Nee idd, vind het zelf ook vreemd maar misschien is daarin juist de oorzaak te vindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef Ticker het volgende:
Wat is apart vind is dat niemand het vreemd vind dat je bijvoorbeeld alleen dingen ziet die met de dood te maken hebben. Ik krijg het idee dat het niet zo is dat je toetsenbord je handen soms probeert op te eten?
De werkelijkheid is meer zoals in dit filmpje:quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef coulthard het volgende:
Samengevat:
Acceptatie dat is het sleutelwoord.
je hoeft er niet perse een surinamer voor te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
is ts positief genoeg om een surinamer te mogen zijn?
Niet dat ik weet, maar psychiatrische aandoeningen heeft bijv. mijn vader ook.. zal hem eens vragen of hijquote:
Je hebt gelijk, maar waarom er weer op schizofrenie gedoeld wordt snap ik niet. Dat label heb ik nooit gekregen. Er zijn zat mensen die schizofrenie hebben + een multiple personality disorder, dan begrijp ik deze reactie wel.. maar mijn beste vriendin is schizofreen en die heeft absoluut geen last van any of the above..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef loop het volgende:
[..]
De werkelijkheid is meer zoals in dit filmpje:
Begrijpelijke reacties gezien de weinige berichtgeving over schizofrenie die meestal gaat over iemand die zichzelf of anderen heeft verwond omdat stemmen hen dat opdroegen. Nooit eens een bericht gelezen van schizofrenen die goede daden zijn gaan doen omdat de stemmen dat opdroegen of dat er iemand is genezen van schizofrenie, wat gewoon weinig nieuwswaarde heeft (m.u.v. een bericht over een geneesmiddel/therapie wat 100% effectief is). Mensen kennen het niet, willen het vaak niet kennen en kunnen/willen er niet mee omgaan.
Het werkelijke probleem is niet het verschil tussen psychiatrie en chirurgie maar dat de mensheid (incl. psychiatrie) gewoon nog niet alle antwoorden heeft, wetenschap is nog volop in ontwikkeling.
Laten we het hopen hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef HoneyPop het volgende:
Hej peeps, mn psychiater heeft mn medicatie omhoog gegooid, kijken of een hogere dosis helpt![]()
Oja, foto's ervan maken lukt niet.
Goed begin voor een mop !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef Manke het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die dit denkt: je ziet entiteiten imho
xD hahaha sorry, nu is mn toestenbord nat, thanksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Goed begin voor een mop !
"Zegt de ene schizofreen tegen de ander : volgens mij zie je entiteiten !"
En als ik vertel dat je helderziende bent, wie heeft er dan gelijk voor jou?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef HoneyPop het volgende:
Hey mensen,
Een paar jaar geleden heb ik te horen gekregen dat ik psychotisch ben. Voor mij verklaarde dit een hele hoop omdat ik dingen zie en stemmen hoor die voor anderen niet waarneembaar zijn.
Nu zit ik weer in een wat ergere episode, maar wat me opvalt is dat als ik iets zie, mn kat er ook naar ligt te starenLigt dit aan mij of is er een andere verklaring mogelijk? Ik raak er in ieder geval erg van in de war..
Ik zou eerder vertrouwen op een arts, dan op iemand met een e-penis.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef Bastard het volgende:
En als ik vertel dat je helderziende bent, wie heeft er dan gelijk voor jou?
Die zocht ik, thanksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
EVP and New Dimensions
Alexander MacRae
Heb dit boek al vaker aangekaart, destijds van Bol.com geplukt, maar volgens mij nu niet meer daar te vinden..
Iedereen die inzicht wil hebben in het fenomeen stemmen en het waarheidsgehalte hierover, is aan te raden dit toch eens te lezen.
Interessant om te vermelden dat de auteur een wetenschapper bij NASA was mbt geluid.
Ik doe de mijne niet weg, van ruilen komt huilen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Manke het volgende:
[..]
Die zocht ik, thanks
Mag ik 'm van je overnemen?
Of lenen, hij is niet meer te koop zoals je zei.
Ik weet niet wie er gelijk heeft, ik weet echt niet meer wie ik moet geloven, ik kan mezelf niet eens gelovenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als ik vertel dat je helderziende bent, wie heeft er dan gelijk voor jou?
Toch vreemd dat je kat (die misschien ook psychotisch is) naar dezelfde dingen lijkt te kijken die voor andere niet waarneembaar zijn, toch?
Kun je beschrijven wat je precies ziet? Wat zeggen de stemmen eventueel? Hoe voel je je daarbij en wanneer speelt zich dit af?
Ik vind dit eigenlijk zo overtuigend dat ik in dit geval zelfs geen medium zou nemen maar een large !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Michielos het volgende:
Volgens mij heb je een zeldzame maar bijzondere gave. Ik zou zelf een medium in de hand nemen om zodoende ermee te leren omgaan. Ik denk zelf ook dat veel mensen jaloers op je zijn
Hoor je die stemmen met je oren of hoor je ze in je hoofd? En bij wat lachen ze dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:24 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Horen staat geloof ik los van wat ik zie.. de stemmen die ik hoor lachen me vaak uit![]()
Maar deze dingen kunnen op ieder moment van de dag plaatsvinden.
Daartussen is lijkt het, t is heel moeilijk te beschrijven.. alsof je oordopjes met gemeen gelach in hebt ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoor je die stemmen met je oren of hoor je ze in je hoofd? En bij wat lachen ze dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |