quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet echt nog even terugschakelen naar het normale leven merk ik en ik laat de vermoorde baby discussie wat aan me voorbij gaan. Maar brrrr...![]()
![]()
Van mijn katten mag ik trouwens niet meer op vakantie: Satsu at niet als de buurtjes het eten gaven en Yoko heeft blaasontsteking gekregen dus daar mocht dinnetje nog voor naar de DA. Ze is nu bijna klaar met haar kuurtje.![]()
En inmiddels is iedereen bij me langs geweest voor een kroel en een knuffel (Satsu lag binnen 5 minuten op zijn favo plek onder zijn dekentje op de bank) en ligt het nu in diverse stadia van gelukzaligheid in de woonkamer te slapen.
![]()
[/egopost]
Ze zullen wel heel blij zijn dat je weer thuis bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels is iedereen bij me langs geweest voor een kroel en een knuffel (Satsu lag binnen 5 minuten op zijn favo plek onder zijn dekentje op de bank) en ligt het nu in diverse stadia van gelukzaligheid in de woonkamer te slapen.
![]()
Nee, maar het al wel klaargemaakt. Ik ruik de lucht van het eten dus al maar moet nog eventjes wachtenquote:
quote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En das dus Heleentje.
Mooie vrouw nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En das dus Heleentje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit gooide Heleen van Royen op d'r Twitter ofzo. Stond op GeenStijl
Geinig mens hèquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Net nog '24 uur met' met haar gekeken, omdat Pisces het er over had. Was leuk!
Eet smakelijkquote:
Hoe oud is ze, weet jij dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziet er idd niet verkeerd uit nee
SNACKBAR????quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de snackbar wiki, jij of ik?
Tis aan de overkant rustig, zit iedereen nog te eten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef D. het volgende:
Dit is vast een populaire SC aangezien ie steeds bovenaan in de AT staat
Ik geloof dat de meeste andere plannen hebben voor vanavondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis aan de overkant rustig, zit iedereen nog te eten?
Is Benny ook de hort op?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste andere plannen hebben voor vanavond
Benny is op vakantiequote:
Ah okequote:
Ik ga ze zo aan Heer G laten zienquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Greys, in zo'n land kun je haast alleen maar mooie foto's maken.Het is echt een aanrader!
Ik heb nog een stuk of 10 regenboogfoto's van die waterval.![]()
Echt, ik kan bijna niet geloven dat die ouders van niks wisten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Ah, toen haar baas iets vroeg over haar zwangerschap (het was dus wél zichtbaar, hoe kunnen die ouders het dan zogenaamd niet gemerkt hebben en wordt dat geloofd) zei ze dat ze draagmoeder was.
Huh wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Laat iedereen eens van Kinderdijk afblijven
Het is zo'n heerlijk truttig kneuterige plek. En nu gaan ze er een soort pretpark van maken
Was net op het journaal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat?
Catwat een gaaaave foto's!!!
Oh bah het is zo'n leuke plek, maar dan hoeft het niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Was net op het journaal!
Er moet straks entree betaald worden enzo en er komen gebouwen om het publiek voor te lichten en weet ik veel wat. De bewoners zijn boos.
*op rug klopt*quote:
Ik zeg nog heel ff niets heb ik besloten, anders wil hij in november naar IJsland ipv naar Egyptequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Zeker doen Greys! Ik ben ook Schotland fanaat maar IJsland heeft zelfs nog een beetje meer.
En er zijn weinig mensen! Je kunt rustig een uur wandelen en maar 2 mensen tegenkomen. Op een afgebakend pad dus he? Of op de hoofdweg rijden en in een half uur 3 auto's tegen komen.
Mamaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
*op rug klopt*
[..]
Ik zeg nog heel ff niets heb ik besloten, anders wil hij in november naar IJsland ipv naar Egypte
En ik wil zon en warmte. Dan in het voorjaar maar naar IJsland
Egypte!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
*op rug klopt*
[..]
Ik zeg nog heel ff niets heb ik besloten, anders wil hij in november naar IJsland ipv naar Egypte
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mama![]()
En dan nu een sigaretje opsteken
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
*op rug klopt*
[..]
Heb je al een hotel gekozen dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Egypte!Kun je niet de eerste week van december gaan, dat we elkaar dan 'toevallig' tegenkomen?
Daar eet ze toch maar drie happen van en dan zit ze volquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Greys, de McFlurry Stroopwafel is terug!
Nee joh, dat doen we altijd lastminutequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al een hotel gekozen dan?
Want ik kan nog schuiven
Dat zou echt de grap van de eeuw zijn, als we 'toevallig' allebei daar zouden zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, dat doen we altijd lastminute. Maar het lijkt me wel hilarisch en gezellig!
![]()
Wel een hele leuke grap!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou echt de grap van de eeuw zijn, als we 'toevallig' allebei daar zouden zijn![]()
Deze ben ik dus al geweest en is echt hemels. Sla hem even op, gewoon, voor de grap enzo
Dat hotel waar ik met zusje geweest was is gebouwd om twee lagunes. Dus iedereen zit aan het water. Da's echt zo geweldigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een hele leuke grap!![]()
Mooi hotel, trouwens! Wil je daar weer heen gaan dit jaar dan? Ik ben naar deze geweest, in Sharm-el-Sheikh
Mijne had ook een eigen huisrif. Kon je naast snorkelen ook wel duiken trouwens, maar dat hebben we niet daar gedaan maar in een beschermd natuurgebied onder waterquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Oh de reden trouwens dat ik er nog wel eens heen zou willen op zich is dat het een eigen huisrif heeft en dat is voor een niet-duiker als ik wel zo fijn, dat je er meteen voor de deur kunt snorkelen als in een aquarium.
Die waar jij geweest bent ziet er ook goed uit! Was die ook All Inclusive? Ik had nooit verwacht dat dat zo goed zou kunnen zijn trouwens, het was echt perfect dat eten
Weet je nog wat je kwijt was ongeveer per persoon?
Deze was rond de 580 euro, 8 dagen, all inclusive.
Ik vond het ideaal dat ook alle drankjes er bij in zaten, heel de dag op het strand (je loopt je huisje uit en 7 meter verder ga je op je ligbed liggen aan de lagunequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijne had ook een eigen huisrif. Kon je naast snorkelen ook wel duiken trouwens, maar dat hebben we niet daar gedaan maar in een beschermd natuurgebied onder water![]()
Wij hadden half-pension en het ontbijt en avond eten was echt helemaal top! Het eten krijgt op deze site maar een 6.8 en dat vind ik echt onvoorstelbaar!
Wij hadden dus 8 dagen half-pension voor 420 euro. Sharm is iets langer vliegen, volgens mij.
Jeetje dan ga ik ze nu ook opslaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Oh de reden trouwens dat ik er nog wel eens heen zou willen op zich is dat het een eigen huisrif heeft en dat is voor een niet-duiker als ik wel zo fijn, dat je er meteen voor de deur kunt snorkelen als in een aquarium.
Die waar jij geweest bent ziet er ook goed uit! Was die ook All Inclusive? Ik had nooit verwacht dat dat zo goed zou kunnen zijn trouwens, het was echt perfect dat eten
Weet je nog wat je kwijt was ongeveer per persoon?
Deze was rond de 580 euro, 8 dagen, all inclusive.
Whehehehehe, geeft niet, maar ik kon even ergens niet opkomenquote:
Ja, je moet wel goed zoeken trouwens! Niet naar een hotel gaan met minder dan een cijfer acht. Maar dan zit je er echt heerlijk, het is er ook altijd lekker weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ideaal dat ook alle drankjes er bij in zaten, heel de dag op het strand (je loopt je huisje uit en 7 meter verder ga je op je ligbed liggen aan de lagune) en dan overal kleine rieten huisjes waar je drinken kon halen. En de cocktails 's avonds zaten er ook bij
Ik had er van te voren echt een hard hoofd in, in dat eten in die hotels in Egypte, maar dat valt dus nogal mee, bij jou dus ook!
Heerlijk is dat jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ideaal dat ook alle drankjes er bij in zaten, heel de dag op het strand (je loopt je huisje uit en 7 meter verder ga je op je ligbed liggen aan de lagune) en dan overal kleine rieten huisjes waar je drinken kon halen. En de cocktails 's avonds zaten er ook bij
Ik had er van te voren echt een hard hoofd in, in dat eten in die hotels in Egypte, maar dat valt dus nogal mee, bij jou dus ook!
*steekt hand op*quote:
Dat is echt heerlijk ja. In november of december of vroeg in het jaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje dan ga ik ze nu ook opslaanlekker voor en pre or aftersummer.
YESquote:
Oh heb je nog een plekje over? Mijn Mr wil nog steeds niet vliegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk ja. In november of december of vroeg in het jaar.
En weet je wat daar ook zo zalig is? Dat het overdag dan wel lekker warm is gewoon, bikiniweer, maar dat je 's avonds echt een vestje aan moet omdat het dan lekker afkoelt altijd!
Dus 's nachts lig je ook nooit te puffen. Eigenlijk heb je 's nachts de airco echt niet nodig.
Waarom wil hij ook alweer niet vliegen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh heb je nog een plekje over? Mijn Mr wil nog steeds niet vliegen
Wil in september echt met de auto nog een beetje zon,zee zien.
Hij durft niet meer, hij zat altijd al met zweet in zijn handen maar nu wil hij helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom wil hij ook alweer niet vliegen?
Het is niet eens zo lang vliegen, uurtje of vier.
Uhmmm... ik weet het niet precies, is die niet doodgegaan of zo? Ik kan me even geen beeld bij haar vormen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
YES
Is Scanlon nog met die ene vrouw??? Weet jij dat? Of was daar iets mee gebeurd?
Oh, heerlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhmmm... ik weet het niet precies, is die niet doodgegaan of zo? Ik kan me even geen beeld bij haar vormen.![]()
En Greys: IJsland in november is geen aanrader. Koud, sneeuw en je kun het halve eiland niet bereiken. Doe dan maar lekker Egypte.![]()
De volgende keer wil ik wel in de winter terug: sneeuwdingen doen en het noorderlicht zien.![]()
Maar voor nu ga ik genieten van de invallende duisternis. In IJsland deden ze verdorie de zon niet uit tot ruim na middernacht!
Ohquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij durft niet meer, hij zat altijd al met zweet in zijn handen maar nu wil hij helemaal niet meer.
Op wat twijfels na dandus we blijven 1 jaar uit het vliegtuig.
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Dat jouw meneer piloot is, was dus een grapje?Ik geloofde dat altijd
Meh, als je om half 12 in slaap valt met daglicht en standaard om 4 uur 's nachts (met daglicht) wakker wordt ga je het minder waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
quote:
Er was ooit iets met een zonnebril.quote:
Het was inderdaad om een opmerking over die zonnebril!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was ooit iets met een zonnebril.
En toen zei iemand iets over een pilotenbril, of hij piloot is en jij zei ja volgens mij
Maar dat was dan vast spraakverwarring
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was ooit iets met een zonnebril.
En toen zei iemand iets over een pilotenbril, of hij piloot is en jij zei ja volgens mij
Maar dat was dan vast spraakverwarring
+1!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat nooit meegekregen, maar ik vind het nu al grappig
Oh, dat wist ik!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan dacht ik vast dat het een geintje was.
Nee hij is tekenaar van gebouwen en verdeelt het werk over zijn afdeling en bezoekt de verschillende projecten, hij was elektricien daarvoordus geen piloterij.
Welk net kijk jij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ken die kale gast ergens van.
Zat hij niet in het eerste seizoen van daten in het donker?
Sorry, verkeerde topic, ik kijk sbs6.quote:
Ga zo even kijken, na Popstarsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf 0.30 gaan ze het podium op en 1.28 dan begint het gesnotter hier
Ik ben er aan toequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je er morgen vroeg uit of ben je er gewoon aan toe?
Trust!
Gek zeker, even wennen weerquote:
Nou, wij waren overdag (voor ons doen) zo actief, en eindigden vaak in plaatsjes waar 's avonds geen klap te doen was dat om half 10 de luikjes soms al dicht gingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek zeker, even wennen weer
Ging je daar dan ook nooit eerder slapen, zolang het nog licht was?
pardonquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was een verneukte avond. Nog iets gemist?
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was een verneukte avond. Nog iets gemist?
die pinguin maakt je nieuwsgierig en verdwijnt dan tot morgenochtendquote:
hheeee leven , Gutenmorgenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:35 schreef crv het volgende:
[..]
hheeee leven , Gutenmorgen [ afbeelding ]
Ik snap hem nietquote:
Beer op schoot?quote:
Check the microphonequote:
Oh dan ben ik zeker een dirty mind dat ik echt ff iets heel anders in die microfoon zagquote:
Oh. Ah, zo ver denk/kijk ik niet op plaatjes door, dat blijkt welquote:
Jij ziet vaker beren met een 11e vinger?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
En serieus pas na 2x goed kijken zag dat het uberhaupt een microfoon was
Lopen hier in het wild in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ziet vaker beren met een 11e vinger?
QFTquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik zeker een dirty mind dat ik echt ff iets heel anders in die microfoon zagEn serieus pas na 2x goed kijken zag dat het uberhaupt een microfoon was
Ik zag het ook hoor, en ik ben 'een nette jongen'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik zeker een dirty mind dat ik echt ff iets heel anders in die microfoon zagEn serieus pas na 2x goed kijken zag dat het uberhaupt een microfoon was
quote:
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het ook hoor, en ik ben 'een nette jongen'
beetje oppoetsenquote:
Nou het is dat je zegt dat het een microfoon is hoor, ik zag er ook iets anders inquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen deed ik mijn ogen dicht. Als je het over de avond had, dat ga ik hier niet neer zetten. Dank voor uw begrip.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:05 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was er nou vannacht
Uiteraard. Maar ik snap dan nooit zo goed waarom mensen roepen 'Zo dit-of-dat was kut', en als mensen dan vragen 'Goh wat is er', 'Jaaaa dat ga ik hier niet vertellen hoor...!'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen deed ik mijn ogen dicht. Als je het over de avond had, dat ga ik hier niet neer zetten. Dank voor uw begrip.
Ciaoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga maar even douchen, en dan via Den Haag naar Delft. Hopelijk eerst even een Wildfire winnen, en dan met het laatste geklus aan de slag
Sport/Fietszequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:13 schreef crv het volgende:
* crv Gaat ff aan zijn conditie werken [ afbeelding ] [ afbeelding ]
WLlZquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik snap dan nooit zo goed waarom mensen roepen 'Zo dit-of-dat was kut', en als mensen dan vragen 'Goh wat is er', 'Jaaaa dat ga ik hier niet vertellen hoor...!'
Que?quote:
Hij is stiekem heul niet weg, kijk maar boven jequote:
Daarom poste ik ook de Ciao, ondanks dat ik 20 min aan kwam zetten na zijn "afmelding"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is stiekem heul niet weg, kijk maar boven je
Jaaaaaaaaaaaaa, meesterlijk die manquote:
quote:
mogge! Heb je je track en trace al getest?quote:
Ja hijs onderwegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mogge! Heb je je track en trace al getest?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
HOU NOU OP MET ZWANGERSCHAPSSIGNALEN!
euh nee nou dit is omdat ik te snel uit bed wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
HOU NOU OP MET ZWANGERSCHAPSSIGNALEN!
ik hoor de deurbel dus zal hier wel binnen zijn nuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hijs onderwegen 7900 aan gewicht, dus paar pakjes
Ik snap wel meer niet, maar dan maak ik me er nog niet druk om. Soms moet je even iets kwijt, van je afschrijven. Wees blij dat het in een zin was, in plaats van een proza.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik snap dan nooit zo goed waarom mensen roepen 'Zo dit-of-dat was kut', en als mensen dan vragen 'Goh wat is er', 'Jaaaa dat ga ik hier niet vertellen hoor...!'
Niet vertellen wat er in zit, anders is het geen verrassing meerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik hoor de deurbel dus zal hier wel binnen zijn nu
Ik hou wel van prozaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap wel meer niet, maar dan maak ik me er nog niet druk om. Soms moet je even iets kwijt, van je afschrijven. Wees blij dat het in een zin was, in plaats van een proza.
En nu ga ik aan de spinning, daarna is het helemaal voorbij, gewoon extra frusti fietsen
Wat krijgen 'we'?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet vertellen wat er in zit, anders is het geen verrassing meerBen altijd weer benieuwd of er extra's bij zitten
Een Sapje van de zaakquote:
Ja, dat mogen 'we' dus niet zeggenquote:
Een pakket sap om uit te testen en reviewenquote:
Wat gemeen van 'jullie'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat mogen 'we' dus niet zeggen
En van waaruit is dat? Ik wil ook best sap proeven hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een pakket sap om uit te testen en reviewen![]()
Maar soms krijg je iets extra en voorgaande keren las ik al hier wat er in een pak zat en dat was een domper
via buzzer.nlquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
En van waaruit is dat? Ik wil ook best sap proeven hoor
De Mr heeft het op de tuinbank geparkeerd en ik heb net een plekje op de bank binnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet vertellen wat er in zit, anders is het geen verrassing meerBen altijd weer benieuwd of er extra's bij zitten
Ow, da's wellicht wel grappigquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguuuuuh![]()
Ik zag Catje![]()
![]()
En echt supergave foto's van Ysland....meneer I. wil er ooit ook nog es heen, dus ik hanteer denk ik dezelfde techniek als Greys
Je moet je inschrijven voor producten, vragenlijsten invullen, andere mensen mee laten proeven etcquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, da's wellicht wel grappig
Hoevaak krijg je iets? En hoe weet je dat je iets kunt verwachten?
En iedereen hier doet mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet je inschrijven voor producten, vragenlijsten invullen, andere mensen mee laten proeven etc
Pisces en ikquote:
Oh dat is jammer als je te laat bent. Ik heb best een tijdje moeten wachten voor ik een keer wat mocht testen, vorige keer koffie, dit is de 2e keer dat ik iets mag testen.quote:
Ik ook, die nescafe ook? Die vond ik echt heerlijk, en bijna iedereen om me heen ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is jammer als je te laat bent. Ik heb best een tijdje moeten wachten voor ik een keer wat mocht testen, vorige keer koffie, dit is de 2e keer dat ik iets mag testen.
Ik review en deel wel zoveel mogelijk
Ik vond de geur bij het maken véél te sterk (en ik hou echt van dat soort koffiesmaakjes), maar na meerdere koppen ben ik om, grappig, want normaal had je na 1 kop de boel de boel gelatenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook, die nescafe ook? Die vond ik echt heerlijk, en bijna iedereen om me heen ook(ik vond het alleen te veel schuim, en mn moeder vond het schuim juist heerlijk
)
High five partnerquote:
*hoge 5 geeftquote:
We zullen zienquote:Wie weet mag je wel snel een keer iets testen, wisselt enorm, de ene mag snel, de ander wacht maanden.
Zo ook met testen. Sommige mensen reviewen niks, delen niks uit, doen er niks voor, en krijgen continu nieuwe campagnesen mensen die heel veel tijd investeren worden niet uitgeloot.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
En ik vond die lepeltjes zo'n leuke verrassing
Wat een onzinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij zn telefoon proberen te ruilen ofzo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin
Je mag toch best zeggen dat je een kutavond had zonder de details te willen melden?
En wat bedoel jij nou met 'eerst even een Wildfire winnen' want daar snap ik dan weer niets van
Ik review redelijk wat en heb tot nog toe 3x meegedaan is best leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
High five partner![]()
Wie weet mag je wel snel een keer iets testen, wisselt enorm, de ene mag snel, de ander wacht maanden.
Zo ook met testen. Sommige mensen reviewen niks, delen niks uit, doen er niks voor, en krijgen continu nieuwe campagnesen mensen die heel veel tijd investeren worden niet uitgeloot.
Neeeeeee, ik was om 08.15 uur al uit bedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
Greys, ben je nu pas je bed uit?Ondanks snurkende partner/hond?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeee, ik was om 08.15 uur al uit bed
Heb Heer G weggebracht die de auto ging halen.
Ik dacht dat ik hier al eerder gepost had, maar dat was in de FF SC (waar dus al geroepen werd vanmorgen 'wat ben je vroeg!')
Tot later misschien!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach joh, vroeg/laat...![]()
Ik ga boodschappen doen en mn huis op orde maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mensen een cd-tje van 1000 foto's van IJsland willen moeten ze het maar zeggen.![]()
Mijn wasjes zijn inmiddels bijna klaar en Naartjie en Yoko hebben arm in arm naast me op de bank liggen slapen. All is well dus.Nu nog afwachten of de ouders vandaag nog hun opwachting maken, ik wil eigk nog boodschappen doen.
En heb ik een Buzzer test gemist?Ik heb wel de Lumea in huis, via Insiders.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Ml/etje zwanger?
Volgens ons wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan sluit ik me bij jullie aan.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Sjampanje gedronken en Gigi Ravelli gezien![]()
Wa hedde ge gedoan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee valt mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Wa hedde ge gedoan?
En is ze echt zo klein?
Prima, Graag gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen deed ik mijn ogen dicht. Als je het over de avond had, dat ga ik hier niet neer zetten. Dank voor uw begrip.
En dat is de beste manier. ben net terug van een stuk fietsen, het maakt je kop lekker leegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap wel meer niet, maar dan maak ik me er nog niet druk om. Soms moet je even iets kwijt, van je afschrijven. Wees blij dat het in een zin was, in plaats van een proza.
En nu ga ik aan de spinning, daarna is het helemaal voorbij, gewoon extra frusti fietsen
Gigi Ravelliquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu moet ik gaan Googlen zeker?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn kop is leeg, mijn benen nu ook. Een voordeel voor de sportclub: ze moeten binnenkort 1 nieuwe spinningfiets bestellen, diegene waar ik het meest op zit begint te roestenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:33 schreef crv het volgende:
[..]
Prima, Graag gedaan
[..]
En dat is de beste manier. ben net terug van een stuk fietsen, het maakt je kop lekker leeg![]()
Succes
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Ml-etje zwanger?
Hoe heb je geslapen Cat, genoten van de donkere nacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mensen een cd-tje van 1000 foto's van IJsland willen moeten ze het maar zeggen.![]()
Mijn wasjes zijn inmiddels bijna klaar en Naartjie en Yoko hebben arm in arm naast me op de bank liggen slapen. All is well dus.Nu nog afwachten of de ouders vandaag nog hun opwachting maken, ik wil eigk nog boodschappen doen.
En heb ik een Buzzer test gemist?Ik heb wel de Lumea in huis, via Insiders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Gave actie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee valt mee.
Er was een actie van HTC, er zou vandaag om 12:00 precies een telefoonwinkel in Den Haag 'op slot' gaan, en iedereen die dan binnen was die kreeg een HTC Wildfire. Dus ik met die van mij erheen (en er kwam nog een maatje van me later naar DH). Dus wij even gezocht en gezocht, eerst niks te vinden welke het was. Voor 12en natuurlijk vrij rustig en het konden diverse ketens zijn (Belcompany, Phone House, T-Mobile, Vodafone etc. etc.). Dus opgesplitst, en toen zag die van mij net om 11:50 ofzo een stel modelletjes in HTC pakjes lopen dus zij erachteraan, en mij gebeld. Dus ik en die vriend er ook heen en zaten we in de goede winkel en kwam Gigi Ravelli met een cameraploegje binnen en kreeg iedereen zo'n telefoon
Die kerel links baalt dat ie niet naast Gigi staatquote:
Ll baalt dat hij aangestoten werd bij het nemen van de fotoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel links baalt dat ie niet naast Gigi staat
Die zijn daarna met een hele groep met haar op de foto geweest geloof ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het is het wat compactere broertje van de Legend en Desire. Qua CPU/RAM gelijk aan Legend, maar iets minder qua schermquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:42 schreef Pheno het volgende:
leuk apparaatje, is dat de opvolger van de Desire? Of moet ik dat anders zien? Ik ben smartphone n00b, dus ik heb geen idee waar ik ze moet plaatsen
Oh nee hoor, ik hoef niet zo nodig met Gigi op de fotoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ll baalt dat hij aangestoten werd bij het nemen van de foto
Ik moest ook al lachen om z'n kop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was jij er ook?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:46 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Die zijn daarna met een hele groep met haar op de foto geweest geloof ik
Ja, ik was diegene die die modellen met HTC jasjes gezien heeftquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest ook al lachen om z'n kop.
[..]
Was jij er ook?
Het was heerlijk donker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heb je geslapen Cat, genoten van de donkere nacht?
Ben jij Die Van Hem?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja, ik was diegene die die modellen met HTC jasjes gezien heeft
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben jij Die Van Hem?![]()
Feli met de beide foons...gave actie
Hé wat gaaf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een hele concept is blijkbaar
Thnx
Helleuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaar
Thnx
*opraaptquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé wat gaaf.
Ik zat net ff in je profiel te neuzen en toen viel er al een kwartje.
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaar
Thnx
Hoest met Tom?quote:
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beestenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ze is ook benieuwd naar de nieuwe telefoon
[ afbeelding ]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.quote:
Ook alles wat oud is, is interessant voor die beesten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beesten
En vooral verpakkingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beesten
Als het maar beweegt, of reflecteert of ergens naar ruiktquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook alles wat oud is, is interessant voor die beesten.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
En kan de hele meute al een beetje met elkaar over weg / tegelijk eten e.d. ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.
Hij stuiterbalt weer als vanouds door het huis![]()
Ja Cat, nog een selectiequote:Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
Oh da's goed om te horen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuke plaatjes heb.quote:Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
Helleuquote:
Ik heb m'n sapjes binnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:03 schreef D. het volgende:
Ik ben al een paar uur Buzzer en nog steeds geen pakketjes
Wat voor sapjes?quote:
Ik ookquote:
van buzzer.nlquote:
ook op sapjes, maar die komen nog nietquote:En waar zit jij op te wachten D.?
Vertelquote:Oh, ik zit ook ergens op te wachten bedenk ik me nu net!
Wat zijn dit voor bijzondere sapjes dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik was te laat met de inschrijving EN met de extra inschrijving
Extra inschrijving?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik was te laat met de inschrijving EN met de extra inschrijving
Hoooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii!quote:
is toch lievquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
ook altijd leuk..als de kat met zijn regenvacht op schoot komt zitten.
En maar kopjes geven en lief doen, hij wil gewoon dat ik hem droogwrijf
En jij trapt er inquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
ook altijd leuk..als de kat met zijn regenvacht op schoot komt zitten.
En maar kopjes geven en lief doen, hij wil gewoon dat ik hem droogwrijf
Ik heb een nieuwe teliefooonnnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii!
Ja, maar je kan per product inschrijvenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Extra inschrijving?
En hoezo te laat, jij hebt toch al eens iets gehad?
Ik was aan het teruglezen, cool!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe teliefooonnn
3 soorten powerfruitquote:
Ja?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik zit ook ergens op te wachten bedenk ik me nu net!
Ja, op parfumquote:
Welke?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op parfumHad ik besteld van de week, bedenk ik me net!
Ff wennen, maar komt goed. Lekker fijn ding, reageert snel, fijn tutsskrien, werkt heel natuurlijk met Androidquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was aan het teruglezen, cool!
Doet ie het al?
Ken ik alleen van naam, niet van geur, maar ziet er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chloe![]()
Heeft zelfs een eigen websitehttp://www.chloeparfum.co.uk/
Hmm ja het schijnt iets met rozen te maken te hebben maar ik vind het meer naar schone was ruikenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken ik alleen van naam, niet van geur, maar ziet er veelbelovend uit
Ow bah, ik haat touch screenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff wennen, maar komt goed. Lekker fijn ding, reageert snel, fijn tutsskrien, werkt heel natuurlijk met Android![]()
Ja ik was er ook eigenlijk van afgestapt, maar deze werkt (vooralsnog) heerlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah, ik haat touch screen
Maar fijn dat je er blij mee bent
Wat is multi-touch? En jij hebt vast geen Palmquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik was er ook eigenlijk van afgestapt, maar deze werkt (vooralsnog) heerlijken is ook multitouch, dus das fijn
Dat is inderdaad fijn danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik was er ook eigenlijk van afgestapt, maar deze werkt (vooralsnog) heerlijken is ook multitouch, dus das fijn
Nee HTCquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is multi-touch? En jij hebt vast geen Palm
En datquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb meerdere Palmpjes gehad de laatste jaren, voordat er touchscreen mobieltjes warenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wat je op een Iphone hebt, toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee HTC![]()
Dat je het scherm op meerdere plekken kan aanraken, zodat je bijvoorbeeld 'pinch-to-zoom' kan doen e.d.
Oh, beviel dat? Ik heb er nu eentje via mijn werk, de Palm Treo Pro, ook een touchscreen...Ik word helemaal gek van dat ding. Sowieso is het volgens mij niet het beste model dat ze hebben. Loopt steeds vast, onhandig in het gebruik en ik ben ook nog eens erg ongeduldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere Palmpjes gehad de laatste jaren, voordat er touchscreen mobieltjes waren
The Ex-Effect, ofzo...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat een zalig fout programma op MTV!
Twee exen van elkaar, die dan in een villa met zwembad en jacuzzi enzo worden gegooid voor een weekend (geloof ik). En hun nieuwe partners zitten dan samen en krijgen dan af en toe flitsen van beelden te zien uit de villa, hoe hun partners zich gedragen.
En er staat een lamp en hoe feller die brandt, des te 'more touching' is going on
Dus daar kunnen ze ook naar kijken. En ze worden er helemaal gek van.
Wie doet toch vrijwillig mee aan dat soort dingen
Ja maar, dat weten ze toch niet van tevoren dacht ik?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat een zalig fout programma op MTV!
Twee exen van elkaar, die dan in een villa met zwembad en jacuzzi enzo worden gegooid voor een weekend (geloof ik). En hun nieuwe partners zitten dan samen en krijgen dan af en toe flitsen van beelden te zien uit de villa, hoe hun partners zich gedragen.
En er staat een lamp en hoe feller die brandt, des te 'more touching' is going on
Dus daar kunnen ze ook naar kijken. En ze worden er helemaal gek van.
Volgens mij is touchscreen met geen enkel merk handig als je ongeduldig bentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, beviel dat? Ik heb er nu eentje via mijn werk, de Palm Treo Pro, ook een touchscreen...Ik word helemaal gek van dat ding. Sowieso is het volgens mij niet het beste model dat ze hebben. Loopt steeds vast, onhandig in het gebruik en ik ben ook nog eens erg ongeduldig
Zo gek vind ik het niet als je je partner zijn of haar ex volledig af ziet werkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat die nieuwe partners seks hadden uit wraak
Ik vraag me telkens af hoeveel geld ze er voor krijgen, zal wel een leuk bedrag zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja die heb ik ook gezien! Maar toen viel het volgens mij wel mee met wat er tussen de ex-geliefdes aan de hand was. Maar kom op, dat programm amoet toch vooropgesteld plan zijn. Dit pik je toch niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, dat weten ze toch niet van tevoren dacht ik?
Sowieso niet dat die nieuwe partners meekijken?
Ja dat inderdaad, Iphone was er een van de eerste meten, slepen, figuurtjes, 'knijpen' om te zoomen met foto's webpagina's e.d.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wat je op een Iphone hebt, toch?
Ik raak in paniek van dat soort dingen
Ik had het nog nooit gezien, ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Ex-Effect, ofzo...
Ja, één keer gloeide die lamp de hele nacht en dan de volgende ochtend stellig ontkennen dat er iets is gebeurd hè
Die exen zeiden net wel tegen elkaar dat hun vriendje/vriendinnetje nu zó boos en jaloers zullen zijn. Dus ik denk dat ze het wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, dat weten ze toch niet van tevoren dacht ik?
Sowieso niet dat die nieuwe partners meekijken?
Ik ga weer terug naar mijn N95 en de papieren zakagenda met vulpenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is touchscreen met geen enkel merk handig als je ongeduldig bent
Ik gebruik m'n laatste Palm niet (meer), was voorheen voornamelijlk een zakagenda met al m'n notities en dingetjes.
Heb nu een Nokia N97, met touchscreen.
Die heb ik ook, de 8GB versie, echt een fijn toestelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar mijn N95 en de papieren zakagenda met vulpen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gezien, ik vind het geweldig![]()
Ik vind My Sweet Sixteen (o.i.d.) erg leuk. Al die verwende mormels die sportwagens en Bentley's voor hun verjaardag krijgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gezien, ik vind het geweldig![]()
Idd, hoe erg ze zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind My Sweet Sixteen (o.i.d.) erg leuk. Al die verwende mormels die sportwagens en Bentley's voor hun verjaardag krijgen
Oh, toen je daar eerder een opmerking over maakte dacht ik dat je dat heel anders bedoelde (als in dat je iemand zo'n stommeling vond dat je hem hersendood noemdequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
Waarom gaan er ook mensen te jong dood. Nou ja, hersendood, in mijn ogen 1 pot nat.
Nou, orde van de dag maar weer.
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Had je gelezen over de stampij die mijn vee heeft gemaakt tijdens de vakantie?Tante Takke heeft het er druk mee gehad. Maar is wel beloond met libelles, muizen en een kikker.
![]()
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuke plaatjes heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |