At5 slimmerd..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef Hyundai het volgende:
ATV is toch die zender uit Amsterdam ? Waarom is dat nou Turks
Dat zeker. In theorie is het op deze manier ook wel mogelijk. Maar dit is te kort door de bocht, wij zijn benieuwd naar de werking: wat wordt er gemodificeerd, hoe herkennen deze gemodificeerde stamcellen de kankercellen, hoe vernietigen ze de kankercellen? Hoe zorg je ervoor dat deze stamcellen specifiek zijn en dus geen gezonde cellen schaden?quote:
Precies dat is de insteek. Genoeg werken te vinden waarin wiet roken tegen kanker zou werken, doet het ook, maar vernietigd ook gezonde cellen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zeker. In theorie is het op deze manier ook wel mogelijk. Maar dit is te kort door de bocht, wij zijn benieuwd naar de werking: wat wordt er gemodificeerd, hoe herkennen deze gemodificeerde stamcellen de kankercellen, hoe vernietigen ze de kankercellen? Hoe zorg je ervoor dat deze stamcellen specifiek zijn en dus geen gezonde cellen schaden?
Met een kinderverhaaltje als 'de stamcellen eten de kankercellen op' komen we niet verder, zoveel wisten wij ook al.
Dat sowieso, maar je moet toegeven dat het niveau van de Turkse journalistiek toch echt heel laag ligt. Van die items dat er iemand is verkracht/vermoord en dan monteren ze er de Pirates of the Carribean theme achter. Of Lord of the Rings.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
Maar jongen, op SBS6 EditieNL en de Telegraaf gaat het precies zo.
Inderdaad. Kankercellen vernietigen is relatief gezien niet moeilijk. Zorgen dat je ze allemaal pakt, uitzaaiing voorkomt en gezonde cellen onaangetast laat, daar zit het hele probleem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Precies dat is de insteek. Genoeg werken te vinden waarin wiet roken tegen kanker zou werken, doet het ook, maar vernietigd ook gezonde cellen..
Wat een eer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Ik realiseer mij net dat ik elke Levolution-topic aanklik in de hoop een paint in de OP tegen te komen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:27 schreef Majkool het volgende:
Er is heul geen kanker in Turkije, alle kankerturken zijn al in Nederland
Weet je wat ook zo tof aan je is? Dat je een paint wil leveren nadat iemand kenbaar maakt daar behoefte aan te hebben. Ik ben Droomgrappen (of grapdromen) over negers niet vergeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een eer.![]()
Dan beloof ik je bij dezen dat ik een Paint zal leveren zodra er een Paint-waardige klacht beschikbaar komt.
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef RickoKun het volgende:
Maar ook in je OP hé, levo, zoals ze dat dan altijd stellen zo van:
"Er zijn een aantal mensen die bevordering hebben gemaakt door dit middel"
ALTIJD zoen dan hebben ze het vaak over 10% ofzo (
JA MAAR DAT IS OOK AL GOED!! ) neen, dat is niet goed want dan is het geen effectief middel tegen kanker
Niet te veel vleien, daar word ik heel verlegen vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat ook zo tof aan je is? Dat je een paint wil leveren nadat iemand kenbaar maakt daar behoefte aan te hebben. Ik ben Droomgrappen (of grapdromen) over negers niet vergeten..
Zodat ze blanke vrouwen kunnen bevruchten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef Sinnie het volgende:
Waarom zou je turken willen genezen van kanker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |