hoe die persoon de omgeving ervaart.
Op die manier kan de persoon met zijn waarnemingen leren omgaan.

Medicatie is meestal een tijdelijke oplossing om het gewenningsproces te versoepelen. De voorkeur verdient om uiteindelijk zonder medicatie, of met een zeer lage dosering verder te gaan.

Het probleem is, dat psychiatrie een zeer grijs gebied is. Het is niet hetzelfde als een been breken om een voorbeeld te noemen.
En er is ook niemand die aantoonbaar kan bewijzen dat wat een persoon waarneemt, ook daadwerkelijk niet bestaat. Immers zijn de hersens niets anders dan een orgaan die signalen opvangt en die op een bepaalde manier intreperteert. Niemand weet bijvoorbeeld of de kleur blauw door iedereen exact wordt gezien als die kleur blauw. Immers is het niets meer dan een afspraak die wij hebben gemaakt met elkaar.
Jij bent echt niet wijs.
Ik hoop niet dat je van bovenstaande later je beroep gaat maken.
Mijn broer is ook soms psychotisch (gediagnosticeerd schizofreen), ik zou je zelfs betalen om uit zijn beurt te blijven, met zulke adviezen.

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:24 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Ik weet niet wie er gelijk heeft, ik weet echt niet meer wie ik moet geloven, ik kan mezelf niet eens geloven :{
Zelf neig ik toch te denken dat t toch wel echt is, maar ligt dat dan niet aan mijn ziekte?
Verwarrend allemaal..zeker nu met mn kat ja :')
Wat ik precies zie verschilt, soms zie ik heel duidelijk mensen, maar er hangt nu bijv. een schaduw in de vorm van een doodnormale wolk boven het hoofdeinde van mijn bed.
Gisternacht ging ik nog even langs bij een vriend van me, op mn fiets reed ik een berg af toen ik opeens iemand midden op de weg zag staan, schrok me de pleures en remde meteen, toen was het weg.
Er zijn zoveel voorbeelden :'(
Persoonlijk denk ik dat het bij je ziekte hoort.
Mijn broer (gediagnosticeerd schizofreen) heeft al jaren een hond. Hij denkt vaak (ligt eraan of hij zijn medicijnen niet op tijd heeft ingenomen) dat hij achtervolgt word, en dat ze willen inbreken als hij psychotisch is.
Als hij sterk dat gevoel krijgt dat er iemand wil inbreken, denkt hij dat zijn hond meer op de deuren gaat letten.
Dit is voor hem een bevestiging dat het dus wel waar is.
Dit is niet zo, zelf gecheckt meerdere malen, of zijn hond inderdaad op deuren let.

Verder:
Het is bekend dat iemand die psychotisch is en dingen ziet of stemmen hoort.
Dat deze stemmen zich vaak negatief uitdrukken, positieve stemmen komen haast niet voor (een paar uitzonderingen daargelaten)(of een enkele zin positief maar vaker negatief)

[ Bericht 0% gewijzigd door TimeJumper op 13-08-2010 18:37:19 ]
Rayen 2½ jaar!
pi_85248357
ik ben nog steeds geen schizo, sorry.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:35:19 #142
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85248505
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:31 schreef HoneyPop het volgende:
Sorry, psychotisch.

Ik zal mijn post effe aanpassen
Rayen 2½ jaar!
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:37:20 #143
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85248575
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:31 schreef HoneyPop het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen?..ik denk ook dat je dat niet bent.

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef Ticker het volgende:
Is toch wel iets om over na te denken.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85248602
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:37 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Zal ik je eens wat vertellen?..ik denk ook dat je dat niet bent.

Wat ts wel of niet heeft is sowieso niet via internet vast te stellen, misschien is het ook handig dat dan niet te doen.

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Is toch wel iets om over na te denken.
Ze heeft net nog gepost een wolk te zien :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:41:22 #145
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85248706
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat ts wel of niet heeft is sowieso niet via internet vast te stellen, misschien is het ook handig dat dan niet te doen.
[..]

Ze heeft net nog gepost een wolk te zien :/
Da's waar.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85248945
Sorry als er verwarring ontstaan is over wat ik zie, in eerste instantie heb ik alleen de vervelende dingen gemeld omdat ik daarmee nou eenmaal het meeste zit. Maar er komen idd ook wolkjes langs en héél soms zelfs een aardig persoon
pi_85249075
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:47 schreef HoneyPop het volgende:
Sorry als er verwarring ontstaan is over wat ik zie, in eerste instantie heb ik alleen de vervelende dingen gemeld omdat ik daarmee nou eenmaal het meeste zit. Maar er komen idd ook wolkjes langs en héél soms zelfs een aardig persoon
dat ben ik :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85250394
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

dat ben ik :)
Ok, dan weet ik dat,
volgende keer zeg ik wel hoi ;)
pi_85252027
Moesten die "bezoekers" jou kunnen kwetsen, hadden ze dat zonder twijfel reeds gedaan.
Het lijkt me zeer vervelend waar je mee zit, ik zou me toch toewijden aan de spirituele kant van de zaak.
Boeken genoeg over dit soort zaken, al behoort Jozef Rulof tot mijn voorkeur.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:21:56 #150
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85256017
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:52 schreef Loppe het volgende:
Moesten die "bezoekers" jou kunnen kwetsen, hadden ze dat zonder twijfel reeds gedaan.
Het lijkt me zeer vervelend waar je mee zit, ik zou me toch toewijden aan de spirituele kant van de zaak.
Boeken genoeg over dit soort zaken, al behoort Jozef Rulof tot mijn voorkeur.
Juist.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')