Liever de muts dan dreads die 4 maanden niet gewassen zijn en als touw om de kop hangen, glimmend en glanzendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toch he? Ik vond het er al zo raar uitzien. Waarom doet hij in godsnaam een nepbaard op? En Johnny de Mol met zijn mutsje
Door Henkjan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toch he? Ik vond het er al zo raar uitzien. Waarom doet hij in godsnaam een nepbaard op? En Johnny de Mol met zijn mutsje
Nee gewoon een kuthoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat je zou willen batsen, of tegen de grond aan?
Oh natuurlijk, ik heb het niet vanaf het begin gezien, sneu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Door Henkjan.![]()
[..]
Nee gewoon een kuthoofd.
In de kantine bij SBS?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
HIER PRAAT IEDEREEN AL DE HELE WEEK OVER
quote:
Nee, van die users op een forum die 2 dagen van te voren al roepen dat het bijna Vrijdag isquote:
Hier drank, stokbroodje straksquote:
Bohhhhh, stokbroodjequote:
Ow, diequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, van die users op een forum die 2 dagen van te voren al roepen dat het bijna Vrijdag is
Patserquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
Godver ik kan niet lekker onderuit, mijn beeldscherm van mijn laptop is te groot
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |