Dat kan ik me dus ook niet voorstellen he, zeker niet bij een 17 jarige...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
En dan vier keer bevallen (zonder hulp?) zonder dat iemand het merkt/ziet/hoort.
Net op het journaal... de politiewoordvoerder zei dat de ouders zeggen niets te weten van zwangerschappen en bevallingen en dat de ouders geloofd worden.
En gaf-ie antwoord?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat riep ik nog net niet hardop tegen de tv net.
Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekkere aanstelleritis in dat dorp Nijbeets, zie ik net op het journaal
Oh.. tot in die details weet ik het niet eens. Ik zag weer zo'n journalist die vragen in de buurt ging stellen. Daar gaan mijn haren van overeind staan altijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.
Kortom, haar baas zag duidelijk wel dat ze zwanger was, maar haar ouders niet?
Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel frappant dat de verslaggever zei dat haar baas haar al eens had gefeliciteerd met haar zwangerschap en dat ze toen had gezegd dat ze alleen maar draagmoeder was.
Kortom, haar baas zag duidelijk wel dat ze zwanger was, maar haar ouders niet?
Maarre, waarom reageer je hier dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verder boeit het me allemaal geen kont dit. Al had ze er 16 plat geprakt met een vork.
Ervaringsdeskundige ditquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.
Bij je ouders kun je nog een wijde trui oid aantrekken en zeggen dat je wat bent aangekomen.
Gewoon totaal psychotisch ofzo na de eerste bevalling kan ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dit dus ook ja..Als je zoiets toch een keer doet, dan zorg je er toch voor dat je zoiets verschrikkelijks nooit meer hoeft te doen?!
Ze woont nog thuis, hoe verberg je dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Haar baas ziet haar elke dag. En waarschijnlijk ook in kleren die een zwangerschap niet kunnen verhullen.
Bij je ouders kun je nog een wijde trui oid aantrekken en zeggen dat je wat bent aangekomen.
Omdat ik me weer ergerde aan het "drama" tijdens het journaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maarre, waarom reageer je hier dan?
Dat lukt NIST wel johquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze woont nog thuis, hoe verberg je dat?
Die Marike uit Enschede wist het geloof ik wel hoor. Maar ze kon verder geen verklaring geven voor waarom ze het had gedaan en had ook geen spijt betuigd verder. Tijdens de rechtzaal zat ze er in ieder geval bij alsof het over een ander ging dan over haar heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef -0- het volgende:
[..]
Gewoon totaal psychotisch ofzo na de eerste bevalling kan ook.
Zwanger geraakt, oeh leuk een kindje, kind komt. Knapt iets in het hoofd waardoor ze het niet wil en vermoordt het kind en zet het in koele bloede op zolder. Gaat vervolgens verder met het leven want het draadje is tijdelijk gerepareerd. Maar er is een ervaring van een kind geweest dus wil graag opnieuw zwanger worden en doet hier alles voor want een kindje is zo leuk, ervaring van het zwanger zijn is er. Kind geboren, knapt weer iets. Enz.
Ben benieuwd of ze zelf uberhaupt nog wel wist van de koffers of dat dit ook voor haar een zwart gat is.
Haar ouders zagen haar ook elke dag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze woont nog thuis, hoe verberg je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |