Liever de muts dan dreads die 4 maanden niet gewassen zijn en als touw om de kop hangen, glimmend en glanzendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toch he? Ik vond het er al zo raar uitzien. Waarom doet hij in godsnaam een nepbaard op? En Johnny de Mol met zijn mutsje
Door Henkjan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toch he? Ik vond het er al zo raar uitzien. Waarom doet hij in godsnaam een nepbaard op? En Johnny de Mol met zijn mutsje
Nee gewoon een kuthoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat je zou willen batsen, of tegen de grond aan?
Oh natuurlijk, ik heb het niet vanaf het begin gezien, sneu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Door Henkjan.![]()
[..]
Nee gewoon een kuthoofd.
In de kantine bij SBS?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
HIER PRAAT IEDEREEN AL DE HELE WEEK OVER
quote:
Nee, van die users op een forum die 2 dagen van te voren al roepen dat het bijna Vrijdag isquote:
Hier drank, stokbroodje straksquote:
Bohhhhh, stokbroodjequote:
Ow, diequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, van die users op een forum die 2 dagen van te voren al roepen dat het bijna Vrijdag is
Patserquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
Godver ik kan niet lekker onderuit, mijn beeldscherm van mijn laptop is te groot
quote:
Ja jou schuld met je lekkersquote:
Die reclame is Engels.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Happy birthday lieve......................WILLEM
Ik moest een nieuwe mijn oude begaf het van de week, heul geen erg in natuurlijk, nu moet ik anders zittenquote:
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig zegt ze niet dat ze een iPad heeftDat is pas erg.
Echt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die reclame is Engels.Net zoals die van Head en Shoulders.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig zegt ze niet dat ze een iPad heeftDat is pas erg.
Op een of andere manier werkt dat niet goed bij mij, als ik op pauze druk, dan stopt het helemaal en begint het weer vanaf voor af aan. Opnemen werkt net zo goed, reclame gewoon doorspoelen (en saaie stukjes, dat is ook een voordeel).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon RTL Gemist kijken?
Dat zal vast wel weer betalen zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon RTL Gemist kijken?
Morgen ruilen, je kan er geen poepstars mee kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe mijn oude begaf het van de week, heul geen erg in natuurlijk, nu moet ik anders zitten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?Ik heb hem nog niet zo vaak gezien.
![]()
Head en Shoulders met die wijven in witte pakjes?
Zouden ze dat doen als ik dat als reden geefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen ruilen, je kan er geen poepstars mee kijken
Ow, nouja, whatver works (best) for youquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier werkt dat niet goed bij mij, als ik op pauze druk, dan stopt het helemaal en begint het weer vanaf voor af aan. Opnemen werkt net zo goed, reclame gewoon doorspoelen (en saaie stukjes, dat is ook een voordeel).
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A komt straks op het nippertje aan, dan is het weer compleet
Bij jou wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Zouden ze dat doen als ik dat als reden geef
Ja sorry komt door die zwangerschap reclame.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja sorry komt door die zwangerschap reclame.
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja sorry komt door die zwangerschap reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |