abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:40:28 #101
123170 alors
zlata1234
pi_84950727
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
En dan vier keer bevallen (zonder hulp?) zonder dat iemand het merkt/ziet/hoort.

Net op het journaal... de politiewoordvoerder zei dat de ouders zeggen niets te weten van zwangerschappen en bevallingen en dat de ouders geloofd worden.
Dat kan ik me dus ook niet voorstellen he, zeker niet bij een 17 jarige...
know'm sayin?
word? word.
pi_84950758
En de eerste keer was ze 17 en dan bevallen zonder hulp en zonder dat iemand het merkt.
Je eerste kind gaat ook niet zo snel.
pi_84950847
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat riep ik nog net niet hardop tegen de tv net.
En gaf-ie antwoord?
pi_84951194
Nou ja, het is eerder gebeurd he. Met die Marike in Enschede. Die ouders hadden dat ook niet gemerkt.
Misschien inderdaad flinke plank voor hun kop, geloofden hun dochter misschien blind.
Of ze er mee te maken hebben gehad vind ik wat vergezocht.
Het kán, maar tot nu toe waren al die babymoorden gepleegd door moeders die ziek in hun hoofd waren en had de omgeving er niks mee te maken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:01:45 #105
163650 Greys
pi_84951463
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En gaf-ie antwoord?
Wat snap je niet aan 'nog net niet'? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:02:19 #106
163650 Greys
pi_84951482
En weer bevestiging op het journaal dat de ouders niet worden verdacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:03:12 #107
163650 Greys
pi_84951517
"Er wordt een onderzoek gedaan naar wie er eventueel als vader van de babies verantwoordelijk is'.

'Eventueel'?? Er is sowieso *een* vader, lijkt me :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84951633
Lekkere aanstelleritis in dat dorp Nijbeets, zie ik net op het journaal :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:07:49 #109
163650 Greys
pi_84951675
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekkere aanstelleritis in dat dorp Nijbeets, zie ik net op het journaal :')
Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.
Kortom, haar baas zag duidelijk wel dat ze zwanger was, maar haar ouders niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84951764
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.
Oh.. tot in die details weet ik het niet eens. Ik zag weer zo'n journalist die vragen in de buurt ging stellen. Daar gaan mijn haren van overeind staan altijd.

Verder boeit het me allemaal geen kont dit. Al had ze er 16 plat geprakt met een vork.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2010 20:10:50 ]
pi_84951842
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.
Bij je ouders kun je nog een wijde trui oid aantrekken en zeggen dat je wat bent aangekomen.
Leaf
pi_84951865
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

Verder boeit het me allemaal geen kont dit. Al had ze er 16 plat geprakt met een vork.
Maarre, waarom reageer je hier dan?
pi_84951886
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.
Bij je ouders kun je nog een wijde trui oid aantrekken en zeggen dat je wat bent aangekomen.
Ervaringsdeskundige dit *O*
pi_84951912
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige dit *O*
Nee. Logisch nadenken.
pi_84951924
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dit dus ook ja..Als je zoiets toch een keer doet, dan zorg je er toch voor dat je zoiets verschrikkelijks nooit meer hoeft te doen?!
Gewoon totaal psychotisch ofzo na de eerste bevalling kan ook.
Zwanger geraakt, oeh leuk een kindje, kind komt. Knapt iets in het hoofd waardoor ze het niet wil en vermoordt het kind en zet het in koele bloede op zolder. Gaat vervolgens verder met het leven want het draadje is tijdelijk gerepareerd. Maar er is een ervaring van een kind geweest dus wil graag opnieuw zwanger worden en doet hier alles voor want een kindje is zo leuk, ervaring van het zwanger zijn is er. Kind geboren, knapt weer iets. Enz.

Ben benieuwd of ze zelf uberhaupt nog wel wist van de koffers of dat dit ook voor haar een zwart gat is.
pi_84951931
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Logisch nadenken.
Oh shit.. daar zuig ik verschrikkelijk in. -O-
pi_84951962
quote:

[..]

Ze woont nog thuis, hoe verberg je dat?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_84951970
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maarre, waarom reageer je hier dan?
Omdat ik me weer ergerde aan het "drama" tijdens het journaal.
pi_84951989
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat lukt NIST wel joh ;) :D
pi_84952016
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef -0- het volgende:

[..]

Gewoon totaal psychotisch ofzo na de eerste bevalling kan ook.
Zwanger geraakt, oeh leuk een kindje, kind komt. Knapt iets in het hoofd waardoor ze het niet wil en vermoordt het kind en zet het in koele bloede op zolder. Gaat vervolgens verder met het leven want het draadje is tijdelijk gerepareerd. Maar er is een ervaring van een kind geweest dus wil graag opnieuw zwanger worden en doet hier alles voor want een kindje is zo leuk, ervaring van het zwanger zijn is er. Kind geboren, knapt weer iets. Enz.

Ben benieuwd of ze zelf uberhaupt nog wel wist van de koffers of dat dit ook voor haar een zwart gat is.
Die Marike uit Enschede wist het geloof ik wel hoor. Maar ze kon verder geen verklaring geven voor waarom ze het had gedaan en had ook geen spijt betuigd verder. Tijdens de rechtzaal zat ze er in ieder geval bij alsof het over een ander ging dan over haar heb ik gelezen.
Waren ook wat psychische stoornissen geconstateerd bij haar.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:20:10 #121
163650 Greys
pi_84952129
quote:

[..]

Haar ouders zagen haar ook elke dag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84952167
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

ow dat wist ik niet...
Lullen als brugman en naieve ouders?
Leaf
pi_84952218
Ook Marike verborg haar overleden kinderen bij haar ouders:

http://www.refdag.nl/nieu(...)_als_moeder_1_350220
pi_84952815
Mijn vriendin komt uit het zelfde dorp en is 2 jaar ouder en kent haar niet goed, maar weet wel precies wie het is.

Wat ik gehoord heb, behoorde ze tot een groepje meisjes dat hard bezig is geweest om alle jongens in het dorp af te werken, dus de kans is groot dat er ook nog eens verschillende vaders zijn. En ze was niet extreem dik (ik heb foto's voor mijn neus), noch een figuur waar het ervan afdroop dat er wat steekjes los zaten.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_84952931
Foto's?
Meerdere?

Posten! :9~
pi_84953005
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die Marike uit Enschede wist het geloof ik wel hoor. Maar ze kon verder geen verklaring geven voor waarom ze het had gedaan en had ook geen spijt betuigd verder. Tijdens de rechtzaal zat ze er in ieder geval bij alsof het over een ander ging dan over haar heb ik gelezen.
Waren ook wat psychische stoornissen geconstateerd bij haar.
Het kan ook goed dat ze het wel wist hoor, zelfs dan kan je het vaker doen inderdaad, wilde alleen even aangeven dat het helemaal niet zo opvallend is dat het vaker gebeurt en gaf een mogelijke reden daarvoor.
pi_84953047
Overigens, het was haar baas die de boel getipt heeft.
Geloof niets, denk zelf.
pi_84953102
Het is idd een erg vreemd verhaal. Vier keer zwanger, zelfstandig bevallen en de baby's wegwerken, ouders die niks doorhebben maar wel anderen die zien dat ze zwanger is. Hier moet toch wel meer achter zitten?
pi_84953162
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is idd een erg vreemd verhaal. Vier keer zwanger, zelfstandig bevallen en de baby's wegwerken, ouders die niks doorhebben maar wel anderen die zien dat ze zwanger is. Hier moet toch wel meer achter zitten?
Daar komen ze dan wel achter. En je hebt altijd ouders die alles geloven wat hun kinderen hun wijsmaken.
Wel raar dat ze op haar 25ste nog thuis woonde, als tandartsassistente. Zo slecht verdient dat niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:48:35 #130
862 Arcee
Look closer
pi_84953166
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Ja, je ligt boven te bevallen, stopt je baby in een koffer, gaat naar beneden en schuift aan tafel om te eten?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84953223
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Foto's?
Meerdere?

Posten! :9~
Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vent heeft er trouwens niets mee te maken, maar het is in deze context wel een typische foto.
Geloof niets, denk zelf.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:50:20 #132
163650 Greys
pi_84953225
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, je ligt boven te bevallen, stopt je baby in een koffer, gaat naar beneden en schuift aan tafel om te eten?
Raar he?
Maar het kan ook weer zijn dat ze dan zei dat ze een weekendje met een vriendin weg ging ofzo. En dan in een hotel ging bevallen en dan de baby in een koffertje mee terug nam.
Hoewel ik dus ook denk dat die ouders gewoon overal vanaf wisten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84953249
Laat maar. Het was wel een slet eerste klas, samen met nog een groepje er om heen.
Geloof niets, denk zelf.
pi_84953253
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef defamai het volgende:

[..]

Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vent heeft er trouwens niets mee te maken, maar het is in deze context wel een typische foto.
Laten we hopen dat dat haar oom of haar pa is ofzo. :')
Inderdaad verder een doodnormale meid.
pi_84953326
quote:

[..]

En er liggen gewoon jaren lang babylijkjes bij hun op zolder :{
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:54:27 #136
862 Arcee
Look closer
pi_84953391
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Raar he?
Maar het kan ook weer zijn dat ze dan zei dat ze een weekendje met een vriendin weg ging ofzo. En dan in een hotel ging bevallen en dan de baby in een koffertje mee terug nam.
Scherp, dat zou gelijk die koffers verklaren. :{

Hoewel, waarom mee terugnemen?

Bizar allemaal. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84953410
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En er liggen gewoon jaren lang babylijkjes bij hun op zolder :{
Nogmaals, dat was met die Marike H dus ook.

Misschien lijkt het best veel op elkaar. Qua uiterlijk lijken ze op elkaar, en dus zijn ze ook allebei losbollen.
pi_84953414
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad verder een doodnormale meid.
Tja, geestelijke gestoordheid is niet te zien hè, de normaalste en mooiste buitenkanten hebben het.
pi_84953442
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef -0- het volgende:

[..]

Tja, geestelijke gestoordheid is niet te zijn hè, de normaalste en mooiste buitenkanten hebben het.
Weet ik, maar daarom mag ik het toch zeggen?
pi_84953500
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Weet ik, maar daarom mag ik het toch zeggen?
Tuurlijk, maar er zijn nog genoeg mensen die dat wel denken, vandaar dat ik het ook nog maar even zei. :)
Ook niet zo vreemd hoor, in je verbeelding zie je toch al gauw een heel eng iemand voor je, dat komt volgens mij omdat je wilt niet dat ogenschijnlijk doodgewone mensen in staat zijn zulke dingen te doen, dat maakt het immers alleen maar enger.
  Admin vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:58:33 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84953554
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:39 schreef defamai het volgende:
Mijn vriendin komt uit het zelfde dorp en is 2 jaar ouder en kent haar niet goed, maar weet wel precies wie het is.

Wat ik gehoord heb, behoorde ze tot een groepje meisjes dat hard bezig is geweest om alle jongens in het dorp af te werken, dus de kans is groot dat er ook nog eens verschillende vaders zijn. En ze was niet extreem dik (ik heb foto's voor mijn neus), noch een figuur waar het ervan afdroop dat er wat steekjes los zaten.
Je bent verkeerd, je moet voor dit soort non nieuws bij de telegraaf zijn :W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_84953561
Die Marike H had trouwens ook al vaker abortusklinieken bezocht. Misschien deze dame ook wel.
pi_84953604
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom mag ie dat niet zeggen?
  Admin vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:00:01 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84953620
Die franse echtgenoot recent wist toch ook niet dat z'n vrouw 8 babies vermoord had laat staan gekregen?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_84953621
quote:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Geloof niets, denk zelf.
pi_84953720
quote:

[..]

Heb jij de FP nooit gelezen hier. Pfff
  Admin vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:06:39 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84953907
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom mag ie dat niet zeggen?
Omdat het achterlijk geroddel is misschien?!

quote:

Wat ik gehoord heb, behoorde ze tot een groepje meisjes dat hard bezig is geweest om alle jongens in het dorp af te werken, dus de kans is groot dat er ook nog eens verschillende vaders zijn.

pi_84954047
Hoe wil/kan je zoiets verbergen?
En dan heb je altijd nog die stellen die dolgraag één kind willen, maar hem niet kunnen
krijgen.
Think I'm getting sick...... :{
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:12:11 #149
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_84954146
Tja, Friesland.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:20:26 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_84954502
Jezus, derde geval in 1 maand dat ontdekt is. Weird!
Dat zoiets (in je eentje bevallen, kind doodmaken/laten versterven, en ergens verstoppen) 1x gebeurt kan ik heel heel heel misschien snappen. Hormonen en stress kunnen rare dingen met mensen doen.

Maar als je dan nog 3x zwanger wordt...Waarom geen anticonceptie. Of, als het al te laat is, een abortus? Het is zo makkelijk om hulp te krijgen tegenwoordig. Abortusklinieken werken anoniem en het gaat niet via de verzekering...Dus waarom dan helemaal voldragen? Ik snap het gewoon niet!
pi_84954584
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg, dat ze precies weet wie het is, met wie ze omgaat en wat ze daar doet. Ze gaat er alleen niet persoonlijk mee om (om de doodsimpele reden dat ze net een paar jaar jonger is.)

Daarnaast, logisch he, dat ik het gehoord heb, maar wel van de persoon die op 30 cm afstand van me zit.
Geloof niets, denk zelf.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:25:09 #152
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_84954677
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:22 schreef defamai het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg, dat ze precies weet wie het is, met wie ze omgaat en wat ze daar doet. Ze gaat er alleen niet persoonlijk mee om (om de doodsimpele reden dat ze net een paar jaar jonger is.)

Daarnaast, logisch he, dat ik het gehoord heb, maar wel van de persoon die op 30 cm afstand van me zit.
jij laat precies zien wat het probleem van Friesland is. Een provincie vol kutboeren die de klok hebben horen luiden. En elk moment aangrijpen om die grote muil open te trekken.
pi_84954812
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

jij laat precies zien wat het probleem van Friesland is. Een provincie vol kutboeren die de klok hebben horen luiden. En elk moment aangrijpen om die grote muil open te trekken.
Laat ik nu toevallig zelf geen Fries zijn :').

Maar even ontopic: Dat het meisje nogal van de 'losse contacten' was, was ook op het nieuws te zien, dus ga mij er lekker niet op aanvallen.
Geloof niets, denk zelf.
pi_84955197
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

:')
pi_84955376
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
4x zwanger en niemand die iets door had?
Kom nou? Die ouders zijn er bij betrokken. Dat kan haast niet anders. :{
Inderdaad, lijkt me onmogelijk. En in 8 jaar tijd is er niet naar die koffers omgekeken? Right. :N
Dit krijgt vast een (nog smeriger) staartje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:47:13 #156
163650 Greys
pi_84955510
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:22 schreef defamai het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat *ze* niet bij die meiden in bed heeft gelegen neem ik aan, dus nooit kan weten of ze het halve dorp hebben afgewerkt, letterlijk. Misschien waren het enorme flirts in de kroeg, maar dat zegt nog steeds niet dat ze ook daadwerkelijk met al die jongens de koffer in gedoken is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84955600
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat *ze* niet bij die meiden in bed heeft gelegen neem ik aan, dus nooit kan weten of ze het halve dorp hebben afgewerkt, letterlijk. Misschien waren het enorme flirts in de kroeg, maar dat zegt nog steeds niet dat ze ook daadwerkelijk met al die jongens de koffer in gedoken is.
En als een stel van die jongens nu toevallig wel vrienden van haar zijn?
Geloof niets, denk zelf.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:54:03 #158
163650 Greys
pi_84955756
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef defamai het volgende:

[..]

En als een stel van die jongens nu toevallig wel vrienden van haar zijn?
Dus al die vrienden van haar doken met dezelfde meid het bed in? Zegt ook wel iets over die vrienden van je vriendin dan, als je het dan zo gaat bekijken :P
Of zeiden ze dat alleen maar? (Want dat gebeurt ook nog wel eens he, stoerpraterij enzo).
Maar oke. Stél dat het zo is. Dan nog? Een mooie jonge meid die meerdere vriendjes heeft gehad of een beetje in de rondte heeft gesloerd. Dat gebeurt vaker hoor. Maakt nog steeds niet automatisch een kindermoordenaar van iemand, daar is echt wel meer aan de hand denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84955983
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus al die vrienden van haar doken met dezelfde meid het bed in? Zegt ook wel iets over die vrienden van je vriendin dan, als je het dan zo gaat bekijken :P
Of zeiden ze dat alleen maar? (Want dat gebeurt ook nog wel eens he, stoerpraterij enzo).
Maar oke. Stél dat het zo is. Dan nog? Een mooie jonge meid die meerdere vriendjes heeft gehad of een beetje in de rondte heeft gesloerd. Dat gebeurt vaker hoor. Maakt nog steeds niet automatisch een kindermoordenaar van iemand, daar is echt wel meer aan de hand denk ik.
Ho ho, ik zeg ook niet gelijk dat dat er mee te maken heeft, wat ik er mee wilde zeggen is dat de baby's hoogstwaarschijnlijk van verschillende vaders zijn.
Geloof niets, denk zelf.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:59:42 #160
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_84958844
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Hij schrijft het anders wel heel eerlijk op. En die roddels komen in zo'n dorp echt niet uit de lucht vallen. Je hoeft iemand tenslotte niet goed te kennen om toch te weten wat er speelt in zo'n gemeenschap. In de kroeg hoor je nog eens wat en als je een beetje analytisch vermogen hebt, zou je hier de waarheidszin wel in kunnen ontdekken. Maar goed, niet iedereen is even flexibel daarin......
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_84959029
Boeiend, al neukte ze het halve dorp, net alsof ze de eerste is die zich zo gedraagt in haar 'jonge jaren'. Feit is dat ze het presteert 4x zwanger te raken, en ze 4x om te brengen. Dat staat imho los van het eerste. Ik denk zelfs dat meiden die dat doelbewust doen ('rondneuken') juist ECHT wel zorgen dat ze niet zwanger raken hoor...
pi_84963734
Onbegrijpelijk. :|W
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_84963761
Hier zou je eigenlijk gewoon de doodstraf voor moeten krijgen.
Eerst het halve dorp rondneuken en dan alle 4 ombrengen, hoer dat het is.
Life is Music
pi_84964079
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Hij schrijft het anders wel heel eerlijk op. En die roddels komen in zo'n dorp echt niet uit de lucht vallen. Je hoeft iemand tenslotte niet goed te kennen om toch te weten wat er speelt in zo'n gemeenschap. In de kroeg hoor je nog eens wat en als je een beetje analytisch vermogen hebt, zou je hier de waarheidszin wel in kunnen ontdekken. Maar goed, niet iedereen is even flexibel daarin......
Dat iemand een sloerie is, wil nog niet zeggen dat diegene vier maal een baby vermoord.
pi_84964128
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat iemand een sloerie is, wil nog niet zeggen dat diegene vier maal een baby vermoord.
Dat dus.
pi_84964185
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:06 schreef Fredo55 het volgende:
Hier zou je eigenlijk gewoon de doodstraf voor moeten krijgen.
Eerst het halve dorp rondneuken en dan alle 4 ombrengen, hoer dat het is.
Jij weet toch niet met welke psychische problemen zo iemand kampt.
pi_84964347
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef defamai het volgende:

[..]

SPOILER
Leuk dat je zegt diegene te kennen, maar volgens mij is dit een heel andere persoon.
pi_84964654
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:24 schreef marcodej het volgende:

[..]

Leuk dat je zegt diegene te kennen, maar volgens mij is dit een heel andere persoon.
Volgens mij dezelfde. Let op de ogen en pukkeltjes.

pi_84966680
http://nos.nl/artikel/176(...)en-voor-twijfel.html
Je zal het maar meemaken als tandarts :{
pi_84967278
quote:

[..]

En dat niet een, maar vier keer........ :{
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:49:20 #171
215628 woid
let's get Friendly
pi_84967339
gokje:

die ouders weten het wel. en ze vinden geen vers dna in de lijktjes.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:09:27 #172
111260 Charmian
a little joy
pi_84967452
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:40 schreef dylany het volgende:

[..]

En dat niet een, maar vier keer........ :{
Maar misschien is ze wel ergens anders bevallen onder het mom van vakantie en heeft ze de lijkjes weer mee teruggenomen in de koffers. Maar waarom ze die baby's dan niet ergens anders (sowieso) gedumpt heeft :? Pfff ik kan echt niet denken als zo'n sicko :{
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_84967458
quote:
'Werkgever wist van zwangerschappen'

AMSTERDAM - De 25-jarige vrouw uit het Friese Nij Beets die verdacht wordt van het ombrengen van haar vier baby's, zou met haar werkgever over haar zwangerschappen hebben gepraat. De tandartsassistente zou hebben gezegd dat ze draagmoeder was.

Haar baas zou hier positief op hebben gereageerd, en vroeg in eerste instantie verder niet naar details. Dat meldt de NOS.

De tandarts vroeg in 2006 voor de eerste keer naar de zwangerschap van de vrouw, die toen ontkende. Toen ze in 2009 nogmaals zwanger was, vertelde ze hem in vertrouwen dat ze draagmoeder was en haar kind na de bevalling af zou staan.

Na haar bevalling verscheen ze een kleine maand niet op haar werk. Toen ze weer begon, sprak ze niet veel over de bevalling.

Adoptie

Zo'n vijf weken geleden klopten rechercheurs aan bij de tandarts en vroegen hem naar de adoptie. De man kreeg argwaan en voelde de vrouw aan de tand over haar zwangerschappen. Vervolgens uitte hij zijn twijfels bij de recherche, die haar woensdag oppakte.

De vier babylijkjes werden gevonden in koffers die de vrouw op zolder bewaarde. De zaak kwam aan het rollen nadat naasten van de vrouw in maart aangifte deden van mogelijk illegale adoptie.

Moord of doodslag

De vrouw, die nog bij haar ouders woont, wordt moord of doodslag ten laste gelegd.

De ouders van de vrouw zouden niet op de hoogte van haar zwangerschappen zijn geweest. Ze worden niet als verdachten beschouwd en zijn ondergebracht op een ander adres. Zaterdag wordt om 14.00 uur een bijeenkomst gehouden in het dorpshuis voor bewoners van de gemeente Opsterland, waar Nij Beets deel van uitmaakt.
http://www.nu.nl/binnenla(...)zwangerschappen.html
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:26:25 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84967580
psychiatrische patient, die denken niet rationeel natuurlijk, ongeloofwaardig als de omgevng daar niets van heeft gezien, maar het kan wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84967684
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 09:26 schreef Re het volgende:
psychiatrische patient, die denken niet rationeel natuurlijk, ongeloofwaardig als de omgevng daar niets van heeft gezien, maar het kan wel
Ik vind het anders heel ongeloofwaardig als haar werkgever wel wat gemerkt heeft (en wellicht ook anderen uit haar omgeving), maar de ouders (waar ze notabene bij in huis woonde) niet.

En die vroeger zich schijnbaar ook niet af wat die 4 koffers op zolder deden?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:49:08 #176
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84967808
Ik weet niet of iemand gisteravond naar Nova heeft gekeken, maar daar was een mevrouw die forensisch psycholoog is. Die had onderzoek gedaan naar vrouwen die hun baby/ kind hadden omgebracht. Was wel een intressant stukje. Ze vertelde dat dit soort vrouwen zwanger raakt, en dat eigenlijk probeert te ontkennen. Besluitenloos zijn, en daarom geen poging doen tot abortus. Ze laten zo'n kindje geboren worden, en weten dan nog steeds niet wat ze er mee moeten. Het feit dat ze baby's op zolder in een koffer bewaarde, en niet ergens had begraven was ook 'logisch' te verklaren. Daar kwam die besluitenloosheid weer om de hoek kijken, geen idee hebben wat je met die baby aan wil, en het dus daarom maar bewaren tot er wel een oplossing komt. Het bewaren in huis had ook nog de achterliggende gedachtte dat die moeders stiekem wel willen dat het uitkomt, als ze zo'n kindje zouden begraven zouden ze zo'n hoofdstuk afsluiten en zou er niemand er ooit achterkomen..

http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7993/#

Bovenaan de website staat een media player, die forensisch psycholoog komt als eerste aan het woord :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84967846
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 09:49 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet of iemand gisteravond naar Nova heeft gekeken, maar daar was een mevrouw die forensisch psycholoog is. Die had onderzoek gedaan naar vrouwen die hun baby/ kind hadden omgebracht. Was wel een intressant stukje. Ze vertelde dat dit soort vrouwen zwanger raakt, en dat eigenlijk probeert te ontkennen. Besluitenloos zijn, en daarom geen poging doen tot abortus. Ze laten zo'n kindje geboren worden, en weten dan nog steeds niet wat ze er mee moeten. Het feit dat ze baby's op zolder in een koffer bewaarde, en niet ergens had begraven was ook 'logisch' te verklaren. Daar kwam die besluitenloosheid weer om de hoek kijken, geen idee hebben wat je met die baby aan wil, en het dus daarom maar bewaren tot er wel een oplossing komt. Het bewaren in huis had ook nog de achterliggende gedachtte dat die moeders stiekem wel willen dat het uitkomt, als ze zo'n kindje zouden begraven zouden ze zo'n hoofdstuk afsluiten en zou er niemand er ooit achterkomen..

http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7993/#

Bovenaan de website staat een media player, die forensisch psycholoog komt als eerste aan het woord :)
Kon er niet naar kijken, zo irritant hoe die vrouw verteld, heel de tijd knipperen en naar beneden kijken......
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:58:53 #178
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84967935
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef stef040 het volgende:

[..]

Kon er niet naar kijken, zo irritant hoe die vrouw verteld, heel de tijd knipperen en naar beneden kijken......
Ze zei ook heel vaak 'Euhhh..' maar nevermind, misschien was ze wel hartstikke zenuwachtig. Je zit niet elke dag bij Nova
  † In Memoriam † zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:20:43 #179
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_84968178
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 04:26 schreef TeringHenkie het volgende:
http://nos.nl/artikel/176(...)en-voor-twijfel.html
Je zal het maar meemaken als tandarts :{
quote:
In 2008 heeft ze een contract van mij gekregen. Afgelopen maandag was ze twee jaar in dienst. In 2009 bleek ze weer zwanger. Vooral in de laatste maand van haar zwangerschap, dat was in de zomer van 2009, kon je het goed zien, zeker doordat mijn personeel redelijk strakke bedrijfskleding draagt. Patiënten feliciteerden haar met de zwangerschap. Tegen mij heeft ze in vertrouwen verteld dat ze draagmoeder was en haar kind na de bevalling af zou staan.
Er waren dus veel mensen die op de hoogte waren .
pi_84968375
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 10:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Er waren dus veel mensen die op de hoogte waren .
Iedereen zag het behalve de ouders, ik geloof er niks van.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:09:43 #181
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84969059
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 10:35 schreef shomila het volgende:

[..]

Iedereen zag het behalve de ouders, ik geloof er niks van.
Las trouwens vanmorgen in het AD dat ze ook nog een broer en zus heeft. De broer is 31 en woont niet meer thuis, haar zus Meike is 23 (of 21) en die woonde notabene ook thuis. Als de tandarts en die patiënten haar regelmatig openlijk feliciteerde met de zwangerschappen, omdat dat duidelijk zichtbaar was, dan zien die ouders en zus dat toch ook?!
pi_84969102
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Purdey het volgende:

[..]

Las trouwens vanmorgen in het AD dat ze ook nog een broer en zus heeft. De broer is 31 en woont niet meer thuis, haar zus Meike is 23 (of 21) en die woonde notabene ook thuis. Als de tandarts en die patiënten haar regelmatig openlijk feliciteerde met de zwangerschappen, omdat dat duidelijk zichtbaar was, dan zien die ouders en zus dat toch ook?!
Ja, en dan? Als ze het ontkent?
En misschien hadden ze heel vertrouwen in wat ze zei en hadden ze verder een plank voor hun kop en gingen ze verder met waar ze mee bezig waren. :')

Als ik naar bv mijn vader kijk, is dat iemand die zoiets ook niet in de gaten zou hebben.
pi_84969172
quote:

[..]

Ja is toch vaag.En die vrouw die aan de moeder vroeg of ze oma werd.
Zouden die ouders echt zo goedgelovig zijn?Dan is het extra zuur als je je kind zo geloofd en dan nu erachter komen dat ze een moordenaar is.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:15:46 #184
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84969209
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, en dan? Als ze het ontkent?
En misschien hadden ze heel vertrouwen in wat ze zei en hadden ze verder een plank voor hun kop en gingen ze verder met waar ze mee bezig waren. :')

Als ik naar bv mijn vader kijk, is dat iemand die zoiets ook niet in de gaten zou hebben.
Als je voor de rest een prachtig figuur hebt, en je hebt 'ineens' een bolle buik, dat komt niet van te veel eten hoor. Dat ouders blind kunnen zijn voor de perfectie van hun kind kan ik me wel voorstellen. En dat je je kind voor alles wil behoeden, ookal weet je dat hij/zij iets fouts heeft gedaan, kan ik me ook voorstellen. Dus daarin moet ik je absoluut gelijk geven, qua plank. Ik weet niet of mijn ouders zoiets door zouden hebben, ik denk het wel.
pi_84969229
Ik vind het zo vreemd dat die ouders direct buiten verdenking staan.
Als zoiets gebeurt, dan is de directe omgeving altijd minstens een poosje medeverdacht, net zoals bij vermissingen.
pi_84969244
quote:

[..]

Bij de tandarts draagt ze strakke kleren, dus valt het eerder op dan thuis waar ze kan dragen wat ze wil.
Leaf
pi_84969312
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Als zoiets gebeurt, dan is de directe omgeving altijd minstens een poosje medeverdacht, net zoals bij vermissingen.
De ouders zijn schijnbaar voor dit allemaal bekend is gemaakt al een tijdje ondervraagt.
En kan me niet voorstellen dat ze niet meteen ook DNA hebben moeten afstaan. En dan is het nu afwachten, en niet nodig ze langer vast te houden.
  Admin zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:20:35 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84969314
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Buiten verdenking als in: niet meegeholpen aan het ombrengen van de kindjes.
Vermoed ik hoor.

Even wat psychologie van de koude grond: ouders vermoedden heus wel iets, maar ik kan me voorstellen dat je als ouder absoluut niet wilt weten, onder ogen zien, dat je bloedeigen kind de babies om het leven gebracht heeft.
En nog iets, het bij zich houden van de kinderen, dus niet begraven ver weg, of in rivier, of weet ik veel waar, kan inhouden dat ze er geen afstand van wilde doen, hoe krom dit ook klinkt.
Dus wel degelijk iets psychisch.

pi_84969330
Het dorp heeft ongeveer 1700 inwoners, dus de kans is groot als zoveel mensen bij de tandarts het hebben gezien dat dat het hele dorp doorgaat.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:25:37 #190
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84969440
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:21 schreef shomila het volgende:
Het dorp heeft ongeveer 1700 inwoners, dus de kans is groot als zoveel mensen bij de tandarts het hebben gezien dat dat het hele dorp doorgaat.
@Yvonne: Lees mijn post maar, de eerste op deze pagina. Je hebt gelijk wat betreft het niet willen loslaten van de baby's. Nog niet eens psychologie van de koude grond dus ;)

Ja, leek me ook. 1700 inwoners moet redelijk 'ons kent ons' zijn..
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:27:23 #191
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84969489
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

En nog iets, het bij zich houden van de kinderen, dus niet begraven ver weg, of in rivier, of weet ik veel waar, kan inhouden dat ze er geen afstand van wilde doen, hoe krom dit ook klinkt.
Dat is dan dus tegenstrijdig en dat snap ik dan weer niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84969504
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Buiten verdenking als in: niet meegeholpen aan het ombrengen van de kindjes.
Vermoed ik hoor.

Even wat psychologie van de koude grond: ouders vermoedden heus wel iets, maar ik kan me voorstellen dat je als ouder absoluut niet wilt weten, onder ogen zien, dat je bloedeigen kind de babies om het leven gebracht heeft.
Zoiets zei een psycholoog ook hierover.
Besluiteloosheid tijdens de nzwangerschap, het niet onder ogen willen zien, geen beslissing kunnen nemen, en daarom de lijkjes bewaren.
  Admin zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:30:21 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84969561
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:27 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Besluiteloosheid tijdens de nzwangerschap, het niet onder ogen willen zien, geen beslissing kunnen nemen, en daarom de lijkjes bewaren.
Ik heb intens medelijden met de vrouw, en hoop op een gepaste begeleiding.

Admin zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:31:34 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84969589
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:27 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Klinkt trouwens als een fikse borderliner.

zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:44:32 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84969854
en een dissociatieve stoornis?

iig flink eindje buiten de realiteit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84969886
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb intens medelijden met de vrouw, en hoop op een gepaste begeleiding.
Ik vraag me dan af, als zo'n meisje/vrouw behandeld wordt, begeleiding en evt medicatie krijgt om haar weer enigszins in de realiteit te krijgen, wat geef je haar dan als vooruitzicht?

Op het moment dat ze voor haar psychische stoornis zo goed mogelijk behandeld is, komt het inzicht in wat ze gedaan heeft.
En hoe leef je daarmee verder?
pi_84969943
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klinkt trouwens als een fikse borderliner.
Och gut, er moeten weer labeltjes geplakt worden terwijl alleen de hoofdzaken bekend zijn...
  Admin zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:49:34 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84969980
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:48 schreef -0- het volgende:

[..]

Och gut, er moeten weer labeltjes geplakt worden terwijl alleen de hoofdzaken bekend zijn...
Er staat "klinkt als"

Admin zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:51:35 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84970032
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef Re het volgende:
en een dissociatieve stoornis?

iig flink eindje buiten de realiteit
Kan samen gaan met :)
Magoe,
ik vind het triest en ik vind het nog triester dat iedereen nu wel "iets" weet.
Ja de vriendin van de hond van de bakker weet dat ze alle mannen uit het dorp afwerkte en de tuinman van de pastoor z'n broer en daar de tandarts van wist het ook allang.

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:56:41 #200
163650 Greys
pi_84970152
Dat "geen afstand willen doen van" kan idd best.
Hoewel het ook kan zijn dat ze niet wist hoe ze zich van de lijkjes kon ontdoen, zonder dat het ontdekt zou worden.

Verder vind ik het praktisch gezien best raar dat die familie nooit een kofferprobleem had, als ze op vakantie gingen. Al die jaren zijn die vier koffers dus nooit gebruikt. Want vier koffers kan je ook niet makkelijk verstoppen op zolder lijkt me. En dat het nooit is gaan ruiken op die zolder :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')