gebruik dan ook "open een nieuw deel" van de nieuwe lay-outquote:
Hoezo, ligt ie helemaal in de westvleugel van je huis?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
En ja, we hebben een camera. Maar ik heb geen zin om de camera te gaan pakken om een foto te gaan maken van een ding waar het online helemaal vol mee staat
Draakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
En ja, we hebben een camera. Maar ik heb geen zin om de camera te gaan pakken om een foto te gaan maken van een ding waar het online helemaal vol mee staat
Wel zwartquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zwarte string en een niet-bijpassende bh.
Grreeeyyyss sniif snotter stop itquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, ligt ie helemaal in de westvleugel van je huis?
Dat was het probleem juist, want het vorige deel had alleen eenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
gebruik dan ook "open een nieuw deel" van de nieuwe lay-out
Ja hoor Greys, wat jij wil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
He, dat ken ik, daarom laat ik het anderen doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle meets die IK plan gaan niet door, dus doe het zelf maar
Ingetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het probleem juist, want het vorige deel had alleen eenals OP
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dacht alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En Greys ik heb echt niet altijd bij elkaar passende dingen hoor
Maar nu was ik nog even aan t passen dus nu wel
Meestal grijp ik wat het dichtst bij elkaar ligt
Bij mij ook zoietsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht aldat lukt mij max 1x p week.
Ja laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets
Of als ik iets spannends van plan ben
Een uurtje Bic Camera is genoeg, zonder oordoppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedenk jij vast een passende straf?
Nou, die ik dus laatst gepost had zitten echt goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar niet over hebben
Dat zijn meestal geen comfi setjes dus ik ben gestopt ze te kopen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, die ik dus laatst gepost had zitten echt goed
Dat is lingerie waarin je de deur open kunt doen voor je vrijer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Even de frituurpan aan, heb nog niet gegeten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Meet?
Wordt er morgen gebrast?Ging dat nou door, want ik hoor er niets meer van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ken alleen mensen boven de 50 die het woord vrijer gebruikenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Dat is lingerie waarin je de deur open kunt doen voor je vrijer
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Meet?
Wordt er morgen gebrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk dat we beter oktober kunnen prikken na alles vakanties?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Even de frituurpan aan, heb nog niet gegeten
Je hebt ook sexy boxertjes hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben van de boxertjes dus die zijn niet comfi
Of kom eind september hier naar de kerremis! Groot, gezellig én goedkoop! [/verkooppraatje].quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk dat we beter oktober kunnen prikken na alles vakanties?
Zuivel blust peper heel goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat toastjes pakken, brie , een of andere slechte pitasalade (don't even ask), en voor de rest zoek ik wel even in de koelkast
Het was ook een soort van grapjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen mensen boven de 50 die het woord vrijer gebruikenVreselijk woord
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was ook een soort van grapje
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt ook sexy boxertjes hoor
Gewoon een keer in bh en boxer de deur open doen als je meneer thuis komt![]()
Ja, we hadden het er al over om te gaan plannen nadat Erik terug isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar waar had je die peper nou vandaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat toastjes pakken, brie , een of andere slechte pitasalade (don't even ask), en voor de rest zoek ik wel even in de koelkast
wat las je dan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las overigens die hele post verkeerd bedenk ik me nu Tombo
I'll take that as a noquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh mooi dan wachten we dat even afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, we hadden het er al over om te gaan plannen nadat Erik terug is
En op zich wil ik best (mee) organiseren hoor
Okee okee, dan ga je in de gang staan ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat zullen de buren leuk vinden.
Een potje. Zie vorig topic. Gewoon AH denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar waar had je die peper nou vandaan?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of kom eind september hier naar de kerremis! Groot, gezellig én goedkoop! [/verkooppraatje].
Nee, had je dat niet meegekregen?quote:
oh dat heb ik gemist, dat potje staat hier ook, zat vanavond op de pizza.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een potje. Zie vorig topic. Gewoon AH denk ik.
Ik kreeg van mijn ouders altijd de keus toen ik klein was: kermis, of een suske en wiske. Mijn verzameling Suske en Wiske ging altijd wel primaquote:
Ja, die dingen zijn zo verslavend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist, dat potje staat hier ook, zat vanavond op de pizza.
Wat heb jij ermee gedaan? Zo gegeten?
Alsof er een deurtje in je slip zat voor je vrijer, die dan makkelijk open gaat.quote:
Nee, vorige week vroeg ik er ook al naar, maar er kwam geen antwoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, had je dat niet meegekregen?
Omdat Greys niet kan, en Ll druk is, en Cat net terug van vakantie, en Erik op vakantie en en en en
Klinkt wel geil. Nou ja, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof er een deurtje in je slip zat voor je vrijer, die dan makkelijk open gaat.![]()
![]()
Makkelijk uit te trekken spul
Mocht nooit en als ik dan de kans kreeg mocht ik in de helft niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn ouders altijd de keus toen ik klein was: kermis, of een suske en wiske. Mijn verzameling Suske en Wiske ging altijd wel prima
Whoehoehoeeeeeequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof er een deurtje in je slip zat voor je vrijer, die dan makkelijk open gaat.![]()
![]()
Jeetje dat lukt me echt niet pfffquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn zo verslavend.
Ik vind het nu te saai. Hier had ik toch die samenvatting van mijn achtbaanvakantie gezet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mocht nooit en als ik dan de kans kreeg mocht ik in de helft niet.
En nu durf ik niet meer
Bioscoopslip? Leg uitquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee okee, dan ga je in de gang staan ofzo
Hoe vind je de Python of bepaalde attracties in de Efteling, kom je daar wel eens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mocht nooit en als ik dan de kans kreeg mocht ik in de helft niet.
En nu durf ik niet meer
Das wat anders dan een bak popcornquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bioscoopslip? Leg uit![]()
Oh nee hijs al duidelijk
Ik kan erg goed tegen scherp of heet eten. Nadeel als je buurvrouw je al zelfgemaakte sambal voorzet als je net tandjes hebt om die inktvis met sambal te etenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje dat lukt me echt niet pfff
Doodengquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vind je de Python of bepaalde attracties in de Efteling, kom je daar wel eens?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
OMG!quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bioscoopslip? Leg uit![]()
Oh nee hijs al duidelijk
Huh watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het nu te saai. Hier had ik toch die samenvatting van mijn achtbaanvakantie gezet?
Ja, dat moet je dus doen als verrassing he, niet nu al vertellenquote:
NEEEE!quote:
En er pas vanaf 5 uur gebrast kon worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, had je dat niet meegekregen?
Omdat Greys niet kan, en Ll druk is, en Cat net terug van vakantie, en Erik op vakantie en en en en
Neeeeeeeeeee mopjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
OMG!
Wat heb jij in de bioscoop gedaan met GB en Ll?
Ik durf nooit meer naar de bioscoop nu met jou, dan weet je dat alvast!
Ah ik ben zoutloos gewend en kruidenloos dus voor mij is alles al spicey.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan erg goed tegen scherp of heet eten. Nadeel als je buurvrouw je al zelfgemaakte sambal voorzet als je net tandjes hebt om die inktvis met sambal te eten
Ik kan niet genieten van de 'enge' attracties hier.quote:
Uiteindelijk is naakt wel tof ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik sta trouwens niet meer in mn hempie
Jeeeee ik zie me hele voorstellingen incl ouders die checken op gaten in zakken voor me nuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee mopje
Vroeger had je (in de contreien waar ik woonde in elk geval) zogenaamde bioscoopbroeken. Dat was dan een jeans met een gat in de zak.
Ik gedraag me altijd kéurig in bioscopen
Ja doei, ik woon heul niet zo ver vandaan waar jij woonde en dat hadden wij heul niet hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee mopje
Vroeger had je (in de contreien waar ik woonde in elk geval) zogenaamde bioscoopbroeken. Dat was dan een jeans met een gat in de zak.
Da's het tragische bij mij. Ik vind die dingen hartstikke gaaf maar word er misselijk in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doodengen ik ga er wel in hoor maar kom er groen en geel uit.
Vind het wel jammer maar soit genoeg gezeken erover
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dus doen als verrassing he, niet nu al vertellen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee mopje
http://rinkerinke.blogspot.com/2010/03/bioscoopbroek.htmlquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, ik woon heul niet zo ver vandaan waar jij woonde en dat hadden wij heul niet hoor
Zeker ook in je hand.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens wel vaak gaten in mn zakken![]()
Ik heb enigzins in diezelfde hoek gewoond als jij vroeger Greys, maar ik ken het net als Tombo ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee mopje
Ik vind zo'n "bank" op de kermis die alleen omhoog, naar rechts en beneden gaat, erger dan de python, terwijl de python veel spannender is. Die kermisdingen maken je echt misselijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het tragische bij mij. Ik vind die dingen hartstikke gaaf maar word er misselijk in.Achtbaan gaat wel, omdat het een begin en eindpunt heeft, maar dingen die 'blijven' ronddraaien...
Dus die sla ik maar over.
Ik kijk dus ook nooit reteharde seks in de bioscoop hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
http://rinkerinke.blogspot.com/2010/03/bioscoopbroek.html![]()
Jemig, respect ben halverwege gestopt met kijken en inbeelden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet genieten van de 'enge' attracties hier.
Dit soort dingen zijn tig keer toffer. En ja, ik moest vooraan.
Dat heb ik ook nog nooit gedaan hoor, ik ben een provinciaaltje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk dus ook nooit reteharde seks in de bioscoop hoor![]()
Mijn beeld van jou verandert nogal zo Greys...
oh das wel erg balen zeg, boten en vliegtuigen zijn toch wel essentiel integenstelling tot kermis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het tragische bij mij. Ik vind die dingen hartstikke gaaf maar word er misselijk in.Achtbaan gaat wel, omdat het een begin en eindpunt heeft, maar dingen die 'blijven' ronddraaien...
Dus die sla ik maar over.
Net als boten en vliegtuigen, word ik ook ziek in. En ik kwam er deze vakantie achter dat ik opeens erg duf word van mijn reisziekte tabletten.
We hebben die vakantie 8 pretparken bezocht in 3 weken tijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemig, respect ben halverwege gestopt met kijken en inbeelden.
Brommers kieken enzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan hoor, ik ben een provinciaaltje.
Geen idee waar de Rex zit... Maar er zit vast een dergelijke tent bij waar jij woonde, niet bij mij in de buurt iig...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan hoor, ik ben een provinciaaltje.
De Rex zit nou niet bepaald in de contreien waar ik woonde
Wilde alleen even bewijzen dat ik het niet verzon, die bioscoopbroek. Google er maar op, er is zelfs een FOK! topic over
Wij bleven gewoon binnen zoenenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ook niet.
Bij ons was het 'ga je mee naar buiten'
En ik wil daar dus in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemig, respect ben halverwege gestopt met kijken en inbeelden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben die vakantie 8 pretparken bezocht in 3 weken tijdWel even rust in Miami
En er waren geen wachtrijen, dus we zijn de meeste dingen wel tig keer ingegaan. Net ontbijtje op en gaaaaaaaaaaaan.
Mwah, in mijn jeugd zat de bioscoop op 17 kilometer fietsen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee waar de Rex zit... Maar er zit vast een dergelijke tent bij waar jij woonde, niet bij mij in de buurt iig...
nee, was de eerste keer. En dat was vorig jaar. Ik ben meer Japan fan, dus vandaar dat ik nu twee keer dit jaar er te vinden benquote:
Toch wel zoenen en handen vasthouden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Friemelen in een bios? Nee, mijn eerste date was toen ik 25 was, dus toen was ik dat al ontgroeit geloof ik
Iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ook niet.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
Cool, jaarrecord deze week met de site te pakken. En dat in vakantietijd
Oh dat ken ik ook al nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ook niet.
nee, joh, de enige hand die ik vasthield was die van mezelf als ik die teringhond (nietus, ik mis hem nog steeds) van ons niet kon houden met een arm.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch wel zoenen en handen vasthouden?
Met pillen en verstandig eten gaan die gelukkig goed. Maar het is fijn dat je met twee chauffeurs bent als je na een boottripje (met pillen, want boten zijn wat dat betreft echt de hel) erachter komt dat je je ogen nauwelijks kunt openhouden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh das wel erg balen zeg, boten en vliegtuigen zijn toch wel essentiel integenstelling tot kermis.
"zo'n stoffig ding"???quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hij zei oh dan ga je zo'n stoffig ding uit de kast trekken en wachten, dan zal ik maar weer eens opletten dat ik bel als ik laat ben
Ja, ik zit vol dus hij gaat terug de vriezer inquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"zo'n stoffig ding"???
OMG, gaat het verder wel goed tussen jullie?
Nam je je hond mee naar de bios?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, joh, de enige hand die ik vasthield was die van mezelf als ik die teringhond (nietus, ik mis hem nog steeds) van ons niet kon houden met een arm.
Wat zeiden ze bij jullie dan als je met iemand wilde zoenen als je uitging vroegah?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik ook al niet![]()
Brommers kieken ook niet
![]()
![]()
Dat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nam je je hond mee naar de bios?
Nee, dat zeg jij toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zeiden ze bij jullie dan als je met iemand wilde zoenen als je uitging vroegah?
"Bekken?"
Ik ken het hele gebeuren gewoon niet, omdat ik altijd van de serieuze vriendjes was, dus het buiten-binnen-kom-we-gaan zegt me niksquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zeiden ze bij jullie dan als je met iemand wilde zoenen als je uitging vroegah?
"Bekken?"
nee, dat mocht niet. Zelfs niet naar Lady en de vagebond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nam je je hond mee naar de bios?
Maar ook met de serieuze vriendjes zoende je ooit voor het eerst toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het hele gebeuren gewoon niet, omdat ik altijd van de serieuze vriendjes was, dus het buiten-binnen-kom-we-gaan zegt me niks
Oh balen zeg! Maar na die foto van een walvis die op een boot sprong hoef ik ook zo nodig niet meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met pillen en verstandig eten gaan die gelukkig goed. Maar het is fijn dat je met twee chauffeurs bent als je na een boottripje (met pillen, want boten zijn wat dat betreft echt de hel) erachter komt dat je je ogen nauwelijks kunt openhouden.Niet dat ik me daardoor laat weerhouden. Een uurtje eventueel misselijk zijn weegt niet op tegen het bezoeken van een prachtig eiland.
Alleen jammer dat ik in Zuid Afrika geen walvis heb gezien en daar zeker anderhalf uur letterlijk over de reling heb gehangen tot we weer aan land waren. Da's nog steeds een traumaatje. En daarom heb ik de walvissen deze keer letterlijk aan me voorbij laten gaan.
Zeggen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
"Bekken?"
Dat ging dan niet dmv van een "kom we gaan naar buiten", dan zoende je gewoon op een romanties moment voor het eerstquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook met de serieuze vriendjes zoende je ooit voor het eerst toch?
Welke smaak had je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"zo'n stoffig ding"???
OMG, gaat het verder wel goed tussen jullie?
[..]
Ja, ik zit vol dus hij gaat terug de vriezer in
Maar ik bedoelde dus of je wel gezoend/handjes vastgehouden had toen je naar de bios gingquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat mocht niet. Zelfs niet naar Lady en de vagebond.
chocolate fudge browniequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke smaak had je?
Jahoor dat gaat primahij kent mijn voorkeur voor comfi boxers en die zijn ook heel leuk te koop.
De stoffige dingen zijn impulsaankopen.
Mohhhhhhhquote:
Oh wel hoor ook met de serieuze vriendjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ging dan niet dmv van een "kom we gaan naar buiten", dan zoende je gewoon op een romanties moment voor het eerst
Ik ga overal wel een keer in hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Maar geen achtbanenfreaks hier? Hoe hoger hoe beter iig, met mijn hoogte punt (hihi) skydiven met 2 km vrije val. Godskolere, dat was lekker. Ik hoop het volgend jaar weer te doen, eens kijken of mijn vrouw mee wilIn achtbanen deed ze in Amerika voor het eerst de ogen open tijdens de rit
Ik vind achtbanen wel tof, alleen kom ik er niet lekker uit (epilepsie), dus ik sla het overquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Maar geen achtbanenfreaks hier? Hoe hoger hoe beter iig, met mijn hoogte punt (hihi) skydiven met 2 km vrije val. Godskolere, dat was lekker. Ik hoop het volgend jaar weer te doen, eens kijken of mijn vrouw mee wilIn achtbanen deed ze in Amerika voor het eerst de ogen open tijdens de rit
Eerlijk antwoord: nee. Ik heb geen vriendinnetjes gehad in mijn jeugd. Ik was er niet mee bezig en ik was/ben een kneus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dus of je wel gezoend/handjes vastgehouden had toen je naar de bios ging
En toen je toen je 25 was naar de bios ging? Toen ook niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord: nee. Ik heb geen vriendinnetjes gehad in mijn jeugd. Ik was er niet mee bezig en ik was/ben een kneus.
Nee, ik kon er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toen je toen je 25 was naar de bios ging? Toen ook niet?
Je liet je zoenenquote:
Autoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
Zucht, keuzes. Of kiwi expres, of volledige vrijheid door een auto te huren voor anderhalf maand. En dus erg wennen aan het Engelse rijden
Als je 25 bent en nog nooit gezoend hebt voel je je redelijk triest kan ik je zeggenquote:
Mits goede verzekering.quote:
Save the best for lastquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je 25 bent en nog nooit gezoend hebt voel je je redelijk triest kan ik je zeggen
Natuurlijkquote:
Aan de verkeerde kant rijden is binnen een uur gewendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
Zucht, keuzes. Of kiwi expres, of volledige vrijheid door een auto te huren voor anderhalf maand. En dus erg wennen aan het Engelse rijden
Als dat zo was zou niemand zoenen voor hun 25stequote:
Lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Patat en appelmoes.
En een frikandel
Misschien eet ze die op obscene wijze?quote:
Na een reis had ik jetlag, best kut om hamburgers te bakken om half 6 's ochtendsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het best gek is om dat om half elf als avondeten te eten
Ja begrijp ik ergens, aan de andere kant zeg je dat je niet bezig was met meisjes, dan is zoiets toch oke?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je 25 bent en nog nooit gezoend hebt voel je je redelijk triest kan ik je zeggen
Niet op Zaterdagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er niet mee bezig omdat het toch hopeloos was. Berusting noemen ze dat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja begrijp ik ergens, aan de andere kant zeg je dat je niet bezig was met meisjes, dan is zoiets toch oke?![]()
En daarbij ben je nu heel gelukkig toch?
Ah oke, dan begreep ik het verkeerd, excuusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was er niet mee bezig omdat het toch hopeloos was. Berusting noemen ze dat.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na een reis had ik jetlag, best kut om hamburgers te bakken om half 6 's ochtends. Maar ik had honger
Ik nu ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg meteen trek, die appelmoes bij de frietjes
Nee, die at meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
!
En je vrouw zei 'doe mij maar een beschuitje'?
No matter. De psycholoog heeft me al genezen. Oh nee, dat was voor iets anders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, dan begreep ik het verkeerd, excuus
Ehh nou dat doen wij regelmatig alleen is dat dan het 2e avond euhh het nachteten dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
ja, nogal. Altijd leuk als je midden in de nacht maar een gesprek gaat voeren dat je niet kan slapenquote:
Huh?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging jij vroegah brommers kieken of naar buiten?
Nee, ik heb er nu ook trek in!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Aardbeiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
En een choco milkshake zou er ook best in gaan
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:36 schreef D. het volgende:
*bedenkt dat ie wellicht nog pizzabroodjes in de diepvries heeft
*rilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als jullie zo doorgaan rijd ik zo nog ff naar de Mac
Ik zat er serieus over te denken om dat nog even te doen zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Als jij bedoelt wat ik denk dan ging ik 'naar buiten'
Pizzabroodjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:36 schreef D. het volgende:
*bedenkt dat ie wellicht nog pizzabroodjes in de diepvries heeft
Ow, als je toch gaat....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat er serieus over te denken om dat nog even te doen zo
In het algemeen. Al is het in Amerika een stuk beter dan die troep die ze hier serveren. Maar daar was ik weer fan van 5 guys en Sweet Tomatoes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
In het algemeen, of heb je liever elders een shake?
Jij doet je vaat op het werk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Ik moet mijn frituurpan nog eens schoonmaken. Of naar het werk meenemen en in de vaatwaser doen
Nee, maar ik krijg die pan niet schoon met de borstelquote:
Zal ik nou wat vaatwasblokjes aan je opsturen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Ik moet mijn frituurpan nog eens schoonmaken. Of naar het werk meenemen en in de vaatwaser doen
Ik geloof het wel ja!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dat dus denk ik
Brommers kieken is meer Achterhoeks, toch?
Ik vind het (vaak) best te doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het algemeen. Al is het in Amerika een stuk beter dan die troep die ze hier serveren. Maar daar was ik weer fan van 5 guys en Sweet Tomatoes.
Ja, woon je ook in Noord-Holland? Mini-Mac-Meet doen?quote:
Whihihiquote:
Als je dan ook maar hier langs komt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Die van ons is ook aan vervanging toe eigenlijk, die's ook niet echt meer schoon te krijgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg die pan niet schoon met de borstel
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja!
En had je een bioscoopbroek?
Wellicht, ik heb alleen geen flauw idee wat het isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja!
En had je een bioscoopbroek?
Dat weet alleen Greys.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht, ik heb alleen geen flauw idee wat het is
Ook al niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht, ik heb alleen geen flauw idee wat het is
Ik ben bang dat ie al dicht is tegen de tijd dat ik Noord Holland binnen rijdtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, woon je ook in Noord-Holland? Mini-Mac-Meet doen?
Aan de reacties van de anderen te zien weten zij het ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al niet?
Oh wat erg, ik voel me echt een pervert nu, nu ik de enige ben die weet wat het is
Ipv een brassmeet een biosmeet doen met V&A SC?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al niet?
Oh wat erg, ik voel me echt een pervert nu, nu ik de enige ben die weet wat het is
Passquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ipv een brassmeet een biosmeet doen met V&A SC?
Ik heb een geldige reden om het niet te weten. Je gaat niet naar de bios in een bioscoopbroek als je in een rolstoel zitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de reacties van de anderen te zien weten zij het ook
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het net uitgelegd... Iets met gaten en friemelen enzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zit/zat in een rolstoel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een geldige reden om het niet te weten. Je gaat niet naar de bios in een bioscoopbroek als je in een rolstoel zit
Bronquote:Hij dacht terug aan zijn allereerste date. Hij had afgesproken om naar de film te gaan met een mooie jonge meid. Hij had natuurlijk al lang en breed gehoord over de bloemetjes, orale seks, de bijtjes, neuken, koetjes, masturberen en kalfjes. Toch wilde hij het lot een handje helpen. Hij bedacht samen met zijn vrienden iets wat tot in het hedendaagse tijdperk nog voor de nodige.. verwarring, maar toch ook gemak zorgt.
Hij had nog een uur de tijd en had zijn kleding uitgezocht. Een mooie blouse, een das -voor die tijd heel gewoon om te dragen naar de bioscoop- en een broek. Geen nieuwe, hij had er één klaargelegd die hij al langer in bezit had. Hij liep naar de keuken, pakte een schaar en liep ermee terug naar zijn kamer. Hij deed zijn rechterbroekzak binnenstebuiten en knipte daar vervolgens een stuk vanaf. In zijn hand had hij nog slechts een dwergenpatatzakje.
De bioscoopbroek is geboren.
Sommigen zeggen dat de bioscoopbroek is ontstaan in een sloppenwijk ergens op aarde. Maar dat geloof ik niet. Mensen in sloppenwijken hebben meestal overal gaten in hun broek zitten. Dus dat is dan eigenlijk een omni-/universele broek. En dat is het dus niet. Het is pure opzet. Het kan ook wel eens voorkomen door slijtage, dat is deels waar. Maar dan is het niet per definitie een bioscoopbroek. Want een bioscoopbroek moet in eerste aanleg comfortabel zitten. Er wordt een broek uitgekozen uit een stapel en die wordt het. The chosen one. Wanneer een broek door slijtage daadwerkelijk overgaat in een nieuw leven als bioscoopbroek, dan had het zo moeten zijn voor die broek. En moet hij die taak naar behoren uitvoeren. Anders moet moeder achter de naaimachine om een mooie broek te redden van ‘Der Untergang’. Zonder haar de hele geschiedenis te vertellen natuurlijk.
Want moeders zijn gek.
De man glimlachte en keek weer naar de televisie. Wat had hij verschrikkelijk genoten NA die beginperiode van de intrede van de bioscoopbroek. Want het was wel een vrij stroeve aanloopperiode te noemen. De eerste keren moest hij als een bezetene zorgen dat ze aan de goeie kant ging zitten. Later knipte hij van beide zijden de zakken eruit. Dat scheelde alweer enorm. Qua stress.
Hij zorgde er gewoon voor dat zijn handen vol waren met.. iets. Zij moest dan vervolgens iets pakken. Hij kon het verhaal over het rolletje ‘RANG’ in zijn broek niet steeds blijven volhouden, dus kwam er een andere tactiek om de hoek kijken. ROLO was er nog niet, KING pepermunt was af en toe een optie maar soms stapte hij brutaal over op de Bi-Fi-rol. Wat hij ook verzon, het was steeds één en hetzelfde ding wat zijn dates ter hand werd gesteld. Met wisselend succes overigens, getuige enkele ‘oorlogswonden’ links en rechts. De titel van de film die hij had gezien, was hem ontschoten. Feitelijk wist hij de titel de dag erna al niet meer toen hij de details van het experiment uit de doeken deed tegenover zijn vrienden.
Gezien het feit dat de politieke partijen ten tijde van hun allesvernietigende verkiezingspropaganda uitermate fel tegenover elkaar staan, is dat tijdens debatten nooit terug te zien. Wel woordelijk en een motie van wantrouwen zo nu en dan. In de politiek staat die motie gelijk aan twintig keer aan de noodrem trekken in de trein en welgeteld één keer stil blijven staan. Van die felheid was voor de oudere man niets terug te zien. Hij had het idee dat hij in de spiegel keek terwijl hij Bos en Donner zo gelukzalig zag lachen voor de televisiecamera’s. Hij zag een reflectie van zichzelf, maar dan wel in zijn jongere jaren. Na een uitermate succesvol bezoekje aan de bios.
De man zat achter zijn tv, nog steeds verbijsterd en dacht hardop: “Ach natuurlijk… vandaag is het de 3e woensdag van augustus: bioscoopbroekendag in de Tweede Kamer…hmm.. maar naast wie zat Donner vandaag eigenlijk?”
Jij kunt snel een stukje schrijvenquote:
Ik had er nog snel keurig de bron bijgeplaktquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij kunt snel een stukje schrijven
moest lachenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Zie, zelfs de Tweede Kamer schijnt Bioscoopbroekendag te hebben!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in![]()
Fijne avond allemaal nog en/of trusten voor straks en later
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Zie, zelfs de Tweede Kamer schijnt Bioscoopbroekendag te hebben!
Halloooo!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof he ? Dat was zo'n kick, ik ga niet twijfelen als ik het nog eens kan doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halloooo!!!!![]()
Geen freak als in dat ik ze vaak opzoek, maar in attractieparken en op de kermis probeer ik ze allemaal uit.![]()
En dat hoogtepunt wat jij noemt heb ik ook meegemaakt. Veilig vastgemaakt aan een meneer die wist wat hij deed. Ik hoefde het alleen maar erg gaaf te vinden.En kon tot 2 jaar nadien zeggen dat ik met een vliegtuig nog geen landing had meegemaakt, maar alleen het opstijgen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Vind ik eigenlijk juist een hele goede (praktische) reden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een geldige reden om het niet te weten. Je gaat niet naar de bios in een bioscoopbroek als je in een rolstoel zit
Dank jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
En voor D. nog even het gedicht dat hij had gemist over de Bioscoopbroek:
Same here.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof he ? Dat was zo'n kick, ik ga niet twijfelen als ik het nog eens kan doen.
Oyasuminasaiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Ik heb het nog op DVD, mijn vrouw heeft voor mijn verjaardag de VHS laten kopieren naar DVD. Samen met duiken een heerlijke manier om je echt eens vrij te voelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.Dat was echt geweldig. Tijdens de vrije val kon ik alleen maar keihard gillen. Zo gaaf!
Ik wist niet dat ik 'm gemist had, maar ik voelde idd een leegtequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat je dat pareltje niet kon missen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Dat dacht ik ook meteenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk juist een hele goede (praktische) reden.
Zat. De meest leerzame tijd van mijn leven om te zien hoe mensen echt in elkaar steken.quote:
Ik weet niet of je ooit geprobeerd hebt een broek te verwisselen als je totaal niets met je benen kan, maar ik kan je melden, een echt pretje is het nietquote:
Lijkt me niet gemakkelijk, maar toch fijn dat je er iets positiefs uit haaltquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat. De meest leerzame tijd van mijn leven om te zien hoe mensen echt in elkaar steken.
Nee, dat niet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit geprobeerd hebt een broek te verwisselen als je totaal niets met je benen kan, maar ik kan je melden, een echt pretje is het niet
Je wordt er wel lenig van, dat wel
Ik snap hem nietquote:
Hoe lang, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat. De meest leerzame tijd van mijn leven om te zien hoe mensen echt in elkaar steken.
Maar daarom leek me zo'n grijpbroekconstructie juist handig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit geprobeerd hebt een broek te verwisselen als je totaal niets met je benen kan, maar ik kan je melden, een echt pretje is het niet
Je wordt er wel lenig van, dat wel
Oh nu snap ik hem ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daarom leek me zo'n grijpbroekconstructie juist handig.![]()
In mijn werk worstel ik ook regelmatig met onwillige ledematen van mensen. En nee, handig is dat vaak niet.
Nou ja, wat ik leerde was allesbehalve positiefquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet gemakkelijk, maar toch fijn dat je er iets positiefs uit haalt
Ik kan mijn teen met mijn neus aanraken zonder enig probleemquote:
Ok daar wil ik een foto vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan mijn teen met mijn neus aanraken zonder enig probleem
Mensen kunnen echt heel raar en anders zijn als je wieletjes hebt he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik leerde was allesbehalve positiefMaar he, je weet wat je aan anderen hebt, dus dat is wel weer positief
maakt niets hoor, ik ben er al tijden uit, en trek mijn eigen broeken weer aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Maar meer het andere doel van de bioscoopbroek had ik in gedachten
* beschaamd in een hoekje zitten gaat nu *
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik leerde was allesbehalve positiefMaar he, je weet wat je aan anderen hebt, dus dat is wel weer positief
WOW!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goeie, ik zal van de week eens de batterij van mijn remote van mijn camera eens vervangen. Kreng is op na flink wat nachtfotografiequote:
Oh, daar wil ik ook een foto vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
maakt niets hoor, ik ben er al tijden uit, en trek mijn eigen broeken weer aan
Ik wilde heel snel roepen: 'dat kan ik ook!' maar ik heb het eerst ff getest, met succesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het niet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOW!![]()
Ik kan het ook (wel met behulp van mn handen) maar dan voel ik het wel
Verdomd weinig in mijn geval. Onbegrip en meteen reageren of je ook geestelijk totaal verknipt was. Toen nog niet, dat is pas later gekomenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen kunnen echt heel raar en anders zijn als je wieletjes hebt he?
Al kan ik me niet voorstellen dat ze allemaal naar reageerden.Ikzelf zie vaak nog genoeg goede voorbeelden.
Kan sommige mensen echt gewoon slaan als ik zie hoe ze mensen in een rolstoel behandelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen kunnen echt heel raar en anders zijn als je wieletjes hebt he?
Al kan ik me niet voorstellen dat ze allemaal naar reageerden.Ikzelf zie vaak nog genoeg goede voorbeelden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomd weinig in mijn geval. Onbegrip en meteen reageren of je ook geestelijk totaal verknipt was. Toen nog niet, dat is pas later gekomen
Ik wel maar doe het niet anders kan ik meteen de fysio bellen, euhmm ik kan het dus nietquote:
Dat gaat primaquote:
Willen we dit weten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goeie, ik zal van de week eens de batterij van mijn remote van mijn camera eens vervangen. Kreng is op na flink wat nachtfotografie
Ik kan die van jou wel likkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Volgens Brainiac kan NIEMAND zijn/haar eigen elleboog likken
Mijn benen zijn heul lang.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel zou kunnen, aangezien ik alles behalve lenig ben
Dan hebben ze nog nooit iemand gezien met een voormalig gebroken elleboog..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Hihiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn benen zijn heul lang.
Kan ik dat als excuus aandragen?
Dat kan ik dan weer nietquote:
vast wel.quote:
Nee, juist dan kun je ze makkelijker dichterbij je neus krijgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's naar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomd weinig in mijn geval. Onbegrip en meteen reageren of je ook geestelijk totaal verknipt was. Toen nog niet, dat is pas later gekomen
Er zijn mensen die dat kunnen. Maar ik ben blij dat ik niet kan, want dan heb je meestal hypermobiele gewrichtsbanden. En je schouder uit de kom draaien en weer terug, of je pols 350 graden ronddraaien ziet stoer uit, maar op de lange termijn pluk je de wrange vruchten van die aandoening.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Die van mij ook, slap excuusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, juist dan kun je ze makkelijker dichterbij je neus krijgen
Ja dat wilden wequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
vast wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar willen we dan wel foto's vanquote:
Ah, zoiets, nee, dan is het goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar..
Maar...
Dan moeten ze een grotere bocht maken!
Of zoiets
Moet je wel tegelijkertijd zijn elleboog likkenquote:
Dat wil je niet nee. Kan vrij pijnlijk worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat kunnen. Maar ik ben blij dat ik niet kan, want dan heb je meestal hypermobiele gewrichtsbanden. En je schouder uit de kom draaien en weer terug, of je pols 350 graden ronddraaien ziet stoer uit, maar op de lange termijn pluk je de wrange vruchten van die aandoening.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
En welkom bij mijn ongelikte tenen cluppie Greys!
Sekseh!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je wel tegelijkertijd zijn elleboog likken
Zeer!quote:
Ik zie omstrengelde ledematenquote:
Zekers.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat wilden wewelke stad is het?
Nou ja, waarschijnlijk met de gedachte aan wat volgtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het is maar waar je opgewonden van raakt he
En dan bedoel ik natuurlijk een Flurry hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk met de gedachte aan wat volgt
Fluffer?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan bedoel ik natuurlijk een Flurry he
Ik kan niet tellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |