SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mensen een cd-tje van 1000 foto's van IJsland willen moeten ze het maar zeggen.![]()
Mijn wasjes zijn inmiddels bijna klaar en Naartjie en Yoko hebben arm in arm naast me op de bank liggen slapen. All is well dus.Nu nog afwachten of de ouders vandaag nog hun opwachting maken, ik wil eigk nog boodschappen doen.
En heb ik een Buzzer test gemist?Ik heb wel de Lumea in huis, via Insiders.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Ml/etje zwanger?
Volgens ons wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan sluit ik me bij jullie aan.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Sjampanje gedronken en Gigi Ravelli gezien![]()
Wa hedde ge gedoan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee valt mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Wa hedde ge gedoan?
En is ze echt zo klein?
Prima, Graag gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen deed ik mijn ogen dicht. Als je het over de avond had, dat ga ik hier niet neer zetten. Dank voor uw begrip.
En dat is de beste manier. ben net terug van een stuk fietsen, het maakt je kop lekker leegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap wel meer niet, maar dan maak ik me er nog niet druk om. Soms moet je even iets kwijt, van je afschrijven. Wees blij dat het in een zin was, in plaats van een proza.
En nu ga ik aan de spinning, daarna is het helemaal voorbij, gewoon extra frusti fietsen
Gigi Ravelliquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu moet ik gaan Googlen zeker?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn kop is leeg, mijn benen nu ook. Een voordeel voor de sportclub: ze moeten binnenkort 1 nieuwe spinningfiets bestellen, diegene waar ik het meest op zit begint te roestenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:33 schreef crv het volgende:
[..]
Prima, Graag gedaan
[..]
En dat is de beste manier. ben net terug van een stuk fietsen, het maakt je kop lekker leeg![]()
Succes
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Ml-etje zwanger?
Hoe heb je geslapen Cat, genoten van de donkere nacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mensen een cd-tje van 1000 foto's van IJsland willen moeten ze het maar zeggen.![]()
Mijn wasjes zijn inmiddels bijna klaar en Naartjie en Yoko hebben arm in arm naast me op de bank liggen slapen. All is well dus.Nu nog afwachten of de ouders vandaag nog hun opwachting maken, ik wil eigk nog boodschappen doen.
En heb ik een Buzzer test gemist?Ik heb wel de Lumea in huis, via Insiders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Gave actie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee valt mee.
Er was een actie van HTC, er zou vandaag om 12:00 precies een telefoonwinkel in Den Haag 'op slot' gaan, en iedereen die dan binnen was die kreeg een HTC Wildfire. Dus ik met die van mij erheen (en er kwam nog een maatje van me later naar DH). Dus wij even gezocht en gezocht, eerst niks te vinden welke het was. Voor 12en natuurlijk vrij rustig en het konden diverse ketens zijn (Belcompany, Phone House, T-Mobile, Vodafone etc. etc.). Dus opgesplitst, en toen zag die van mij net om 11:50 ofzo een stel modelletjes in HTC pakjes lopen dus zij erachteraan, en mij gebeld. Dus ik en die vriend er ook heen en zaten we in de goede winkel en kwam Gigi Ravelli met een cameraploegje binnen en kreeg iedereen zo'n telefoon
Die kerel links baalt dat ie niet naast Gigi staatquote:
Ll baalt dat hij aangestoten werd bij het nemen van de fotoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel links baalt dat ie niet naast Gigi staat
Die zijn daarna met een hele groep met haar op de foto geweest geloof ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het is het wat compactere broertje van de Legend en Desire. Qua CPU/RAM gelijk aan Legend, maar iets minder qua schermquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:42 schreef Pheno het volgende:
leuk apparaatje, is dat de opvolger van de Desire? Of moet ik dat anders zien? Ik ben smartphone n00b, dus ik heb geen idee waar ik ze moet plaatsen
Oh nee hoor, ik hoef niet zo nodig met Gigi op de fotoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ll baalt dat hij aangestoten werd bij het nemen van de foto
Ik moest ook al lachen om z'n kop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was jij er ook?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:46 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Die zijn daarna met een hele groep met haar op de foto geweest geloof ik
Ja, ik was diegene die die modellen met HTC jasjes gezien heeftquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest ook al lachen om z'n kop.
[..]
Was jij er ook?
Het was heerlijk donker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heb je geslapen Cat, genoten van de donkere nacht?
Ben jij Die Van Hem?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja, ik was diegene die die modellen met HTC jasjes gezien heeft
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben jij Die Van Hem?![]()
Feli met de beide foons...gave actie
Hé wat gaaf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een hele concept is blijkbaar
Thnx
Helleuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaar
Thnx
*opraaptquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé wat gaaf.
Ik zat net ff in je profiel te neuzen en toen viel er al een kwartje.
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ja ik hoor net dat dat een heel concept is blijkbaar
Thnx
Hoest met Tom?quote:
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beestenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ze is ook benieuwd naar de nieuwe telefoon
[ afbeelding ]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.quote:
Ook alles wat oud is, is interessant voor die beesten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beesten
En vooral verpakkingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles wat nieuw is, is interessant voor die beesten
Als het maar beweegt, of reflecteert of ergens naar ruiktquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook alles wat oud is, is interessant voor die beesten.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
En kan de hele meute al een beetje met elkaar over weg / tegelijk eten e.d. ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.
Hij stuiterbalt weer als vanouds door het huis![]()
Ja Cat, nog een selectiequote:Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
Oh da's goed om te horen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom doet het weer prima; hij bleek wel een ontsteking te hebben door z'n onderhuidse hechtingen, maar met een AB-kuurtje was dat gelukkig weer snel verholpen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuke plaatjes heb.quote:Krijgen we nog meer foto's van jullie faakaaaansie?
Helleuquote:
Ik heb m'n sapjes binnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:03 schreef D. het volgende:
Ik ben al een paar uur Buzzer en nog steeds geen pakketjes
Wat voor sapjes?quote:
Ik ookquote:
van buzzer.nlquote:
ook op sapjes, maar die komen nog nietquote:En waar zit jij op te wachten D.?
Vertelquote:Oh, ik zit ook ergens op te wachten bedenk ik me nu net!
Wat zijn dit voor bijzondere sapjes dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik was te laat met de inschrijving EN met de extra inschrijving
Extra inschrijving?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik was te laat met de inschrijving EN met de extra inschrijving
Hoooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii!quote:
is toch lievquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
ook altijd leuk..als de kat met zijn regenvacht op schoot komt zitten.
En maar kopjes geven en lief doen, hij wil gewoon dat ik hem droogwrijf
En jij trapt er inquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
ook altijd leuk..als de kat met zijn regenvacht op schoot komt zitten.
En maar kopjes geven en lief doen, hij wil gewoon dat ik hem droogwrijf
Ik heb een nieuwe teliefooonnnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii!
Ja, maar je kan per product inschrijvenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Extra inschrijving?
En hoezo te laat, jij hebt toch al eens iets gehad?
Ik was aan het teruglezen, cool!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe teliefooonnn
3 soorten powerfruitquote:
Ja?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik zit ook ergens op te wachten bedenk ik me nu net!
Ja, op parfumquote:
Welke?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op parfumHad ik besteld van de week, bedenk ik me net!
Ff wennen, maar komt goed. Lekker fijn ding, reageert snel, fijn tutsskrien, werkt heel natuurlijk met Androidquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was aan het teruglezen, cool!
Doet ie het al?
Ken ik alleen van naam, niet van geur, maar ziet er veelbelovend uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chloe![]()
Heeft zelfs een eigen websitehttp://www.chloeparfum.co.uk/
Hmm ja het schijnt iets met rozen te maken te hebben maar ik vind het meer naar schone was ruikenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken ik alleen van naam, niet van geur, maar ziet er veelbelovend uit
Ow bah, ik haat touch screenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff wennen, maar komt goed. Lekker fijn ding, reageert snel, fijn tutsskrien, werkt heel natuurlijk met Android![]()
Ja ik was er ook eigenlijk van afgestapt, maar deze werkt (vooralsnog) heerlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah, ik haat touch screen
Maar fijn dat je er blij mee bent
Wat is multi-touch? En jij hebt vast geen Palmquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik was er ook eigenlijk van afgestapt, maar deze werkt (vooralsnog) heerlijken is ook multitouch, dus das fijn
Dat is inderdaad fijn danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik was er ook eigenlijk van afgestapt, maar deze werkt (vooralsnog) heerlijken is ook multitouch, dus das fijn
Nee HTCquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is multi-touch? En jij hebt vast geen Palm
En datquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb meerdere Palmpjes gehad de laatste jaren, voordat er touchscreen mobieltjes warenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wat je op een Iphone hebt, toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee HTC![]()
Dat je het scherm op meerdere plekken kan aanraken, zodat je bijvoorbeeld 'pinch-to-zoom' kan doen e.d.
Oh, beviel dat? Ik heb er nu eentje via mijn werk, de Palm Treo Pro, ook een touchscreen...Ik word helemaal gek van dat ding. Sowieso is het volgens mij niet het beste model dat ze hebben. Loopt steeds vast, onhandig in het gebruik en ik ben ook nog eens erg ongeduldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere Palmpjes gehad de laatste jaren, voordat er touchscreen mobieltjes waren
The Ex-Effect, ofzo...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat een zalig fout programma op MTV!
Twee exen van elkaar, die dan in een villa met zwembad en jacuzzi enzo worden gegooid voor een weekend (geloof ik). En hun nieuwe partners zitten dan samen en krijgen dan af en toe flitsen van beelden te zien uit de villa, hoe hun partners zich gedragen.
En er staat een lamp en hoe feller die brandt, des te 'more touching' is going on
Dus daar kunnen ze ook naar kijken. En ze worden er helemaal gek van.
Wie doet toch vrijwillig mee aan dat soort dingen
Ja maar, dat weten ze toch niet van tevoren dacht ik?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat een zalig fout programma op MTV!
Twee exen van elkaar, die dan in een villa met zwembad en jacuzzi enzo worden gegooid voor een weekend (geloof ik). En hun nieuwe partners zitten dan samen en krijgen dan af en toe flitsen van beelden te zien uit de villa, hoe hun partners zich gedragen.
En er staat een lamp en hoe feller die brandt, des te 'more touching' is going on
Dus daar kunnen ze ook naar kijken. En ze worden er helemaal gek van.
Volgens mij is touchscreen met geen enkel merk handig als je ongeduldig bentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, beviel dat? Ik heb er nu eentje via mijn werk, de Palm Treo Pro, ook een touchscreen...Ik word helemaal gek van dat ding. Sowieso is het volgens mij niet het beste model dat ze hebben. Loopt steeds vast, onhandig in het gebruik en ik ben ook nog eens erg ongeduldig
Zo gek vind ik het niet als je je partner zijn of haar ex volledig af ziet werkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat die nieuwe partners seks hadden uit wraak
Ik vraag me telkens af hoeveel geld ze er voor krijgen, zal wel een leuk bedrag zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja die heb ik ook gezien! Maar toen viel het volgens mij wel mee met wat er tussen de ex-geliefdes aan de hand was. Maar kom op, dat programm amoet toch vooropgesteld plan zijn. Dit pik je toch niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, dat weten ze toch niet van tevoren dacht ik?
Sowieso niet dat die nieuwe partners meekijken?
Ja dat inderdaad, Iphone was er een van de eerste meten, slepen, figuurtjes, 'knijpen' om te zoomen met foto's webpagina's e.d.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wat je op een Iphone hebt, toch?
Ik raak in paniek van dat soort dingen
Ik had het nog nooit gezien, ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Ex-Effect, ofzo...
Ja, één keer gloeide die lamp de hele nacht en dan de volgende ochtend stellig ontkennen dat er iets is gebeurd hè
Die exen zeiden net wel tegen elkaar dat hun vriendje/vriendinnetje nu zó boos en jaloers zullen zijn. Dus ik denk dat ze het wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, dat weten ze toch niet van tevoren dacht ik?
Sowieso niet dat die nieuwe partners meekijken?
Ik ga weer terug naar mijn N95 en de papieren zakagenda met vulpenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is touchscreen met geen enkel merk handig als je ongeduldig bent
Ik gebruik m'n laatste Palm niet (meer), was voorheen voornamelijlk een zakagenda met al m'n notities en dingetjes.
Heb nu een Nokia N97, met touchscreen.
Die heb ik ook, de 8GB versie, echt een fijn toestelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar mijn N95 en de papieren zakagenda met vulpen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gezien, ik vind het geweldig![]()
Ik vind My Sweet Sixteen (o.i.d.) erg leuk. Al die verwende mormels die sportwagens en Bentley's voor hun verjaardag krijgenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gezien, ik vind het geweldig![]()
Idd, hoe erg ze zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind My Sweet Sixteen (o.i.d.) erg leuk. Al die verwende mormels die sportwagens en Bentley's voor hun verjaardag krijgen
Oh, toen je daar eerder een opmerking over maakte dacht ik dat je dat heel anders bedoelde (als in dat je iemand zo'n stommeling vond dat je hem hersendood noemdequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
Waarom gaan er ook mensen te jong dood. Nou ja, hersendood, in mijn ogen 1 pot nat.
Nou, orde van de dag maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |