zodat ze je moeder kunnen neuken denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Sinnie het volgende:
Waarom zou je turken willen genezen van kanker?
Omdat het niet prettig is voor de kanker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Sinnie het volgende:
Waarom zou je turken willen genezen van kanker?
Ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
zodat ze je moeder kunnen neuken denk ik
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het niet prettig is voor de kanker.
Dat is inderdaad ook weer zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het niet prettig is voor de kanker.
Maar jouw moeder wel, dus scheelt weer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo![]()
Je gunt kanker geen turk
Dat maakt niet uit, het is beter voor kanker om in een normaal mens te zitten dan in een turk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar jouw moeder wel, dus scheelt weer.
Het is beter voor een Turk om in je moeder te zitten. Compenseert de kanker een beetje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:24 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is beter voor kanker om in een normaal mens te zitten dan in een turk.
Geen ratje zeggen aub, mijn hond is overleden aan rattengifquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:31 schreef Levolution het volgende:
geen grappen over kanker he, ik ken iemand en die had een ratje en die is overleden aan kanker
ey wil je geen hond meer zegge??? me hond at eens mn huiswerk op en toen kreeg ik een kankercijferquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:34 schreef Majkool het volgende:
[..]
Geen ratje zeggen aub, mijn hond is overleden aan rattengif
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |