Jawel, in principe heb je met stamcellen een prima beginsel om kankercellen tegen te gaan. Misschien T-cellen maken die specifiek kankercellen signaleren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef MouzurX het volgende:
Het zou wel op die manier kunnen.
Ik had laatst ook gezien dat ze nu gewoon DNA kunnen manipuleren en dan in een cel kunnen planten waarna het de cel overneemt.
Dus ipv cellen manipuleren hele cellen zelf maken.
Heb je wel eens in Amsterdam rondgelopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef Hyundai het volgende:
ATV is toch die zender uit Amsterdam ? Waarom is dat nou Turks
Nee dat is AT5 mafketel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef Hyundai het volgende:
Kijk, jij weet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef Alib99 het volgende:
ATV
EURO D
SHOW
STAR
Wat een pure kanker komt daar uit zeg. Turkse propaganda.
Ik hoorde dat hersenkanker genoemd werd, maar aanvankelijk hadden ze het over kanker in het algemeen. Meer weet ik niet, ik beheers de taal wel, maar niet zo perfect dat ik medische verhaaltjes in het Turks kan begrijpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef Karzai het volgende:
Je hebt een heleboel verschillende soorten kanker, om welke kanker ging het?
Hoera! We zijn gered!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:00 schreef Levolution het volgende:
Het is al getest op 100 mensen in Duitsland en bij een aantal heeft het gewerkt. Haar eigen woorden.
Ja, ook zo raar. Het testen van een potentieel medicijn dient in fasen te gebeuren. In vitro, op dieren, op gezonde vrijwilligers, op patiënten. In een bepaalde volgorde. Er werd niet genoemd wat de resultaten waren.quote:
Ja, lach maar. Dan lach ik het laatst, want zo'n medicijn zou mij wel eens wat rijker kunnen maken als ik mijn opleiding heb afgerond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga TS kankgruwelijk hard uitlachen als ze gelijk hebben
Jij bent dus zo'n kankerstudentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Dan lach ik het laatst, want zo'n medicijn zou mij wel eens wat rijker kunnen maken als ik mijn opleiding heb afgerond.
Ok, die klonk grappiger in mijn hoofdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n kankerstudent?
De kans op bijvoorbeeld baarmoederhalskanker kan door het Humaan Papillomavirus vergroot worden, maar een virus als de directe oorzaak van kanker? Ik vond vaccin ook al zo'n vaag woord in deze context. Maar dat werd alleen door het journaal gebruikt, niet door de arts zelf. Het betrof wel een goedje dat geïnjecteerd diende te worden, meer heb ik er ook niet van begrepen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat een kankerdomme arts zeg. Ze weet niet eens dat kanker geen virus is en dat vaccinatie dus niet werkt..
Whehequote:
Whehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok, die klonk grappiger in mijn hoofd
At5 slimmerd..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef Hyundai het volgende:
Dat zeker. In theorie is het op deze manier ook wel mogelijk. Maar dit is te kort door de bocht, wij zijn benieuwd naar de werking: wat wordt er gemodificeerd, hoe herkennen deze gemodificeerde stamcellen de kankercellen, hoe vernietigen ze de kankercellen? Hoe zorg je ervoor dat deze stamcellen specifiek zijn en dus geen gezonde cellen schaden?quote:
Precies dat is de insteek. Genoeg werken te vinden waarin wiet roken tegen kanker zou werken, doet het ook, maar vernietigd ook gezonde cellen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zeker. In theorie is het op deze manier ook wel mogelijk. Maar dit is te kort door de bocht, wij zijn benieuwd naar de werking: wat wordt er gemodificeerd, hoe herkennen deze gemodificeerde stamcellen de kankercellen, hoe vernietigen ze de kankercellen? Hoe zorg je ervoor dat deze stamcellen specifiek zijn en dus geen gezonde cellen schaden?
Met een kinderverhaaltje als 'de stamcellen eten de kankercellen op' komen we niet verder, zoveel wisten wij ook al.
Dat sowieso, maar je moet toegeven dat het niveau van de Turkse journalistiek toch echt heel laag ligt. Van die items dat er iemand is verkracht/vermoord en dan monteren ze er de Pirates of the Carribean theme achter. Of Lord of the Rings.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
Maar jongen, op SBS6 EditieNL en de Telegraaf gaat het precies zo.
Inderdaad. Kankercellen vernietigen is relatief gezien niet moeilijk. Zorgen dat je ze allemaal pakt, uitzaaiing voorkomt en gezonde cellen onaangetast laat, daar zit het hele probleem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Precies dat is de insteek. Genoeg werken te vinden waarin wiet roken tegen kanker zou werken, doet het ook, maar vernietigd ook gezonde cellen..
Wat een eer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Ik realiseer mij net dat ik elke Levolution-topic aanklik in de hoop een paint in de OP tegen te komen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:27 schreef Majkool het volgende:
Er is heul geen kanker in Turkije, alle kankerturken zijn al in Nederland
Weet je wat ook zo tof aan je is? Dat je een paint wil leveren nadat iemand kenbaar maakt daar behoefte aan te hebben. Ik ben Droomgrappen (of grapdromen) over negers niet vergeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een eer.![]()
Dan beloof ik je bij dezen dat ik een Paint zal leveren zodra er een Paint-waardige klacht beschikbaar komt.
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef RickoKun het volgende:
Maar ook in je OP hé, levo, zoals ze dat dan altijd stellen zo van:
"Er zijn een aantal mensen die bevordering hebben gemaakt door dit middel"
ALTIJD zoen dan hebben ze het vaak over 10% ofzo (
JA MAAR DAT IS OOK AL GOED!! ) neen, dat is niet goed want dan is het geen effectief middel tegen kanker
Niet te veel vleien, daar word ik heel verlegen vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat ook zo tof aan je is? Dat je een paint wil leveren nadat iemand kenbaar maakt daar behoefte aan te hebben. Ik ben Droomgrappen (of grapdromen) over negers niet vergeten..
Zodat ze blanke vrouwen kunnen bevruchten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Sinnie het volgende:
Waarom zou je turken willen genezen van kanker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |