Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is alles wat meer dan 2 weken duurt lang
Je hebt antwoordquote:
Het gaat om de X factorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Als je er maar goed uit ziet, dan heb je al voor de helft gewonnen bij deze jury (niet dat zij niet goed was).
Ik doe volgend jaar mee,ook omdat ik heb gezongen op de basisschool in de eindejaars musical.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Als je er maar goed uit ziet, dan heb je al voor de helft gewonnen bij deze jury (niet dat zij niet goed was).
Teveel ervaringquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe volgend jaar mee,ook omdat ik heb gezongen op de basisschool in de eindejaars musical.
Staat dat niet op de fles dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
En even tussendoor, volgens mij zit er in de slijter Prosecco meer alcohol dan in die van de AH.
Ja, maar de vraag is dan, heb je wel de looksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe volgend jaar mee,ook omdat ik heb gezongen op de basisschool in de eindejaars musical.
Misschien ben je er nu gevoeliger voor door 'omstandigheden'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op geletMaar ik voel het in ieder geval wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |