abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:40:28 #101
123170 alors
zlata1234
pi_84950727
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
En dan vier keer bevallen (zonder hulp?) zonder dat iemand het merkt/ziet/hoort.

Net op het journaal... de politiewoordvoerder zei dat de ouders zeggen niets te weten van zwangerschappen en bevallingen en dat de ouders geloofd worden.
Dat kan ik me dus ook niet voorstellen he, zeker niet bij een 17 jarige...
know'm sayin?
word? word.
pi_84950758
En de eerste keer was ze 17 en dan bevallen zonder hulp en zonder dat iemand het merkt.
Je eerste kind gaat ook niet zo snel.
pi_84950847
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat riep ik nog net niet hardop tegen de tv net.
En gaf-ie antwoord?
pi_84951194
Nou ja, het is eerder gebeurd he. Met die Marike in Enschede. Die ouders hadden dat ook niet gemerkt.
Misschien inderdaad flinke plank voor hun kop, geloofden hun dochter misschien blind.
Of ze er mee te maken hebben gehad vind ik wat vergezocht.
Het kán, maar tot nu toe waren al die babymoorden gepleegd door moeders die ziek in hun hoofd waren en had de omgeving er niks mee te maken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:01:45 #105
163650 Greys
pi_84951463
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En gaf-ie antwoord?
Wat snap je niet aan 'nog net niet'? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:02:19 #106
163650 Greys
pi_84951482
En weer bevestiging op het journaal dat de ouders niet worden verdacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:03:12 #107
163650 Greys
pi_84951517
"Er wordt een onderzoek gedaan naar wie er eventueel als vader van de babies verantwoordelijk is'.

'Eventueel'?? Er is sowieso *een* vader, lijkt me :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84951633
Lekkere aanstelleritis in dat dorp Nijbeets, zie ik net op het journaal :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:07:49 #109
163650 Greys
pi_84951675
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekkere aanstelleritis in dat dorp Nijbeets, zie ik net op het journaal :')
Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.
Kortom, haar baas zag duidelijk wel dat ze zwanger was, maar haar ouders niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84951764
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.
Oh.. tot in die details weet ik het niet eens. Ik zag weer zo'n journalist die vragen in de buurt ging stellen. Daar gaan mijn haren van overeind staan altijd.

Verder boeit het me allemaal geen kont dit. Al had ze er 16 plat geprakt met een vork.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2010 20:10:50 ]
pi_84951842
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.
Bij je ouders kun je nog een wijde trui oid aantrekken en zeggen dat je wat bent aangekomen.
Leaf
pi_84951865
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

Verder boeit het me allemaal geen kont dit. Al had ze er 16 plat geprakt met een vork.
Maarre, waarom reageer je hier dan?
pi_84951886
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.
Bij je ouders kun je nog een wijde trui oid aantrekken en zeggen dat je wat bent aangekomen.
Ervaringsdeskundige dit *O*
pi_84951912
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige dit *O*
Nee. Logisch nadenken.
pi_84951924
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dit dus ook ja..Als je zoiets toch een keer doet, dan zorg je er toch voor dat je zoiets verschrikkelijks nooit meer hoeft te doen?!
Gewoon totaal psychotisch ofzo na de eerste bevalling kan ook.
Zwanger geraakt, oeh leuk een kindje, kind komt. Knapt iets in het hoofd waardoor ze het niet wil en vermoordt het kind en zet het in koele bloede op zolder. Gaat vervolgens verder met het leven want het draadje is tijdelijk gerepareerd. Maar er is een ervaring van een kind geweest dus wil graag opnieuw zwanger worden en doet hier alles voor want een kindje is zo leuk, ervaring van het zwanger zijn is er. Kind geboren, knapt weer iets. Enz.

Ben benieuwd of ze zelf uberhaupt nog wel wist van de koffers of dat dit ook voor haar een zwart gat is.
pi_84951931
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Logisch nadenken.
Oh shit.. daar zuig ik verschrikkelijk in. -O-
pi_84951962
quote:

[..]

Ze woont nog thuis, hoe verberg je dat?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_84951970
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maarre, waarom reageer je hier dan?
Omdat ik me weer ergerde aan het "drama" tijdens het journaal.
pi_84951989
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat lukt NIST wel joh ;) :D
pi_84952016
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef -0- het volgende:

[..]

Gewoon totaal psychotisch ofzo na de eerste bevalling kan ook.
Zwanger geraakt, oeh leuk een kindje, kind komt. Knapt iets in het hoofd waardoor ze het niet wil en vermoordt het kind en zet het in koele bloede op zolder. Gaat vervolgens verder met het leven want het draadje is tijdelijk gerepareerd. Maar er is een ervaring van een kind geweest dus wil graag opnieuw zwanger worden en doet hier alles voor want een kindje is zo leuk, ervaring van het zwanger zijn is er. Kind geboren, knapt weer iets. Enz.

Ben benieuwd of ze zelf uberhaupt nog wel wist van de koffers of dat dit ook voor haar een zwart gat is.
Die Marike uit Enschede wist het geloof ik wel hoor. Maar ze kon verder geen verklaring geven voor waarom ze het had gedaan en had ook geen spijt betuigd verder. Tijdens de rechtzaal zat ze er in ieder geval bij alsof het over een ander ging dan over haar heb ik gelezen.
Waren ook wat psychische stoornissen geconstateerd bij haar.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:20:10 #121
163650 Greys
pi_84952129
quote:

[..]

Haar ouders zagen haar ook elke dag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84952167
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef shmoopy het volgende:

[..]

ow dat wist ik niet...
Lullen als brugman en naieve ouders?
Leaf
pi_84952218
Ook Marike verborg haar overleden kinderen bij haar ouders:

http://www.refdag.nl/nieu(...)_als_moeder_1_350220
pi_84952815
Mijn vriendin komt uit het zelfde dorp en is 2 jaar ouder en kent haar niet goed, maar weet wel precies wie het is.

Wat ik gehoord heb, behoorde ze tot een groepje meisjes dat hard bezig is geweest om alle jongens in het dorp af te werken, dus de kans is groot dat er ook nog eens verschillende vaders zijn. En ze was niet extreem dik (ik heb foto's voor mijn neus), noch een figuur waar het ervan afdroop dat er wat steekjes los zaten.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_84952931
Foto's?
Meerdere?

Posten! :9~
pi_84953005
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die Marike uit Enschede wist het geloof ik wel hoor. Maar ze kon verder geen verklaring geven voor waarom ze het had gedaan en had ook geen spijt betuigd verder. Tijdens de rechtzaal zat ze er in ieder geval bij alsof het over een ander ging dan over haar heb ik gelezen.
Waren ook wat psychische stoornissen geconstateerd bij haar.
Het kan ook goed dat ze het wel wist hoor, zelfs dan kan je het vaker doen inderdaad, wilde alleen even aangeven dat het helemaal niet zo opvallend is dat het vaker gebeurt en gaf een mogelijke reden daarvoor.
pi_84953047
Overigens, het was haar baas die de boel getipt heeft.
Geloof niets, denk zelf.
pi_84953102
Het is idd een erg vreemd verhaal. Vier keer zwanger, zelfstandig bevallen en de baby's wegwerken, ouders die niks doorhebben maar wel anderen die zien dat ze zwanger is. Hier moet toch wel meer achter zitten?
pi_84953162
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is idd een erg vreemd verhaal. Vier keer zwanger, zelfstandig bevallen en de baby's wegwerken, ouders die niks doorhebben maar wel anderen die zien dat ze zwanger is. Hier moet toch wel meer achter zitten?
Daar komen ze dan wel achter. En je hebt altijd ouders die alles geloven wat hun kinderen hun wijsmaken.
Wel raar dat ze op haar 25ste nog thuis woonde, als tandartsassistente. Zo slecht verdient dat niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:48:35 #130
862 Arcee
Look closer
pi_84953166
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Ja, je ligt boven te bevallen, stopt je baby in een koffer, gaat naar beneden en schuift aan tafel om te eten?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84953223
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Foto's?
Meerdere?

Posten! :9~
Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vent heeft er trouwens niets mee te maken, maar het is in deze context wel een typische foto.
Geloof niets, denk zelf.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:50:20 #132
163650 Greys
pi_84953225
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, je ligt boven te bevallen, stopt je baby in een koffer, gaat naar beneden en schuift aan tafel om te eten?
Raar he?
Maar het kan ook weer zijn dat ze dan zei dat ze een weekendje met een vriendin weg ging ofzo. En dan in een hotel ging bevallen en dan de baby in een koffertje mee terug nam.
Hoewel ik dus ook denk dat die ouders gewoon overal vanaf wisten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84953249
Laat maar. Het was wel een slet eerste klas, samen met nog een groepje er om heen.
Geloof niets, denk zelf.
pi_84953253
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef defamai het volgende:

[..]

Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vent heeft er trouwens niets mee te maken, maar het is in deze context wel een typische foto.
Laten we hopen dat dat haar oom of haar pa is ofzo. :')
Inderdaad verder een doodnormale meid.
pi_84953326
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

En er liggen gewoon jaren lang babylijkjes bij hun op zolder :{
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:54:27 #136
862 Arcee
Look closer
pi_84953391
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Raar he?
Maar het kan ook weer zijn dat ze dan zei dat ze een weekendje met een vriendin weg ging ofzo. En dan in een hotel ging bevallen en dan de baby in een koffertje mee terug nam.
Scherp, dat zou gelijk die koffers verklaren. :{

Hoewel, waarom mee terugnemen?

Bizar allemaal. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84953410
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En er liggen gewoon jaren lang babylijkjes bij hun op zolder :{
Nogmaals, dat was met die Marike H dus ook.

Misschien lijkt het best veel op elkaar. Qua uiterlijk lijken ze op elkaar, en dus zijn ze ook allebei losbollen.
pi_84953414
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad verder een doodnormale meid.
Tja, geestelijke gestoordheid is niet te zien hè, de normaalste en mooiste buitenkanten hebben het.
pi_84953442
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef -0- het volgende:

[..]

Tja, geestelijke gestoordheid is niet te zijn hè, de normaalste en mooiste buitenkanten hebben het.
Weet ik, maar daarom mag ik het toch zeggen?
pi_84953500
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Weet ik, maar daarom mag ik het toch zeggen?
Tuurlijk, maar er zijn nog genoeg mensen die dat wel denken, vandaar dat ik het ook nog maar even zei. :)
Ook niet zo vreemd hoor, in je verbeelding zie je toch al gauw een heel eng iemand voor je, dat komt volgens mij omdat je wilt niet dat ogenschijnlijk doodgewone mensen in staat zijn zulke dingen te doen, dat maakt het immers alleen maar enger.
  Admin vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:58:33 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84953554
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:39 schreef defamai het volgende:
Mijn vriendin komt uit het zelfde dorp en is 2 jaar ouder en kent haar niet goed, maar weet wel precies wie het is.

Wat ik gehoord heb, behoorde ze tot een groepje meisjes dat hard bezig is geweest om alle jongens in het dorp af te werken, dus de kans is groot dat er ook nog eens verschillende vaders zijn. En ze was niet extreem dik (ik heb foto's voor mijn neus), noch een figuur waar het ervan afdroop dat er wat steekjes los zaten.
Je bent verkeerd, je moet voor dit soort non nieuws bij de telegraaf zijn :W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_84953561
Die Marike H had trouwens ook al vaker abortusklinieken bezocht. Misschien deze dame ook wel.
pi_84953604
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom mag ie dat niet zeggen?
  Admin vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:00:01 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84953620
Die franse echtgenoot recent wist toch ook niet dat z'n vrouw 8 babies vermoord had laat staan gekregen?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_84953621
quote:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Geloof niets, denk zelf.
pi_84953720
quote:

[..]

Heb jij de FP nooit gelezen hier. Pfff
  Admin vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:06:39 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84953907
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom mag ie dat niet zeggen?
Omdat het achterlijk geroddel is misschien?!

quote:

Wat ik gehoord heb, behoorde ze tot een groepje meisjes dat hard bezig is geweest om alle jongens in het dorp af te werken, dus de kans is groot dat er ook nog eens verschillende vaders zijn.

pi_84954047
Hoe wil/kan je zoiets verbergen?
En dan heb je altijd nog die stellen die dolgraag één kind willen, maar hem niet kunnen
krijgen.
Think I'm getting sick...... :{
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:12:11 #149
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_84954146
Tja, Friesland.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:20:26 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_84954502
Jezus, derde geval in 1 maand dat ontdekt is. Weird!
Dat zoiets (in je eentje bevallen, kind doodmaken/laten versterven, en ergens verstoppen) 1x gebeurt kan ik heel heel heel misschien snappen. Hormonen en stress kunnen rare dingen met mensen doen.

Maar als je dan nog 3x zwanger wordt...Waarom geen anticonceptie. Of, als het al te laat is, een abortus? Het is zo makkelijk om hulp te krijgen tegenwoordig. Abortusklinieken werken anoniem en het gaat niet via de verzekering...Dus waarom dan helemaal voldragen? Ik snap het gewoon niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')