quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef StephanL het volgende:
Haha, ik lig in een deuk hierBel me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Klaploper het volgende:
die blonde vrouw is mijn tanteja ik schaam me ook
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Klaploper het volgende:
quote:
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Klaploper het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Wat was ik snel met het volgende topic, hè?!
iK HEB AL MIJN NAGELS NOG :yquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Wat was ik snel met het volgende topic, hè?!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Klaploper het volgende:
Ze is zo wit, dat rode haar maakt je niet snel bruiner... en zwarte kleding ook niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef Wrijfhout het volgende:
schijnt er zoveel licht of is dat meisje echt zo wit??
Of je sarcasmeknopje staat uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit op de verkeerde zender kennelijk
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Stickertje het volgende:
=D die jongen hield zn hand voor de onderkant van zn tshirt... zodat er stond ; turn up the ass'
leuk foutje
Ik pleit voor een wildcardquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik frustreer me nog om dat meisje van net dat niet door mocht
Die met die krullen? Ja daar ben ik ook nog steeds verbaasd over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik frustreer me nog om dat meisje van net dat niet door mocht
Ja, die ene die jij op Amy McDonald vond lijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die krullen? Ja daar ben ik ook nog steeds verbaasd over.
En terecht, dit kijkt wel lekker weg. Ze hadden ook een boete gekregen omdat ze te veel reclame uitzonden. Misschien heeft dat er ook mee te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Ze durven gewoon geen reclame meer aan te zetten daar, bang dat iedereen zapt naar HGT.
Zij is ook geen babe hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
die ene jongen, die vriend van, is wel echt lelijk zeg
=[] klopt er is nog geen reklame geweestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
En terecht, dit kijkt wel lekker weg. Ze hadden ook een boete gekregen omdat ze te veel reclame uitzonden. Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Ja en TOCH krijgen ze het voorelkaar om elke week uit te lopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
En terecht, dit kijkt wel lekker weg. Ze hadden ook een boete gekregen omdat ze te veel reclame uitzonden. Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Ik zit te wachten op de reclame om wat 'spul' te pakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de reclame om wat 'spul' te pakken
Ow, diequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik had het over die ene... die vrachtwagenwasser
quote:
XFACTORquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die kale gozer, waar kennen we die van? Eerdere shows?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ken die kale gast ergens van.
Zat hij niet in het eerste seizoen van daten in het donker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |