Inderdaad, maar het is volop zomervakantie.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef Arn0 het volgende:
Dit wordt eventueel plek #5 in de de snelste miljoenenmijlpalen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:37 schreef Arn0 het volgende:
Dit wordt eventueel plek #5 in de de snelste miljoenenmijlpalen?
deze ga ik pakken, want het is een mooi rond getalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:38 schreef Trollface. het volgende:
Aww, GloeiMuis is er ook. Nu kan ik mijn scriptje niet aanzwengelen
Niks daarvanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
deze ga ik pakken, want het is een mooi rond getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Die gaan ze niet gebruiken, want dan houden ze net zo weinig FOK!vrienden over als Ali Salami.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:29 schreef DeLuna het volgende:
Whoai. Maar ik ga hem niet halen want ik zit alweer dat ze er allerlei scripts e.d. bij gaan halen waar ik net zoveel van af weet als een varken van een tang.
Wtf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die gaan ze niet gebruiken, want dan houden ze net zo weinig FOK!vrienden over als Ali Salami.
Normale mensen zitten dan ook niet te wachten op vrienden via het internetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die gaan ze niet gebruiken, want dan houden ze net zo weinig FOK!vrienden over als Ali Salami.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:30 schreef Arcee het volgende:
Kan niet wachtenquote:
Mijn prognose: In een uur zijn er tweeduizend doorheen gegaan dus nog 12 uur maar na 21:00 wordt het geleidelijk rustiger dus maak er maar mooi ergens een uurtje of 7-8 morgenochtend vanquote:
Wat een kuttijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn prognose: In een uur zijn er tweeduizend doorheen gegaan dus nog 12 uur maar na 21:00 wordt het geleidelijk rustiger dus maak er maar mooi ergens een uurtje of 7-8 morgenochtend van
Zoals altijdquote:
Die kans is niet zo groot, als het morgenvroeg wordt dan wordt het wel later op de ochtend, want om 7:00 uur zit er niet een legertje klaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
Mijn prognose: In een uur zijn er tweeduizend doorheen gegaan dus nog 12 uur maar na 21:00 wordt het geleidelijk rustiger dus maak er maar mooi ergens een uurtje of 7-8 morgenochtend van
Ja juist.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die kans is niet zo groot, als het morgenvroeg wordt dan wordt het wel later op de ochtend, want om 7:00 uur zit er niet een legertje klaar.
Met andere woorden, als we vanavond laat nog in de buurt komen dan wordt er wel doorgespamd naar de 85 miljoen.
14.090 nog, trouwens.
maar dan is het rustik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat het nog wel vannacht gaat worden. Je hebt kans dat er om 2:00 uur of zo nog 2000 moeten, maar dat moet dan nog wel lukken voor de zon weer opkomt.
Niet als de wil er is om door te trekken naar 85 miljoen.quote:
Ik denk niet dat we er om 2:00 uur nog maar 2000 moeten. Lijkt me logischer dat het straks langzamer gaat dan vanmiddag. Ik mag het tenminste wel hopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat het nog wel vannacht gaat worden. Je hebt kans dat er om 2:00 uur of zo nog 2000 moeten, maar dat moet dan nog wel lukken voor de zon weer opkomt.
We moeten gewoon opschietenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar daar kijk ik ook niet naar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik denk niet dat we er om 2:00 uur nog maar 2000 moeten. Lijkt me logischer dat het straks langzamer gaat dan vanmiddag. Ik mag het tenminste wel hopen.
Ja, schiet 'es op.quote:
Ik kijk naar de logica achter alles.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar daar kijk ik ook niet naar.
Kijk hier maar 'es naar dan: PiRANiA en het postdagrecord van 1950 - deel 7.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik kijk naar de logica achter alles.
Ja!quote:
Ik ga normaal toch al vrij laat op bed op zaterdag, dus dat maakt al niet meer uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:26 schreef broer het volgende:
[..]
Het gaat vanavond niet meer gebeuren, hoor. Blijf er niet voor wakker.
Muis over de posttijd houden of gewoon in de adresbalk kijken na het plaatsen van een post.quote:
Ik kan wel 500 posts in twee uur erdoorheen knallen maar dan moeten er nog even 6 anderen meehelpen.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Touwtrekken # 171 Gewoon, omdat het kan
Als iedereen nou gewoon even hier meedoet, zitten we in een uur aan die 85.000.000.
Uiteraard...quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:21 schreef Poepoog het volgende:
Alleen dus mensen die ons kunnen helpen
quote:
Volgensmij is dat praktisch onmogelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan wel 500 posts in twee uur erdoorheen knallen maar dan moeten er nog even 6 anderen meehelpen.
Schiet aardig op nuquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is dat praktisch onmogelijk![]()
Vermoeiend sowieso.
Minder zelfsquote:
Ik denk dat we met een gerust hart kunnen gaan slapen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:32 schreef Japsnars het volgende:
Het begint nu toch wel echt heel rustig te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |