gebruik dan ook "open een nieuw deel" van de nieuwe lay-outquote:
Hoezo, ligt ie helemaal in de westvleugel van je huis?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
En ja, we hebben een camera. Maar ik heb geen zin om de camera te gaan pakken om een foto te gaan maken van een ding waar het online helemaal vol mee staat
Draakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
En ja, we hebben een camera. Maar ik heb geen zin om de camera te gaan pakken om een foto te gaan maken van een ding waar het online helemaal vol mee staat
Wel zwartquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zwarte string en een niet-bijpassende bh.
Grreeeyyyss sniif snotter stop itquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, ligt ie helemaal in de westvleugel van je huis?
Dat was het probleem juist, want het vorige deel had alleen eenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
gebruik dan ook "open een nieuw deel" van de nieuwe lay-out
Ja hoor Greys, wat jij wil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
He, dat ken ik, daarom laat ik het anderen doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle meets die IK plan gaan niet door, dus doe het zelf maar
Ingetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het probleem juist, want het vorige deel had alleen eenals OP
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dacht alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En Greys ik heb echt niet altijd bij elkaar passende dingen hoor
Maar nu was ik nog even aan t passen dus nu wel
Meestal grijp ik wat het dichtst bij elkaar ligt
Bij mij ook zoietsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht aldat lukt mij max 1x p week.
Ja laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets
Of als ik iets spannends van plan ben
Een uurtje Bic Camera is genoeg, zonder oordoppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedenk jij vast een passende straf?
Nou, die ik dus laatst gepost had zitten echt goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar niet over hebben
Dat zijn meestal geen comfi setjes dus ik ben gestopt ze te kopen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, die ik dus laatst gepost had zitten echt goed
Dat is lingerie waarin je de deur open kunt doen voor je vrijer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lekkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Even de frituurpan aan, heb nog niet gegeten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Meet?
Wordt er morgen gebrast?Ging dat nou door, want ik hoor er niets meer van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ken alleen mensen boven de 50 die het woord vrijer gebruikenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Dat is lingerie waarin je de deur open kunt doen voor je vrijer
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Meet?
Wordt er morgen gebrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk dat we beter oktober kunnen prikken na alles vakanties?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Even de frituurpan aan, heb nog niet gegeten
Je hebt ook sexy boxertjes hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben van de boxertjes dus die zijn niet comfi
Of kom eind september hier naar de kerremis! Groot, gezellig én goedkoop! [/verkooppraatje].quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk dat we beter oktober kunnen prikken na alles vakanties?
Zuivel blust peper heel goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat toastjes pakken, brie , een of andere slechte pitasalade (don't even ask), en voor de rest zoek ik wel even in de koelkast
Het was ook een soort van grapjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen mensen boven de 50 die het woord vrijer gebruikenVreselijk woord
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was ook een soort van grapje
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt ook sexy boxertjes hoor
Gewoon een keer in bh en boxer de deur open doen als je meneer thuis komt![]()
Ja, we hadden het er al over om te gaan plannen nadat Erik terug isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar waar had je die peper nou vandaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat toastjes pakken, brie , een of andere slechte pitasalade (don't even ask), en voor de rest zoek ik wel even in de koelkast
wat las je dan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las overigens die hele post verkeerd bedenk ik me nu Tombo
I'll take that as a noquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh mooi dan wachten we dat even afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, we hadden het er al over om te gaan plannen nadat Erik terug is
En op zich wil ik best (mee) organiseren hoor
Okee okee, dan ga je in de gang staan ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat zullen de buren leuk vinden.
Een potje. Zie vorig topic. Gewoon AH denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar waar had je die peper nou vandaan?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of kom eind september hier naar de kerremis! Groot, gezellig én goedkoop! [/verkooppraatje].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |