quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet echt nog even terugschakelen naar het normale leven merk ik en ik laat de vermoorde baby discussie wat aan me voorbij gaan. Maar brrrr...![]()
![]()
Van mijn katten mag ik trouwens niet meer op vakantie: Satsu at niet als de buurtjes het eten gaven en Yoko heeft blaasontsteking gekregen dus daar mocht dinnetje nog voor naar de DA. Ze is nu bijna klaar met haar kuurtje.![]()
En inmiddels is iedereen bij me langs geweest voor een kroel en een knuffel (Satsu lag binnen 5 minuten op zijn favo plek onder zijn dekentje op de bank) en ligt het nu in diverse stadia van gelukzaligheid in de woonkamer te slapen.
![]()
[/egopost]
Ze zullen wel heel blij zijn dat je weer thuis bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels is iedereen bij me langs geweest voor een kroel en een knuffel (Satsu lag binnen 5 minuten op zijn favo plek onder zijn dekentje op de bank) en ligt het nu in diverse stadia van gelukzaligheid in de woonkamer te slapen.
![]()
Nee, maar het al wel klaargemaakt. Ik ruik de lucht van het eten dus al maar moet nog eventjes wachtenquote:
quote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En das dus Heleentje.
Mooie vrouw nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En das dus Heleentje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit gooide Heleen van Royen op d'r Twitter ofzo. Stond op GeenStijl
Geinig mens hèquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Net nog '24 uur met' met haar gekeken, omdat Pisces het er over had. Was leuk!
Eet smakelijkquote:
Hoe oud is ze, weet jij dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziet er idd niet verkeerd uit nee
SNACKBAR????quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de snackbar wiki, jij of ik?
Tis aan de overkant rustig, zit iedereen nog te eten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef D. het volgende:
Dit is vast een populaire SC aangezien ie steeds bovenaan in de AT staat
Ik geloof dat de meeste andere plannen hebben voor vanavondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis aan de overkant rustig, zit iedereen nog te eten?
Is Benny ook de hort op?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste andere plannen hebben voor vanavond
Benny is op vakantiequote:
Ah okequote:
Ik ga ze zo aan Heer G laten zienquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Greys, in zo'n land kun je haast alleen maar mooie foto's maken.Het is echt een aanrader!
Ik heb nog een stuk of 10 regenboogfoto's van die waterval.![]()
Echt, ik kan bijna niet geloven dat die ouders van niks wisten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Ah, toen haar baas iets vroeg over haar zwangerschap (het was dus wél zichtbaar, hoe kunnen die ouders het dan zogenaamd niet gemerkt hebben en wordt dat geloofd) zei ze dat ze draagmoeder was.
Huh wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Laat iedereen eens van Kinderdijk afblijven
Het is zo'n heerlijk truttig kneuterige plek. En nu gaan ze er een soort pretpark van maken
Was net op het journaal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat?
Catwat een gaaaave foto's!!!
Oh bah het is zo'n leuke plek, maar dan hoeft het niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Was net op het journaal!
Er moet straks entree betaald worden enzo en er komen gebouwen om het publiek voor te lichten en weet ik veel wat. De bewoners zijn boos.
*op rug klopt*quote:
Ik zeg nog heel ff niets heb ik besloten, anders wil hij in november naar IJsland ipv naar Egyptequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Zeker doen Greys! Ik ben ook Schotland fanaat maar IJsland heeft zelfs nog een beetje meer.
En er zijn weinig mensen! Je kunt rustig een uur wandelen en maar 2 mensen tegenkomen. Op een afgebakend pad dus he? Of op de hoofdweg rijden en in een half uur 3 auto's tegen komen.
Mamaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
*op rug klopt*
[..]
Ik zeg nog heel ff niets heb ik besloten, anders wil hij in november naar IJsland ipv naar Egypte
En ik wil zon en warmte. Dan in het voorjaar maar naar IJsland
Egypte!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
*op rug klopt*
[..]
Ik zeg nog heel ff niets heb ik besloten, anders wil hij in november naar IJsland ipv naar Egypte
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mama![]()
En dan nu een sigaretje opsteken
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
*op rug klopt*
[..]
Heb je al een hotel gekozen dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Egypte!Kun je niet de eerste week van december gaan, dat we elkaar dan 'toevallig' tegenkomen?
Daar eet ze toch maar drie happen van en dan zit ze volquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Greys, de McFlurry Stroopwafel is terug!
Nee joh, dat doen we altijd lastminutequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al een hotel gekozen dan?
Want ik kan nog schuiven
Dat zou echt de grap van de eeuw zijn, als we 'toevallig' allebei daar zouden zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, dat doen we altijd lastminute. Maar het lijkt me wel hilarisch en gezellig!
![]()
Wel een hele leuke grap!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou echt de grap van de eeuw zijn, als we 'toevallig' allebei daar zouden zijn![]()
Deze ben ik dus al geweest en is echt hemels. Sla hem even op, gewoon, voor de grap enzo
Dat hotel waar ik met zusje geweest was is gebouwd om twee lagunes. Dus iedereen zit aan het water. Da's echt zo geweldigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een hele leuke grap!![]()
Mooi hotel, trouwens! Wil je daar weer heen gaan dit jaar dan? Ik ben naar deze geweest, in Sharm-el-Sheikh
Mijne had ook een eigen huisrif. Kon je naast snorkelen ook wel duiken trouwens, maar dat hebben we niet daar gedaan maar in een beschermd natuurgebied onder waterquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Oh de reden trouwens dat ik er nog wel eens heen zou willen op zich is dat het een eigen huisrif heeft en dat is voor een niet-duiker als ik wel zo fijn, dat je er meteen voor de deur kunt snorkelen als in een aquarium.
Die waar jij geweest bent ziet er ook goed uit! Was die ook All Inclusive? Ik had nooit verwacht dat dat zo goed zou kunnen zijn trouwens, het was echt perfect dat eten
Weet je nog wat je kwijt was ongeveer per persoon?
Deze was rond de 580 euro, 8 dagen, all inclusive.
Ik vond het ideaal dat ook alle drankjes er bij in zaten, heel de dag op het strand (je loopt je huisje uit en 7 meter verder ga je op je ligbed liggen aan de lagunequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijne had ook een eigen huisrif. Kon je naast snorkelen ook wel duiken trouwens, maar dat hebben we niet daar gedaan maar in een beschermd natuurgebied onder water![]()
Wij hadden half-pension en het ontbijt en avond eten was echt helemaal top! Het eten krijgt op deze site maar een 6.8 en dat vind ik echt onvoorstelbaar!
Wij hadden dus 8 dagen half-pension voor 420 euro. Sharm is iets langer vliegen, volgens mij.
Jeetje dan ga ik ze nu ook opslaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Oh de reden trouwens dat ik er nog wel eens heen zou willen op zich is dat het een eigen huisrif heeft en dat is voor een niet-duiker als ik wel zo fijn, dat je er meteen voor de deur kunt snorkelen als in een aquarium.
Die waar jij geweest bent ziet er ook goed uit! Was die ook All Inclusive? Ik had nooit verwacht dat dat zo goed zou kunnen zijn trouwens, het was echt perfect dat eten
Weet je nog wat je kwijt was ongeveer per persoon?
Deze was rond de 580 euro, 8 dagen, all inclusive.
Whehehehehe, geeft niet, maar ik kon even ergens niet opkomenquote:
Ja, je moet wel goed zoeken trouwens! Niet naar een hotel gaan met minder dan een cijfer acht. Maar dan zit je er echt heerlijk, het is er ook altijd lekker weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ideaal dat ook alle drankjes er bij in zaten, heel de dag op het strand (je loopt je huisje uit en 7 meter verder ga je op je ligbed liggen aan de lagune) en dan overal kleine rieten huisjes waar je drinken kon halen. En de cocktails 's avonds zaten er ook bij
Ik had er van te voren echt een hard hoofd in, in dat eten in die hotels in Egypte, maar dat valt dus nogal mee, bij jou dus ook!
Heerlijk is dat jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ideaal dat ook alle drankjes er bij in zaten, heel de dag op het strand (je loopt je huisje uit en 7 meter verder ga je op je ligbed liggen aan de lagune) en dan overal kleine rieten huisjes waar je drinken kon halen. En de cocktails 's avonds zaten er ook bij
Ik had er van te voren echt een hard hoofd in, in dat eten in die hotels in Egypte, maar dat valt dus nogal mee, bij jou dus ook!
*steekt hand op*quote:
Dat is echt heerlijk ja. In november of december of vroeg in het jaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje dan ga ik ze nu ook opslaanlekker voor en pre or aftersummer.
YESquote:
Oh heb je nog een plekje over? Mijn Mr wil nog steeds niet vliegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk ja. In november of december of vroeg in het jaar.
En weet je wat daar ook zo zalig is? Dat het overdag dan wel lekker warm is gewoon, bikiniweer, maar dat je 's avonds echt een vestje aan moet omdat het dan lekker afkoelt altijd!
Dus 's nachts lig je ook nooit te puffen. Eigenlijk heb je 's nachts de airco echt niet nodig.
Waarom wil hij ook alweer niet vliegen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh heb je nog een plekje over? Mijn Mr wil nog steeds niet vliegen
Wil in september echt met de auto nog een beetje zon,zee zien.
Hij durft niet meer, hij zat altijd al met zweet in zijn handen maar nu wil hij helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom wil hij ook alweer niet vliegen?
Het is niet eens zo lang vliegen, uurtje of vier.
Uhmmm... ik weet het niet precies, is die niet doodgegaan of zo? Ik kan me even geen beeld bij haar vormen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
YES
Is Scanlon nog met die ene vrouw??? Weet jij dat? Of was daar iets mee gebeurd?
Oh, heerlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhmmm... ik weet het niet precies, is die niet doodgegaan of zo? Ik kan me even geen beeld bij haar vormen.![]()
En Greys: IJsland in november is geen aanrader. Koud, sneeuw en je kun het halve eiland niet bereiken. Doe dan maar lekker Egypte.![]()
De volgende keer wil ik wel in de winter terug: sneeuwdingen doen en het noorderlicht zien.![]()
Maar voor nu ga ik genieten van de invallende duisternis. In IJsland deden ze verdorie de zon niet uit tot ruim na middernacht!
Ohquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij durft niet meer, hij zat altijd al met zweet in zijn handen maar nu wil hij helemaal niet meer.
Op wat twijfels na dandus we blijven 1 jaar uit het vliegtuig.
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Dat jouw meneer piloot is, was dus een grapje?Ik geloofde dat altijd
Meh, als je om half 12 in slaap valt met daglicht en standaard om 4 uur 's nachts (met daglicht) wakker wordt ga je het minder waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
quote:
Er was ooit iets met een zonnebril.quote:
Het was inderdaad om een opmerking over die zonnebril!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was ooit iets met een zonnebril.
En toen zei iemand iets over een pilotenbril, of hij piloot is en jij zei ja volgens mij
Maar dat was dan vast spraakverwarring
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was ooit iets met een zonnebril.
En toen zei iemand iets over een pilotenbril, of hij piloot is en jij zei ja volgens mij
Maar dat was dan vast spraakverwarring
+1!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat nooit meegekregen, maar ik vind het nu al grappig
Oh, dat wist ik!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan dacht ik vast dat het een geintje was.
Nee hij is tekenaar van gebouwen en verdeelt het werk over zijn afdeling en bezoekt de verschillende projecten, hij was elektricien daarvoordus geen piloterij.
Welk net kijk jij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ken die kale gast ergens van.
Zat hij niet in het eerste seizoen van daten in het donker?
Sorry, verkeerde topic, ik kijk sbs6.quote:
Ga zo even kijken, na Popstarsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf 0.30 gaan ze het podium op en 1.28 dan begint het gesnotter hier
Ik ben er aan toequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je er morgen vroeg uit of ben je er gewoon aan toe?
Trust!
Gek zeker, even wennen weerquote:
Nou, wij waren overdag (voor ons doen) zo actief, en eindigden vaak in plaatsjes waar 's avonds geen klap te doen was dat om half 10 de luikjes soms al dicht gingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek zeker, even wennen weer
Ging je daar dan ook nooit eerder slapen, zolang het nog licht was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |