Mijn prognose: In een uur zijn er tweeduizend doorheen gegaan dus nog 12 uur maar na 21:00 wordt het geleidelijk rustiger dus maak er maar mooi ergens een uurtje of 7-8 morgenochtend vanquote:
Wat een kuttijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn prognose: In een uur zijn er tweeduizend doorheen gegaan dus nog 12 uur maar na 21:00 wordt het geleidelijk rustiger dus maak er maar mooi ergens een uurtje of 7-8 morgenochtend van
Zoals altijdquote:
Die kans is niet zo groot, als het morgenvroeg wordt dan wordt het wel later op de ochtend, want om 7:00 uur zit er niet een legertje klaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
Mijn prognose: In een uur zijn er tweeduizend doorheen gegaan dus nog 12 uur maar na 21:00 wordt het geleidelijk rustiger dus maak er maar mooi ergens een uurtje of 7-8 morgenochtend van
Ja juist.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die kans is niet zo groot, als het morgenvroeg wordt dan wordt het wel later op de ochtend, want om 7:00 uur zit er niet een legertje klaar.
Met andere woorden, als we vanavond laat nog in de buurt komen dan wordt er wel doorgespamd naar de 85 miljoen.
14.090 nog, trouwens.
maar dan is het rustik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat het nog wel vannacht gaat worden. Je hebt kans dat er om 2:00 uur of zo nog 2000 moeten, maar dat moet dan nog wel lukken voor de zon weer opkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |