Ja, uiteraardquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan bedoel ik natuurlijk een Flurry he
Dat kan je zo sekseh maken als je zelf wilt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het is maar waar je opgewonden van raakt he
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Ik moet maar eens een poll zetten volgende maand welk achterlijk ijsje ik dan ga eten
[ afbeelding ]
Jij gaat ons bij de 1e meet van die ijsjes bezorgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Ik moet maar eens een poll zetten volgende maand welk achterlijk ijsje ik dan ga eten
[ afbeelding ]
Haaaaai Lenny!quote:
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys, wij horen niet thuis in deze SC.![]()
*kijkt treurig naar haar elleboog en tenen*
quote:
Jajajajajajaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In my defence; mn laptop is lichtelijk stuk en heeft een rare paarse "band" over het scherm lopen en daardoor kon ik het postnummer niet goed zien
Hij noemt me slet! Zeg er eens iets vanquote:
Maar jij hebt wel erg veel behoefte aan de lapo he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In my defence; mn laptop is lichtelijk stuk en heeft een rare paarse "band" over het scherm lopen en daardoor kon ik het postnummer niet goed zien
Wij hoeven dat toch ook niet zelf te doen, dat gelik aan onze tenen en ellebogen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys, wij horen niet thuis in deze SC.![]()
*kijkt treurig naar haar elleboog en tenen*
Dat spreekt voor zich, ik had alleen het ellebooglikken overgeslagen denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zo sekseh maken als je zelf wilt, natuurlijk.
Station Ikebukuro, exit naar Suncity volgen. En dan een kaartje kopen voor het namco museum, waarin je achterlijke vage spelletjes kan spelen, of een verdieping hoger kan gaan naar de meest waanzinnige ijsjes van de wereld.quote:
Ik vind mijn huidige standje al gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.
Of gekke gezichten, de visite van de Mr is net binnen.
Bij de volgende ESF Landal meet nemen we Twister meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.
Of gekke gezichten, de visite van de Mr is net binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |