Omdat die er dus niks mee te maken heeft. lees ff terug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom is van die linker meid het gezicht afgedekt?
LE-ZENquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom is van die linker meid het gezicht afgedekt?
Maar die blonde toch ook niet!! Toch? Maar die mag wel met d'r kop in beeld?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat die er dus niks mee te maken heeft. lees ff terug.
Het zou niet de eerste keer zijn en zeker niet de laatste. Wat leren kranten als de Telegraaf er nou van. Kijk die commotie toen met die foto van Ruben (van die vliegtuigcrash) op de voorpagina.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat zou wel sneu zijn, als echt het verkeerde meisje nu door de media zo door het slijk is gehaald.
WIL je gewoon niet teruglezen???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die blonde toch ook niet!! Toch? Maar die mag wel met d'r kop in beeld?
quote:Sietske H. is het blondharige meisje op de bewuste foto
Mankeer je wat aan je ogen ofzo? Er staan 2 artikelen, eentje van GeenStijl en eentje van de Leeuwarden Courant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die blonde toch ook niet!! Toch? Maar die mag wel met d'r kop in beeld?
Dat ze fout zitten, is wel duidelijk. Snap alleen niet dat dat zo lang heeft geduurd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat zou wel sneu zijn, als echt het verkeerde meisje nu door de media zo door het slijk is gehaald.
Ook hier is een foto van de linkse donkerharige dame gepost door iemand die zegt dat zijn vriendin haar niet goed kent maar wel weet wie het is....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet hoor, ik heb er ook niets over gelezen in de LC. Mensen op internet die haar kennen zeggen ook niets over de verkeerde foto...
quote:De redactie van de Leeuwarder Courant (LC) heeft vorige week een collegiale waarschuwing doen uitgaan met betrekking tot een van het sociale netwerk Hyves geplukte foto.
Precies, kennen iemand gewoon dusdanig slecht dat het eigenlijk alleen van 'gezicht' is, of 'van horen zeggen', en zien dan een enigszins bekende kop en weten miss verder niks over die persoon (dus bv. geen naam oid) en roepen dan al snel dat ze die kennen, en het welbekende 'Ja het was altijd al de dorpssnol', of 'Ik dacht altijd al dat er iets raars aan dat meisje was'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook hier is een foto van de linkse donkerharige dame gepost door iemand die zegt dat zijn vriendin haar niet goed kent maar wel weet wie het is....
Ik heb het idee dat er een hoop figuren zijn die denken dat het "interessant" is als ze kunnen melden dat ze het nieuwsobject van het moment (via via) kennen, waarschijnlijk een beetje hetzelfde als het gemak waarmee de buren journalisten te woord staan.
Ze is NIET de blonde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat? Is ze die blonde?
Die zag er best fors uit.
Hoe kan het dan dat de dorpsbewoners volgens de Telegraaf zeiden dat ze zo'n mooie en slanke meid is? Meer een stevige Hollandse standaard dame dus.
En de beroemde "puber met pistool" foto van een FOK!kerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn en zeker niet de laatste. Wat leren kranten als de Telegraaf er nou van. Kijk die commotie toen met die foto van Ruben (van die vliegtuigcrash) op de voorpagina.
En dat baseer je op?? Dat is namelijk wel wat er volgens GS aan de hand zou zijn, dat de donkerharige door alle media als Sietske is aangemerkt terwijl het de blonde zou zijn.quote:
Ik heb gelezen dat beide dames op de foto bij dat groepje hoorden. Dat wordt gezegd in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd waar nu diegene blijft waar het een kennis van haar oom d'r vriend was en die kerel die wist te vertellen dat ze de dorpsslet was
Ik ken een FOK!ker die een vriend van een oom kent die dan weer de overbuurman is, die tegelijkertijd weer collega is van dat ene meisje. Maar nu blijkt dat die collega dat donkerharige meisje is, maar goed die kent op haar beurt dan wel weer Sietse H.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd waar nu diegene blijft waar het een kennis van haar oom d'r vriend was en die kerel die wist te vertellen dat ze de dorpsslet was
Het komt zo wel erg dichtbij héquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ken een FOK!ker die een vriend van een oom kent die dan weer de overbuurman is, die tegelijkertijd weer collega is van dat ene meisje. Maar nu blijkt dat die collega dat donkerharige meisje is, maar goed die kent op haar beurt dan wel weer Sietse H.
Zij is het wel gewoon en Geenstijl heeft het mis. Deze foto stond op de site van de tandartsenpraktijk als assistente Sietske H.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:38 schreef Gia het volgende:
Ik dacht toch dat deze:
[ afbeelding ]
de tandartsassistente was! En die lijkt meer op die donkerharige dan op die blonde.
Ziet er op deze foto ook niet zo blij uit.
Groepje of niet, er is hier ook een foto van de donkerharige dame gepost, met een vieze ouwe vent om zich heen, en die foto is gepost onder het mom van "Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post".quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat beide dames op de foto bij dat groepje hoorden. Dat wordt gezegd in ieder geval.
Wat een onzin!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eensch. Het zal wss niet gebeuren maar wat mij betreft mag hier flink werk van gemaakt worden....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:16 schreef Leandra het volgende:
Het gebruiken van een foto is al discutabel, maar als je dan de verkeerde van de foto plukt kun je er niet mee wegkomen dat ze "ook tot het sloerie-groepje behoorde" als het om meervoudige babymoord gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |