Ja, uiteraardquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan bedoel ik natuurlijk een Flurry he
Dat kan je zo sekseh maken als je zelf wilt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het is maar waar je opgewonden van raakt he
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Ik moet maar eens een poll zetten volgende maand welk achterlijk ijsje ik dan ga eten
[ afbeelding ]
Jij gaat ons bij de 1e meet van die ijsjes bezorgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Ik moet maar eens een poll zetten volgende maand welk achterlijk ijsje ik dan ga eten
[ afbeelding ]
Haaaaai Lenny!quote:
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys, wij horen niet thuis in deze SC.![]()
*kijkt treurig naar haar elleboog en tenen*
quote:
Jajajajajajaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In my defence; mn laptop is lichtelijk stuk en heeft een rare paarse "band" over het scherm lopen en daardoor kon ik het postnummer niet goed zien
Hij noemt me slet! Zeg er eens iets vanquote:
Maar jij hebt wel erg veel behoefte aan de lapo he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In my defence; mn laptop is lichtelijk stuk en heeft een rare paarse "band" over het scherm lopen en daardoor kon ik het postnummer niet goed zien
Wij hoeven dat toch ook niet zelf te doen, dat gelik aan onze tenen en ellebogen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys, wij horen niet thuis in deze SC.![]()
*kijkt treurig naar haar elleboog en tenen*
Dat spreekt voor zich, ik had alleen het ellebooglikken overgeslagen denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zo sekseh maken als je zelf wilt, natuurlijk.
Station Ikebukuro, exit naar Suncity volgen. En dan een kaartje kopen voor het namco museum, waarin je achterlijke vage spelletjes kan spelen, of een verdieping hoger kan gaan naar de meest waanzinnige ijsjes van de wereld.quote:
Ik vind mijn huidige standje al gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.
Of gekke gezichten, de visite van de Mr is net binnen.
Bij de volgende ESF Landal meet nemen we Twister meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wel waar als je het probeert krijg je ook al gekke standjes.
Of gekke gezichten, de visite van de Mr is net binnen.
Haal die paarse string er dan ook afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal vragen aan die Japanse of ze even mee wil gaan. Die kon dat wss wat sneller dan ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij gaat ons bij de 1e meet van die ijsjes bezorgen
Ga je dat aankunnen, jij die niet van knuffelen houdt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de volgende ESF Landal meet nemen we Twister mee
Ik ben geen slet!!!!quote:
LapoSlet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij noemt me slet! Zeg er eens iets van
Verrek ja!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hoeven dat toch ook niet zelf te doen, dat gelik aan onze tenen en ellebogen.
Dat láten wij doen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal vragen aan die Japanse of ze even mee wil gaan. Die kon dat wss wat sneller dan ik
Ik heb niet eens postnummersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik dan wel weer snelquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrek ja!![]()
*gaat paté aan haar tenen smeren*
POES...POESPOESPOES?!
Ik zeg... wow!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Station Ikebukuro, exit naar Suncity volgen. En dan een kaartje kopen voor het namco museum, waarin je achterlijke vage spelletjes kan spelen, of een verdieping hoger kan gaan naar de meest waanzinnige ijsjes van de wereld.
Munt knoflook ijs of kaasijs heb ik al op, en dat ijsje hierboven ook (ik moest). Maar bierijs, tonijnijs, zoutijs, octopusijs, ik heb nog wat te doen zeg maar
Getver nee wil lekker ijsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Station Ikebukuro, exit naar Suncity volgen. En dan een kaartje kopen voor het namco museum, waarin je achterlijke vage spelletjes kan spelen, of een verdieping hoger kan gaan naar de meest waanzinnige ijsjes van de wereld.
Munt knoflook ijs of kaasijs heb ik al op, en dat ijsje hierboven ook (ik moest). Maar bierijs, tonijnijs, zoutijs, octopusijs, ik heb nog wat te doen zeg maar
Ach, dat is ook zo voorbij. Of ga je dan naar text onlyquote:
Wat ben je liever, een LapoSlet, of een echte Slet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben geen slet!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
* huilend in een hoekje gaat zitten *
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de volgende ESF Landal meet nemen we Twister mee
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haal die paarse string er dan ook af
Ze hield ook niet van ontbijten aan tafel en dat ging dr prima afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga je dat aankunnen, jij die niet van knuffelen houdt?
En dan probeer ik bij die post over de regen de woorden 'natte poes' nog te vermijden he?quote:
quote:
Het is even een knop omzetten, nogal ja. Waanzinnig. Staan automaten vol met dat soort ijsjes. Momentje, zal even zoeken naar een youtubje.quote:
Moeten we alleen nog iemand hebben om haar tenen te likken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze hield ook niet van ontbijten aan tafel en dat ging dr prima af
Knoflook ijs verkopen ze in Rotterdam ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie weet hebben we een nieuwe erogene zone ontdekt zojuist.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, ik had alleen het ellebooglikken overgeslagen denk ik
Gatver, dat doet me dan weer aan hele andere verhalen denkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrek ja!![]()
*gaat paté aan haar tenen smeren*
POES...POESPOESPOES?!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je liever, een LapoSlet, of een echte Slet?
Zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dat is ook zo voorbij. Of ga je dan naar text only
Daar dus ook: Munt + knoflook, Dracula the Cool genaamdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Knoflook ijs verkopen ze in Rotterdam ook
Nooit gehad. IJs met vissmaak lijkt me ranzig
[..]
Hm.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga je dat aankunnen, jij die niet van knuffelen houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |