Dat kan ik me dus ook niet voorstellen he, zeker niet bij een 17 jarige...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
En dan vier keer bevallen (zonder hulp?) zonder dat iemand het merkt/ziet/hoort.
Net op het journaal... de politiewoordvoerder zei dat de ouders zeggen niets te weten van zwangerschappen en bevallingen en dat de ouders geloofd worden.
En gaf-ie antwoord?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat riep ik nog net niet hardop tegen de tv net.
Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekkere aanstelleritis in dat dorp Nijbeets, zie ik net op het journaal
Oh.. tot in die details weet ik het niet eens. Ik zag weer zo'n journalist die vragen in de buurt ging stellen. Daar gaan mijn haren van overeind staan altijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.
Kortom, haar baas zag duidelijk wel dat ze zwanger was, maar haar ouders niet?
Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.
Kortom, haar baas zag duidelijk wel dat ze zwanger was, maar haar ouders niet?
Maarre, waarom reageer je hier dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verder boeit het me allemaal geen kont dit. Al had ze er 16 plat geprakt met een vork.
Ervaringsdeskundige ditquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.
Bij je ouders kun je nog een wijde trui oid aantrekken en zeggen dat je wat bent aangekomen.
Gewoon totaal psychotisch ofzo na de eerste bevalling kan ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dit dus ook ja..Als je zoiets toch een keer doet, dan zorg je er toch voor dat je zoiets verschrikkelijks nooit meer hoeft te doen?!
Ze woont nog thuis, hoe verberg je dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.
Bij je ouders kun je nog een wijde trui oid aantrekken en zeggen dat je wat bent aangekomen.
Omdat ik me weer ergerde aan het "drama" tijdens het journaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maarre, waarom reageer je hier dan?
Dat lukt NIST wel johquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze woont nog thuis, hoe verberg je dat?
Die Marike uit Enschede wist het geloof ik wel hoor. Maar ze kon verder geen verklaring geven voor waarom ze het had gedaan en had ook geen spijt betuigd verder. Tijdens de rechtzaal zat ze er in ieder geval bij alsof het over een ander ging dan over haar heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef -0- het volgende:
[..]
Gewoon totaal psychotisch ofzo na de eerste bevalling kan ook.
Zwanger geraakt, oeh leuk een kindje, kind komt. Knapt iets in het hoofd waardoor ze het niet wil en vermoordt het kind en zet het in koele bloede op zolder. Gaat vervolgens verder met het leven want het draadje is tijdelijk gerepareerd. Maar er is een ervaring van een kind geweest dus wil graag opnieuw zwanger worden en doet hier alles voor want een kindje is zo leuk, ervaring van het zwanger zijn is er. Kind geboren, knapt weer iets. Enz.
Ben benieuwd of ze zelf uberhaupt nog wel wist van de koffers of dat dit ook voor haar een zwart gat is.
Haar ouders zagen haar ook elke dag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze woont nog thuis, hoe verberg je dat?
Het kan ook goed dat ze het wel wist hoor, zelfs dan kan je het vaker doen inderdaad, wilde alleen even aangeven dat het helemaal niet zo opvallend is dat het vaker gebeurt en gaf een mogelijke reden daarvoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die Marike uit Enschede wist het geloof ik wel hoor. Maar ze kon verder geen verklaring geven voor waarom ze het had gedaan en had ook geen spijt betuigd verder. Tijdens de rechtzaal zat ze er in ieder geval bij alsof het over een ander ging dan over haar heb ik gelezen.
Waren ook wat psychische stoornissen geconstateerd bij haar.
Daar komen ze dan wel achter. En je hebt altijd ouders die alles geloven wat hun kinderen hun wijsmaken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is idd een erg vreemd verhaal. Vier keer zwanger, zelfstandig bevallen en de baby's wegwerken, ouders die niks doorhebben maar wel anderen die zien dat ze zwanger is. Hier moet toch wel meer achter zitten?
Ja, je ligt boven te bevallen, stopt je baby in een koffer, gaat naar beneden en schuift aan tafel om te eten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is idd een erg vreemd verhaal. Vier keer zwanger, zelfstandig bevallen en de baby's wegwerken, ouders die niks doorhebben maar wel anderen die zien dat ze zwanger is. Hier moet toch wel meer achter zitten?
Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent heeft er trouwens niets mee te maken, maar het is in deze context wel een typische foto.Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
Raar he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, je ligt boven te bevallen, stopt je baby in een koffer, gaat naar beneden en schuift aan tafel om te eten?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef defamai het volgende:
[..]
Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post:Laten we hopen dat dat haar oom of haar pa is ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent heeft er trouwens niets mee te maken, maar het is in deze context wel een typische foto.![]()
Inderdaad verder een doodnormale meid.
En er liggen gewoon jaren lang babylijkjes bij hun op zolderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, je ligt boven te bevallen, stopt je baby in een koffer, gaat naar beneden en schuift aan tafel om te eten?
Scherp, dat zou gelijk die koffers verklaren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Raar he?
Maar het kan ook weer zijn dat ze dan zei dat ze een weekendje met een vriendin weg ging ofzo. En dan in een hotel ging bevallen en dan de baby in een koffertje mee terug nam.
Nogmaals, dat was met die Marike H dus ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En er liggen gewoon jaren lang babylijkjes bij hun op zolder
Tja, geestelijke gestoordheid is niet te zien hè, de normaalste en mooiste buitenkanten hebben het.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad verder een doodnormale meid.
Weet ik, maar daarom mag ik het toch zeggen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef -0- het volgende:
[..]
Tja, geestelijke gestoordheid is niet te zijn hè, de normaalste en mooiste buitenkanten hebben het.
Tuurlijk, maar er zijn nog genoeg mensen die dat wel denken, vandaar dat ik het ook nog maar even zei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom mag ik het toch zeggen?
Je bent verkeerd, je moet voor dit soort non nieuws bij de telegraaf zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:39 schreef defamai het volgende:
Mijn vriendin komt uit het zelfde dorp en is 2 jaar ouder en kent haar niet goed, maar weet wel precies wie het is.
Wat ik gehoord heb, behoorde ze tot een groepje meisjes dat hard bezig is geweest om alle jongens in het dorp af te werken, dus de kans is groot dat er ook nog eens verschillende vaders zijn. En ze was niet extreem dik (ik heb foto's voor mijn neus), noch een figuur waar het ervan afdroop dat er wat steekjes los zaten.
Waarom mag ie dat niet zeggen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent verkeerd, je moet voor dit soort non nieuws bij de telegraaf zijn
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij de FP nooit gelezen hier. Pfffquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het achterlijk geroddel is misschien?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom mag ie dat niet zeggen?
quote:Mijn vriendin komt uit het zelfde dorp en is 2 jaar ouder en kent haar niet goed, maar weet wel precies wie het is.
Wat ik gehoord heb, behoorde ze tot een groepje meisjes dat hard bezig is geweest om alle jongens in het dorp af te werken, dus de kans is groot dat er ook nog eens verschillende vaders zijn.
Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg, dat ze precies weet wie het is, met wie ze omgaat en wat ze daar doet. Ze gaat er alleen niet persoonlijk mee om (om de doodsimpele reden dat ze net een paar jaar jonger is.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het achterlijk geroddel is misschien?!
[..]
jij laat precies zien wat het probleem van Friesland is. Een provincie vol kutboeren die de klok hebben horen luiden. En elk moment aangrijpen om die grote muil open te trekken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:22 schreef defamai het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg, dat ze precies weet wie het is, met wie ze omgaat en wat ze daar doet. Ze gaat er alleen niet persoonlijk mee om (om de doodsimpele reden dat ze net een paar jaar jonger is.)
Daarnaast, logisch he, dat ik het gehoord heb, maar wel van de persoon die op 30 cm afstand van me zit.
Laat ik nu toevallig zelf geen Fries zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
jij laat precies zien wat het probleem van Friesland is. Een provincie vol kutboeren die de klok hebben horen luiden. En elk moment aangrijpen om die grote muil open te trekken.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
jij laat precies zien wat het probleem van Friesland is. Een provincie vol kutboeren die de klok hebben horen luiden. En elk moment aangrijpen om die grote muil open te trekken.
Inderdaad, lijkt me onmogelijk. En in 8 jaar tijd is er niet naar die koffers omgekeken? Right.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
4x zwanger en niemand die iets door had?
Kom nou? Die ouders zijn er bij betrokken. Dat kan haast niet anders.
Waar het om gaat is dat *ze* niet bij die meiden in bed heeft gelegen neem ik aan, dus nooit kan weten of ze het halve dorp hebben afgewerkt, letterlijk. Misschien waren het enorme flirts in de kroeg, maar dat zegt nog steeds niet dat ze ook daadwerkelijk met al die jongens de koffer in gedoken is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:22 schreef defamai het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg, dat ze precies weet wie het is, met wie ze omgaat en wat ze daar doet. Ze gaat er alleen niet persoonlijk mee om (om de doodsimpele reden dat ze net een paar jaar jonger is.)
Daarnaast, logisch he, dat ik het gehoord heb, maar wel van de persoon die op 30 cm afstand van me zit.
En als een stel van die jongens nu toevallig wel vrienden van haar zijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat *ze* niet bij die meiden in bed heeft gelegen neem ik aan, dus nooit kan weten of ze het halve dorp hebben afgewerkt, letterlijk. Misschien waren het enorme flirts in de kroeg, maar dat zegt nog steeds niet dat ze ook daadwerkelijk met al die jongens de koffer in gedoken is.
Dus al die vrienden van haar doken met dezelfde meid het bed in? Zegt ook wel iets over die vrienden van je vriendin dan, als je het dan zo gaat bekijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef defamai het volgende:
[..]
En als een stel van die jongens nu toevallig wel vrienden van haar zijn?
Ho ho, ik zeg ook niet gelijk dat dat er mee te maken heeft, wat ik er mee wilde zeggen is dat de baby's hoogstwaarschijnlijk van verschillende vaders zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus al die vrienden van haar doken met dezelfde meid het bed in? Zegt ook wel iets over die vrienden van je vriendin dan, als je het dan zo gaat bekijken
Of zeiden ze dat alleen maar? (Want dat gebeurt ook nog wel eens he, stoerpraterij enzo).
Maar oke. Stél dat het zo is. Dan nog? Een mooie jonge meid die meerdere vriendjes heeft gehad of een beetje in de rondte heeft gesloerd. Dat gebeurt vaker hoor. Maakt nog steeds niet automatisch een kindermoordenaar van iemand, daar is echt wel meer aan de hand denk ik.
Hij schrijft het anders wel heel eerlijk op. En die roddels komen in zo'n dorp echt niet uit de lucht vallen. Je hoeft iemand tenslotte niet goed te kennen om toch te weten wat er speelt in zo'n gemeenschap. In de kroeg hoor je nog eens wat en als je een beetje analytisch vermogen hebt, zou je hier de waarheidszin wel in kunnen ontdekken. Maar goed, niet iedereen is even flexibel daarin......quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het achterlijk geroddel is misschien?!
[..]
Dat iemand een sloerie is, wil nog niet zeggen dat diegene vier maal een baby vermoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hij schrijft het anders wel heel eerlijk op. En die roddels komen in zo'n dorp echt niet uit de lucht vallen. Je hoeft iemand tenslotte niet goed te kennen om toch te weten wat er speelt in zo'n gemeenschap. In de kroeg hoor je nog eens wat en als je een beetje analytisch vermogen hebt, zou je hier de waarheidszin wel in kunnen ontdekken. Maar goed, niet iedereen is even flexibel daarin......
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat iemand een sloerie is, wil nog niet zeggen dat diegene vier maal een baby vermoord.
Jij weet toch niet met welke psychische problemen zo iemand kampt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:06 schreef Fredo55 het volgende:
Hier zou je eigenlijk gewoon de doodstraf voor moeten krijgen.
Eerst het halve dorp rondneuken en dan alle 4 ombrengen, hoer dat het is.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef defamai het volgende:
[..]
Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post:Leuk dat je zegt diegene te kennen, maar volgens mij is dit een heel andere persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent heeft er trouwens niets mee te maken, maar het is in deze context wel een typische foto.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Volgens mij dezelfde. Let op de ogen en pukkeltjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk dat je zegt diegene te kennen, maar volgens mij is dit een heel andere persoon.
En dat niet een, maar vier keer........quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar misschien is ze wel ergens anders bevallen onder het mom van vakantie en heeft ze de lijkjes weer mee teruggenomen in de koffers. Maar waarom ze die baby's dan niet ergens anders (sowieso) gedumpt heeftquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:40 schreef dylany het volgende:
[..]
En dat niet een, maar vier keer........
http://www.nu.nl/binnenla(...)zwangerschappen.htmlquote:'Werkgever wist van zwangerschappen'
AMSTERDAM - De 25-jarige vrouw uit het Friese Nij Beets die verdacht wordt van het ombrengen van haar vier baby's, zou met haar werkgever over haar zwangerschappen hebben gepraat. De tandartsassistente zou hebben gezegd dat ze draagmoeder was.
Haar baas zou hier positief op hebben gereageerd, en vroeg in eerste instantie verder niet naar details. Dat meldt de NOS.
De tandarts vroeg in 2006 voor de eerste keer naar de zwangerschap van de vrouw, die toen ontkende. Toen ze in 2009 nogmaals zwanger was, vertelde ze hem in vertrouwen dat ze draagmoeder was en haar kind na de bevalling af zou staan.
Na haar bevalling verscheen ze een kleine maand niet op haar werk. Toen ze weer begon, sprak ze niet veel over de bevalling.
Adoptie
Zo'n vijf weken geleden klopten rechercheurs aan bij de tandarts en vroegen hem naar de adoptie. De man kreeg argwaan en voelde de vrouw aan de tand over haar zwangerschappen. Vervolgens uitte hij zijn twijfels bij de recherche, die haar woensdag oppakte.
De vier babylijkjes werden gevonden in koffers die de vrouw op zolder bewaarde. De zaak kwam aan het rollen nadat naasten van de vrouw in maart aangifte deden van mogelijk illegale adoptie.
Moord of doodslag
De vrouw, die nog bij haar ouders woont, wordt moord of doodslag ten laste gelegd.
De ouders van de vrouw zouden niet op de hoogte van haar zwangerschappen zijn geweest. Ze worden niet als verdachten beschouwd en zijn ondergebracht op een ander adres. Zaterdag wordt om 14.00 uur een bijeenkomst gehouden in het dorpshuis voor bewoners van de gemeente Opsterland, waar Nij Beets deel van uitmaakt.
Ik vind het anders heel ongeloofwaardig als haar werkgever wel wat gemerkt heeft (en wellicht ook anderen uit haar omgeving), maar de ouders (waar ze notabene bij in huis woonde) niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:26 schreef Re het volgende:
psychiatrische patient, die denken niet rationeel natuurlijk, ongeloofwaardig als de omgevng daar niets van heeft gezien, maar het kan wel
Kon er niet naar kijken, zo irritant hoe die vrouw verteld, heel de tijd knipperen en naar beneden kijken......quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:49 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet of iemand gisteravond naar Nova heeft gekeken, maar daar was een mevrouw die forensisch psycholoog is. Die had onderzoek gedaan naar vrouwen die hun baby/ kind hadden omgebracht. Was wel een intressant stukje. Ze vertelde dat dit soort vrouwen zwanger raakt, en dat eigenlijk probeert te ontkennen. Besluitenloos zijn, en daarom geen poging doen tot abortus. Ze laten zo'n kindje geboren worden, en weten dan nog steeds niet wat ze er mee moeten. Het feit dat ze baby's op zolder in een koffer bewaarde, en niet ergens had begraven was ook 'logisch' te verklaren. Daar kwam die besluitenloosheid weer om de hoek kijken, geen idee hebben wat je met die baby aan wil, en het dus daarom maar bewaren tot er wel een oplossing komt. Het bewaren in huis had ook nog de achterliggende gedachtte dat die moeders stiekem wel willen dat het uitkomt, als ze zo'n kindje zouden begraven zouden ze zo'n hoofdstuk afsluiten en zou er niemand er ooit achterkomen..
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7993/#
Bovenaan de website staat een media player, die forensisch psycholoog komt als eerste aan het woord
Ze zei ook heel vaak 'Euhhh..' maar nevermind, misschien was ze wel hartstikke zenuwachtig. Je zit niet elke dag bij Novaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef stef040 het volgende:
[..]
Kon er niet naar kijken, zo irritant hoe die vrouw verteld, heel de tijd knipperen en naar beneden kijken......
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:26 schreef TeringHenkie het volgende:
http://nos.nl/artikel/176(...)en-voor-twijfel.html
Je zal het maar meemaken als tandarts![]()
Er waren dus veel mensen die op de hoogte waren .quote:In 2008 heeft ze een contract van mij gekregen. Afgelopen maandag was ze twee jaar in dienst. In 2009 bleek ze weer zwanger. Vooral in de laatste maand van haar zwangerschap, dat was in de zomer van 2009, kon je het goed zien, zeker doordat mijn personeel redelijk strakke bedrijfskleding draagt. Patiënten feliciteerden haar met de zwangerschap. Tegen mij heeft ze in vertrouwen verteld dat ze draagmoeder was en haar kind na de bevalling af zou staan.
Iedereen zag het behalve de ouders, ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Er waren dus veel mensen die op de hoogte waren .
Las trouwens vanmorgen in het AD dat ze ook nog een broer en zus heeft. De broer is 31 en woont niet meer thuis, haar zus Meike is 23 (of 21) en die woonde notabene ook thuis. Als de tandarts en die patiënten haar regelmatig openlijk feliciteerde met de zwangerschappen, omdat dat duidelijk zichtbaar was, dan zien die ouders en zus dat toch ook?!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:35 schreef shomila het volgende:
[..]
Iedereen zag het behalve de ouders, ik geloof er niks van.
Ja, en dan? Als ze het ontkent?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Las trouwens vanmorgen in het AD dat ze ook nog een broer en zus heeft. De broer is 31 en woont niet meer thuis, haar zus Meike is 23 (of 21) en die woonde notabene ook thuis. Als de tandarts en die patiënten haar regelmatig openlijk feliciteerde met de zwangerschappen, omdat dat duidelijk zichtbaar was, dan zien die ouders en zus dat toch ook?!
Ja is toch vaag.En die vrouw die aan de moeder vroeg of ze oma werd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Las trouwens vanmorgen in het AD dat ze ook nog een broer en zus heeft. De broer is 31 en woont niet meer thuis, haar zus Meike is 23 (of 21) en die woonde notabene ook thuis. Als de tandarts en die patiënten haar regelmatig openlijk feliciteerde met de zwangerschappen, omdat dat duidelijk zichtbaar was, dan zien die ouders en zus dat toch ook?!
Als je voor de rest een prachtig figuur hebt, en je hebt 'ineens' een bolle buik, dat komt niet van te veel eten hoor. Dat ouders blind kunnen zijn voor de perfectie van hun kind kan ik me wel voorstellen. En dat je je kind voor alles wil behoeden, ookal weet je dat hij/zij iets fouts heeft gedaan, kan ik me ook voorstellen. Dus daarin moet ik je absoluut gelijk geven, qua plank. Ik weet niet of mijn ouders zoiets door zouden hebben, ik denk het wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en dan? Als ze het ontkent?
En misschien hadden ze heel vertrouwen in wat ze zei en hadden ze verder een plank voor hun kop en gingen ze verder met waar ze mee bezig waren.![]()
Als ik naar bv mijn vader kijk, is dat iemand die zoiets ook niet in de gaten zou hebben.
Bij de tandarts draagt ze strakke kleren, dus valt het eerder op dan thuis waar ze kan dragen wat ze wil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
De ouders zijn schijnbaar voor dit allemaal bekend is gemaakt al een tijdje ondervraagt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat die ouders direct buiten verdenking staan.
Als zoiets gebeurt, dan is de directe omgeving altijd minstens een poosje medeverdacht, net zoals bij vermissingen.
Buiten verdenking als in: niet meegeholpen aan het ombrengen van de kindjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat die ouders direct buiten verdenking staan.
Als zoiets gebeurt, dan is de directe omgeving altijd minstens een poosje medeverdacht, net zoals bij vermissingen.
@Yvonne: Lees mijn post maar, de eerste op deze pagina. Je hebt gelijk wat betreft het niet willen loslaten van de baby's. Nog niet eens psychologie van de koude grond dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:21 schreef shomila het volgende:
Het dorp heeft ongeveer 1700 inwoners, dus de kans is groot als zoveel mensen bij de tandarts het hebben gezien dat dat het hele dorp doorgaat.
Dat is dan dus tegenstrijdig en dat snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nog iets, het bij zich houden van de kinderen, dus niet begraven ver weg, of in rivier, of weet ik veel waar, kan inhouden dat ze er geen afstand van wilde doen, hoe krom dit ook klinkt.
Dus wel degelijk iets psychisch.
Zoiets zei een psycholoog ook hierover.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Buiten verdenking als in: niet meegeholpen aan het ombrengen van de kindjes.
Vermoed ik hoor.
Even wat psychologie van de koude grond: ouders vermoedden heus wel iets, maar ik kan me voorstellen dat je als ouder absoluut niet wilt weten, onder ogen zien, dat je bloedeigen kind de babies om het leven gebracht heeft.
En nog iets, het bij zich houden van de kinderen, dus niet begraven ver weg, of in rivier, of weet ik veel waar, kan inhouden dat ze er geen afstand van wilde doen, hoe krom dit ook klinkt.
Dus wel degelijk iets psychisch.
Ik heb intens medelijden met de vrouw, en hoop op een gepaste begeleiding.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zoiets zei een psycholoog ook hierover.
Besluiteloosheid tijdens de nzwangerschap, het niet onder ogen willen zien, geen beslissing kunnen nemen, en daarom de lijkjes bewaren.
Klinkt trouwens als een fikse borderliner.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zoiets zei een psycholoog ook hierover.
Besluiteloosheid tijdens de nzwangerschap, het niet onder ogen willen zien, geen beslissing kunnen nemen, en daarom de lijkjes bewaren.
Ik vraag me dan af, als zo'n meisje/vrouw behandeld wordt, begeleiding en evt medicatie krijgt om haar weer enigszins in de realiteit te krijgen, wat geef je haar dan als vooruitzicht?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb intens medelijden met de vrouw, en hoop op een gepaste begeleiding.
Och gut, er moeten weer labeltjes geplakt worden terwijl alleen de hoofdzaken bekend zijn...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt trouwens als een fikse borderliner.
Er staat "klinkt als"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:48 schreef -0- het volgende:
[..]
Och gut, er moeten weer labeltjes geplakt worden terwijl alleen de hoofdzaken bekend zijn...
Kan samen gaan metquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef Re het volgende:
en een dissociatieve stoornis?
iig flink eindje buiten de realiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |