quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef StephanL het volgende:
Haha, ik lig in een deuk hierBel me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Klaploper het volgende:
die blonde vrouw is mijn tanteja ik schaam me ook
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Klaploper het volgende:
quote:
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Klaploper het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Wat was ik snel met het volgende topic, hè?!
iK HEB AL MIJN NAGELS NOG :yquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Wat was ik snel met het volgende topic, hè?!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Klaploper het volgende:
Ze is zo wit, dat rode haar maakt je niet snel bruiner... en zwarte kleding ook niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef Wrijfhout het volgende:
schijnt er zoveel licht of is dat meisje echt zo wit??
Of je sarcasmeknopje staat uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit op de verkeerde zender kennelijk
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Stickertje het volgende:
=D die jongen hield zn hand voor de onderkant van zn tshirt... zodat er stond ; turn up the ass'
leuk foutje
Ik pleit voor een wildcardquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik frustreer me nog om dat meisje van net dat niet door mocht
Die met die krullen? Ja daar ben ik ook nog steeds verbaasd over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik frustreer me nog om dat meisje van net dat niet door mocht
Ja, die ene die jij op Amy McDonald vond lijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die krullen? Ja daar ben ik ook nog steeds verbaasd over.
En terecht, dit kijkt wel lekker weg. Ze hadden ook een boete gekregen omdat ze te veel reclame uitzonden. Misschien heeft dat er ook mee te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze durven gewoon geen reclame meer aan te zetten daar, bang dat iedereen zapt naar HGT.
Zij is ook geen babe hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
die ene jongen, die vriend van, is wel echt lelijk zeg
=[] klopt er is nog geen reklame geweestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
En terecht, dit kijkt wel lekker weg. Ze hadden ook een boete gekregen omdat ze te veel reclame uitzonden. Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Ja en TOCH krijgen ze het voorelkaar om elke week uit te lopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
En terecht, dit kijkt wel lekker weg. Ze hadden ook een boete gekregen omdat ze te veel reclame uitzonden. Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Ik zit te wachten op de reclame om wat 'spul' te pakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de reclame om wat 'spul' te pakken
Ow, diequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik had het over die ene... die vrachtwagenwasser
quote:
XFACTORquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die kale gozer, waar kennen we die van? Eerdere shows?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ken die kale gast ergens van.
Zat hij niet in het eerste seizoen van daten in het donker?
THANKSquote:
Ojaaaaaaaaaaaa, Robbie Williams!quote:
Ze lijken het wel vergetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef chufi het volgende:
Hebben ze uberhaupt wel reclames tussendoor?
LOLquote:
Niet mijn typequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vinden we van z'n broer eigenlijk?
Leuke tattoos vooralquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker ding hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie het nu pas wie jij ook alweer bent, die brede knuffelbeerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou die broer wel doen voor een keer...
Hallooooquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas wie jij ook alweer bent, die brede knuffelbeer![]()
![]()
Geen haar op zijn hoofd die daar aan denktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Die kale heeft vreemdgaan op z'n voorhoofd staan, maar ben benieuwd hoe ver hij komt
Dat dus! En dan gewoon voor 1 x ruige sex, en weer dumpen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Als die broer dat rare baardje erafhaalt
Nee valt altijd erg meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:20 schreef Stickertje het volgende:
oh nee nu krijgen we zeker superlange reklame
2 or 3 keer mag ook hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dus! En dan gewoon voor 1 x ruige sex, en weer dumpen!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Die roze Prosecco van Gall&Gall is toch best wel erg lekker.
Déjà Vuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Heartbreakers en energy drink, ik kan er weer ff tegen
Dit zijn terug blikken volgens mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Huh ik zie net op RTL4 dat meisje met die viool, die was vorige week toch al?
Slechte voorbereidingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb niks. Ja een peerijsje net, whoehoe
Ik kom net pas aan, das de eerste van vandaag danquote:
Guilty.quote:
Oh vandaar, ik zag het net in een flits.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dit zijn terug blikken volgens mij.
Nouja, niet dat ze anders wel door was, maar ze zet zichzelf wel voor lul zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
Dom dom, je verpest het voor jezelf nu.
dat meisje danquote:
Die 2 plukjesquote:
Als ze gewoon had doorgezongen was ze volgens mij wel doorgegaan, want ze had best een goede stem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, niet dat ze anders wel door was, maar ze zet zichzelf wel voor lul zo
Dat dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
dat meisje dan
die jongen weet ik niet zeker :p Mafketel
Muizenklem, opgelostquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft een beetje een schattig spitsneusje, een muisje
Mooi meisje, zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef StephanL het volgende:
Suzanne heeft een eigen website: http://www.suzanne-engel.nl/
Appearance: European:quote:
Ik ookquote:
Dit was haar eigen versie hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Isn't she precious, vergat ze geloof ik
Gelukkig hebben ze elkaar nog.quote:
Over een paar jaar is hij omgebouwdquote:
Nah geen baard in de keel nog johquote:
Hoe kom je erbij dat ie het niet weet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:39 schreef TheArt het volgende:
Op zo'n jonge leeftijd al gay zijn, maar het niet weten. Wat zielig.
Ik had even gemist dat hij pas 14 wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah geen baard in de keel nog joh
Whehequote:
Hoe dan? Hij had toch gewoon jongenskleren aan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie het niet was moet ie een beetje zijn best doen om er wat mannelijker uit te zien
Nee joh, zag er prima uit qua kledingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie het niet was moet ie een beetje zijn best doen om er wat mannelijker uit te zien
Dat was geen mannenjas hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij had toch gewoon jongenskleren aan?
En ze heeft al één maand en zoveel dagen en zoveel uur verkeringquote:
Mooi gezicht ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, zag er prima uit qua kledingHeeft gewoon een superfijn gezichtje (en een naam die alle kanten op kan).
Pas 14 he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |