Ja ik ook en die bril was ook nog een XL-Carice versiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar zo naturel met dat gesnotter en die verlopen eyeliner leuker dan met die Carice bril
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Eindelijk plassen en nog maar een wijntje pakken
Ik doe het ook bijna in mijn broekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Eindelijk plassen en nog maar een wijntje pakken
Ik ook nog nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb nog geen eye candy gezien...
Ik twijfelde bij de TT weer om met "waar we wederom wachten op lekkere mannen" aan te komen, maar ik dacht doe-maar-nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb nog geen eye candy gezien...
Voor niemand wat wilsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
In alle afleveringen nog nietBehalve in de reclame dan misschien.
Dank jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij de TT weer om met "waar we wederom wachten op lekkere mannen" aan te komen, maar ik dacht doe-maar-niet
Benny scoort wekelijksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Voor niemand wat wils
nouja, voor Benny wel, maar goed...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
WHoahahaa, hij is de 2e keer net zo leuk
Heeft ie op vakantie ook zoveel beet of is ie nog aan z'n vaste liefje?quote:
Daar laat ie zich niet zo over uit, dus ik durf het niet te zeggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ie op vakantie ook zoveel beet of is ie nog aan z'n vaste liefje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |