quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
pessimist. We zijn als. Pikachu en ash, hij kiest mij, deze grap komt niet van mijquote:
Hou 's op met die slechte opmerkingen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een "" posticon betekent dat je een traantje weg moest pin(g)ken. Van het lachen?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pessimist. We zijn als. Pikachu en ash, hij kiest mij, deze grap komt niet van mij
Haha, TS is Turk.quote:
Waarmee?quote:
O, hamertijd. Dan luidt mijn antwoord: nee. Erop los hameren, jongeee.quote:
quote:
Het is al goed. We volgen je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
browser van webos (telefoon) verneukt de quotetag. Ik heb geen zin om het te fixen.
Nee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
ken je die ene weblogpost met een penis en hamer?
Nee, die kende ik nog niet. Ik vond het niet zo heel schokkend, eigenlijk. Ik heb geen besef van... VOORHUID.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef zarGon het volgende:
doet het plaatje het nog? Klussen met FOK!kers...!kers....htm
Wat de.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef zarGon het volgende:
doet het plaatje het nog? Klussen met FOK!kers...!kers....htm
Palm.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef Rookert het volgende:
Nederlands bier wint het toch nog steeds van alles zal westerlijker en zuidelijker ligt
SINAN BEN JIJ DIT?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
zodat ze je moeder kunnen neuken denk ik
Volgens mij zat iemand anders ingelogd op zijn profiel hoor. Ik geloof het niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Maar iedereen bereikt ooit zijn/haar breekpunt.
Het was wel een levolutiontopic, hè. En sommige opmerkingen daar konden echt niet door de beugel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij zat iemand anders ingelogd op zijn profiel hoor. Ik geloof het niet.
Levolution.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was wel een levolutiontopic, hè. En sommige opmerkingen daar konden echt niet door de beugel.
Mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk eens Wik! Ik ben tot de tweede verdieping gekomen, verder durfde ik niet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de 3e.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooi.
de tweede van de hoeveelste verdieping?
Helemaal naar Parijs gaan en dan niet helemaal naar boven gaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van de 3e.
[ afbeelding ]
Helemaal naar de top durfde ik niet.
Tja, de eerste keer durfde ik helemaal niet. Dit is al een hele overwinning voor mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helemaal naar Parijs gaan en dan niet helemaal naar boven gaan. Zonde, dan was het uitzicht nóg mooier geweest.
Wel zonde, hoor. Maar goed, als je het maar óóit doetquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, de eerste keer durfde ik helemaal niet. Dit is al een hele overwinning voor mij.De volgende keer ga ik naar de top!
Ik ben al terug! We gingen maar voor een dagje. En mijn ouders zijn al een week thuis.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:38 schreef Julis het volgende:
Leuk, Zeliha! Hoeveel dagen blijf je in Parijs? En zijn je ouders al terug in Nederland trouwens?
Haha en hoe is het uitzicht daar? Ik was met mijn twee ooms, tante en nichtje en neefje gegaan en zij zijn wel allemaal naar de top geweest.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:39 schreef Rookert het volgende:
Paris![]()
Ik ging vooral ook naar de top omdat ik anders 1,5 uur voor niks in de rij had gestaanJe kan ook naar Tour Montparnasse gegaan, torenflat die iets lager is, maar waar je praktisch niet hoeft te wachten
Nu maar eens lunchen
Tja, alles iets wat kleiner beneden en je kan iets verder kijken, maar het is geen mega ervaring ofzoquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha en hoe is het uitzicht daar? Ik was met mijn twee ooms, tante en nichtje en neefje gegaan en zij zijn wel allemaal naar de top geweest.
Ahaquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben al terug! We gingen maar voor een dagje. En mijn ouders zijn al een week thuis.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, alles iets wat kleiner beneden en je kan iets verder kijken, maar het is geen mega ervaring ofzoJe kan wel de Eiffeltoren van hoogte zien liggen, dat is wel weer apart
Toppie hoor, van je familie![]()
1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |