Ja he? Elke keer weer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:44 schreef MissJ het volgende:
wat ik echt zo irritant vind he, en wat onwijs veel mensen daar doen, is dat ze dan zeggen "ik ga [insert naam artiest] doen met [insert naam liedje]
GVD, het is ik ga Dromen zijn bedrog van Marco Borsato doen. Ofzo iets
Ja rondje koelkast zoquote:
2quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAYWAT EEN GAY WAT EEN GAY
http://www.nu.nl/binnenla(...)ord-moet-kunnen.htmlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAY WAT EEN GAYWAT EEN GAY WAT EEN GAY
Zegt er eentje watquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Doe ook een keer meequote:
Oh, dat doe ik zelf ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ord-moet-kunnen.html
hihi
Geen blauwe hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kan er iemand m'n TT wijzigen, spelfout
Greysje?quote:
Was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kan er iemand m'n TT wijzigen, spelfout
Ff snelquote:
Nee, hapwerk weet je nogquote:
Da's wel waar jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Tis wel sneu, dat meisje was toch niet arrogant ofzo? Kraak dan iemand af die met kapsones mee doet
Ze is 15 dus als 26jarige beschermt ie haar.Is toch normaal ?quote:
Hij is 16 hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is 15 dus als 26jarige beschermt ie haar.Is toch normaal ?
Whut? Is hij 26 en zij 15, eet smakelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is 15 dus als 26jarige beschermt ie haar.Is toch normaal ?
Dan is ie vroeg oudquote:
Ah fuck gemistquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Is hij 26 en zij 15, eet smakelijk
quote:
Wel met chocola dan hequote:
Welnee, elk meisje ziet er zo uit met zo'n jongenskoppie, geef haar lang haar zonder roze verf en ze lijkt gewoon 15quote:
Bij dezequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Greys kun je in TAL ook een TT veranderen (spelfout) of kun je alleen elders wijzigen?
Ow, okquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, elk meisje ziet er zo uit met zo'n jongenskoppie, geef haar lang haar zonder roze verf en ze lijkt gewoon 15
Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is alles wat meer dan 2 weken duurt lang
Je hebt antwoordquote:
Het gaat om de X factorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Als je er maar goed uit ziet, dan heb je al voor de helft gewonnen bij deze jury (niet dat zij niet goed was).
Ik doe volgend jaar mee,ook omdat ik heb gezongen op de basisschool in de eindejaars musical.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Als je er maar goed uit ziet, dan heb je al voor de helft gewonnen bij deze jury (niet dat zij niet goed was).
Teveel ervaringquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe volgend jaar mee,ook omdat ik heb gezongen op de basisschool in de eindejaars musical.
Staat dat niet op de fles dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
En even tussendoor, volgens mij zit er in de slijter Prosecco meer alcohol dan in die van de AH.
Ja, maar de vraag is dan, heb je wel de looksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe volgend jaar mee,ook omdat ik heb gezongen op de basisschool in de eindejaars musical.
Misschien ben je er nu gevoeliger voor door 'omstandigheden'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op geletMaar ik voel het in ieder geval wel.
Dat zijn de zenuwen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Ja hoor weer, ik ga Pixie zingen met Mamalou.
Gegarendeerd doorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Ja hoor weer, ik ga Pixie zingen met Mamalou.
Sta jij te gluren hier? Er zijn inderdaad omstandighedenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ben je er nu gevoeliger voor door 'omstandigheden'
Waarom schudden er zoveel met hun kont? Aandachtshoeren dat het zijn.quote:
Viva-vrouwen met rood kort haarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt heerlijk.
Vrouwen die van zichzelf zeggen dat ze zo lekker gek zijn.
Ik blijf erbij dat die lui van de camera roepen dat ze zo beter in beeld komen en meer aandacht krijgen, maar ze doen het ook allemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom schudden er zoveel met hun kont? Aandachtshoeren dat het zijn.![]()
KONTEN ZINGEN NIET LEER DAT NOU EENS.
Aannemelijke theorie. De meeste kandidaten hebben ook een IQ die niet boven hun schoenmaat uitstijgt inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat die lui van de camera roepen dat ze zo beter in beeld komen en meer aandacht krijgen, maar ze doen het ook allemaal
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Homo's zijn lekker...
behalve deze..
Ik heb liever een leuke heteroquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Homo's zijn lekker...
behalve deze..
als ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:16 schreef Stickertje het volgende:
'ze is net zo gek als mij' dat klinkt niet als correct nederlands
Ik heb het gemist maar... "Net zo gek DAN mij" ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:16 schreef MissJ het volgende:
ah, haar vriendin is net zo gek "als mij".
Mensen die "als" zeggen wanneer ze "dan" moeten zeggen
Da's als hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:16 schreef MissJ het volgende:
ah, haar vriendin is net zo gek "als mij".
Mensen die "als" zeggen wanneer ze "dan" moeten zeggen
ooow haha je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist maar... "Net zo gek DAN mij" ?
omdat de meeste in de theater ronde er toch uitvliegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Waarom laten ze de mensen die doorgaan maar zo kort zien?
Dan..klopt hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik... net zo gek als ik bedoelde ik
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh MAI KOT... opeens ligt mn poes tegen me aan, is nog nooit gebeuerd!
Nou volgens mij heb je oren voor muziek nodig ipv een oogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja oog he? Geen stem waarschijnlijk
Omdat geen leedvermaak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Waarom laten ze de mensen die doorgaan maar zo kort zien?
Hij zong niet vals en had best een lekkere stemquote:
Ach ja, de wijn he? Ik heb ook smoesjes klaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb je oren voor muziek nodig ipv een oog
En daar heb je 100% gelijk in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Ole het volgende:
Als hij een lekker ding was geweest was hij doorgegaan
McOor is niet zo van de tietenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ah hou op Maurice, als het 2 tieten had gehad had je wél die kans willen geven
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Ole het volgende:
Als hij een lekker ding was geweest was hij doorgegaan
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is toch homo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Daar heb je dan wel een punt ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, hij weet dat Nederland daar wel op zit te wachten
Heb je vanaf het begin gekeken vanavond? Meerdere meiden gingen door want "het oog wilt ook wat"quote:
Zoals die 15 jarige slet inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je vanaf het begin gekeken vanavond? Meerdere meiden gingen door want "het oog wilt ook wat"
En zo is het elke week
Ik let tussendoor niet altijd goed opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je vanaf het begin gekeken vanavond? Meerdere meiden gingen door want "het oog wilt ook wat"
En zo is het elke week
Ja blijft wel apart voor de homo verderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik let tussendoor niet altijd goed op
Maar je hebt gelijk hoor. Ben wel blij dat dat joch van net alsnog doorging.
quote:
Ik vond haar zo naturel met dat gesnotter en die verlopen eyeliner leuker dan met die Carice brilquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
Geen waterproof eyeliner in ieder geval.
Ja ik ook en die bril was ook nog een XL-Carice versiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar zo naturel met dat gesnotter en die verlopen eyeliner leuker dan met die Carice bril
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Eindelijk plassen en nog maar een wijntje pakken
Ik doe het ook bijna in mijn broekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Eindelijk plassen en nog maar een wijntje pakken
Ik ook nog nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb nog geen eye candy gezien...
Ik twijfelde bij de TT weer om met "waar we wederom wachten op lekkere mannen" aan te komen, maar ik dacht doe-maar-nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb nog geen eye candy gezien...
Voor niemand wat wilsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
In alle afleveringen nog nietBehalve in de reclame dan misschien.
Dank jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij de TT weer om met "waar we wederom wachten op lekkere mannen" aan te komen, maar ik dacht doe-maar-niet
Benny scoort wekelijksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Voor niemand wat wils
nouja, voor Benny wel, maar goed...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
WHoahahaa, hij is de 2e keer net zo leuk
Heeft ie op vakantie ook zoveel beet of is ie nog aan z'n vaste liefje?quote:
Daar laat ie zich niet zo over uit, dus ik durf het niet te zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ie op vakantie ook zoveel beet of is ie nog aan z'n vaste liefje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |