gebruik dan ook "open een nieuw deel" van de nieuwe lay-outquote:
Hoezo, ligt ie helemaal in de westvleugel van je huis?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
En ja, we hebben een camera. Maar ik heb geen zin om de camera te gaan pakken om een foto te gaan maken van een ding waar het online helemaal vol mee staat
Draakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
En ja, we hebben een camera. Maar ik heb geen zin om de camera te gaan pakken om een foto te gaan maken van een ding waar het online helemaal vol mee staat
Wel zwartquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zwarte string en een niet-bijpassende bh.
Grreeeyyyss sniif snotter stop itquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, ligt ie helemaal in de westvleugel van je huis?
Dat was het probleem juist, want het vorige deel had alleen eenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
gebruik dan ook "open een nieuw deel" van de nieuwe lay-out
Ja hoor Greys, wat jij wil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
He, dat ken ik, daarom laat ik het anderen doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle meets die IK plan gaan niet door, dus doe het zelf maar
Ingetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het probleem juist, want het vorige deel had alleen eenals OP
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dacht alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En Greys ik heb echt niet altijd bij elkaar passende dingen hoor
Maar nu was ik nog even aan t passen dus nu wel
Meestal grijp ik wat het dichtst bij elkaar ligt
Bij mij ook zoietsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht aldat lukt mij max 1x p week.
Ja laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets
Of als ik iets spannends van plan ben
Een uurtje Bic Camera is genoeg, zonder oordoppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedenk jij vast een passende straf?
Nou, die ik dus laatst gepost had zitten echt goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar niet over hebben
Dat zijn meestal geen comfi setjes dus ik ben gestopt ze te kopen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, die ik dus laatst gepost had zitten echt goed
Dat is lingerie waarin je de deur open kunt doen voor je vrijer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Even de frituurpan aan, heb nog niet gegeten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Meet?
Wordt er morgen gebrast?Ging dat nou door, want ik hoor er niets meer van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ken alleen mensen boven de 50 die het woord vrijer gebruikenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Dat is lingerie waarin je de deur open kunt doen voor je vrijer
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Meet?
Wordt er morgen gebrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk dat we beter oktober kunnen prikken na alles vakanties?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Even de frituurpan aan, heb nog niet gegeten
Je hebt ook sexy boxertjes hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben van de boxertjes dus die zijn niet comfi
Of kom eind september hier naar de kerremis! Groot, gezellig én goedkoop! [/verkooppraatje].quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk dat we beter oktober kunnen prikken na alles vakanties?
Zuivel blust peper heel goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat toastjes pakken, brie , een of andere slechte pitasalade (don't even ask), en voor de rest zoek ik wel even in de koelkast
Het was ook een soort van grapjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen mensen boven de 50 die het woord vrijer gebruikenVreselijk woord
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was ook een soort van grapje
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt ook sexy boxertjes hoor
Gewoon een keer in bh en boxer de deur open doen als je meneer thuis komt![]()
Ja, we hadden het er al over om te gaan plannen nadat Erik terug isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar waar had je die peper nou vandaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat toastjes pakken, brie , een of andere slechte pitasalade (don't even ask), en voor de rest zoek ik wel even in de koelkast
wat las je dan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las overigens die hele post verkeerd bedenk ik me nu Tombo
I'll take that as a noquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh mooi dan wachten we dat even afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, we hadden het er al over om te gaan plannen nadat Erik terug is
En op zich wil ik best (mee) organiseren hoor
Okee okee, dan ga je in de gang staan ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat zullen de buren leuk vinden.
Een potje. Zie vorig topic. Gewoon AH denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar waar had je die peper nou vandaan?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of kom eind september hier naar de kerremis! Groot, gezellig én goedkoop! [/verkooppraatje].
Nee, had je dat niet meegekregen?quote:
oh dat heb ik gemist, dat potje staat hier ook, zat vanavond op de pizza.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een potje. Zie vorig topic. Gewoon AH denk ik.
Ik kreeg van mijn ouders altijd de keus toen ik klein was: kermis, of een suske en wiske. Mijn verzameling Suske en Wiske ging altijd wel primaquote:
Ja, die dingen zijn zo verslavend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist, dat potje staat hier ook, zat vanavond op de pizza.
Wat heb jij ermee gedaan? Zo gegeten?
Alsof er een deurtje in je slip zat voor je vrijer, die dan makkelijk open gaat.quote:
Nee, vorige week vroeg ik er ook al naar, maar er kwam geen antwoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, had je dat niet meegekregen?
Omdat Greys niet kan, en Ll druk is, en Cat net terug van vakantie, en Erik op vakantie en en en en
Klinkt wel geil. Nou ja, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof er een deurtje in je slip zat voor je vrijer, die dan makkelijk open gaat.![]()
![]()
Makkelijk uit te trekken spul
Mocht nooit en als ik dan de kans kreeg mocht ik in de helft niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn ouders altijd de keus toen ik klein was: kermis, of een suske en wiske. Mijn verzameling Suske en Wiske ging altijd wel prima
Whoehoehoeeeeeequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof er een deurtje in je slip zat voor je vrijer, die dan makkelijk open gaat.![]()
![]()
Jeetje dat lukt me echt niet pfffquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn zo verslavend.
Ik vind het nu te saai. Hier had ik toch die samenvatting van mijn achtbaanvakantie gezet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mocht nooit en als ik dan de kans kreeg mocht ik in de helft niet.
En nu durf ik niet meer
Bioscoopslip? Leg uitquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee okee, dan ga je in de gang staan ofzo
Hoe vind je de Python of bepaalde attracties in de Efteling, kom je daar wel eens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mocht nooit en als ik dan de kans kreeg mocht ik in de helft niet.
En nu durf ik niet meer
Das wat anders dan een bak popcornquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bioscoopslip? Leg uit![]()
Oh nee hijs al duidelijk
Ik kan erg goed tegen scherp of heet eten. Nadeel als je buurvrouw je al zelfgemaakte sambal voorzet als je net tandjes hebt om die inktvis met sambal te etenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje dat lukt me echt niet pfff
Doodengquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vind je de Python of bepaalde attracties in de Efteling, kom je daar wel eens?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
OMG!quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bioscoopslip? Leg uit![]()
Oh nee hijs al duidelijk
Huh watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het nu te saai. Hier had ik toch die samenvatting van mijn achtbaanvakantie gezet?
Ja, dat moet je dus doen als verrassing he, niet nu al vertellenquote:
NEEEE!quote:
En er pas vanaf 5 uur gebrast kon worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, had je dat niet meegekregen?
Omdat Greys niet kan, en Ll druk is, en Cat net terug van vakantie, en Erik op vakantie en en en en
Neeeeeeeeeee mopjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
OMG!
Wat heb jij in de bioscoop gedaan met GB en Ll?
Ik durf nooit meer naar de bioscoop nu met jou, dan weet je dat alvast!
Ah ik ben zoutloos gewend en kruidenloos dus voor mij is alles al spicey.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan erg goed tegen scherp of heet eten. Nadeel als je buurvrouw je al zelfgemaakte sambal voorzet als je net tandjes hebt om die inktvis met sambal te eten
Ik kan niet genieten van de 'enge' attracties hier.quote:
Uiteindelijk is naakt wel tof ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik sta trouwens niet meer in mn hempie
Jeeeee ik zie me hele voorstellingen incl ouders die checken op gaten in zakken voor me nuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee mopje
Vroeger had je (in de contreien waar ik woonde in elk geval) zogenaamde bioscoopbroeken. Dat was dan een jeans met een gat in de zak.
Ik gedraag me altijd kéurig in bioscopen
Ja doei, ik woon heul niet zo ver vandaan waar jij woonde en dat hadden wij heul niet hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee mopje
Vroeger had je (in de contreien waar ik woonde in elk geval) zogenaamde bioscoopbroeken. Dat was dan een jeans met een gat in de zak.
Da's het tragische bij mij. Ik vind die dingen hartstikke gaaf maar word er misselijk in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doodengen ik ga er wel in hoor maar kom er groen en geel uit.
Vind het wel jammer maar soit genoeg gezeken erover
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dus doen als verrassing he, niet nu al vertellen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee mopje
http://rinkerinke.blogspot.com/2010/03/bioscoopbroek.htmlquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, ik woon heul niet zo ver vandaan waar jij woonde en dat hadden wij heul niet hoor
Zeker ook in je hand.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens wel vaak gaten in mn zakken![]()
Ik heb enigzins in diezelfde hoek gewoond als jij vroeger Greys, maar ik ken het net als Tombo ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee mopje
Ik vind zo'n "bank" op de kermis die alleen omhoog, naar rechts en beneden gaat, erger dan de python, terwijl de python veel spannender is. Die kermisdingen maken je echt misselijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het tragische bij mij. Ik vind die dingen hartstikke gaaf maar word er misselijk in.Achtbaan gaat wel, omdat het een begin en eindpunt heeft, maar dingen die 'blijven' ronddraaien...
Dus die sla ik maar over.
Ik kijk dus ook nooit reteharde seks in de bioscoop hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
http://rinkerinke.blogspot.com/2010/03/bioscoopbroek.html![]()
Jemig, respect ben halverwege gestopt met kijken en inbeelden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet genieten van de 'enge' attracties hier.
Dit soort dingen zijn tig keer toffer. En ja, ik moest vooraan.
Dat heb ik ook nog nooit gedaan hoor, ik ben een provinciaaltje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk dus ook nooit reteharde seks in de bioscoop hoor![]()
Mijn beeld van jou verandert nogal zo Greys...
oh das wel erg balen zeg, boten en vliegtuigen zijn toch wel essentiel integenstelling tot kermis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het tragische bij mij. Ik vind die dingen hartstikke gaaf maar word er misselijk in.Achtbaan gaat wel, omdat het een begin en eindpunt heeft, maar dingen die 'blijven' ronddraaien...
Dus die sla ik maar over.
Net als boten en vliegtuigen, word ik ook ziek in. En ik kwam er deze vakantie achter dat ik opeens erg duf word van mijn reisziekte tabletten.
We hebben die vakantie 8 pretparken bezocht in 3 weken tijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemig, respect ben halverwege gestopt met kijken en inbeelden.
Brommers kieken enzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan hoor, ik ben een provinciaaltje.
Geen idee waar de Rex zit... Maar er zit vast een dergelijke tent bij waar jij woonde, niet bij mij in de buurt iig...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan hoor, ik ben een provinciaaltje.
De Rex zit nou niet bepaald in de contreien waar ik woonde
Wilde alleen even bewijzen dat ik het niet verzon, die bioscoopbroek. Google er maar op, er is zelfs een FOK! topic over
Wij bleven gewoon binnen zoenenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ook niet.
Bij ons was het 'ga je mee naar buiten'
En ik wil daar dus in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemig, respect ben halverwege gestopt met kijken en inbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |