Ik denk niet dat we er om 2:00 uur nog maar 2000 moeten. Lijkt me logischer dat het straks langzamer gaat dan vanmiddag. Ik mag het tenminste wel hopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat het nog wel vannacht gaat worden. Je hebt kans dat er om 2:00 uur of zo nog 2000 moeten, maar dat moet dan nog wel lukken voor de zon weer opkomt.
We moeten gewoon opschietenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat het nog wel vannacht gaat worden. Je hebt kans dat er om 2:00 uur of zo nog 2000 moeten, maar dat moet dan nog wel lukken voor de zon weer opkomt.
Ja, maar daar kijk ik ook niet naar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik denk niet dat we er om 2:00 uur nog maar 2000 moeten. Lijkt me logischer dat het straks langzamer gaat dan vanmiddag. Ik mag het tenminste wel hopen.
Ja, schiet 'es op.quote:
Ik kijk naar de logica achter alles.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar daar kijk ik ook niet naar.
Kijk hier maar 'es naar dan: PiRANiA en het postdagrecord van 1950 - deel 7.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik kijk naar de logica achter alles.
Ja!quote:
Ik ga normaal toch al vrij laat op bed op zaterdag, dus dat maakt al niet meer uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:26 schreef broer het volgende:
[..]
Het gaat vanavond niet meer gebeuren, hoor. Blijf er niet voor wakker.
Muis over de posttijd houden of gewoon in de adresbalk kijken na het plaatsen van een post.quote:
Ik kan wel 500 posts in twee uur erdoorheen knallen maar dan moeten er nog even 6 anderen meehelpen.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Touwtrekken # 171 Gewoon, omdat het kan
Als iedereen nou gewoon even hier meedoet, zitten we in een uur aan die 85.000.000.
Uiteraard...quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:21 schreef Poepoog het volgende:
Alleen dus mensen die ons kunnen helpen
quote:
Volgensmij is dat praktisch onmogelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan wel 500 posts in twee uur erdoorheen knallen maar dan moeten er nog even 6 anderen meehelpen.
Schiet aardig op nuquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is dat praktisch onmogelijk![]()
Vermoeiend sowieso.
Minder zelfsquote:
Ik denk dat we met een gerust hart kunnen gaan slapen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:32 schreef Japsnars het volgende:
Het begint nu toch wel echt heel rustig te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |